Tessiekd Skrevet 18. november 2022 #341 Del Skrevet 18. november 2022 Ånei, ånei, ånei… Så trist å lese at du mistet nok en gang, kjære Elise 😥❤️ Denne veien er virkelig så kjør og tung og jeg føler SÅ med deg. Jeg beundrer din styrke og dine tanker og vet at dere vil få en lykkelig slutt til slutt enten om det er biologiske eller ikke - fordi det er kjærlighet og det er det viktigste av alt ❤️ God god klem til deg ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 18. november 2022 #342 Del Skrevet 18. november 2022 Her har det skjedd mye siden sist jeg var innom 😥 Vet ikke hva jeg skal si, utenom at jeg føler med deg! Livet kan være skikkelig urettferdig og hjerteskjærende altså! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #343 Del Skrevet 8. februar 2023 Takk dere ❤️ har ikke vært så aktiv her inne de siste månedene, men holder på med forsøk nummer 3 nå. Idag hadde jeg uttak og det ble 15 egg ut. Er veldig fornøyd med det og håper i det minste er ett bra egg blant de 🥰🤞 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 8. februar 2023 #344 Del Skrevet 8. februar 2023 Elise93 skrev (1 time siden): Takk dere ❤️ har ikke vært så aktiv her inne de siste månedene, men holder på med forsøk nummer 3 nå. Idag hadde jeg uttak og det ble 15 egg ut. Er veldig fornøyd med det og håper i det minste er ett bra egg blant de 🥰🤞 Jeg håper og krysser fingrene for at det er minimum ett bra egg som ble tatt ut 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #345 Del Skrevet 8. februar 2023 Ruskemor skrev (8 timer siden): Jeg håper og krysser fingrene for at det er minimum ett bra egg som ble tatt ut 🥰 Tusen takk 🥰 Hvordan går det med deg? Finner ikke dagboka di? ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 8. februar 2023 #346 Del Skrevet 8. februar 2023 Elise93 skrev (46 minutter siden): Tusen takk 🥰 Hvordan går det med deg? Finner ikke dagboka di? ☹️ Går greit nok, syntes det er tungt å stå i. Har i tillegg en veldig lang syklus nå, cd 56 og tror kanskje jeg har EL i dag. Har time hos gyn i slutten av mars da, så er ikke veldig stresset. Slettet dagboken før jul, det ble for mye. Har vurdert å lage ny, men vi får se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #347 Del Skrevet 13. februar 2023 Ruskemor skrev (På 8.2.2023 den 20.05): Går greit nok, syntes det er tungt å stå i. Har i tillegg en veldig lang syklus nå, cd 56 og tror kanskje jeg har EL i dag. Har time hos gyn i slutten av mars da, så er ikke veldig stresset. Slettet dagboken før jul, det ble for mye. Har vurdert å lage ny, men vi får se. Uff, skjønner det.. masse lykke til hos gyn, håper dere får svar og hjelpen dere eventuelt trenger ❤️🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #348 Del Skrevet 13. februar 2023 Etter 3 uttak har vi endelig fått 1 blasto på frys❤️ håper virkelig det er egget som skal til. Innsett blir nok ikke før i April da vi skal gifte oss snart og ikke orker innsett rett før bryllup 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 13. februar 2023 #349 Del Skrevet 13. februar 2023 Elise93 skrev (2 timer siden): Etter 3 uttak har vi endelig fått 1 blasto på frys❤️ håper virkelig det er egget som skal til. Innsett blir nok ikke før i April da vi skal gifte oss snart og ikke orker innsett rett før bryllup 😊 Gratulerer så mye med blasto på frys og snart bryllup ❤️ En veldig god ide å vente med innsett til etter bryllupet, greit å kunne kose seg og slappe av, og nyte bryllupet til det fulle❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #350 Del Skrevet 13. februar 2023 Ruskemor skrev (3 timer siden): Gratulerer så mye med blasto på frys og snart bryllup ❤️ En veldig god ide å vente med innsett til etter bryllupet, greit å kunne kose seg og slappe av, og nyte bryllupet til det fulle❤️ Tusen takk! 🥰 Ja, det er det. Ellers hadde det blitt rett før bryllupet og da hadde jeg nok ikke klart å kose meg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 13. februar 2023 #351 Del Skrevet 13. februar 2023 Elise93 skrev (1 minutt siden): Tusen takk! 🥰 Ja, det er det. Ellers hadde det blitt rett før bryllupet og da hadde jeg nok ikke klart å kose meg 🙈 Jeg mener dere gjør det rett, dere skal tross alt leve og ha det så godt som mulig mellom slagene❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 15. februar 2023 #352 Del Skrevet 15. februar 2023 Elise93 skrev (På 13.2.2023 den 15.33): Etter 3 uttak har vi endelig fått 1 blasto på frys❤️ håper virkelig det er egget som skal til. Innsett blir nok ikke før i April da vi skal gifte oss snart og ikke orker innsett rett før bryllup 😊 Ønsker deg masse lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 20. februar 2023 #353 Del Skrevet 20. februar 2023 Masse lykke til ✨❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 2. april 2023 #354 Del Skrevet 2. april 2023 Håper du oppdaterer her når det er noe nytt å melde! Skjønte at du skal gifte deg først, spennende det også da ☺️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. april 2023 Forfatter #355 Del Skrevet 17. april 2023 (endret) Håper alle gode ting er 3 🥺❤️🤞 Endret 17. april 2023 av Elise93 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. april 2023 #356 Del Skrevet 17. april 2023 Oi, gratulerer 😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 17. april 2023 #357 Del Skrevet 17. april 2023 Elise93 skrev (3 timer siden): Håper alle gode ting er 3 🥺❤️🤞 Gratulerer 🥰 krysser fingrene🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. april 2023 #358 Del Skrevet 17. april 2023 Elise93 skrev (3 timer siden): Håper alle gode ting er 3 🥺❤️🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 18. april 2023 #359 Del Skrevet 18. april 2023 åååååh! Hurra! 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 18. april 2023 #360 Del Skrevet 18. april 2023 Åå så gøy! Gratulerer så mye! 💗🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå