Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #561 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ruspus skrev (4 minutter siden): Dan, den smarteste storbonden noen gang. Storbonde to ganger på rad, og to kniver. Ja for han er den første farmen deltakeren som har fått to kniver 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #562 Del Skrevet 2. oktober 2022 Adobyen skrev (4 minutter siden): Det der var ingen fair kamp. Lett fluevekt mot en som er dobbelt så stor, burde ikke engang ha vært en tilgjengelig gren for den svære kjempen. Feigt. Enig, de burde vrake hele grenen og heller bringe tilbake bryting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 2. oktober 2022 #563 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ja for han er den første farmen deltakeren som har fått to kniver 😂 Sa jeg det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. oktober 2022 #564 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Enig, de burde vrake hele grenen og heller bringe tilbake bryting Det må være flaut for Henrik å vinne på den måten. Erlend ba ham om å velge en fair kamp. Han er vel for dum til å forstå det da. Uansett ingen bragd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 2. oktober 2022 #565 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cid skrev (53 minutter siden): Ganske poengløst å bytte ut tautrekking mot noe enda mer farlig 🙊 Husker de hadde sånn tømmerstokk rulling for noen år siden. Var ikke mange sesongene den grenen var med. Var jo livsfarlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 2. oktober 2022 #566 Del Skrevet 2. oktober 2022 Adobyen skrev (11 minutter siden): Det der var ingen fair kamp. Lett fluevekt mot en som er dobbelt så stor, burde ikke engang ha vært en tilgjengelig gren for den svære kjempen. Feigt. Hvorfor? Erlend kunne jo velge hvilken som helst av guttene, han valgte Henrik med Dd konsekvensene det kunne gi han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #567 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ruspus skrev (7 minutter siden): Sa jeg det? Du sa han var den smarteste storbonden noensinne 😛 kunne gjerne tenkt å høre hvorfor Maydis8 skrev (3 minutter siden): Husker de hadde sånn tømmerstokk rulling for noen år siden. Var ikke mange sesongene den grenen var med. Var jo livsfarlig. Saging er ikke trygt heller, husker når han Jørgen som tapte fikk ene stokken rett oppi magen slik at ribbeinet knakk uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 2. oktober 2022 #568 Del Skrevet 2. oktober 2022 Huff, for en skummel tvekamp🫣 jeg tok meg i å sitte og lene meg til siden, som om jeg var en av de 😅 Likte godt at Niklas pressa såpass på. Dan fikk kjørt seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 2. oktober 2022 #569 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cid skrev (4 timer siden): Skjul innhold "Det skal du ha meg til å tro" han er ikke lite frekk han mentor 😒 Jeg så ikke alt idag. Hvilken sammenheng sa han dette i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #570 Del Skrevet 2. oktober 2022 lin skrev (1 minutt siden): Jeg så ikke alt idag. Hvilken sammenheng sa han dette i? Når Dan fortalte hvordan de hadde jobbet hardt med ukesoppdraget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #571 Del Skrevet 2. oktober 2022 Tipper Benjamin blir storbonde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 3. oktober 2022 #572 Del Skrevet 3. oktober 2022 Sekken som ny gren syns jeg var altfor brutal og burde ikke vært med.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #573 Del Skrevet 3. oktober 2022 Silkedyne skrev (1 minutt siden): Sekken som ny gren syns jeg var altfor brutal og burde ikke vært med.. Ja skjønner ikke hva de tenkte på der, hele poenget med endringen av tautrekking grenen er jo fordi folk har blitt skadet så da gir det ingen mening at de bytter det ut mot en enda farligere en Erlend må ha følt seg jævlig i ryggen etter det fallet 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 3. oktober 2022 #574 Del Skrevet 3. oktober 2022 Adobyen skrev (3 timer siden): Det må være flaut for Henrik å vinne på den måten. Erlend ba ham om å velge en fair kamp. Han er vel for dum til å forstå det da. Uansett ingen bragd. Hvorfor i all verden skal han være flau ? Er Erlends ord lov ? Han bestemmer da ikke hva motstanderen skal velge. Dette er en konkuranse, da velger man det man tror man kan slå den andre i. Har man lyst til å vinne og har ett høyt konkurranseinstinkt så gambler man ikke på en fair kamp. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 3. oktober 2022 #575 Del Skrevet 3. oktober 2022 Adobyen skrev (5 timer siden): Det må være flaut for Henrik å vinne på den måten. Erlend ba ham om å velge en fair kamp. Han er vel for dum til å forstå det da. Uansett ingen bragd. Henrik er vel orienteringsløper på et greit høyt nivå, så tror nok ikke han er dum. Han gikk ikke på Erlends forsøk på manipulasjon, men valgte den øvelsen han så for seg han hadde best forutsetning for. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. oktober 2022 #576 Del Skrevet 3. oktober 2022 Apis skrev (27 minutter siden): Henrik er vel orienteringsløper på et greit høyt nivå, så tror nok ikke han er dum. Han gikk ikke på Erlends forsøk på manipulasjon, men valgte den øvelsen han så for seg han hadde best forutsetning for. Var vel ikke manipulasjon men heller et håp om at han ville velge noe rettferdig, han visste nok at det mest sannsynlig ville bli en sterk gren uansett. Jeg synes han er tøff som valgte den sterkeste motstanderen, de fleste ville valgt en av de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. oktober 2022 #577 Del Skrevet 3. oktober 2022 Synd Henrik vant kampen altså... Men jeg har ikke sett Farmen etter at det ble et Torp. Er det sånn at deltaker fra Torpet erstatter utfordrere, eller er det vanlig med begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. oktober 2022 #578 Del Skrevet 3. oktober 2022 Adobyen skrev (10 timer siden): Det må være flaut for Henrik å vinne på den måten. Erlend ba ham om å velge en fair kamp. Han er vel for dum til å forstå det da. Uansett ingen bragd. Hvorfor skal det være flaut? Dette er en konkurranse - med en ganske flott premie. Det gjelder å vinne.. Da kan man ikke droppe å velge en gren, fordi den andre stiller svakere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. oktober 2022 #579 Del Skrevet 3. oktober 2022 Amatariel skrev (53 minutter siden): Synd Henrik vant kampen altså... Men jeg har ikke sett Farmen etter at det ble et Torp. Er det sånn at deltaker fra Torpet erstatter utfordrere, eller er det vanlig med begge deler? Det er utfordrere også. Tre stk. To får bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. oktober 2022 #580 Del Skrevet 3. oktober 2022 Cid skrev (4 timer siden): Var vel ikke manipulasjon men heller et håp om at han ville velge noe rettferdig, han visste nok at det mest sannsynlig ville bli en sterk gren uansett. Jeg synes han er tøff som valgte den sterkeste motstanderen, de fleste ville valgt en av de andre Ja, men du kan ikke forvente at håpet ditt blir hørt. Alle vil vinne. Hvorfor skal Henrik øke sjansen til Erlend for å vinne kampen? Erlend kunne gått for en annen motstander. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå