Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #321 Del Skrevet 25. februar 2006 Var kebabbelabben god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #322 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja, den var helt nyyyyydelig Gatekjøkkenet som selger dem ligger på andre siden av byen, men de er kjent i hele byen for å ha byens beste kebab! Det er en sånn tykk rull med hjemmebakt nanbrød som er rullet sammen. Inni er det masse kyllingbryst skåret i biter, sammen med salat og hvitløksdressing - og de er diiiiigre! Også ble det cola light til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #323 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Har vært ute og øvelseskjørt i over 2 timer idag også Som vanlig var det sol og blå himmel og både jeg og sambo hadde lyst til å gå tur isteden, men i dette livet må vi nøye oss med dagslys gjennom bilvinduene... Jeg kjørte veldig bra i starten, det sa sambo også, men når jeg blir sliten så går det dårligere. Da "faller jeg ut" og får problemer med å konsentrere meg og planlegge. Også blir jeg fort sliten av å kjøre da, fordi jeg mobiliserer alt som finnes av krefter og konsentrasjon og... Gud, hvor lei jeg er... Nå kommer jeg snart til det punktet at jeg driter i om jeg står på oppkjøringa. Jeg kan ikke la livet rase sammen på grunn av det. Men en ting er sikkert, og det er at hvis jeg stryker 13. mars, så skal jeg ikke ha kjøretimer igjen mens jeg venter på ny oppkjøring Det må kjørelæreren også forstå! Det er da grenser for hva jeg ska orke og hva jeg skal betale for. Det er nesten som å gå til tannlegen - du føler at du skulle fått betalt for det, ikke at du skal betale for det i tillegg til at det er ekkelt og gjør vondt!! (Jada, Sniglå - jeg er glad i deg likevel ) Jeg skal bare kjøre til og fra jobb - er det mulig å forstå det?? Når vi kom hjem dusjet jeg og nå er jeg altså på plass i sofan igjen. Har lyst til å dra med sambo på kino for å se "Gymnaslærer Pedersen", men det får bli en annen dag. Nå er jeg sliten og sulten og dessuten så er det spennende Big Brother-sending i kveld. Skal ha svinestek med poteter, grønnsaker og hjemmelaget brunsaus til middag Nå skal jeg kanskje fullføre bestillingen til Victorias Secret. Er forresten veldig spent på om vi får vite nøyaktig hvor mye vi får i bonus på jobb imorgen... den skal vel forresten være på kontoen imorgen, egentlig Jeg elsker penger!!! Endret 26. februar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2006 #324 Del Skrevet 26. februar 2006 Du er ikke alene om å elske penger nei Jeg har for eks kjøpt meg 5 par sko denne uka.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #325 Del Skrevet 26. februar 2006 Ja, jeg så det inne på shopoholikertråden Jeg er litt forut for årstidene, så jeg har funnet meg 2 par sandaler fra Skoringen som jeg må ha Også har jeg sendt avgårde bestillingen til Victorias Secret da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. februar 2006 #326 Del Skrevet 26. februar 2006 Min drøm er å ha nok penger til å shoppe når og hvor jeg vil! Og selvfølgelig kjøpe det jeg vil... Men det er vel drømmen til de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. februar 2006 #327 Del Skrevet 26. februar 2006 . Det er nesten som å gå til tannlegen - du føler at du skulle fått betalt for det, ikke at du skal betale for det i tillegg til at det er ekkelt og gjør vondt!! (Jada, Sniglå - jeg er glad i deg likevel ) ← Fhju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #328 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Idag gikk jeg til byen etter jobb. Ruslet i butikker mens jeg ventet på at sambo skulle bli ferdig på trening. Orket ikke å ta bussen hjem... Hvis jeg hadde planlagt litt, kunne jeg også trenet mens jeg ventet på ham. Jeg er liksom avhengig av "timer", med enten step, aerobic, spinn eller pump, men jeg kunne sikkert greid å løpe på tredemølle f.eks. Det har åpnet en ny Bik Bok-butikk i byen og der var det 20 % rabatt på alle klær Så jeg måtte jo innom å se. Og selv om jeg føler at jeg snubler i fjortiser på Bik Bok, så har de endel søte klær. Ihvertfall nå når de har øket størrelsene til XL. Kjøpte en fin babyrosa hettejakke (sånn kosedress-jakke). Og jammen hadde ikke Vero Moda litt lenger borti gata også 20 % på alle varer mellom kl. 18 og 19. Fant ikke noe der da. Nå lager sambo middag mens jeg KG-oppdaterer meg Imorgen tidlig har jeg kjøretime Klokka 07.15!!! Jeg viiiiiiiiiiil ikke!!!! Vel... det er vel et skritt nærmere førekortet... Endret 28. februar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. mars 2006 #329 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvor er den nye bikbok-butikken? Har de fortsatt tilbud? Trenger noen nye topper, nå som det er blitt skikkelig kaldt ute har de endelig fått til varme på jobb, og vintergensrene mine er alt for varme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 1. mars 2006 Den nye Bik Bok-butikken ligger i Ths. Angells gate, i det samme lokalet som Big Bite var før Jeg aner ikke om de fremdeles har tilbud, men det kan jo hende siden det er nyåpning og vinterferie? Jeg er litt oppløftet etter kjøretimen idag Kjørelæreren syntes jeg kjørte bra! Vi drev ellers endel med lukeparkering, for det har vi aldri prøvd før. Det er svært liten sjanse for at jeg får det på oppkjøringen, men det kan skje. Ellers må jeg øve på å ryggeparkere vanlig, for jeg har litt problemer med rattet, med å rette opp bilen osv. Men idag hørtes det ut som han mente at jeg kom til å stå på oppkjøringen 13. mars! Jeg har på en måte innstilt meg på at jeg kommer til å stryke, for det virker som det skal så utrolig lite til, men jeg SKAL greie det!!! Nå er det jobb, jobb, jobb... frem til kl. 17. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #331 Del Skrevet 1. mars 2006 Godt at kjøretimen gikk bra! Tenkte jeg skulle hilse på dere i nabolaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. mars 2006 #332 Del Skrevet 1. mars 2006 Så kalrt du klarer oppkjøringen!! Jeg tror du bare er litt for negativ jeg... Hør på kjørelæreren din så går dette strålende! Og, tenk, hvis du står på skikkelig i to uker til så kan det hende du går med lappen i lomma når du blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #333 Del Skrevet 1. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 1. mars 2006 #334 Del Skrevet 1. mars 2006 Lykke til med oppkjøringen 13 Mars Det går så bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #335 Del Skrevet 1. mars 2006 Hege og Epica: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #336 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er så glad og fornøyd idag!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 2. mars 2006 Det gikk veldig bra på kjøretimen idag også! Jeg er så giret på å stå på oppkjøringen 13. mars nå! Jeg må greie det!! Jeg greier ikke å forestille meg hvor glad jeg skal bli hvis det går i boks. Jeg kommer virkelig til å hoppe av glede!! Jeg ser for meg akkurat det - og det å ringe sambo og mamma og alle sammen fra mobilen og fortelle at jeg har greid det! Også det å få kjøre bilen min til og fra jobb - og det å være ferdig med alt kjørestyret, bruke helgene til noe annet gøy osv. Ellers... Jeg har glemt å bestille eggløsningstester! Det er fordi jeg ifølge babyverden.no har eggløsning 7. mars og fruktbar periode er fra 4. - 9. mars. Da tenkte jeg at vi bare måtte kjøre på i de dagene, men så slår det meg at det er regnet ut fra en syklus på 28 dager og jeg vet ikke hvor lang syklusen min egentlig er nå... Det hadde vært litt greit å teste da. En annen ting er at jeg synes det er litt skummelt... Hva om jeg ikke får noe utslag? Hva om jeg ikke har eggløsning? Hvordan skal man takle det da? Imorgen er det HELG!! Gleder meg sånn til det! Da skal jeg spise sjokolade også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. mars 2006 #338 Del Skrevet 3. mars 2006 Oppkjøringa kommer til å gå kjempebra skal du se! Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #339 Del Skrevet 3. mars 2006 4 timer til HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 3. mars 2006 :hoppe: De ringte fra UPS og lurte på om jeg var hjemme. De hadde en pakke fra Victorias Secret til meg!!! Heldigvis har sambo fri idag og jeg har nå ringt ham og bedt ham holde seg hjemme Pakken kommer i løpet av dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå