Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸


Elise93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 hours ago, Elise93 said:

Takk❤️❤️ 5 dpo idag.. Ikke så altfor mange dager til jeg kan starte testingen :bond:

Masse lykke til i dpo land💕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken_lurepave skrev (22 timer siden):

Så spennende nå!🤞❤️

 

Prøver2021 skrev (6 timer siden):

Så spennende!! 🥰 Når skal du begynne å teste?

 

Love90 skrev (6 timer siden):

Spennende dager fremover! Gleder meg til å følge med her 😄🥰

 

89jenta skrev (3 timer siden):

Så spennende! 🤩

Takk dere, det blir spennende ja! 🥰 

Jeg har testet et par ganger kun for å se når Ovitrelle er ute av kroppen. Kan få positiv test i ca 10 dager med den. Idag er det 9 dager siden sprøyta og det var en svak strek så tipper den er helt ute av kroppen om 2 dager (da er jeg 9 dpo). Så da begynner den ordentlige testingen! 🙈🙈🤞 

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (13 timer siden):

Hvordan går det ? 🥰

Negative tester her dessverre 😔 føler jeg burde sett noe nå siden jeg er 11 dpo. Føler jeg bare får skyggestreker så mulig sprøyta henger litt igjen, men ingen av de testene er uansett blitt noe sterkere. Bare å forberede seg på ny runde ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Negative tester her dessverre 😔 føler jeg burde sett noe nå siden jeg er 11 dpo. Føler jeg bare får skyggestreker så mulig sprøyta henger litt igjen, men ingen av de testene er uansett blitt noe sterkere. Bare å forberede seg på ny runde ❤️

Det var kjedelig å lese ☹️ Håper det klaffer for dere snart! ❤️🤞🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (2 timer siden):

Negative tester her dessverre 😔 føler jeg burde sett noe nå siden jeg er 11 dpo. Føler jeg bare får skyggestreker så mulig sprøyta henger litt igjen, men ingen av de testene er uansett blitt noe sterkere. Bare å forberede seg på ny runde ❤️

Føler med deg, det er vondt når man skjønner at det ikke går 😥❤️ Selv om det er veldig tidlig, så håpet er vel ikke helt ute? Uansett skjønner jeg at du får en følelse av at det ikke gikk, sikkert lurt å være forberedt på det. Prøv å være god og snill mot deg selv disse dagene 🥰 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt muligheter ❤️ men skjønner at du forbereder seg på ny runde. Krysser fingrene for at spiren snart sitter 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er veldig kjedelig.. Har vært skikkelig nedfor de siste dagene. Jeg er så lei av å teste, fokusere på å spise sunt, ikke drikke mye alkohol, ikke drikke mye kaffe, ta masse kosttilskudd osv fordi kanskje det går denne gangen. Jeg har aldri vært så sunn og proppfull av vitaminer som jeg er nå! Sikkert flere som kan skriver under på det her i prøvesamfunnet. Merker at det går skikkelig løs på psyken. En ting er jo å gjøre dette noen måneder, men nå har det gått et år og vi ser ingen ende med det første. Det er ingenting annet å gjøre enn å fortsette å prøve. Vi gir jo ikke opp, men det er jammen ikke lett. Så kommer de negative tankene.. Hva hvis vi aldri lykkes? Skal vi holde på sånn her i mange år framover bare for å vite at vi ikke kan få barn? 😢 Jeg vet jo at man ikke bør tenke sånn, men det sniker seg innpå når det måned for måned ikke går. 

Huff ja, dagens frustrasjon. Tror jeg bare må prøve å endre tankesettet mitt litt. Takk alle dere som leser og kommer med oppmuntrende ord ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (56 minutter siden):

Ja, det er veldig kjedelig.. Har vært skikkelig nedfor de siste dagene. Jeg er så lei av å teste, fokusere på å spise sunt, ikke drikke mye alkohol, ikke drikke mye kaffe, ta masse kosttilskudd osv fordi kanskje det går denne gangen. Jeg har aldri vært så sunn og proppfull av vitaminer som jeg er nå! Sikkert flere som kan skriver under på det her i prøvesamfunnet. Merker at det går skikkelig løs på psyken. En ting er jo å gjøre dette noen måneder, men nå har det gått et år og vi ser ingen ende med det første. Det er ingenting annet å gjøre enn å fortsette å prøve. Vi gir jo ikke opp, men det er jammen ikke lett. Så kommer de negative tankene.. Hva hvis vi aldri lykkes? Skal vi holde på sånn her i mange år framover bare for å vite at vi ikke kan få barn? 😢 Jeg vet jo at man ikke bør tenke sånn, men det sniker seg innpå når det måned for måned ikke går. 

Huff ja, dagens frustrasjon. Tror jeg bare må prøve å endre tankesettet mitt litt. Takk alle dere som leser og kommer med oppmuntrende ord ❤️

Jeg føler virkelig med deg💜 det er veldig tøft og sårt å prøve måned etter måned, uten noe resultat. Et år er lenge og det vet vi alle som er prøvere over lang tid. Å tenke positivt, det er ikke alltid lett, virkelig ikke. Men en dag skal det gå, en dag skal du sitte der med positiv test i hånden💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (5 timer siden):

Ja, det er veldig kjedelig.. Har vært skikkelig nedfor de siste dagene. Jeg er så lei av å teste, fokusere på å spise sunt, ikke drikke mye alkohol, ikke drikke mye kaffe, ta masse kosttilskudd osv fordi kanskje det går denne gangen. Jeg har aldri vært så sunn og proppfull av vitaminer som jeg er nå! Sikkert flere som kan skriver under på det her i prøvesamfunnet. Merker at det går skikkelig løs på psyken. En ting er jo å gjøre dette noen måneder, men nå har det gått et år og vi ser ingen ende med det første. Det er ingenting annet å gjøre enn å fortsette å prøve. Vi gir jo ikke opp, men det er jammen ikke lett. Så kommer de negative tankene.. Hva hvis vi aldri lykkes? Skal vi holde på sånn her i mange år framover bare for å vite at vi ikke kan få barn? 😢 Jeg vet jo at man ikke bør tenke sånn, men det sniker seg innpå når det måned for måned ikke går. 

Huff ja, dagens frustrasjon. Tror jeg bare må prøve å endre tankesettet mitt litt. Takk alle dere som leser og kommer med oppmuntrende ord ❤️

Jeg forstår deg kjempegodt. ❤️Og jeg tror det er viktig å anerkjenne de vonde tankene og følelsene, akseptere dem og tillate at de får ta litt plass de også. Så kommer det nok etterhvert lysere dager hvor det naturlig kommer mer positive og optimistiske tanker igjen ❤️☺️Klem til deg🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår godt du blir fortvilet og syntes det er vanskelig ❤️ Det er krevende å gjøre alt man kan måned etter måned uten å få ønsket resultat. Man får liksom ikke igjen for innsatsen man legger ned (noe vi vanligvis er vandt med). Jeg er enig i det som nevnes over. Det er så viktig å sette ord på tanker og følelser i denne prosessen. For meg har det hjulpet å tenke lengre frem, for eksempel prøver jeg å tenke at jeg potensielt kan sitte med en baby i fanget allerede før jul i år. Da føles det plutselig litt kortere og mer overkommelig ❤️ For det er jo sannheten!! Håper du klarer å gi deg selv omsorg i prosessen og at deg og kjæresten har fokus på å gjøre hyggelige ting sammen 😊 Denne prosessen er så oppslukende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 
så kjedelig med negative tester 😞

Skjønner at du får slike tanker og at det er tungt når det tar så lang tid.. Kaaanskje siden du sier du aldri har vært så sunn som nå, kanskje det er rom for noen utskeielser? En liten fest før neste eggløsning eller et SNOP, spekemat og osteparty med kaffe? 🥳 
Beklager min flåsethet, men jeg tror at mange prøvere (meg selv inkludert) helt fint kunne levd litt friere uten at det hadde påvirket babymuligheten. Tror det hadde gjør godt for psyken. 
Jeg tror nok dere lykkes til slutt! Kanskje allerede neste runde? 😍 Ikke gi opp. 🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Snikleser som melder seg :sjenert: 

Kjenner igjen dine vonde tanker, her brukte vi nesten 2 år på å lage førstemann. Så den skuffelsen hver måned kjenner jeg igjen. 
Nå vet jeg at det er mange som sliter her inne. Men for meg har prøvingen på å få barn blitt mye lettere når jeg endelig "ga opp". Hvis det gir mening?

Er jo lett å si det for andre, men man må jo kjenne på det selv. Jeg fant ut at jeg måtte slutte å teste før IKM. Jeg ga meg selv et ørlite håp da jeg tisset på pinnen, for å så bli så utrolig skuffet og lei meg. Så fant jeg ut at jeg skulle slutte å teste før mensen evt ikke kom! Og for meg så hjalp det veldig. 
Altså.. og jeg føler jeg høres ut som en gammal kjærring når jeg skriver dette :ler: , men fy søren produsentene av disse testene tjener MYE på testegale damer som gjerne vil vite om de er gravide nærmest dagen etter de har hatt sex (har vært en av de selv..) Hadde ikke folk testet nesten en uke før IKM hadde man minst kunne halvvert antall kjemiske graviditeter. Hva med å "spare" skuffelsen og vent med å teste til mensen evt ikke kommer?
Men jeg er en slik sjel som av og til lengter tilbake til 80 tallet når man ikke visste så mye og sikkert var utrolig mye mer avslappet til ting :sjenert: 

Men mitt tips, for din psyke sin del! Gi nå litt faen.. Spis spekematen din, drikk alkohol, drit i flere av disse vitaminene.. Så sant du ikke har noe mangel, er det jo bare folsyre du trenger. Lev livet litt. Om du drikker 3 dager før IKM og er gravid gjør det ingenting. For den lille celleklumpen tar ikke av din blodstrøm den første uka der allikevel. 

Håper ikke du tar dette som at jeg prøver være en bedrevitende kjærring.. Er 10 år siden jeg stod i det selv, og jeg husker det var virkelig ødeleggene for psyken og man føler seg som det største taperen med den mest ubrukelig kroppen. Det minste du kan gjøre er å unne seg selv favoritt iskremen din med en sterk og god drink til, eller gå på en fest, eller gjøre noe du har skikkelig lyst til uten å la tanken om at du kaaaaanskje kan få en positiv test om 3-4 dager stoppe deg :klemmer: 

Spennende å følge deg videre. Heier virkelig på deg!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (24 minutter siden):

Hei. Snikleser som melder seg :sjenert: 

Kjenner igjen dine vonde tanker, her brukte vi nesten 2 år på å lage førstemann. Så den skuffelsen hver måned kjenner jeg igjen. 
Nå vet jeg at det er mange som sliter her inne. Men for meg har prøvingen på å få barn blitt mye lettere når jeg endelig "ga opp". Hvis det gir mening?

Er jo lett å si det for andre, men man må jo kjenne på det selv. Jeg fant ut at jeg måtte slutte å teste før IKM. Jeg ga meg selv et ørlite håp da jeg tisset på pinnen, for å så bli så utrolig skuffet og lei meg. Så fant jeg ut at jeg skulle slutte å teste før mensen evt ikke kom! Og for meg så hjalp det veldig. 
Altså.. og jeg føler jeg høres ut som en gammal kjærring når jeg skriver dette :ler: , men fy søren produsentene av disse testene tjener MYE på testegale damer som gjerne vil vite om de er gravide nærmest dagen etter de har hatt sex (har vært en av de selv..) Hadde ikke folk testet nesten en uke før IKM hadde man minst kunne halvvert antall kjemiske graviditeter. Hva med å "spare" skuffelsen og vent med å teste til mensen evt ikke kommer?
Men jeg er en slik sjel som av og til lengter tilbake til 80 tallet når man ikke visste så mye og sikkert var utrolig mye mer avslappet til ting :sjenert: 

Men mitt tips, for din psyke sin del! Gi nå litt faen.. Spis spekematen din, drikk alkohol, drit i flere av disse vitaminene.. Så sant du ikke har noe mangel, er det jo bare folsyre du trenger. Lev livet litt. Om du drikker 3 dager før IKM og er gravid gjør det ingenting. For den lille celleklumpen tar ikke av din blodstrøm den første uka der allikevel. 

Håper ikke du tar dette som at jeg prøver være en bedrevitende kjærring.. Er 10 år siden jeg stod i det selv, og jeg husker det var virkelig ødeleggene for psyken og man føler seg som det største taperen med den mest ubrukelig kroppen. Det minste du kan gjøre er å unne seg selv favoritt iskremen din med en sterk og god drink til, eller gå på en fest, eller gjøre noe du har skikkelig lyst til uten å la tanken om at du kaaaaanskje kan få en positiv test om 3-4 dager stoppe deg :klemmer: 

Spennende å følge deg videre. Heier virkelig på deg!

Dette syntes jeg var veldig fint skrevet❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...