Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸


Elise93

Anbefalte innlegg

Jeg ser streken. Syntes ikke den er så mye svakere enn den jeg hadde rundt IKM. Noen ganger fester egget seg litt senere. Krysser fingrene 🤞🏻

Endret av Prøver2021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver2021 skrev (4 minutter siden):

Jeg ser streken. Syntes ikke den er så mye svakere enn den jeg hadde rundt IKM. Noen ganger fester egget seg litt senere. Krysser fingrene 🤞🏻

Tusen takk for støttende ord, hjelper når du sier at din strek ikke var så sterk heller. Er du langt på vei eller var dette ved en tidligere graviditet? Klamrer meg til håpet 🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (59 minutter siden):

Jeg håper dere har rett og at den blir sterkere. Ved sist graviditet var testen 11 dpo mye sterkere enn denne.. 🤔 

Når jeg tok denne hadde jeg ikke vært på do på 4 timer så urinen var ganske konsentrert! 

Testen ser litt sterkere ut i virkeligheten, men som dere ser er den veldig svak 😢 

Jeg kommer til å vente i 2 dager før jeg tester på nytt, da får jeg sett om mensen kommer i mellomtiden også. 

IMG_20220124_155425.thumb.jpg.6528f4d8e0f535575bcd175b9aacc586.jpg

 

Nervepirrende og spennende dager for deg… Jeg tør ikke å si noe om den svake streken, men håper for din skyld at den blir sterkere etterhvert! 🤞🏻☺️Du må vel vente noen dager for å bli helt sikker? IKM er rundt denne datoen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (2 minutter siden):

Nervepirrende og spennende dager for deg… Jeg tør ikke å si noe om den svake streken, men håper for din skyld at den blir sterkere etterhvert! 🤞🏻☺️Du må vel vente noen dager for å bli helt sikker? IKM er rundt denne datoen? 

Ja, håper jeg også 🥰 idag er dagen jeg skulle hatt mensen, det er jeg 100% sikker på. Så jeg må bare vente å se om den dukker opp de neste dagene eller ikke. Så lenge det er en strek der så er jeg jo gravid, men spørsmålet er om denne svake streken vil bli svakere eller sterkere 🤔 uansett, takk for støttende ord 🥰 jeg skal oppdatere dere når jeg tar ny test eller eventuelt mensen (ikke!!) kommer 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (16 minutter siden):

Ja, håper jeg også 🥰 idag er dagen jeg skulle hatt mensen, det er jeg 100% sikker på. Så jeg må bare vente å se om den dukker opp de neste dagene eller ikke. Så lenge det er en strek der så er jeg jo gravid, men spørsmålet er om denne svake streken vil bli svakere eller sterkere 🤔 uansett, takk for støttende ord 🥰 jeg skal oppdatere dere når jeg tar ny test eller eventuelt mensen (ikke!!) kommer 🙈

Ja det må du gjøre. Håper det går veien! 🤞🏻💕☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (1 time siden):

Tusen takk for støttende ord, hjelper når du sier at din strek ikke var så sterk heller. Er du langt på vei eller var dette ved en tidligere graviditet? Klamrer meg til håpet 🥰🤞

Jeg er 7+3 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne følge videre her😄 jeg ser definitivt en strek, uten tvil babystrek dette🤩 er som flere her skriver at det er mange som ikke får antydning til strek før på IKM også! Har lest om flere som må vente over IKM tilome! Er jo mer vanlig å få strek før IKM men er uansett flere som får strek sen også! Har lest på flere forumer og har inntrykk av at det gjelder mange. ❤️ Jeg har troa altså😄🤞🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all støtten dere 😍

Her kom dessverre mensen idag morges. Tok en ny test som var negativ nå i ettermiddag 😭 det var tungt, men hadde stålsatt meg på at den kom siden streken var så svak. 

Iløpet av 5 prøveperioder har jeg nå hatt en SA og to kjemiske så jeg skal inn på klinikken og ta litt blodprøver imorgen. Skal også snakke med legen om dette når jeg er på UL neste uke. Håper jeg kan få noen svar på hvorfor det skjer flere ganger (selv om det selvfølgelig kan være tilfeldig). Det er hvertfall veldig frustrerende 😔 sykepleieren jeg snakka med på telefonen idag sa at jeg måtte forberede meg på "veien videre", hun mente da IVF. Syns det er litt rart at hun mente at det når jeg kun har hatt 5 prøveperioder og ikke prøvd noe progesteronstøtte enda el lignende.. For alt jeg vet så er det kanskje noe sånt som må til. Uansett så håper jeg at jeg får noen flere svar etter blodprøver ogsånt☺️

Nå skal jeg prøve å ikke tenke så mye på denne karusellen av prøving de neste dagene 🙈 jeg skal drikke vin, spise ost og kjeks og drikke masse kaffe 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe dritt. ☹️ Men det er jo godt at dere får hjelp fort hvis de skulle finne noe unnvikende på UL og blodprøver. Vi får håpe du får et ordentlig svar, og helst at du bare har vært superuheldig til nå. 🤗 Klem! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så dumt!! 
Så bra at dere får så rask hjelp! 
Kos deg med ost og vin og kaffe så mye det går. Det virker som dere er i gode hender på klinikken.
Det er kjedelig når man venter på noe, men dette er jo en prosess som tar litt tid for mange 💕 Deres tid kommer, det er jeg helt sikker på 💗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det var dumt! Høres lurt ut å sjekke med tanke på SA og flere kjemiske, men det er jo helt vanlig å prøve i minst et år 😊 Interessant at hun hintet om IVF allerede. Håper dere får god oppfølging uansett hva det blir til ❤️ Kos deg masse med vin, ost, spekeskinke og alt du ikke kan spise når du blir gravid. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 4, PP6 

Takk for fine meldinger 🥰 nå er jeg godt igang med hormonkuren! Tok 3. dose på onsdag så er spent på om det tuller noe med syklusen. Forhåpentligvis ikke 🤗

Jeg vet at det er vanlig å prøve et år før man bør tenke på å søke hjelp - men føler jeg snart har prøvd et år selv om dette bare er PP6 :angry: vi begynte jo i februar/mars ifjor selv om første EL ikke kom før i august... :sur: men får bare smøre oss med tålmodighet!

Fikk svar på blodprøvene idag og er meget bekymret for en av verdiene som er veldig avvikende 🤯 FSH som måler kvaliteten på eggene eller lignende var visst ikke helt der den skulle. Men får snakke med legen på onsdag og høre hva hun har å si om det 🙈🤞 

Håper dere alle får en fin helg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (15 timer siden):

CD 4, PP6 

Takk for fine meldinger 🥰 nå er jeg godt igang med hormonkuren! Tok 3. dose på onsdag så er spent på om det tuller noe med syklusen. Forhåpentligvis ikke 🤗

Jeg vet at det er vanlig å prøve et år før man bør tenke på å søke hjelp - men føler jeg snart har prøvd et år selv om dette bare er PP6 :angry: vi begynte jo i februar/mars ifjor selv om første EL ikke kom før i august... :sur: men får bare smøre oss med tålmodighet!

Fikk svar på blodprøvene idag og er meget bekymret for en av verdiene som er veldig avvikende 🤯 FSH som måler kvaliteten på eggene eller lignende var visst ikke helt der den skulle. Men får snakke med legen på onsdag og høre hva hun har å si om det 🙈🤞 

Håper dere alle får en fin helg 😍

Skjønner at du bli utålmodig! Frustrerende å «avvikende» resultat uten å få snakket med noen om det ned en gang!! Du har sikkert googlet en del kan jeg tenke meg… Det hadde jeg gjort.. 

Men vent å hør hva legen har å si! Jeg vet ikke noe om hva det betyr, men noen ganger i livet kan det jo være positivt å finne noe som er avvikende ettersom da man fremover vet hva man kan gjøre med det og eventuelt behandle (om det er mulig). 
 

Lykke til ❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lyst å følge deg! 

Lykke til med times hos legen, jeg håper de kan hjelpe på et vis. 

Og jeg tenker at hvis det er rett for dere å ta kontakt med noen for å få hjelp, så gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (På 29.1.2022 den 8.31):

Skjønner at du bli utålmodig! Frustrerende å «avvikende» resultat uten å få snakket med noen om det ned en gang!! Du har sikkert googlet en del kan jeg tenke meg… Det hadde jeg gjort.. 

Men vent å hør hva legen har å si! Jeg vet ikke noe om hva det betyr, men noen ganger i livet kan det jo være positivt å finne noe som er avvikende ettersom da man fremover vet hva man kan gjøre med det og eventuelt behandle (om det er mulig). 
 

Lykke til ❤️❤️

Jeg har googlet masse, lest gjennom forumer, lumske nettsider og alt som er 😂 jeg er forberedt på alt, men prøver å tenke at de sikkert kommer til å se helhetlig på blodprøvene mine å ta en vurdering. Alt er jo ikke svart-hvitt heldigvis. Og hvis vi får et negativt svar så er jeg uansett glad vi finner ut av det nå og ikke senere. 

Uansett så finnes det løsninger på det meste og vi får jo hjelp 💞 tusen takk 🥰 

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ruskemor skrev (42 minutter siden):

Veldig lyst å følge deg! 

Lykke til med times hos legen, jeg håper de kan hjelpe på et vis. 

Og jeg tenker at hvis det er rett for dere å ta kontakt med noen for å få hjelp, så gjør det. 

Så hyggelig at du vil følge meg også☺️ 

Ja, jeg går til fertilitetsklinikk ifbm pcos'en uansett så terskelen er lav for å spørre om hjelp der 🤗 veldig spent på hva de sier. Skal oppdatere her etterpå 😊

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (29 minutter siden):

Så hyggelig at du vil følge meg også☺️ 

Ja, jeg går til fertilitetsklinikk ifbm pcos'en uansett så terskelen er lav for å spørre om hjelp der 🤗 veldig spent på hva de sier. Skal oppdatere her etterpå 😊

Så bra det er lav terskel for å spørre om hjelp😊 Det har så mye å si for sinnstilstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 30.1.2022 den 21.47):

Så hyggelig at du vil følge meg også☺️ 

Ja, jeg går til fertilitetsklinikk ifbm pcos'en uansett så terskelen er lav for å spørre om hjelp der 🤗 veldig spent på hva de sier. Skal oppdatere her etterpå 😊

Jeg har ikke helt fått med meg om det ble IVF på deg også? Du var i gang med hormonkur, skrev du? Håper du fikk en avklaring på blodprøvene og at ting ser lovende ut framover 🤞🏻☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (12 timer siden):

Jeg har ikke helt fått med meg om det ble IVF på deg også? Du var i gang med hormonkur, skrev du? Håper du fikk en avklaring på blodprøvene og at ting ser lovende ut framover 🤞🏻☺️

Nei, går på letrozol for å få eggløsning også tar jeg Ovitrelle 🤗 ja, veldig spent på morgendagen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...