Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #761 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) jukkapalme skrev (6 minutter siden): Husker ikke navnet, men en godt voksen mann på rundt 60. Het kanskje Kjell eller noe liknende. Han sa at hvis han skulle ta bussen og Rob kjørte skulle han vente på neste uansett hvor lenge det var til den kom fordi han ikke tåler Rob. Masse annet dritt om Rob og, husker ikke alt. Han var en skikkelig surpomp, ihvertfall. Måtte sjekke deltakerne fra sist år og husker han nå, han Kjell Strand Endret 8. oktober 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 8. oktober 2022 #762 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (23 minutter siden): Måtte sjekke deltakerne fra sist år og husker han nå, han Kjell Strand Jaa han fra Haugesund. Har var ganske slitsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #763 Del Skrevet 8. oktober 2022 Turkis Sau skrev (4 timer siden): Jaa han fra Haugesund. Har var ganske slitsom. Husker ikke så mye om han egentlig utenom stemmen hans, fleste deltakere i realityserier er fort glemt etter et år husker godt Kåre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 8. oktober 2022 #764 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Jeg ler høyt hvis Lasse ryker ut i morgen og kommer tilbake på Torpet 🤣 Endret 9. oktober 2022 av Peggy-Lovise Tastefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #765 Del Skrevet 8. oktober 2022 Peggy-Lovise skrev (Akkurat nå): Jeg ler høyt hvis Lasse ryker ut i morgen og kommer tilbake på Toroet 🤣 Får håpe det er tomatsuppe da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. oktober 2022 #766 Del Skrevet 8. oktober 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Får håpe det er tomatsuppe da 😂 jeg digger den knusktørre humoren din! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #767 Del Skrevet 8. oktober 2022 jukkapalme skrev (8 minutter siden): jeg digger den knusktørre humoren din! 😂 Haha takk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 8. oktober 2022 #768 Del Skrevet 8. oktober 2022 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #769 Del Skrevet 8. oktober 2022 Peggy-Lovise skrev (34 minutter siden): Jeg ler høyt hvis Lasse ryker ut i morgen og kommer tilbake på Toroet 🤣 Hvis han da kommer tilbake til farmen gården atter en gang så kommer det i hvert fall til å bli svært dårlig stemning 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #770 Del Skrevet 8. oktober 2022 Haha det blir visst en runde 2 på Henrik og Lasse i morgen 😁 nå har sesongen begynt å ta seg opp og bli bra, var noen treige første uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 8. oktober 2022 #771 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) skruf skrev (På 6.10.2022 den 12.03): Hadde jeg vært Dagny så hadde jeg ikke latt den der forbigå i stillhet Og; hvorfor bruker Niklas 5min å vurdere om det er riktig svar eller ikke? Dagny kunne ha løpt inn mye tid på den tiden den fyren, som står med fasiten i hånda, bruker på å lire ut av seg riktig eller feil! Forstår at de venter noen sekunder på å si hvem neste storbonde er, eller hvem som er første eller andrekjempe, for å holde på,spenningen, men i en avgjørende konkurranse så gjør man bare ikke det. Dårligste farmen-programlederen ever! Håper for Guds skyld Dagny lar det der gå, jeg kan ikke se for meg noe mer kleint enn ei godt voksen dame stå og sutre for Farmen sånn i ettertid. Kan love deg at det du synes er irriterende med Niklas, som å vente med å gi svar ikke har en døyt med han som programleder å gjøre, men er bestemt av produksjonen. Han har nok fått beskjed om å vente så og så lenge før han gir fasit. Tenk også på at de klipper etterpå slik at det skal være nervepirrende for deg som seer. Vi har nok ikke sjans til i det hele tatt å gjette oss frem til hvor lang tid de faktisk venter på fasit. I realiteten kan det være to sekund, som de klipper til ti😊 Synes faktisk Niklas klarer seg overraskende bra, digger hvordan han er konfronterende mot feks Dan sine vage unnskyldninger i førstekjempevalget sist uke. Jeg ler mye mer (på en god måte) av Niklas enn med feks Mads, som bare var mer klein i rollen. Men akkurat DET vil jo alltid være en personlig preferanse 😊 Endret 8. oktober 2022 av Anim92 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. oktober 2022 #772 Del Skrevet 8. oktober 2022 Jeg syns de første sesongene var bra! Alltid litt gøy når deltakerne ikke helt vet hva de har begitt seg ut på. Husker godt en stor krangel mellom far og datter som var med! Tror det var sesong 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. oktober 2022 #773 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Amatariel skrev (10 timer siden): Jeg syns de første sesongene var bra! Alltid litt gøy når deltakerne ikke helt vet hva de har begitt seg ut på. Husker godt en stor krangel mellom far og datter som var med! Tror det var sesong 2? Barbro og faren ja, forholdet demmes ble ganske dårlig i ettertid har jeg lest Endret 9. oktober 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. oktober 2022 #774 Del Skrevet 9. oktober 2022 https://www.tv2.no/underholdning/farmen/avslorer-alkoholsmugling-pa-farmen/15156365/ Mon tro om dette får konsekvenser da….ordføreren sjøl stakk av fra gården i flere timer uten at produksjonen eller de andre deltakerne fikk det med seg. Besøkte noen på ei hytte og fikk servert både mat og alkohol + fikk med seg ei «vandrepakke» med mat og drikke som han kunne dele med de andre. Noe han ikke gjorde, men gjemte den unna og nøt godene selv under oppholdet. Nå er der vel lite trolig at han vinner, kan ikke se for meg den fyren der i ei hinderløype, men om så skulle skje så har tv2 nå endret reglene til at alvorlige regelbrudd som kommer frem i etterkant av innspilling kan føre til at vinneren blir fratatt premien hvis han/hun har brutt reglene Som ordfører så lurer jeg på om dette vil få andre konsekvenser for han i etterkant. Han er i allefall ikke en god representant for kommunen sin Varaordfører Olav Harald Ulstein mistet vel vervet sitt som følge av sin oppførsel under Farmen i 2014. Ordføreren gikk ut i media og tok offentlig avstand fra sin egen varaordfører https://www.vg.no/rampelys/tv/i/K0Wzo/fredag-er-den-store-ordfoererdagen-farmen-oppgjoer-i-sykkylven Greit nok at de lever i ei boble der inne, men som voksne mennesker så bør de ha i bakhodet at de skal tilbake til sine vanlige liv igjen også, helst med æren i behold. Når det er sagt så må jeg si at Henrik virkelig har vokst i rollen som storbonde, han har definitivt kommet ut av skyggen og han håndterer jobben som storbonde bra. Veldig bra at han satte på plass Lasse som limte seg fast til gårdsboka, tok den t.o.m med seg i senga for å sikre seg den selv, selv om gårdsboka skal ligge på bordet nede og være tilgjengelig for alle. Håper virkelig Lasse ryker. Og hva skjer med Andrea? Fra å være en veldig bra og ledende storbonde til å bli helt utslettende og vil ofre plassen sin for å hjelpe Lasse til seier?? Aka Sophie Elise i farmen kjendis som hadde som mål å få Isak til seier. Hadde inntrykk av at Andrea var ei sterk og selvstendig kvinne jeg, ikke ei som mister all integritet pga en mann hun synes er kjekk. Hun var en av mine favoritter, men ikke nå lengre 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. oktober 2022 #775 Del Skrevet 9. oktober 2022 Anim92 skrev (10 timer siden): Håper for Guds skyld Dagny lar det der gå, jeg kan ikke se for meg noe mer kleint enn ei godt voksen dame stå og sutre for Farmen sånn i ettertid. Kan love deg at det du synes er irriterende med Niklas, som å vente med å gi svar ikke har en døyt med han som programleder å gjøre, men er bestemt av produksjonen. Han har nok fått beskjed om å vente så og så lenge før han gir fasit. Tenk også på at de klipper etterpå slik at det skal være nervepirrende for deg som seer. Vi har nok ikke sjans til i det hele tatt å gjette oss frem til hvor lang tid de faktisk venter på fasit. I realiteten kan det være to sekund, som de klipper til ti😊 Synes faktisk Niklas klarer seg overraskende bra, digger hvordan han er konfronterende mot feks Dan sine vage unnskyldninger i førstekjempevalget sist uke. Jeg ler mye mer (på en god måte) av Niklas enn med feks Mads, som bare var mer klein i rollen. Men akkurat DET vil jo alltid være en personlig preferanse 😊 Definitivt personlig preferanse ja. For min del var Mads en mye bedre programleder enn Niklas. Mads tok tak i regelbrudd i det minste. Har ikke kommet noen sanksjoner mot Lasse som ikke overholder reglene om hvor Torpet-gjengen skulle sove og som heller sov inne i huset sammen med Andrea Så; ei voksen dame skal ikke få lov til å si i fra når produksjonen gjør en brøler som er så stor at den i teorien kunne ha kostet henne seieren?? Det har ingenting med sutring å gjøre. Å kalle det for «sutring» og «kleint» når man sier i fra om urett er hersketeknikk og å hånliggjøre den som uretten har blitt begått mot. Som jeg skrev tidligere så hadde det at Lasse fikk riktig på feil svar hatt null betydning iht Rob som var milevis bak, men Dagny var som sagt hakk i hæl på Lasse. Hadde Niklas ikke vært så kopete at han så feil så hadde Lasse måtte løpt en strafferunde+hentet inn ett nytt svar. Den tiden kunne utgjort et helt annet resultat av vinner av Torpet 2022. Hvor går forresten grensen for at ei kvinne kan klage over feil og urett uten at det skal være «sutrete» og «kleint»? 20 år? 30? 40? 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 9. oktober 2022 #776 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) skruf skrev (44 minutter siden): Definitivt personlig preferanse ja. For min del var Mads en mye bedre programleder enn Niklas. Mads tok tak i regelbrudd i det minste. Har ikke kommet noen sanksjoner mot Lasse som ikke overholder reglene om hvor Torpet-gjengen skulle sove og som heller sov inne i huset sammen med Andrea Så; ei voksen dame skal ikke få lov til å si i fra når produksjonen gjør en brøler som er så stor at den i teorien kunne ha kostet henne seieren?? Det har ingenting med sutring å gjøre. Å kalle det for «sutring» og «kleint» når man sier i fra om urett er hersketeknikk og å hånliggjøre den som uretten har blitt begått mot. Som jeg skrev tidligere så hadde det at Lasse fikk riktig på feil svar hatt null betydning iht Rob som var milevis bak, men Dagny var som sagt hakk i hæl på Lasse. Hadde Niklas ikke vært så kopete at han så feil så hadde Lasse måtte løpt en strafferunde+hentet inn ett nytt svar. Den tiden kunne utgjort et helt annet resultat av vinner av Torpet 2022. Hvor går forresten grensen for at ei kvinne kan klage over feil og urett uten at det skal være «sutrete» og «kleint»? 20 år? 30? 40? Igjen så er sannsynligheten svært, svært liten for at det var Mads som stor for oppfølging av regelbrudd alene, det er en hel produksjon som står bak her!😊 Men programlederrollen ellers, hvordan man snakker og har kjemi med deltagerne og deg som TV-seer er en smakssak ja. Om klaging; At du drar inn at det er en kvinne er helt usaklig, det har ingenting å gjøre i denne sammenheng. Hm, skal tenke litt på det du sier om st det er hersketeknikk. Det var ikke meningen i så fall. Uansett handler det om at når man er godt voksen, så bør man ha opplevd såpass i livet at det som har skjedd på reality-TV, har skjedd og vite at det finnes litt vesentligere ting i livet enn en konkurranse på TV. Igjen blir dette en personlig mening, mitt perspektiv er at Farmen er en artig opplevelse/konkurranse å være med på, men ikke så viktig i det store bildet. For deg (eller Dagny for den saks skyld) kan det være helt annerledes. Men når jeg ser folk kverne på det som har skjedd i en TV-konkurranse (ta feks sommerhytta eller han uvdølingen som tapte mot Tonje i 2018), tenker jeg mitt. Kanskje lite raust av meg, jeg prøver ta det igjen på andre måter😝 Endret 9. oktober 2022 av Anim92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 9. oktober 2022 #777 Del Skrevet 9. oktober 2022 Anim92 skrev (5 minutter siden): Igjen så er sannsynligheten svært, svært liten for at det var Mads som stor for oppfølging av regelbrudd alene, det er en hel produksjon som står bak her!😊 Med tanke på at Farmen har pågått i 18 sesonger (i tillegg til Farmen Kjendis), og den eneste gangen (såvidt jeg vet) det har blitt slått hardt ned på regelbrudd var når Mads var programleder, vil jeg nok tro at han hadde en stor rolle i den avgjørelsen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. oktober 2022 #778 Del Skrevet 9. oktober 2022 Anim92 skrev (16 minutter siden): Igjen så er sannsynligheten svært, svært liten for at det var Mads som stor for oppfølging av regelbrudd alene, det er en hel produksjon som står bak her!😊 Men programlederrollen ellers, hvordan man snakker og har kjemi med deltagerne og deg som TV-seer er en smakssak ja. Om klaging; At du drar inn at det er en kvinne er helt usaklig, det har ingenting å gjøre i denne sammenheng. Hm, skal tenke litt på det du sier om st det er hersketeknikk. Det var ikke meningen i så fall. Uansett handler det om at når man er godt voksen, så bør man ha opplevd såpass i livet at det som har skjedd på reality-TV, har skjedd og vite at det finnes litt vesentligere ting i livet enn en konkurranse på TV. Igjen blir dette en personlig mening, mitt perspektiv er at Farmen er en artig opplevelse/konkurranse å være med på, men ikke så viktig i det store bildet. For deg (eller Dagny for den saks skyld) kan det være helt annerledes. Men når jeg ser folk kverne på det som har skjedd i en TV-konkurranse (ta feks sommerhytta eller han uvdølingen som tapte mot Tonje i 2018), tenker jeg mitt. Kanskje lite raust av meg, jeg prøver ta det igjen på andre måter😝 Jeg svarte deg på «ei godt voksen dame» og betegnelsene «sutre» og «kleint» ifm godt voksen dame. Hva er usaklig med det? Dagny er ei kvinne, er hun ikke? Hadde det vært en mann som dette skjedde mot så hadde jeg skrevet mann Men hadde du kommentert at det ville vært sutrete og kleint hadde en godt voksen mann klaget på at det ble begått en skikkelig brøler som potensielt kunne ha kostet han seieren? Tror du Rob hadde sittet stille i båten i etterkant hadde det vært han som hadde mistet sjansen til å vinne Torpet pga Niklas blingset og sa riktig til feil svar hvis det var Rob som var tett ved å vinne? Tviler sterkt på at Rob hadde latt det bli forbigått i stillhet i media for å si det sånn (hører stemmen hans i hodet bare jeg skriver dette) Hadde du kalt Rob for sutrete og klein? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 9. oktober 2022 #779 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) skruf skrev (16 minutter siden): Jeg svarte deg på «ei godt voksen dame» og betegnelsene «sutre» og «kleint» ifm godt voksen dame. Hva er usaklig med det? Dagny er ei kvinne, er hun ikke? Hadde det vært en mann som dette skjedde mot så hadde jeg skrevet mann Men hadde du kommentert at det ville vært sutrete og kleint hadde en godt voksen mann klaget på at det ble begått en skikkelig brøler som potensielt kunne ha kostet han seieren? Tror du Rob hadde sittet stille i båten i etterkant hadde det vært han som hadde mistet sjansen til å vinne Torpet pga Niklas blingset og sa riktig til feil svar hvis det var Rob som var tett ved å vinne? Tviler sterkt på at Rob hadde latt det bli forbigått i stillhet i media for å si det sånn (hører stemmen hans i hodet bare jeg skriver dette) Hadde du kalt Rob for sutrete og klein? Okei, bummer - jeg kunne like gjerne skrevet «et godt voksent menneske». Men nå var det ei dame det var snakk om. Jeg hadde 110% sikkert kalt Rob både sutrete og klein😆😂 Edit; nå hjelper det her sikkert ikke på hvordan jeg fremstår med holdninger til ulike kjønn (siden det virker som du har en agenda med å prøve å få fram hvordan holdning jeg har til mitt eget kjønn, eller noe sånt🫣) men jeg hadde vel nesten synest det hadde vært enda mer smålig, kleint eller what not i den kategorien, om en mann i 50-åra hadde stått frem og «sutret». Endret 9. oktober 2022 av Anim92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 9. oktober 2022 #780 Del Skrevet 9. oktober 2022 Spoiler fra seher.no Spoiler Ukesoppdraget ble underkjent og det blir derfor krangel mellom Lasse og Henrik.. takk til se og hør som absolutt måtte legge ut videoen og skrive tekst under før det har blitt lagt ut på tv2 play 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå