Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

drivhus skrev (6 minutter siden):

Du Tore, du Tore. Jeg ble liksom aldri helt trygg på deg,Tore. Følte du snakket med to tunger. Du roste deltagerne like fort opp i skyene som du like fort «rakket» ned på de.Farmen ble ikke tilrettelagt kun for deg og dine «vondter». Jeg roper ikke hurra for den måten du valgte som avslutning . Men veldig greit du dro hjem.

Du ville ydmyke Lasse fremfor gjengen og alle som så på TV. Du sa du skulle filleriste Lasse, og du hadde en plan om å vinne hele Farmen sa du. Latterlig. Du eneste du har gjort både på Farmen og Torpet er å spise og ligge i senga. Liksom vondt i ryggen, og i tillegg hardt skada i kneet da du måtte plukke noen få strå. Latterlig. Hva hadde du der å gjøre? Vært der i to uker, og hadde ikke mye vondt da du deisa til med slegga. Ikke mye lei deg for å få ut Benjamin som har fôret deg i flere uker. Jeg har skrevet det før, denne ordføreren er falsk og slu. Ikke gitt vervet som ordfører et godt rykte disse to. 

Hvis Tore er falsk og slu så er alle de andre der inne det samme pluss mer…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De burde ikke få dra på marked når de ikke klarer ukesoppdraget, ikke noe poeng med marked når man ikke har penger og da er det heller ikke mulig med den byttehandelgreia. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

------- skrev (Akkurat nå):

De burde ikke få dra på marked når de ikke klarer ukesoppdraget, ikke noe poeng med marked når man ikke har penger og da er det heller ikke mulig med den byttehandelgreia. 

Det er artig å se hva de får med seg uten penger da 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Vil man være kynisk så er det selvsagt et valg man har, men det er så kvalmt at Lasse ikke innrømmer sin egentlige intensjon med å velge sekken. Han gjemmer seg bak et liksom-behov for å gjennomføre en «tøff» kamp, når det i realiteten er det letteste alternativet. Later som han var real med Tore ved å spørre om han ville gjennomføre sekken, svaret han fikk bør jo være nok til å skjønne at sekken ikke er et alternativ hvis man ønsker en fair og «tøff» kamp. Også skal Lasse selvsagt grine og synes synd i seg selv når han må stå til ansvar for egne valg, Gud forby at noen ikke liker valgene han tar - den samme sutreungen så man jo at han var etter torpet når han fikk beskjed om å jobbe like hardt som resten av gjengen 

Her er jeg ikke enig. Lasse var livredd for å bli kasta rundt som en filledukke da han valgte Sekken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også at det var et feigt valg av Lasse, samtidig ble jeg ikke overrasket. Og han har jo selv vært på torpet,  så jeg skjønner ikke at han er så opptatt av at de som kom derfra ikke fortjener en plass i finalen?

Disse som er igjen der inne tenker kun på seg selv, og på finaleuken, og jeg klarer ikke å "heie" på noen av dem. Jeg syns ikke noen av dem virkelig har fortjent premien. (De har jo bare seilt gjennom ukene nesten uten å jobbe.) Spesielt ikke Henrik. Heller ikke Bente faktisk, jeg likte henne godt før, og jeg heiet på henne, men jeg føler bla hun ikke har støttet og motivert Ivana denne uken. Jeg føler hun jatter med de andre og viser seg på en annen måte enn slik jeg trodde hun var. Mulig jeg tar feil selvsagt, men det er der jeg er akkurat nå.

De har ikke engang giddet å prøve på ukesoppdragene, det er flaut og viser hvor ego, og late dem er. Det har vært kjedelig å følge med på i år, for ingen har engasjert seg.

Lurer på hva de tenker om egen innsats, og om de tenker på hvordan de fremstår på tv?

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drivhus skrev (13 minutter siden):

Her er jeg ikke enig. Lasse var livredd for å bli kasta rundt som en filledukke da han valgte Sekken. 

Det er bare tull, han sa selv han hadde ikke valgt sekken hvis Tore hadde vært helt frisk i beinet. Han visste med andre ord at det var et tryggere valg enn feks slegge som var en fysisk grein han også vurderte.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening av det feigt av Lasse. Synes at spesielt Lasse og Henrik dessverre viser seg fra en dårlig side der inne. Som mannen her sa så hadde han aldri ansatt noen av dem. Det er mye klipping, men holdningene kommer såpass godt frem. 

• Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke som andrekjempe ta hensyn til vondtene til motstanderen! Dra hjem om du er for syk og svak til å være med på ukesoppdrag og tvekamper!

Synes Tore var en drittsekk som trakk seg på den måten han gjorde, ydmyket Lasse foran alle! Han har ikke løftet en finger på farmen, bare ligget med vondter her og der. Han burde trekt seg for lenge siden, så Vilde eller Benjamin kunne vært med. Han har Diva-nykker som en viss annen ordfører.

Hvordan tror han at han skulle kommet seg gjennom en hinderløype? Forventet vel at det også skulle legges til rette for han.

Ivana har overhodet ingen ryggrad, og er irriterende dum: gi osten til Mentor?! Han er en innleid skuespiller som driter i hele oppdraget, hadde sikkert kastet osten etterpå! 

Lasse fortsetter å vokse på meg, mens Hanne har jeg bare mindre og mindre sansen for. Utrolig fjasete og umoden. Skikkelig usjarmerende jente.

Endret av EtFo
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (15 minutter siden):

Man kan jo ikke som andrekjempe ta hensyn til vondtene til motstanderen! Dra hjem om du er for syk og svak til å være med på ukesoppdrag og tvekamper!

Synes Tore var en drittsekk som trakk seg på den måten han gjorde, ydmyket Lasse foran alle! Han har ikke løftet en finger på farmen, bare ligget med vondter her og der. Han burde trekt seg for lenge siden, så Vilde eller Benjamin kunne vært med. Han har Diva-nykker som en viss annen ordfører.

Hvordan tror han at han skulle kommet seg gjennom en hinderløype? Forventet vel at det også skulle legges til rette for han.

Ivana har overhodet ingen ryggrad, og er irriterende dum: gi osten til Mentor?! Han er en innleid skuespiller som driter i hele oppdraget, hadde sikkert kastet osten etterpå! 

Lasse fortsetter å vokse på meg, mens Hanne har jeg bare mindre og mindre sansen for. Utrolig fjasete og umoden. Skikkelig usjarmerende jente.

Han trakk seg fordi han visste at det ville ende katastrofalt om han prøvde seg i sekken, han tok hensyn til helsen sin noe jeg synes var en god avgjørelse, og det fikk også Lasse til å innse hvor gale det hele var så det var en bra ting

Enig med Hanne, jeg blir bare irritert hver gang jeg ser henne

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don’t hate the player - hate the game! Tenker de fleste ville gjort som Lasse i kampens hete. Tore valgte selv å ikke bli storbonde - lite gjennomtenkt og ett dårlig trekk av han. Dessuten har han ikke bidratt i noe, kun syting om ryggvondt og menisken i kneet. Burde dratt hjem før tvekampen. Nå gjenstår det å se hvem som kommer seg gjennom de ulike oppgavene. Lasse kan fort seile seg frem til en finalebillett! 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (3 minutter siden):

Don’t hate the player - hate the game! Tenker de fleste ville gjort som Lasse i kampens hete. Tore valgte selv å ikke bli storbonde - lite gjennomtenkt og ett dårlig trekk av han. Dessuten har han ikke bidratt i noe, kun syting om ryggvondt og menisken i kneet. Burde dratt hjem før tvekampen. Nå gjenstår det å se hvem som kommer seg gjennom de ulike oppgavene. Lasse kan fort seile seg frem til en finalebillett! 

Håper at ingen av ungdommene der vinner i hvert fall, om enten Bente eller Ivana vinner så kan jeg bli noenlunde fornøyd, verste hadde vært om Henrik eller Hanne vant 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tore. For en fin mann.
Og jeg har ingen problem med at Lasse valgte som han gjorde, og "vant". Syns også Henrik var veldig fin mot Lasse som var helt nedbrutt.

Helt ok resultat av tvekampen, selv om jeg veldig gjerne skulle sett Tore med videre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (6 timer siden):

Selv etter samtalen med Tore? Sa ikke Tore at han kom til å slite med sekken? Mange vil mene at et slikt svar bekrefter spørsmålet til Lasse, men mulig Lasse trenger mer konkrete svar. 

Uansett tenker jeg Lasse hadde kommet bedre ut av det med å si det som det var, det var øvelsen han hadde best sjanse mot Tore, og ikke at han ønsket en ordentlig " manne man" øvelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye kampen for tilværelsen i hvert fall. Og det markedet i går var så rigget at det var helt komisk å se på. Verste var at de fortjente ikke noe som helst av det de fikk med seg. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
EtFo skrev (5 timer siden):

Hvordan tror han at han skulle kommet seg gjennom en hinderløype? Forventet vel at det også skulle legges til rette for han

Skjønner ikke hvorfor alle skal nevne hinderløypa. Hinderløypa har ikke pleid å være første øvelse. Så om man vinner en av de første øvelsene er man ikke med på hinderløypa.

Har også vært deltaker som har stått over hinderløypa, og vært med på neste øvelse

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse spurte ærlig, om Tore kom til å trekke seg på noen av grenen. Det avkrefta han. 

Tore kunne sikret seg finaleplass ved å være storbonde. Han ønsket å gi den til Ivana. Han kunne godt ofret plassen sin tidligere til både Vilde og Benjamin også. Synes han sa det greit selv, han er skadet og det er hans problem og skal ikke være til konsekvenser for Lasse. 

Tore er nok trivelig, men han har ikke bidratt mer enn de andre akkurat  

Tror de fleste hadde tenkt på seg selv i en sånn situasjon, noe anna hadde vært for dumt. 

Enig med over her: dont hate the player, hate the game 

Ellers enig ang Hanne.. ho har tapt seg voldsomt altså. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse er en dritt, så stygg oppførsel aksepeterer jeg ikke. Slo av TV en, orket ikke å se på mer. Håoper Lasse snarest ryker ut Tore en fantastisk fin mann, ønsker han alt godt.

Episoden er tatt opp, men orker ikke å se den før Lasse er ute av Farmen.

Min favoritt er Bente.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (28 minutter siden):

Lasse spurte ærlig, om Tore kom til å trekke seg på noen av grenen. Det avkrefta han. 

Tore kunne sikret seg finaleplass ved å være storbonde. Han ønsket å gi den til Ivana. Han kunne godt ofret plassen sin tidligere til både Vilde og Benjamin også. Synes han sa det greit selv, han er skadet og det er hans problem og skal ikke være til konsekvenser for Lasse

Tore er nok trivelig, men han har ikke bidratt mer enn de andre akkurat  

Tror de fleste hadde tenkt på seg selv i en sånn situasjon, noe anna hadde vært for dumt. 

Enig med over her: dont hate the player, hate the game 

Ellers enig ang Hanne.. ho har tapt seg voldsomt altså. 

Enig.

Og som Tore sa i det intervjuet på tv2.no: "Slik er spillet. Det er mulig jeg hadde gjort det samme selv. Lasse er en fin og ærlig type, og jeg ønsker kontakt med han (etter farmen)".

Jeg skulle gjerne sett Tore videre, men det ble som det ble, og han kunne gjort andre valg selv for å sikre seg finaleplass.

Synes ikke Lasse gjorde noe ufint, eller fortjener at folk sier han er en dritt.

Vi bør huske at de alle er mennesker.

Endret av Turkis Sau
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...