Peggy-Lovise Skrevet 9. oktober 2022 #781 Del Skrevet 9. oktober 2022 jukkapalme skrev (16 timer siden): jeg digger den knusktørre humoren din! 😂 Kan kutte opp pølsefingrene mine og putte oppi 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. oktober 2022 #782 Del Skrevet 9. oktober 2022 Tulla25j skrev (14 minutter siden): Spoiler fra seher.no Vis skjult innhold Ukesoppdraget ble underkjent og det blir derfor krangel mellom Lasse og Henrik.. takk til se og hør som absolutt måtte legge ut videoen og skrive tekst under før det har blitt lagt ut på tv2 play 🙈 Spoiler Lasse var jo tydelig på at han ønsket å sabotere ukesoppdraget, så da tyder det på at han lyktes med det… i såfall sjukt dårlig gjort. Kanskje han fikk Andrea til å hjelpe seg, for forrige episode sluttet vel med at Henrik vurderte vakthold gjennom natta, men så fikk Andrea lagt Lasse og han sovnet, så da følte Henrik seg trygg og droppet vakthold. Så mulig noe har skjedd der🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 9. oktober 2022 #783 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Synes Lasse er en slask, er bare noe med væremåten, personligheten jeg ikke liker. Den arrogante, bedreviter, selvopphøyende personligheten. Digget når Henrik som storbonde satte Lasse skikkelig på plass, og tok fra han boka. Det synes jeg det står respekt av. Nå håper jeg Lasse ryker i tvekamp, klarer bare ikke den typen. Trengs å jekkes ned et par hakk. Om han taper kom han ikke inn på Torpet igjen, det er forbeholdt utfordrerne, så den som ryker denne uka er ute, hvis jeg har skjønt rett. Endret 9. oktober 2022 av Blueberrymuffin 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #784 Del Skrevet 9. oktober 2022 Blueberrymuffin skrev (8 minutter siden): Synes Lasse er en slask, er bare noe med væremåten, personligheten jeg ikke liker. Den arrogante, bedreviter, selvopphøyende personligheten. Digget når Henrik som storbonde satte Lasse skikkelig på plass, og tok fra han boka. Det synes jeg det står respekt av. Nå håper jeg Lasse ryker i tvekamp, klarer bare ikke den typen. Trengs å jekkes ned et par hakk. Om han taper kom han ikke inn på Torpet igjen, det er forbeholdt utfordrerne, så den som ryker denne uka er ute, hvis jeg har skjønt rett. Jeg har hørt at de som taper kommer inn på torpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 9. oktober 2022 #785 Del Skrevet 9. oktober 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg har hørt at de som taper kommer inn på torpet Den som taper kommer inn på Torpet. Det står under beskrivelsen av dagens episode på Tv2 Play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #786 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Helt latterlig av mentor å ikke godkjenne bare på grunn av det med trappen, og så prater han som om det ikke er mulig for folk i 60 årene å gå opp det trappetrinnet 🙊 jeg synes det var genialt laget jeg, ganske sur mentor i år 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #787 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Jeg kan ikke fatte hvor patetisk Lasse har blitt 🤦♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #788 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Kjenner jeg mister litt sansen for Andrea når hun skal støtte Lasse uansett hvor tåpelig han oppfører seg 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #789 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Jeg synes det er trist å se hvor nedpå Benjamin virker hele tiden 😕 Ser ikke ut som at han har det noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 9. oktober 2022 #790 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Står veldig respekt av måten Henrik sier ifra, og er tydelig med Lasse. Ble litt skuffa over tvekampen, hadde håpet Benjmin vant. Mitt inntrykk er at Lasse var heldig fordi Benjamin bommet og gjorde mye feil. Lasse virker ikke ut som den sterkeste, han brukte ganske mange slag bare for å få ned en nagle. Men veldig positivtoiverrasket over at Lasse var voksen nok til å ta praten med Henrik når han kom inn igjen. Henrik er iværtall blitt en storfavoritt hos meg. Synes han er real og en likandes type. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #791 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #792 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Stakkars Bente arbeidet mye med å plukke diverse de kunne selge og så får hun ingenting igjen for det mon tro om hun får raserianfall nå 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #793 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Jeg er imponert over at de ikke prøvde å stjele noe fra boden mens de passet på den, hadde dette vært tidligere i år med Niklas på Farmen Kjendis så hadde han sikkert tatt med seg hele boden hjem til gården 😆 og så hadde mentor hentet den ved neste besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #794 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Skuffende at Lasse vant… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #795 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Hvordan skal se toppe årets tvist neste sesong? Skal de ha 3 torper? 😝 En for tidligere deltakere En for utfordrere Og en for tidligere utslåtte torpet deltakere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 9. oktober 2022 #796 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler Benjamin ser så lei seg ut..💗🥺 Håper virkelig han kommer inn igjen! Andrea er så naiv at det er helt tragisk..😓 Så deilig å se Henrik sette Lasse på plass👏🏻 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #797 Del Skrevet 9. oktober 2022 Smurfii skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Benjamin ser så lei seg ut..💗🥺 Håper virkelig han kommer inn igjen! Andrea er så naiv at det er helt tragisk..😓 Så deilig å se Henrik sette Lasse på plass👏🏻 Så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. oktober 2022 #798 Del Skrevet 9. oktober 2022 Vinner av tvekampen Spoiler Lasse. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. oktober 2022 #799 Del Skrevet 9. oktober 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Vinner av tvekampen Skjul innhold Lasse. 👍 Spoiler Dumt 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 9. oktober 2022 #800 Del Skrevet 9. oktober 2022 Athena Catalina skrev (5 minutter siden): Vinner av tvekampen Vis skjult innhold Lasse. 👍 Spoiler Faaaen..🥺😓 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå