Cookiesandcream Skrevet 5. oktober 2022 #661 Del Skrevet 5. oktober 2022 Spoiler Jeg har fått mer og mer sansen for Henrik etter at han ble storbonde, jeg. Var kanskje litt hard mot Benjamin, men både reaksjonen rundt det med Maymona og håndteringen av konflikten Lasse/Dagny i dagens episode synes jeg var veldig bra. Tøff som står i det, synes jeg, selv om det må være vanskelig. Har egentlig likt Lasse, men nå synes jeg han har tapt seg litt... Ting svinger der inne, for å si det sånn. Og det har plutselig skjedd veldig mye på kort tid. 😄 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 5. oktober 2022 #662 Del Skrevet 5. oktober 2022 Henrik liker jeg ikke, men Bente, hun er god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 5. oktober 2022 #663 Del Skrevet 5. oktober 2022 Cookiesandcream skrev (19 minutter siden): Vis skjult innhold Jeg har fått mer og mer sansen for Henrik etter at han ble storbonde, jeg. Var kanskje litt hard mot Benjamin, men både reaksjonen rundt det med Maymona og håndteringen av konflikten Lasse/Dagny i dagens episode synes jeg var veldig bra. Tøff som står i det, synes jeg, selv om det må være vanskelig. Har egentlig likt Lasse, men nå synes jeg han har tapt seg litt... Ting svinger der inne, for å si det sånn. Og det har plutselig skjedd veldig mye på kort tid. 😄 Spoiler Helt enig. Lasse var ikke så lenge på farmen , så fikk ikke noe inntrykk av han. Andrea har også tapt seg... Melder man seg på farmen burde man være innstilt på å bidra til felleskapet og jobbe. Hvis man omtrent bare vil slappe av og hvile kan man like så godt dra hjem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 5. oktober 2022 #664 Del Skrevet 5. oktober 2022 Prelunia skrev (1 minutt siden): Vis skjult innhold Helt enig. Lasse var ikke så lenge på farmen , så fikk ikke noe inntrykk av han. Andrea har også tapt seg... Melder man seg på farmen burde man være innstilt på å bidra til felleskapet og jobbe. Hvis man omtrent bare vil slappe av og hvile kan man like så godt dra hjem. Spoiler Pluss at dt er skuffende at hun vil ofre sin plass i finalen kun for å få videre Lasse.. Trodde hun var en mer selvstendig kvinne enn det. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 5. oktober 2022 #665 Del Skrevet 5. oktober 2022 Prelunia skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Helt enig. Lasse var ikke så lenge på farmen , så fikk ikke noe inntrykk av han. Andrea har også tapt seg... Melder man seg på farmen burde man være innstilt på å bidra til felleskapet og jobbe. Hvis man omtrent bare vil slappe av og hvile kan man like så godt dra hjem. Spoiler Ja... Husker Lasse stod opp for Dagny når hun ble førstekjempe første uka. Synes det var fint gjort, men på Torpet og nå i dagens episode, var han jo skikkelig kjip mot henne.. Trist å se. Er helt enig i at Andrea gir et bedre inntrykk når Lasse ikke er der... Men en annen ting... Hva skjer med Hanne (?) og Henrik egentlig? Han byttet henne mot et egg og valgte henne ikke som hjelper. Har det aldri vært noe fra hans side, eller har det skjært seg? Virka som hun var interessert i noe mer enn vennskap på et tidspunkt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. oktober 2022 #666 Del Skrevet 5. oktober 2022 Spoiler Vet egentlig Andrea hva hun har meldt seg på? Hun er så dramatisk og tar det så sykt personlig når det er folk hun liker blir valgt til 1.kjempe. Det er et spill, det er farmen, hun blir en dårligere versjon av seg selv med Lasse der inne. Orker ikke diva nykkene hennes. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. oktober 2022 #667 Del Skrevet 5. oktober 2022 https://www.tv2.no/underholdning/farmen/avslorer-alkoholsmugling-pa-farmen/15156365/ Håper dette får konsekvenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 5. oktober 2022 #668 Del Skrevet 5. oktober 2022 Citha skrev (13 timer siden): Jeg ser tydeligvis en helt annen farmen enn dere 🤷♀️ Jeg så en Benjamin som skrellet en kvart potet i timen, fikk spørsmål og litt tilsnakk om hvorfor det gikk så sakte, for så å sette seg ned for å sutre. Jeg forsto virkelig ikke greia hans. Rart at vi oppfatter han SÅ forskjellig, jeg har ikke likt han siden episode 1, og i motsetning til andre her i tråden har han absolutt ikke vokst på meg, heller minsket. Jeg må spole forbi lattergreiene hans, liksom. Men jeg er glad for å lese andres oppfatning, for jeg sier ikke at min er den rette. Helt enig med deg. Jeg synes det er trist å se hvordan han rakker ned på seg selv, men det er vanskelig for andre å forholde seg til han. Ikke vanskelig å se på oppførselen hans at han har blitt mobbet på skolen. Må tåle å få høre at den middagen gikk utrolig sakte, uten å gå fullstendig i kjelleren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober 2022 #669 Del Skrevet 5. oktober 2022 Cid skrev (8 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/farmen/avslorer-alkoholsmugling-pa-farmen/15156365/ Håper dette får konsekvenser Haha, jeg visste at det var Dan uten å engang trykke på linken Jeg skjønner ikke hvorfor de alltid skal smugle inn alkohol hvert jævla år! Greier de seg ikke noen få uker uten eller? Er virkelig alkohol så viktig? Mulig jeg er dum, men jeg skjønner det bare ikke. Er ikke avholds selv, bare så det er sagt, men jeg drikker veldig sjeldent og lite. Dessuten får de jo alkohol som belønning av og til også, pluss at de også får i storbondehuset. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. oktober 2022 #670 Del Skrevet 5. oktober 2022 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Haha, jeg visste at det var Dan uten å engang trykke på linken Jeg skjønner ikke hvorfor de alltid skal smugle inn alkohol hvert jævla år! Greier de seg ikke noen få uker uten eller? Er virkelig alkohol så viktig? Mulig jeg er dum, men jeg skjønner det bare ikke. Er ikke avholds selv, bare så det er sagt, men jeg drikker veldig sjeldent og lite. Dessuten får de jo alkohol som belønning av og til også, pluss at de også får i storbondehuset. Hadde Juni vært med så hadde hun nok smuglet inn alkohol i hver eneste episode mens Henrik og Lasse er to små ekorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober 2022 #671 Del Skrevet 5. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hadde Juni vært med så hadde hun nok smuglet inn alkohol i hver eneste episode mens Henrik og Lasse er to små ekorn Nå lo jeg høyt! Juni når hun blir valgt til 1.kjempe: «nei, alvorlig talt!» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. oktober 2022 #672 Del Skrevet 5. oktober 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Nå lo jeg høyt! Juni når hun blir valgt til 1.kjempe: «nei, alvorlig talt!» Og så velger hun Julie som andrekjempe og hun velger sekken, Juni taper men får vite om torpet og får med seg en flaske med alkohol som hun kan dele eller drikke selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmischief Skrevet 5. oktober 2022 #673 Del Skrevet 5. oktober 2022 Rob passer jo ikke inn.😆 Ler høyt om han blir storbonde og skal hilse på han rigide mentoren.😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. oktober 2022 #674 Del Skrevet 5. oktober 2022 Irja skrev (1 time siden): Helt enig med deg. Jeg synes det er trist å se hvordan han rakker ned på seg selv, men det er vanskelig for andre å forholde seg til han. Ikke vanskelig å se på oppførselen hans at han har blitt mobbet på skolen. Må tåle å få høre at den middagen gikk utrolig sakte, uten å gå fullstendig i kjelleren. Mulig farmen ikke er det beste stedet å være for å jobbe med de tingene han sliter med. Han trenger jo profesjonell hjelp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 5. oktober 2022 #675 Del Skrevet 5. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): https://www.tv2.no/underholdning/farmen/avslorer-alkoholsmugling-pa-farmen/15156365/ Håper dette får konsekvenser Tvilsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 5. oktober 2022 #676 Del Skrevet 5. oktober 2022 Juksemakere som kommer til finalen burde starte med minus poeng i finalen. Pluss at de mister eventuelle finalekniver! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. oktober 2022 #677 Del Skrevet 5. oktober 2022 sys64738 skrev (25 minutter siden): Juksemakere som kommer til finalen burde starte med minus poeng i finalen. Pluss at de mister eventuelle finalekniver! Eller de burde bli tvunget til å gjøre alle konkurransene i fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober 2022 #678 Del Skrevet 5. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Eller de burde bli tvunget til å gjøre alle konkurransene i fylla Det hadde blitt særdeles underholdende da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. oktober 2022 #679 Del Skrevet 5. oktober 2022 jukkapalme skrev (15 minutter siden): Det hadde blitt særdeles underholdende da! Hinderløypen hadde blitt fantastisk underholdende 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 5. oktober 2022 #680 Del Skrevet 5. oktober 2022 Adobyen skrev (7 timer siden): Står her https://www.tv2.no/underholdning/farmen/onsker-a-trekke-seg-fra-farmen-blitt-mobbet-hele-livet/15147799/ Står jo ingenting om hva han mente? Bare gjengivelse av episoden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå