Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #641 Del Skrevet 4. oktober 2022 Tror dere at 2 torpet deltakere får bli værende nå som Maymona har trekt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #642 Del Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Citha skrev (1 time siden): Ja jeg ser nå at vi er flere i min klubb! Det føltes bare som om jeg var den eneste som tenkte mine tanker da jeg kom hit for å lese etter å ha sett episoden, så jeg ble litt usikker på om jeg hadde misforstått hele fyren og greia. Jeg håper egentlig Dan blir førstekjempe, men han må gjerne velge Benjamin! Da trenger jeg ikke se kampen 😶 Virker mer som at det er jeg som er den eneste med min mening 😜 alle andre her var enig med deg, men hadde ikke vært en farmen tråd uten forskjellige meninger Hadde ikke gitt mening om Henrik valgte Dan men håper han blir andrekjempe og ryker, utenom dette med potetene så synes jeg egentlig at Benjamin er litt kjedelig der inne så det gjør meg egentlig ingenting om han ryker heller Endret 5. oktober 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 4. oktober 2022 #643 Del Skrevet 4. oktober 2022 Just now, Cid said: Virker mer som at det er jeg som er den eneste med min mening 😜 Neida, Benjamin har mye støtte her i tråden Jeg bare vekte opp folk når jeg kom med min 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 4. oktober 2022 #644 Del Skrevet 4. oktober 2022 Cid skrev (34 minutter siden): Skjønner han godt når han blir behandlet slik av Henrik, mistet litt sansen for Henrik der.. Enig. Han plasserte Benjamin alene med alt sammen. Jeg har absolutt ikke sansen for Henrik. Han har sutret over maten før også. Det blir ikke bedre av å lytte til egoen Dan. Håper at noen fra Torpet eller utfordrerne kan endre litt på rådende tilstander. Jeg syntes også at Dagny føler seg svært uønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #645 Del Skrevet 4. oktober 2022 Citha skrev (2 minutter siden): Neida, Benjamin har mye støtte her i tråden Jeg bare vekte opp folk når jeg kom med min 😛 Jeg bryr meg ikke om han i farmen generelt egentlig, reagerte bare på det med potetene nå når jeg så på episoden men nå tenker jeg heller på det med Maymona 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #646 Del Skrevet 4. oktober 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Enig. Han plasserte Benjamin alene med alt sammen. Jeg har absolutt ikke sansen for Henrik. Han har sutret over maten før også. Det blir ikke bedre av å lytte til egoen Dan. Håper at noen fra Torpet eller utfordrerne kan endre litt på rådende tilstander. Jeg syntes også at Dagny føler seg svært uønsket. Hadde vært artig om Henrik ville vise hvor mye raskere han er på å vaske poteter og så ender han og Benjamin opp med å ha en duell 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 4. oktober 2022 #647 Del Skrevet 4. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hadde vært artig om Henrik ville vise hvor mye raskere han er på å vaske poteter og så ender han og Benjamin opp med å ha en duell 😅 Ja, det hadde vært gøy. Måtte han ikke skrelle dem også, eller laget de potetmos med skrellet på? Det får ikke jeg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #648 Del Skrevet 4. oktober 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Ja, det hadde vært gøy. Måtte han ikke skrelle dem også, eller laget de potetmos med skrellet på? Det får ikke jeg til. Usikker, de kunne hatt et program på nrk kalt Vasking av potet Minutt for Minutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 4. oktober 2022 #649 Del Skrevet 4. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Usikker, de kunne hatt et program på nrk kalt Vasking av potet Minutt for Minutt 😂🤣😅🥔👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #650 Del Skrevet 4. oktober 2022 Adobyen skrev (2 minutter siden): 😂🤣😅🥔👍 Tror skrelling av løk hadde slått bedre an 🧅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 4. oktober 2022 #651 Del Skrevet 4. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Tror skrelling av løk hadde slått bedre an 🧅 Jaaa 😅😭🥵 det er mange som reagerer på det. Jeg kjenner det bare hvis løken er helt ny og fersk. Da gasser den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #652 Del Skrevet 4. oktober 2022 Jeg tror egentlig at torpet vinneren blir ukens førstekjempe istedenfor Benjamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 5. oktober 2022 #653 Del Skrevet 5. oktober 2022 Citha skrev (8 timer siden): Da har jeg i alle fall fått bekreftet at jeg har sett Farmen, ikke sovnet og drømt en egen weird episode Det er vel bare forskjellige oppfatninger ute å går, som normalt er. Helt enige med dere! Det er akkurat sånn jeg også ser Benjamin. Og jeg synes ikke Henrik var hard når han snakket med han. Vi må da klare å ta tilbakemelding når man har somlet på det viset. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 5. oktober 2022 #654 Del Skrevet 5. oktober 2022 Cid skrev (7 timer siden): Jeg tror egentlig at torpet vinneren blir ukens førstekjempe istedenfor Benjamin Tror det kommer helt an på hvem av de 3 som vinner Torpet-finalen. Blir det Lasse, ja, da både tror og håper jeg du har rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. oktober 2022 #655 Del Skrevet 5. oktober 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Tror det kommer helt an på hvem av de 3 som vinner Torpet-finalen. Blir det Lasse, ja, da både tror og håper jeg du har rett. Samme med Rob, han har blitt et ganske godt eksempel for "for mye av det gode" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 5. oktober 2022 #656 Del Skrevet 5. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Samme med Rob, han har blitt et ganske godt eksempel for "for mye av det gode" Jo. men han er nok ikke noen stor konkurrent for dem, så sånn sett er det kanskje greit at han er. Men han bidrar jo ikke så veldig mye med jobb heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. oktober 2022 #657 Del Skrevet 5. oktober 2022 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Jo. men han er nok ikke noen stor konkurrent for dem, så sånn sett er det kanskje greit at han er. Men han bidrar jo ikke så veldig mye med jobb heller da Han blir nok fort fan av siesta 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 5. oktober 2022 #658 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg skjønte ikke helt hva Benjamin mente med at han så sider av seg selv som han ikke likte etter samtalen med storbonden? Han fikk spørsmål om hvorfor han brukte 4 timer på potetmosen og hadde ingen svar. Blir man satt til å gjøre en oppgave så bør man ha litt kontroll på tiden og være bevisst omtrent hvor lang tid man bruker på de ulike stegene tenker jeg. Bente sa selv i synk at Benjamin er «nøye» (aka treg) og ufokusert (skal passe på at gåsa ikke forsvinner, hjelpe på diverse småoppgaver, være litt overalt), så det er jo åpenbart ikke bare storbonden som er kravstor eller virkelighetsfjern når han mener 4 timer er i overkant av hva normal tidsbruk er på en stor posjon potetmos. Er det treigheten Benjamin ikke ønsker å se i «eget speilbilde» som han kaller det? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 5. oktober 2022 #659 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Begynte å følge med igjen i går. 😄. Har ikke sett på årets farmen hittil. Endret 5. oktober 2022 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 5. oktober 2022 #660 Del Skrevet 5. oktober 2022 AntiBullshit skrev (29 minutter siden): Jeg skjønte ikke helt hva Benjamin mente med at han så sider av seg selv som han ikke likte etter samtalen med storbonden? Han fikk spørsmål om hvorfor han brukte 4 timer på potetmosen og hadde ingen svar. Blir man satt til å gjøre en oppgave så bør man ha litt kontroll på tiden og være bevisst omtrent hvor lang tid man bruker på de ulike stegene tenker jeg. Bente sa selv i synk at Benjamin er «nøye» (aka treg) og ufokusert (skal passe på at gåsa ikke forsvinner, hjelpe på diverse småoppgaver, være litt overalt), så det er jo åpenbart ikke bare storbonden som er kravstor eller virkelighetsfjern når han mener 4 timer er i overkant av hva normal tidsbruk er på en stor posjon potetmos. Er det treigheten Benjamin ikke ønsker å se i «eget speilbilde» som han kaller det? Står her https://www.tv2.no/underholdning/farmen/onsker-a-trekke-seg-fra-farmen-blitt-mobbet-hele-livet/15147799/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå