elien Skrevet 26. februar #9482 Skrevet 26. februar Takeaway fra favorit resturant i dag, jeg hadde crispy kylling taco 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #9483 Skrevet 27. februar jannihj92 skrev (På 22.2.2026 den 21.53): Er noe redusert i dag etter å ha vært gjest i et 40-årslag i går. Dagen derpå betyr at behovet for junk food er stort, men lot være å bestille ute, og lagde heller noe selv. Hjemmelaget hamburger og pommes frites ble resultatet. Trøffelmajones, tomat, løk og feldsalat under burgeren. Ser bra ut! Hvilken ost har du brukt? Anonymkode: 5658f...f3e
jannihj92 Skrevet 27. februar #9484 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser bra ut! Hvilken ost har du brukt? Anonymkode: 5658f...f3e Har brukt denne fra Président 😊 Jeg har kjøpt denne i Sverige, men er ganske sikker på at jeg har sett den på Meny også. 4 1
elien Skrevet 27. februar #9485 Skrevet 27. februar Enkel middag i dag, ble ferdig Feldsalat, ferdig stekt kyllinglårfile med bbq krydder, litt rødløk og søt paprika, hadde nystekt bagett til som ikke ble m på bilde 7 2 1
Frøkenfryden Skrevet 27. februar #9486 Skrevet 27. februar (endret) Lyset var ikke på min side i fotograferinga. Men det er en kremet og god torskecurry med ris, laget av samboer. Endret 27. februar av Frøkenfryden 5 3 1
elien Skrevet 28. februar #9487 Skrevet 28. februar I dag ble det takaway fra den lokale kinaen, jeg hadde beef chow mein (stekte nudler med oksekjøtt), det var veldig godt! 5 1 1
Frøkenfryden Skrevet 28. februar #9488 Skrevet 28. februar Spinat, crispisalat, tomater, norsk burrata og pesto☺️ 4 1
elien Skrevet 1. mars #9491 Skrevet 1. mars Enkel middag i dag, Torpedo-reker og pomfri i airfryeren, feldsalat og egen blandet sweet chili dip 2 1 1
Frøkenfryden Skrevet 1. mars #9492 Skrevet 1. mars Lompepizza med grønn pesto, hamburgerrygg, paprika, sjalottløk og ost. Tar på spinatblader og bretter ved spising☺️. 3 1 1
NurseRatched Skrevet 1. mars #9493 Skrevet 1. mars I dag ble det søndagskos i sofaen med spicy vegetargryte, servert med tortilla chips og rømme 😊 1 1 2
Perine Skrevet 1. mars #9494 Skrevet 1. mars Her har det vært mas om komper en stund, så jeg mekka noen 4 3
Brunhilde Skrevet 2. mars #9496 Skrevet 2. mars I dag ble det svinekjøtt stekt med gyroskrydder og rullet i et libabrød med salat. 1 2 1
MarianneE Skrevet 2. mars #9497 Skrevet 2. mars Tantebarn kom for å henge med husets minstemann siden de er jevnaldrende. Det ble ønsket pasta og kjøttboller, så da måtte tante ordne 4 5 1
jannihj92 Skrevet 2. mars #9498 Skrevet 2. mars Hjemmelaget pizza! Jeg liker best tynn bunn, så dette er tynn bunn-pizza med to forskjellige toppinger. På den ene har jeg brukt skinke, bacon og løk, og på den andre er det coppaskinke og tomat. Tomatsaus og ost på begge. Stekt på høy varme, så bunnen ble sprø. Rørte sammen en slags rømmedressing også med litt resterømme, hvitløk og krydder. 3 1
Maskinfører Skrevet 3. mars #9500 Skrevet 3. mars Beneath the Moon skrev (På 26.2.2026 den 16.37): Anbefaler Pizzanummer 21 MR X med ekstra kjøttdeig og Ost 😀 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå