Gå til innhold

Heisan håper på..


Heisan

Anbefalte innlegg

Mamma har ofte problemer med mus inne, fordi kattene skal vise henne hvor stolte de er av fangsten.. Og da mjauer de, og musa detter ut og havner bak komfyr o.l.

Mamma bruker faktisk feikost og feiebrett  :ler: Trykker feiekosten over musa på feiebrettet, det er skånsomt og skader  ikke musa. Så slipper hun den ut.

Hm, det tenkte vi ikke på en gang. Men vi er vel begge som elefanten, redd for mus, og ikke akkurat lette på foten :ler: Hver gang vi næmet oss så pilte den under sofaen.. hmm, får prøve feiekosten neste gang (håper det ikke blir noen neste gang da ;) )

:vinke:

Godt julebordet var vellykka!

Tror du ikke det blir noe action? Ett egg kan jo ha festet seg, bare at du ikke kjenner noe?

Heisan :) Ja julebordet var gøy :danse: Og nei, tror ikke det har blitt no, men håper jo selvfølgelig da :sjenert: Tror ikke det var EL jeg kjente likevel, men knut.. Og da har vi ikke truffet.. Innstiller meg på at det ikke har blitt no, da blir ikke fallhøyden så stor. Har ingen symptomer, utenom når jeg er inne på kg da, og leser om andres symptomer, da dukker de plutselig opp :ler: Nei, innbiller liksom at jeg ville merket noe, selv om jeg vet at mange ikke gjør det... Hva med deg da?? Har symptomene meldt seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

:ler::ler::ler::ler::ler:

Ja, har en hel haug! Alle!

Desverre også bare når jeg leser her inne...

Nei, har ikke det. Men etter boka holder et eventuelt befruktet egg på å feste seg i disse dager, så det er vel litt tidlig å kjenne noen symptomer...

Krysser fingre og tær for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei monja :vinke:

Så hyggelig med nytt og staselig besøk i dagboka mi, :velkommen: skal du være :) Ja nicket passer bra, som avataren :ler:

Ja, prøvingen er spennende, nesten litt for spennende.. Venter rolig, men spent på neste ikm, selv om jeg som sagt ikke trur det er no denne gang.. Uansett er det bare 2. pp, så får vel ta det rolig ennå ;)

Takk for besøket, og kom gjerne igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  :ler:  :ler:  :ler:  :ler:

Ja, har en hel haug! Alle!

Desverre også bare når jeg leser her inne...

Hehe, rare greier det der :ler:

Nei, har ikke det. Men etter boka holder et eventuelt befruktet egg på å feste seg i disse dager, så det er vel litt tidlig å kjenne noen symptomer...

Ja, kanskje litt tidlig, men er det ikke en utrooolig sprø tanke?? Tenkte på det en del ganger etter :humpe:;) at nå kanskje... kanskje noe er på vei, og klarer å snike seg inn, og så...

*fingre og tær er nå blå av mangel på blodtilførsel ;) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Jeg som prøver å roe ned prøve-stæsjet blir jo helt tullerusk av å lese om dere!! :ler: Vi tre ble lissom kjent på samme tid og er prøvere, så dere er lissom dem jeg følger mest med da... :sjenert:

Jeg ligger litt etter dere, fordi jeg plutselig fikk en syklus på en ekstra uke, men nå er vi også igang med pp2!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: for at dagboka mi står på prioriteringslista di!!

Jeg har på en måte satt stopp for nye dagbøker jeg også nå, selv om jeg har vært inne og snust på noen prøvedagbøker i det siste... :sjenert: Også skal jeg liksom lese Charmina sin bok, men den er på over hundre sider :overrasket:

Du kommer til å merke når jeg skal begynne å lage rede!! Jeg har stått på startstreken lenge, så jeg tør ikke tenke på hvordan jeg blir når jeg får satt igang :ler:

Ha en fortsatt fin KG-kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du har tatt en tur innom dagboka mi.... ;)

Skal nok ta meg tid til å følge med jvordan det går med prøvinga di, og kikke innom her med jevne mellomrom også.....

Ha fin førjulsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Jeg som prøver å roe ned prøve-stæsjet blir jo helt tullerusk av å lese om dere!!  :ler:  Vi tre ble lissom kjent på samme tid og er prøvere, så dere er lissom dem jeg følger mest med da...  :sjenert:

Jeg ligger litt etter dere, fordi jeg plutselig fikk en syklus på en ekstra uke, men nå er vi også igang med pp2!!

Hehe, ja vi er ganske tullerusk ja, velkommen i gjengen ;) Spennende med pp2 da!! *krysser og krysser*

:klem:  for at dagboka mi står på prioriteringslista di!!

Jeg har på en måte satt stopp for nye dagbøker jeg også nå, selv om jeg har vært inne og snust på noen prøvedagbøker i det siste...  :sjenert:  Også skal jeg liksom lese Charmina sin bok, men den er på over hundre sider  :overrasket:

Du kommer til å merke når jeg skal begynne å lage rede!! Jeg har stått på startstreken lenge, så jeg tør ikke tenke på hvordan jeg blir når jeg får satt igang  :ler:

Ha en fortsatt fin KG-kveld!

:klem: tilbake, må følge med vettu;) Vet ossen det er med de laange bøkene, må spare det til helgene jeg, har et par stykker jeg har begynt på.. Hehe, gleder meg til at også du blir tullerusk :ler:

Blei for mange smileys så kunne ikke få med dansingen din her Geri, men danser med jeg vettu :danse: Hehe, Duran Duran rocker

Hyggelig at du har tatt en tur innom dagboka mi.... ;)

Skal nok ta meg tid til å følge med jvordan det går med prøvinga di, og kikke innom her med jevne mellomrom også.....

Ha fin førjulsdag!

:klem:

Hei Liss :vinke:

Så hyggelig at også du har tatt turen innom :) Jeg følger med på deg også vettu :klem:

Ja er jo litt ekstra spennende i disse dager, rett før ikm :sprettoy: Selv om jeg ikke tror knut har fått noe selskap, så må jeg innrømme at spenningen stiger! JEG VIL IKKE HA TANTEBESØK!! :sur:

Nå skulle jeg egentlig bare innom en kjapp, kjapp tur, men så ser jeg jo at det har vært så mye fintfolk og lagt igjen spor hos meg så jeg måtte bare skrive noen ord;) Men nå skal jeg være streng med meg selv og si at dette får holde for i kveld, må legge meg tidlig i dag.. Det betyr at jeg må utsette turen innom dere til en annen dag, kanskje allerede i morgen?? ;) I mellomtiden 1000vis av :klem: til dere alle!!

NATTA!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan Ephemera, Rosin og iss, og alle som måtte komme innom :vinke:

Da blei det noen dager i mellom denne gangen og.. Var innom i går mens jeg var på jobben og var nesten ferdig å skrive, men så rakk jeg ikke å bli ferdig :sur: Det går i et kjør på jobben enda.. GLEDER meg til fri i romjula :hoppe: Det eneste som er dumt er at vi skal være hos familien til fallerallera hele jula, og der har jeg ikke tilgang til internett :sur: Det betyr ooover en uke uten kg.. snufs..

Sov godt! :Krysser fingrene for at tantebesøket uteblir:

Takk for kryssingen, men det ser ut til at du ikke kan gi deg ennå ;) Tante kom på torsdag :grine: Så da er pp3 i gang... Det er ennå en ting med å være borte i romjula, det er selvølgelig akkurat den uka vi skulle :humpe: som verst ;) Men ikke rakkern om vi skal la det komme i veien. Hehe, det kan jo bli noen artige dager, kanskje vi får prøvd ut noen nye plasser ;):ler:

Ennå et nytt spørsmål i forhold til syklus og EL.. Hvis du ikke vil lese de ekle detaljene så hopp over dette avsnittet ;) Jeg har alltid en bitteliten blødning en til to dager før mens, første dagen så lite at det bare syns når jeg tørker meg og andre dagen litt mer. Når er da første dagen i syklusen?? Jeg tenkte nå at syklusen var på 26 dager, siden det startet såvidt nå på torsdag (hvis dette er første dagen så stemmer det kanskje at jeg hadde EL for 2 uker siden som jeg først trodde..) Men så kom jeg på at jeg også dagen før forrige mens (19. nov) hadde spotting, var det da egentlig 18. nov som var første dagen i syklusen?? Og denne gangen satte det jo ikke i gang skikkelig før i dag.. Så hvilken dag skal jeg regne som førstre dag i syklusen?? Og hvor lang er den? 26, 27 eller 28 dager?? I tillegg trodde jeg jeg kjente EL sist, men så kjente jeg det samme igjen 2 dager etter... Er det raaart jeg blir sprøøøø!!! :sprettoy::ler:

For å være på den sikre sida så skal vi hvertfall være i gang fra 24. til 31. desember, familiebesøk eller ei ;)

Nå skal vi hvertfall ut å handle litt, bedre sent enn aldri ;) Så jeg tar turen innom DEG, enten senere i kveld eller i morgen.. Et par :klem: så lenge ;)

Hei og hopp! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvinga i jula. Krysser fingre for at det klaffer og at det kommer en liten Hoppsan i september. Septemberbabyer er utrolig flotte :sjarmor:

Fortsatt god helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! blir så glad når jeg ser du har skrevet!!

Tja, det spm ditt om spotting kan jeg ikke svare på. Men søk på forumet så får du nok svar...

:ler: Kan jo bli en morsom romjul da!! Jeg har vel IKM rundt din EL :ler: Men må vel :humpe: for å få spire, og har vært lite med deg fortiden her.. Pga jobbing og sånn. (ble sur på mannen fordi han har avvist meg flere ganger, men jeg skjønner jo han jobber mye og er sliten da. Men jeg må få lov til å bli irritert allikevel.. men ikke si det til noen..)

:overrasket: En uke uten kg!!! Hjelp, hvordan skal dette gå!! Men dere har jo andre aktivteter for å få tiden til å gå, så det ordner seg det...

Må surre videre på runden jeg!!! Ha en flott helg da, og husk at vi er her !!! på kg altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...