Gå til innhold

Heisan håper på..


Heisan

Anbefalte innlegg

Og vet du hva Rosin, at jeg tror det må være babyvibbene du sendte 21.jan som gjorde utslaget, for det var nemlig den 22. at kremt kremt :sjenert:  :ler:

Jeg har litt lyst på en sånn nedteller i signaturen min, men er redd jeg da begynner å glede meg litt for mye.. Men det er vel kanskje ikke til å unngå uansett ;) 

:hoppe: Jeg er så glad på dine vegne!! Jeg synes du skal få lov til å glede deg over at du er gravid jeg!! :klem:

Tenk! En liten :babysmokk: inni magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Jeg er så glad på dine vegne!! Jeg synes du skal få lov til å glede deg over at du er gravid jeg!!  :klem:

Tenk! En liten  :babysmokk: inni magen!!

Hehe ja tenk!! Skjønner det ikke helt ennå nei.. Takk, har bestemt meg nå skal årne meg sånn nedtellingsgreie ja :):hoppe:

Takk takk murmeldyret :-D Også så hyggelig med et nytt fjes her inne og :)

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen i dagboka mi :klem:

Jeg håpet spent på at jeg skulle være blant KG-tantene som du skulle på besøk til :)

Jeg er så glad på dine vegne!! Og bittelitt misunnelig... :sjenert: Jeg tror du vet hva jeg mener. Jeg unner alle å bli gravide, men jeg skulle jo gjerne vært det selv også. Men den tiden kommer nok, får vi håpe ;)

Du har en spennende tid foran deg nå og jeg skjønner godt at du ikke greier å konsentere deg om så mye annet! Har du fortalt det til noen andre enn mannen din og oss? Jeg tror jeg kommer til å røpe det tidlig for mamma og pappa... og et par gode venninner... og svigerforeldrene mine... Men ellers kommer jeg til å vente til det har gått 3 måneder!

Er du også med i vektklubb altså? Hvordan skal du gjøre det nå når du er gravid? Det har nemlig jeg tenkt endel på. Man kan jo ikke akkurat slanke seg når man er gravid...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner monja, MissS og iss igjen, hehe :ler:

Takk for koselig hilsen i dagboka mi  :klem:

Jeg håpet spent på at jeg skulle være blant KG-tantene som du skulle på besøk til :)

Jeg er så glad på dine vegne!! Og bittelitt misunnelig...  :sjenert: Jeg tror du vet hva jeg mener. Jeg unner alle å bli gravide, men jeg skulle jo gjerne vært det selv også. Men den tiden kommer nok, får vi håpe  ;)

Du har en spennende tid foran deg nå og jeg skjønner godt at du ikke greier å konsentere deg om så mye annet! Har du fortalt det til noen andre enn mannen din og oss? Jeg tror jeg kommer til å røpe det tidlig for mamma og pappa... og et par gode venninner... og svigerforeldrene mine... Men ellers kommer jeg til å vente til det har gått 3 måneder!

Er du også med i vektklubb altså? Hvordan skal du gjøre det nå når du er gravid? Det har nemlig jeg tenkt endel på. Man kan jo ikke akkurat slanke seg når man er gravid...?

Hei hei, selvfølgelig er du en av KG-tantene ;)

Jeg skjønner akkurat hva du mener, selvfølgelig unner man andre gleden og gleder seg med dem, men samtidig så minner det jo om hva man selv ønsker seg så sterkt, og da blir man samtidig litt trist.. Men bare vent, det er nok ikke lenge før det er 2 streker på en pinne hos deg og :tommel:

Det har roa seg bittelitt her nå, jeg klarer å konsentrere meg om noe annet opp til flere ganger om dagen ;) Jeg fortalte det til et par stk på jobben samme dag som jeg tok testen der, hvis ikke så hadde jeg vel sprekki ;) Også har jeg sagt det til et par venninner som vet at vi har prøvd, og hvordan det ligger an..

Fortalte det til broren min og kona i går, siden vi skal på fest dit i morra ;) Ellers har vi tenkt å vente til etter mandag før vi forteller det til resten av nærmeste familie. Da skal jeg på første gyn.. Hvis alt er bra får jeg kanskje se hjertet slå.. *sukk* Hvis ikke så.. huff, nei får prøve å unngå å tenke noe som helst om det, hverken pos. el neg.. (akkurat som det går ;) )

Når det gjelder slankingen skal jeg høre med legen om det og på mandag, i tillegg til 1000 andre ting ;) Jeg er ganske stor, så burde egentlig gått ned noen kg før men.. Jeg skal uansett bruke vektklubben som hjelp til å se at jeg får i meg en grei fordeling, og se hvor mange kalorier jeg får i meg, sunne oppskrifter osv. så jeg ikke legger på meg for mye hvertfall..

Noe nytt her inne?

Du har det vel spennende for tiden? Dette er jo bare så herlig!!!!

Heisan, her er det ganske spennende ja, tenker ikke på stort annet.. Gruer/gleder meg til mandag, tenker pos det ene minuttet og neg det andre, akkurat som når jeg holdt på med prøving, så foreløpig er det ikke store forskjellen :ler: Jeg har jo omtrent ikke symptomer, heller. Litt halsbrann innimellom og har vel merket et par stikk.. Hadde jeg ikke testa så hadde jeg aldri trodd det, de andre PP'ene har jeg jo hatt symptomer i fleng :ler: Jeg burde jo egentlig være glad for å slippe unna så langt da men, det hadde jo vært greit som en bekreftelse.. Tok enda en test i går, sånn i tilfelle det egentlig hadde gått galt og de pos testene bare hadde målt verdiene på vei ned (hehe, blir litt sprø her ja :ler: ) Testen var veldig positiv den, en tykk fin strek :)

Jeg er litt fornøyd da, for jeg har klart å slutte å røyke :) Planen var jo at jeg skulle kutte helt før jeg startet prøvingen men det gikk ikke.. Jeg kutta ned en del da, men selvfølgelig, når jeg ga opp i denne PP så tenkte jeg ikke på røykinga, skulle jo ikke bli gravid ennå uansett. Så nå var jeg i full gang igjen, og klarte ikke å slutte samme dag som jeg fant det ut.. Tok min siste (Ja, jeg skal klare det!!!) røyk tirsdag klokka 10..

Jeg er så spent på hvordan det går med dere andre som prøver!! Jeg ønsker så sterkt at vi kan være gravide her inne sammen!! *sender babystøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

Jeg har aldri hatt noen symptomer da jeg har blitt gravid. 2 blå og fryktelig trett eneste.

Men nå er det bare senke skuldrene og tenke at dette skal gå bra, for det gjør det helt sikkert!

Når har du termin da?

God ny uke som gravid!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så koselig å gå gravide sammen

Tror jeg har en sjans til å lykkes denne mnd..... Så vi håper!!

Åjaa, det hadde vært kjempekos :klem: *krysser fingre*

Gratulerer så masse!!

Jeg har aldri hatt noen symptomer da jeg har blitt gravid. 2 blå og fryktelig trett eneste.

Men nå er det bare senke skuldrene og tenke at dette skal gå bra, for det gjør det helt sikkert!

Når har du termin da?

God ny uke som gravid!! :klem:

Tusen tusen takk Pondusa :)

Det høres bra ut med bare tretthet, vi satser på den ;)

Termin er mellom 16. og 19. oktober enellerannenplass :)

Nå MÅ jeg stikke igjen, puh, er uten nett frem til mandag, snakkes da! Hejdå

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Jeg så ikke at du hadde skrevet før nå!!

Men hyggelig med et livstegn fra heisann og hoppsan!!

Savner deg her inne jeg da :sjenert:

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest gjest1

*dytter opp dagboka*

Hei :) Nå er det altfor lenge siden du har vært her synes jeg, venter på en oppdatering jeg altså. Håper du har det bra! *tenkepåHeisan*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Likte så godt navnet på dagboka di, så måtte en tur innom. Ser at det er en liten hoppsann på vei :) Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...