Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸


Elise93

Anbefalte innlegg

Elise93 skrev (11 timer siden):

Hei 🥰 planen er å starte når (hvis) jeg får mensen neste uke! Venter mensen mandag eller tirsdag. Hadde faktisk eggløsning denne syklusen, det hadde jeg ikke trodd siden jeg ikke tok noen hormoner! Så en liten del av meg håper jo at jeg blir gravid nå så vi slipper, men.. 🙈 Vi er forberedt hvertfall. Venter bare på noen dokumenter de skal sende over som vi må signere så er vi igang. 

I tillegg må jeg kanskje ha konisering.. Isåfall ødelegger det for ivf og prøving en stund framover. Har tatt biopsi pga jeg har vært hpv positiv i over 1 år. Håper ikke den viser noe🥺 men innen vi får svar fortsetter vi prosessen. 

Lykke til med nytt forsøk! 🤞

Så kjedelig at du kanskje må gjøre konisering, da bør nok det gjennomføres først ja. Jeg har vært gjennom det selv, det gikk veldig greit men det er jo kjedelig å måtte styre med det. Men viktig å sjekke at ting er bra❤️ Føler med deg, du/dere har prøvd lenge ser jeg og det tærer virkelig på tålmodigheten, denne prosessen. Men om det blir IVF vet du at det er mange her med erfaring med det som du kan dele ting og spørsmål med!🥰 Når får du svar på biopsien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elise93 skrev (På 2.5.2022 den 21.13):

Hei 🥰 planen er å starte når (hvis) jeg får mensen neste uke! Venter mensen mandag eller tirsdag. Hadde faktisk eggløsning denne syklusen, det hadde jeg ikke trodd siden jeg ikke tok noen hormoner! Så en liten del av meg håper jo at jeg blir gravid nå så vi slipper, men.. 🙈 Vi er forberedt hvertfall. Venter bare på noen dokumenter de skal sende over som vi må signere så er vi igang. 

I tillegg må jeg kanskje ha konisering.. Isåfall ødelegger det for ivf og prøving en stund framover. Har tatt biopsi pga jeg har vært hpv positiv i over 1 år. Håper ikke den viser noe🥺 men innen vi får svar fortsetter vi prosessen. 

Lykke til med nytt forsøk! 🤞

Masse lykke til, måtte også sette planene på vent i fjor grunnet konisering. Føltes som verdens verste timing, så prøvde å minne meg selv på at om vi ikke var inne i denne prosessen  hadde jeg kanskje ikke testa riktig enda, og da kunne det videreutvikle seg til noe verre. Det hjalp litt, men var mest ubeleilig 🙄 

Håper alt ser fint ut og det enten er vekke eller bare grad 1 endringer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (På 3.5.2022 den 9.08):

Så kjedelig at du kanskje må gjøre konisering, da bør nok det gjennomføres først ja. Jeg har vært gjennom det selv, det gikk veldig greit men det er jo kjedelig å måtte styre med det. Men viktig å sjekke at ting er bra❤️ Føler med deg, du/dere har prøvd lenge ser jeg og det tærer virkelig på tålmodigheten, denne prosessen. Men om det blir IVF vet du at det er mange her med erfaring med det som du kan dele ting og spørsmål med!🥰 Når får du svar på biopsien? 

Ja, veldig kjedelig at det isåfall skal kræsje samtidig som ivf.. Men legen sa at det ikke var så stor sjanse, får bare stole på henne 🤞🤞🤞 uff. Vi har enda ikke fått de dokumentene vi må ha før vi starter så jeg er redd jeg ikke får blitt med på neste syklus om vi ikke får de snart 🥺 har purra på de hver dag..  Kjenner at jeg ikke trenger dette i tillegg til alt det andre nå. Ivf prosessen er krevende nok i seg selv om ikke jeg må ringe å mase på de hver dag. Jeg kan forvente å få svar på biopsien tidligst fredag 🙈

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helne90 skrev (13 timer siden):

Masse lykke til, måtte også sette planene på vent i fjor grunnet konisering. Føltes som verdens verste timing, så prøvde å minne meg selv på at om vi ikke var inne i denne prosessen  hadde jeg kanskje ikke testa riktig enda, og da kunne det videreutvikle seg til noe verre. Det hjalp litt, men var mest ubeleilig 🙄 

Håper alt ser fint ut og det enten er vekke eller bare grad 1 endringer ❤️

Tusen takk ❤️ så utrolig kjedelig at du måtte det. Det er verdens verste timing.. Men helsa kommer jo først. Hvor lenge måtte dere vente etter konisering? Håper det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig gode nyheter!! En virkelig bra dag idag 😍❤️

Biopsien var normal!! Jeg er så letta og glad nå 🥺❤️ det betyr at vi ikke trenger å utsette ivf-behandlingen og prøvingen! Dette har vært en stor bekymring de siste ukene og jeg var sikker på at jeg måtte til konisering.. Åh, endelig noe som går våres vei!

Jeg har også fått alle dokumentene og resept på medisiner o.l for å starte opp med ivf! Var veldig bekymra for om jeg fikk være med neste syklus siden klinikken var så trege på å sende dokumentene og protokollen min. Vi har purra hver eneste dag denne uka og fikk det endelig nå 🙏 Nå starter jeg så fort mensen kommer. Forventer mensen mandag eller tirsdag forutsatt at jeg har en lutealfase på 14 dager uten noe hormoner i kroppen. Jeg er veldig spent og nervøs og håper virkelig at dette er det som skal til for at vi skal oppnå drømmen vår 🥺❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gode nyheter!! Masse lykke til med IVF 🥰 så spennende at dere endelig kan sette i gang prosessen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra biopsien var negativ😊 det må være en kjempe lettelse! 

Masse lykke til med IVF❤️ krysser fingrene for dere🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAA!! 😁👏🏼 så gode nyheter!!! Kjempe glad på deres vegne og så spennende å endelig gå i gang med prosessen!! Masse lykke til ❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 6.5.2022 den 14.59):

Endelig gode nyheter!! En virkelig bra dag idag 😍❤️

Biopsien var normal!! Jeg er så letta og glad nå 🥺❤️ det betyr at vi ikke trenger å utsette ivf-behandlingen og prøvingen! Dette har vært en stor bekymring de siste ukene og jeg var sikker på at jeg måtte til konisering.. Åh, endelig noe som går våres vei!

Jeg har også fått alle dokumentene og resept på medisiner o.l for å starte opp med ivf! Var veldig bekymra for om jeg fikk være med neste syklus siden klinikken var så trege på å sende dokumentene og protokollen min. Vi har purra hver eneste dag denne uka og fikk det endelig nå 🙏 Nå starter jeg så fort mensen kommer. Forventer mensen mandag eller tirsdag forutsatt at jeg har en lutealfase på 14 dager uten noe hormoner i kroppen. Jeg er veldig spent og nervøs og håper virkelig at dette er det som skal til for at vi skal oppnå drømmen vår 🥺❤️ 

Hurra for gode nyheter! Så fint å høre☺️ Da blir det en spennende prosess framover med IVF - velkommen i den klubben!❤️🤞🏻☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (På 6.5.2022 den 15.04):

Masse lykke til med IVF :)

Tusen takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angeleye skrev (På 6.5.2022 den 15.20):

Så gode nyheter!! Masse lykke til med IVF 🥰 så spennende at dere endelig kan sette i gang prosessen.

Tusen takk 🥰 ja, veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (På 6.5.2022 den 16.07):

Så bra biopsien var negativ😊 det må være en kjempe lettelse! 

Masse lykke til med IVF❤️ krysser fingrene for dere🤞

Tusen takk 🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (På 6.5.2022 den 21.31):

Så bra!! Masse lykke til! ❤️

Tusen takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tessiekd skrev (På 7.5.2022 den 1.26):

HURRAAA!! 😁👏🏼 så gode nyheter!!! Kjempe glad på deres vegne og så spennende å endelig gå i gang med prosessen!! Masse lykke til ❤️❤️

Tusen takk ❤️🥰 blir spennende med samtalen deres snart også 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (På 7.5.2022 den 10.05):

Spennende! Gratulerer! Lykke til! 💗💗

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (På 7.5.2022 den 18.05):

Hurra for gode nyheter! Så fint å høre☺️ Da blir det en spennende prosess framover med IVF - velkommen i den klubben!❤️🤞🏻☺️

Tusen takk 🥰❤️ skal følge litt ekstra med i prøverør-tråden nå. Ser at du har uttak på fredag, masse lykke til! ☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Tusen takk 🥰❤️ skal følge litt ekstra med i prøverør-tråden nå. Ser at du har uttak på fredag, masse lykke til! ☺️❤️

Takk❤️Ja uttak blir fredag og Ovitrelle er satt i kveld (uttak skal være 36 timer etter)☺️ 

Hold oss oppdatert her da! Satser på at det er dette som skal til for at det blir baby (på oss begge)🥰

Endret av Hjertespar
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...