Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #1 Del Skrevet 21. januar 2022 (endret) INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG! Og bruk spoilertagg hvis du skal skrive om noe som har hendt på torpet i løpet av det første døgnet etter torpet episoden er lagt ut slik at folk rekker å få sett episoden, innen kvelden den dagen så trenger ikke man å bruke spoilertagg når man diskuterer torpet episoden lenger Endret 10. september 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. januar 2022 #2 Del Skrevet 21. januar 2022 Den andre tråden har blitt åpnet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #3 Del Skrevet 21. januar 2022 Ctrl skrev (1 minutt siden): Den andre tråden har blitt åpnet Den var stengt når jeg startet denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #4 Del Skrevet 21. januar 2022 (endret) Da kan dette være reserve tråden til hvis den andre tråden blir stengt for godt Endret 9. februar 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. august 2022 #5 Del Skrevet 19. august 2022 Ikke lenge igjen 😃 Hvem her har tenkt til å følge med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. august 2022 #6 Del Skrevet 23. august 2022 https://www.tv2.no/underholdning/14987203/ Starter allerede 6 september, en måned tidligere enn hva jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 23. august 2022 #7 Del Skrevet 23. august 2022 Cid skrev (1 time siden): https://www.tv2.no/underholdning/14987203/ Starter allerede 6 september, en måned tidligere enn hva jeg trodde Spennende, men hun Maymona kommer til å slite da hun ikke tåler havregrøt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. august 2022 #8 Del Skrevet 23. august 2022 Athena Catalina skrev (3 timer siden): Spennende, men hun Maymona kommer til å slite da hun ikke tåler havregrøt.. Blir underholdning for oss 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 27. august 2022 #9 Del Skrevet 27. august 2022 Ctrl skrev (På 21.1.2022 den 17.40): Den andre tråden har blitt åpnet Er det en annen tråd eller er det denne som kommer til å bli brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. august 2022 #10 Del Skrevet 27. august 2022 Hjertestein skrev (2 minutter siden): Er det en annen tråd eller er det denne som kommer til å bli brukt? Det var forrige sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #11 Del Skrevet 28. august 2022 Hvem håper dere dukker opp på torpet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 29. august 2022 #12 Del Skrevet 29. august 2022 Cid skrev (På 21.1.2022 den 17.23): INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG! Og bruk spoilertagg hvis du skal skrive om noe som har hendt på torpet i løpet av det første døgnet etter torpet episoden er lagt ut slik at folk rekker å få sett episoden, innen kvelden den dagen så trenger ikke man å bruke spoilertagg når man diskuterer torpet episoden lenger gleder meg begynner 6/9 ser ut som en spennende gjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. august 2022 #13 Del Skrevet 31. august 2022 https://www.tv2.no/underholdning/farmen/dette-er-arets-torpet-deltakere/14962463/ Artig at de fikk Rob tilbake 😄 Og Thor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. september 2022 #14 Del Skrevet 2. september 2022 Hvem av de på torpet håper dere vinner? Jeg håper på Thor da jeg synes han virket som en veldig fin fyr når jeg så han på farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 3. september 2022 #15 Del Skrevet 3. september 2022 Litt lei Rob🙈 Siste vet jeg ikke hvem er, derfor heier jeg akkurat nå på Thor. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 3. september 2022 #16 Del Skrevet 3. september 2022 Bah Veldig glad for at Thor valgte å takke ja til torpet, men jeg er dessverre redd Rob kommer til å ta alt fokus.. Håper Rob ryker ganske fort! Blir spennende med Bjørn, da jeg mener å huske at han røk ut som førstemann i sin sesong! Rakk aldri å bli kjent med han! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. september 2022 #17 Del Skrevet 3. september 2022 Janzypants skrev (2 timer siden): Bah Veldig glad for at Thor valgte å takke ja til torpet, men jeg er dessverre redd Rob kommer til å ta alt fokus.. Håper Rob ryker ganske fort! Blir spennende med Bjørn, da jeg mener å huske at han røk ut som førstemann i sin sesong! Rakk aldri å bli kjent med han! Håper Rob blir der lenge, hadde blitt ganske kjedelig om han røk ut med en gang, fyren er ren tv underholdning 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 3. september 2022 #18 Del Skrevet 3. september 2022 Hjertestein skrev (10 timer siden): Litt lei Rob🙈 Siste vet jeg ikke hvem er, derfor heier jeg akkurat nå på Thor. digger Rob håper han vinner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 3. september 2022 #19 Del Skrevet 3. september 2022 For å være ærlig synes jeg årets Farmen-deltakere ser for snill ut. For det ser ut som en fin gjeng med altfor mange vennlige tryner på det bildet. 😄 Håper trynet bedrar, og at man får litt action. Er redd for at vi går en høst i møte med "koseFarmen", litt for mange vennskap og ukesoppdrag som dras inn på rekke og rad fordi samarbeidet fungerer så godt. Håper også at det ikke oppstår flokkmentalitet der førstebondene hele tiden velger det "svakeste" leddet i gruppa, men at de heller går hardt ut fra start. Har en våt drøm om at Farmen i år kjører på med nye og mer nøytrale konkurransegrener, der fysiske forskjeller blir jevnet mer ut og konkurransene mer rettferdig. For det hadde vært bra om en fysisk underdog som førstekjempe faktisk hadde anledning til å gå etter en fysisk sterk som andrekjempe. Slik som Torpet-konkurransene. Men jeg tviler.. Er vel ingenting nytt i år heller, som vanlig. Etter å ha blitt stappmett på Rob i fjor må jeg innrømme at det gleder meg å se han på Torpet. Han er så slesk og slu at irritasjonen blir god underholdning. Og Thor da! Flotte Thor! Så Torpet kommer jeg garantert til å se fra start i år også. Ellers føler jeg meg klar til en ny runde med Farmen og Torpet nå! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. september 2022 #20 Del Skrevet 3. september 2022 Ctrl skrev (1 minutt siden): For å være ærlig synes jeg årets Farmen-deltakere ser for snill ut. For det ser ut som en fin gjeng med altfor mange vennlige tryner på det bildet. 😄 Håper trynet bedrar, og at man får litt action. Er redd for at vi går en høst i møte med "koseFarmen", litt for mange vennskap og ukesoppdrag som dras inn på rekke og rad fordi samarbeidet fungerer så godt. Håper også at det ikke oppstår flokkmentalitet der førstebondene hele tiden velger det "svakeste" leddet i gruppa, men at de heller går hardt ut fra start. Har en våt drøm om at Farmen i år kjører på med nye og mer nøytrale konkurransegrener, der fysiske forskjeller blir jevnet mer ut og konkurransene mer rettferdig. For det hadde vært bra om en fysisk underdog som førstekjempe faktisk hadde anledning til å gå etter en fysisk sterk som andrekjempe. Slik som Torpet-konkurransene. Men jeg tviler.. Er vel ingenting nytt i år heller, som vanlig. Etter å ha blitt stappmett på Rob i fjor må jeg innrømme at det gleder meg å se han på Torpet. Han er så slesk og slu at irritasjonen blir god underholdning. Og Thor da! Flotte Thor! Så Torpet kommer jeg garantert til å se fra start i år også. Ellers føler jeg meg klar til en ny runde med Farmen og Torpet nå! Vi vet jo ingenting om hvordan deltakerne er enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå