jannihj92 Skrevet 25. januar #9361 Skrevet 25. januar I dag har jeg laget denne ➡️ https://www.godt.no/oppskrifter/kjoett/13622/ytrefilet-av-svin ⬅️ Brukte indrefilet i stedet for ytrefilet, for det hadde jeg i fryseren. Dette var veldig godt, og det er masse rester igjen til i morgen 😃 1 3 1
elien Skrevet 26. januar #9362 Skrevet 26. januar Tandori rest fra lørdag, frisket opp med vårløk og søt paprika 2 2 1
Frøkenfryden Skrevet 26. januar #9363 Skrevet 26. januar Samboer har laget gul karri med potet, kikerter og brokkoli. Stekt steinbit oppå🥰 5 3 1
jannihj92 Skrevet 27. januar #9364 Skrevet 27. januar Fisketirsdag! Fiskekaker, ovnsstekte poteter med masse forskjellig krydder, brokkoli og gulrot + urtedressing laget av majones, rømme, dill, gressløk, sitron og krydder. 4 2
elien Skrevet 27. januar #9365 Skrevet 27. januar Sweet & Spicy fra the K-Chicken (igjen), med salat av strimlet spisskål, revet gulrot, søt paprika og vårløk, og shin nudler til, syltet rettish 3 1
Ariana807 Skrevet 28. januar #9366 Skrevet 28. januar Dagens middag: Eggestekt ris med brokkoli, reker chili og vårløk 3 2
elien Skrevet 28. januar #9367 Skrevet 28. januar Pinsa, med tomatsaus, noen kladder med hvitløkkremost, biffdeig, løk, forskjellige oster, søt paprika, rødløk og guanciale. Hadde frosne druer med gelepulver til desert, men då var mobilen tom for støm, så de ble det ikke bilde av 🍇 2 3 1
Frøkenfryden Skrevet 28. januar #9368 Skrevet 28. januar Fiskekaker, potet-og brokkolimos og stekt gulrot og spinat. 2 2 1
Soft mann Skrevet 28. januar #9369 Skrevet 28. januar Eg spiser av store tallerkner som dere ser😅 3 2
jannihj92 Skrevet 28. januar #9370 Skrevet 28. januar Vegetaronsdag! Til middag i dag har jeg laget Chili sin Carne. Har ikke brukt kjøttdeig, men en plantebasert deig i stedet 😊 Og grønnsaker, da! Rømmeklatt på toppen og hvitløksbrød fra Bread of the World ved siden av. 5 1 1
elien Skrevet 29. januar #9372 Skrevet 29. januar Hadde litt ok form i dag, så jeg laget kyllingsnadder med løk, rødløk og søt paprika, tilbehør brokkoli og pomfri, hadde litt kebabdressing på kyllingsnaderet 2 1 2
Frøkenfryden Skrevet 29. januar #9373 Skrevet 29. januar Potetmosen med brokkoli fra i går er blitt til lapper. Blir tjukk lapperøre med egg, mel og parmesan. Gnocci-style. Så godt😃 Spekeskinke til. 3 1 1
Brunhilde Skrevet 30. januar #9374 Skrevet 30. januar Jeg fikk så lyst på fiskegrateng, så da lagde jeg meg en. 2 3
elien Skrevet 30. januar #9375 Skrevet 30. januar Kyllingsnadder rester fra i går, ble til kylling gryte i dag, med ris 3 1 1
elien Skrevet 31. januar #9377 Skrevet 31. januar Hen eldste har vært her på middag, å vi har laget fiskeboller i karri saus, med gulrot, brokkoli, gode poteter og sprøstekt guanciale. Nydelig mat! 3 2 1
elien Skrevet 1. februar #9378 Skrevet 1. februar Ferdige hjemmelaget kjøttkaker ifra fryså, med kålstuing med gulrotrester i, saus og potet 4 1
elien Skrevet 2. februar #9380 Skrevet 2. februar En slags asiatisk kylling suppe, litt hot med risnudler, og løk, rødløk, hvitløk, vårløk, gulrot, brokkoli, spisskål og kokkosmelk med sitrongress, (og litt andre ting) 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå