Gå til innhold

Heisan håper på..


Heisan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen, hjemme nå, deilig :)

Hygelig at dere har tatt turen innom Rosin, Ephemera, iss og Geri :-D

:vinke:

Her kommer jeg på besøk til deg også!

Har ikke tid til å lese så mye nå, men skal sette meg i sofan med laptop'en ikveld og lese gjennom boka di  :)

:klem:

Så hyggelig da Ephemera, spørs om det er så spennende lesning da men.. Håper du tar turen innom igjen ;)

En av de? Nei, den skjønte jeg ikke helt!

LYKKE TIL i neste pp!!!!!!!!!

Hehe, jeg skrev det for et par innlegg siden, at jeg skulle innom de beste bøkene og si hei ;)

Takk for det, kjenner spenningen kommer tilbake nå gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Nå er jeg gåen.. ALTfor mye å gjøre på jobb.. Skulle vært 3 av meg for å få ting unna.. :frustrert: :cry: ... Nok sutring, kanskje jeg skal prøve sånn latterterapi :hoho::hoho::hoho: ... ... ... Hehe, hjalp faktisk litt :ler:

Også er det dette prøvestresset da, lurer på om jeg hadde EL i går/natt jeg..? Hadde hvertfall vondt der (jeg trur) eggapparaturet er.. Da har vi hvertfall gjort ganske greit arbeid, 2 dager før, og samme dag.. :sjenert: Og det stemmer jo ikke å verst med EL-kalkulatoren jeg tok på 26-dagers syklus.. Men hva hvis det ikke var EL da, hadde jo tenkt å holde på hele perioden som jeg skrev tidligere her, men er så sliiiten! Argh den hersens jobben :frustrert: Nei, nei, ro deg ned nå :fy_fy: ... ... :hoho::hoho::hoho: Hehe, funker ikke så verst den latterterapien ;) Hehe, tror vel jeg er blitt gal dere nå :ler: Hehe, er kanskje ikke så langt fra sannheten ;)

Hmm, lurer på det med at jeg har vondt under EL noen ganger, hva kommer det av? Kan det være noe som ikke er som det skal? Det er jo ikke så ofte jeg har det, og som oftest er det bare vondt når egget kommer fra venstre.. Noen som vet??

Orker ikke ta turen innom alle i dag, får heller gjøre det skikkelig til helga hvis jeg har mer overskudd. Det eneste er at jeg går glipp av så mye da. Kanskje jeg må innom likevel ;) Fikk faktisk litt mer energi nå, hjelper å skrive ned gitt :)

Jaja, dere får se da vettere, om jeg kommer innom ;) Jeg er hvertfall tilbake før dere -

- vet ordet av det -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Heisan!

Takk for hyggelig hilsen i boken min. Det er så godt å vite at man er flere som prøver å få barn. Lykke til i neste pp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk i like måte. Her er vi maange prøvere :humpe: hehe ;) Takk for lykkeønskning, er litt rart å tenke på at jeg faktisk kan ha spire i magen nå :overrasket: Da er jeg i tilfelle 0-3 dager på vei, hehe, sprø tanke :ler: Neeei, må ikke begynne å tenke på det allerede :sprettoy::ler:

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smurf, så hyggelig at du har trasket innom :)

Jepp, oppe som du ser. Skulle selvfølgelig lagt meg for leenge siden :Gjesp: Klarer ikke slå av KG, skal bare lese litt til også litt til, siiiste innlegget nå, men neeida ;) Men du er flink da, har sikkert litt trening.

natta

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig hilsen i boka! Tenk hvis du har et lite frø inni deg da, det hadde vært så koselig! Når du finner ut at du er gravid, må du forte deg inn her og si det da! Følger med vet du!

Her skal du få litt babyvibrasjoner: :babygutt::babyjente::babysmokk::babygutt::babyjente::babysmokk:

Jeg skal legge meg nå, bare sjekke mine innlegg eeen gang til, hehe!

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke lagt deg ennå nei ;) Har merka det ja, trodde det skulle roe seg jeg..? Si det gjør det da?! Gratulerer med 1 år og 3 dager som medlem forresten :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Hehe, ikke lagt deg ennå nei ;)  Har merka det ja, trodde det skulle roe seg jeg..? Si det gjør det da?! Gratulerer med 1 år og 3 dager som medlem forresten :tommel:

Jeg ble medlem i august 2003, men startet på nytt igjen for ett år siden. Men takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig hilsen i boka! Tenk hvis du har et lite frø inni deg da, det hadde vært så koselig! Når du finner ut at du er gravid, må du forte deg inn her og si det da!  Følger med vet du!

Selfølgelig, dere blir nok nr 2 som får vite det når det en gang skjer (fallerallera først da) ;)

Her skal du få litt babyvibrasjoner:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:  :babygutt:  :babyjente:  :babysmokk:

Jeg skal legge meg nå, bare sjekke mine innlegg eeen gang til, hehe!

Sov godt!

Ojojoj, mine første babyvibber, 1000 takk :) Puh.. for spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jeg lagt meg ennå? nope...

:smilyblomst: Grattis med 200, måtte mange, mange flere slike merkedager komme :)

Hehe, takk, takk :bukke: :ler:

Grattis med 200 innlegg. Snart blir du hekta og kan kalle deg leieboer.

Blir snart hekta?? Hvordan vil det bli da, er jo her 8 av 10 dager allerede!! :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble medlem i august 2003, men startet på nytt igjen for ett år siden. Men takk.  :)

Ops, så ikke denne i sta jeg.. Ok, gratulere med 2 år og 4 mnd da :gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...