Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #501 Del Skrevet 29. september 2022 lin skrev (2 minutter siden): Håper egentlig Henrik (heter han det forresten?) blir 2.kjempe og ryker ut. Resten av mannfolka bør bli. Bortsett fra Dan da, men han slår de ut i neste runde. Tviler på at Dan klarer å slå ut de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 29. september 2022 #502 Del Skrevet 29. september 2022 sys64738 skrev (11 timer siden): Endelig en som har skjønt at de må få ut de sterkeste først! Samme dumme "taktikken" bruker de på Robinson og 71'Nord også, "Vi må få ut de svake så vi får alle de sterke finalen"! Du mener ikke i fullt alvor at Dan har sjanse til å vinne Farmen? Og OM han hadde vært det, kan vel oppføre seg som folk selv om han stemmer ut sterke konkurrenter? Djises, de er på en liten bondegård i vesle Norge i 1922, hvem tror han at han er?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 29. september 2022 #503 Del Skrevet 29. september 2022 Boetica skrev (19 timer siden): Håper noen saboterer ukesoppdraget nå. Å se fjeset på ordføreren når den joviale maska sprekker. håper det jeg også,men tror dessverre det ikke skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 29. september 2022 #504 Del Skrevet 29. september 2022 EtFo, hvorfor tar du på deg skam på vegne av han nordfra? Det er jo ikke som at de andre i tråden "skjemmes over å være søring" fordi noen oppfører seg rart på tv? Slutt med det, please. Det er ikke sånn at nordlending på tv = h*n representerer landsdelen. Slett ikke! Dan representerer kun seg selv, ikke engang Lyngen der han er fra. EtFo skrev (20 timer siden): Jeg skjemmes av å være nordfra når sånne som Dan skal representere landsdelen! EtFo skrev (6 timer siden): Jeg er nordfra, og hvis jeg noengang oppfører meg så ufyselig som Dan, så vil jeg gjerne skytes! Kom ikke her å «unnskyld» den dårlige oppførselen hans med at han er nordfra: vi kan faktisk oppføre oss som folk🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #505 Del Skrevet 29. september 2022 (endret) Snipa skrev (12 timer siden): EtFo, hvorfor tar du på deg skam på vegne av han nordfra? Det er jo ikke som at de andre i tråden "skjemmes over å være søring" fordi noen oppfører seg rart på tv? Slutt med det, please. Det er ikke sånn at nordlending på tv = h*n representerer landsdelen. Slett ikke! Dan representerer kun seg selv, ikke engang Lyngen der han er fra. Enig, i så fall hadde alle de sunnmøringene fra farmen opp igjennom årene satt spor i meg 😅 (Utenom Daniel så klart) Endret 30. september 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 30. september 2022 #506 Del Skrevet 30. september 2022 (endret) Snipa skrev (8 timer siden): EtFo, hvorfor tar du på deg skam på vegne av han nordfra? Det er jo ikke som at de andre i tråden "skjemmes over å være søring" fordi noen oppfører seg rart på tv? Slutt med det, please. Det er ikke sånn at nordlending på tv = h*n representerer landsdelen. Slett ikke! Dan representerer kun seg selv, ikke engang Lyngen der han er fra. Fordi noen her unnskylder oppførselen hans med at han er sånn «fordi han er nordfra», og kommer med påstander om at al det er helt vanlig oppførsel av alle nordfra. Dessuten har vi alltid slitt med stigmaet av den late, enkle, bannende «fjellfinnen». Sånne som Dan bygger bare opp under de fordommene. Endret 30. september 2022 av EtFo . 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 30. september 2022 #507 Del Skrevet 30. september 2022 Snipa skrev (11 timer siden): EtFo, hvorfor tar du på deg skam på vegne av han nordfra? Det er jo ikke som at de andre i tråden "skjemmes over å være søring" fordi noen oppfører seg rart på tv? Slutt med det, please. Det er ikke sånn at nordlending på tv = h*n representerer landsdelen. Slett ikke! Dan representerer kun seg selv, ikke engang Lyngen der han er fra. Amen. EtFo skrev (2 timer siden): Fordi noen her unnskylder oppførselen hans med at han er sånn «fordi han er nordfra», og kommer med påstander om at al det er helt vanlig oppførsel av alle nordfra. Dessuten har vi alltid slitt med stigmaet av den late, enkle, bannende «fjellfinnen». Sånne som Dan bygger bare opp under de fordommene. Vet ikke hva en fjellfinne er, og har absolutt null fordommer mot nordlendinger. Litt kontraproduktivt å holde fast i fordommer som er utdødd for lengst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. september 2022 #508 Del Skrevet 30. september 2022 Planen til Dan er jo kortvarig da. Jo, han ville overleve et par uker om han og Einar gikk for planen sin, men etter det da?? Ikke tenkt på det! Han ligger tynt an om kun kort tid. Men i innledningen til programmet sa han jo at målet var å bare få noen uker der (aaabsolutt ikke vinne), så det kan jo hende det stemmer. Benjamin liker jeg! En fascinerende mann. Tenk å kunne alt fra å sy perler til å ri hest liksom. Tror han kan vinne altså om Erlend velger han. Håper han ikke gjør det, liker dem begge. Henrik har fått så lite skjermtid at vi kjenner jo nesten ikke han..!? Vil derfor egentlig ha han ut, men de tør neppe velge han som andrekjempe. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. september 2022 #509 Del Skrevet 30. september 2022 Håper Erlend vinner uansett hvem han velger, bare for å se trynet på ordføreren. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillfrid Skrevet 30. september 2022 #510 Del Skrevet 30. september 2022 Heia Erlend og Andrea😄 og arbeidsmaskinen på Torpet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 30. september 2022 #511 Del Skrevet 30. september 2022 tonebelinda skrev (På 29.9.2022 den 12.35): Er du sikker på det? At han ikke forkynner i tide og utide. Vi ser jo bare litt av alt som skjer, og jeg synes det er mye jesus der som det er med det vi får se. Kan være at det er MYE mer om det enn vi ser. Jeg tror muligens du har rett. Ser man på FB siden til pastoren så er han og fruen i hvertfall veldig ivrige på å forkynne digitalt. Jeg liker Erlend, men med en liten skepsis kjenner jeg… Leste et sted at Einar mente at både Erlend og Benjamin hadde en skjult agenda da de begge er ivrige på å markedsføre seg selv der inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 30. september 2022 #512 Del Skrevet 30. september 2022 Helt greit å være taktisk og tenke spill, men vet ikke om det var det lureste valget av Dan. Nå vil han nok få mange mot seg, og stå for skudd selv ganske snart. Hadde han valgt Maymona så hadde han fulgt hva flertallet i gruppa ønsket og dermed ikke fått folk mot seg. Så han er kanskje ikke så smart som han tror? Jaja, mulig han skjønner at han ikke kan vinne, og bare ønsker å lage litt styr 😛 Erlend virker jo bare snill og grei, så litt urettferdig også at han må ut i kamp igjen, men det er nå en annen sak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 30. september 2022 #513 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg håper egentlig Erlend velger Henrik, han jeg liker minst nå ( hvis vi ikke regner med Dan ) altså jeg liker dem som personer,men begge spiller skitten etter min mening. Benjamin har jeg helt forandret mening om, han er jo bare så god Hashar har jeg likt hele tiden og ikke skiftet mening der. Har ikke noe mot Henrik,men han gjør ikke så mye ut av seg. Dan er Morsomt og blid,men spillet hans er på tryne. Så akkurat nå Håper jeg han velger Henrik , helst Dan så klart,men det går ikke nå. Erlend er bare god ❤️ Håper han vinner imorgen. Magenfølelsen sier kanskje Harsar,men er usikker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 30. september 2022 #514 Del Skrevet 30. september 2022 Får ikke sett hele neste uka, da jeg er på ferie, kanskje tirsdag og onsdag,men ikke på søndagen nå, så får se hvem som går ut på viaplay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 30. september 2022 #515 Del Skrevet 30. september 2022 å herregud ,ikke viaplay,men søndag, sånn er det når man leser samtidlig på tven 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #516 Del Skrevet 30. september 2022 cas12 skrev (1 minutt siden): å herregud ,ikke viaplay,men søndag, sånn er det når man leser samtidlig på tven 😂 Hadde vært morsommere hvis du sa Disney plus ved et uhell 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 30. september 2022 #517 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg likte ikke Benjamin til å begynne med, men han har liksom vokst på meg (om dere skjønner) Nå syns jeg han er en av de bedre der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 30. september 2022 #518 Del Skrevet 30. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hadde vært morsommere hvis du sa Disney plus ved et uhell 😅 hehe, det hadde vert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 30. september 2022 #519 Del Skrevet 30. september 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Jeg likte ikke Benjamin til å begynne med, men han har liksom vokst på meg (om dere skjønner) Nå syns jeg han er en av de bedre der inne. hos meg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. september 2022 #520 Del Skrevet 30. september 2022 cas12 skrev (10 minutter siden): hehe, det hadde vert bra Og så blir Dan Håvard med i MCU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå