Fiora Skrevet 4. april 2022 #221 Del Skrevet 4. april 2022 1 minutt siden, Sexybby said: Enda lenge igjen her🙈 har oul 29 april, men fikk vite på TUL at jeg mulig venter en gutt så spent på oul om det stemmer❤️ Men med påske og alt i mellom går det forhåpentligvis fort frem dit da! Så spennende! Gøy om det blir flere små gutter i gruppa 😍👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 4. april 2022 #222 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg har oul 25.april. Gleder meg 🥰 Veldig spent på hvordan mini i magen har det 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 5. april 2022 #223 Del Skrevet 5. april 2022 Fiora skrev (19 timer siden): Hvordan går det med dere damer? Flere som nærmer seg oul? Jeg var på oul i dag, alt sto helt fint til og i magen bor en perfekt liten gutt 💙 Så gøy! 💙 Jeg har TUL om 2 dager 🤞🏼 13+1, håper kanskje å kunne se kjønn da? mulig det er tidlig? Har vel ordinær rundt 17.mai vil jeg tro. Har ikke fått dato enda 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 5. april 2022 Forfatter #224 Del Skrevet 5. april 2022 Fiora skrev (21 timer siden): Hvordan går det med dere damer? Flere som nærmer seg oul? Jeg var på oul i dag, alt sto helt fint til og i magen bor en perfekt liten gutt 💙 spennende 💛 Bra alt sto fint til 😊 Jeg har oul i uka etter påske, så ikke lenge til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alilja Skrevet 7. april 2022 #225 Del Skrevet 7. april 2022 jeg har oul 13. april, så det begynner å nærme seg nå! venter også en liten gutt🤍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 7. april 2022 #226 Del Skrevet 7. april 2022 Her har jeg fått vært på første kontroll hos jordmor denne uka I hovedsak bare informasjon og å fylle ut helsekort, men godt å få begynne å fortelle litt om forrige fødsel og barseltid. Har i stor grad lagt det meste bak meg nå, men det dukket plutselig fram noen små usikkerheter og ting jeg tror det er greit å bearbeide en del før det blir en ny runde. Veldig fornøyd med jordmora jeg fikk i hvert fall. Ordentlig trivelig og lett å snakke med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 18. april 2022 #227 Del Skrevet 18. april 2022 Veldig veldig stille her om dagen. Har dere hatt en fin påske? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 18. april 2022 #228 Del Skrevet 18. april 2022 (endret) Termin 4 september og er 31 år selv ☺️ Barn nr 1. (antar det er det B1-B2 osv står for? 😅) Endret 18. april 2022 av PurpleTuliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 18. april 2022 Forfatter #229 Del Skrevet 18. april 2022 Snorkfrøkener skrev (32 minutter siden): Veldig veldig stille her om dagen. Har dere hatt en fin påske? 😊 Hatt en veldig fin påske 🐥 Vært veldig lite her inne i påska. Her er formen ganske bra 😊 Magen begynner å bli større, og ser veldig tydelig endring ila påska. Så nå er det å vente å se om noe kanskje er påskevekt med mye god mat, brus og godis 😅🙊 Har ultralyd nå på torsdag og gleder meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 18. april 2022 Forfatter #230 Del Skrevet 18. april 2022 PurpleTuliip skrev (12 minutter siden): Termin 4 september og er 31 år selv ☺️ Barn nr 1. (antar det er det B1-B2 osv står for? 😅) Velkommen 😊 Da havner du nest øverst på lista ☺️ Du har vel vært på UL for en stund siden? Vet dere kjønn ? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 18. april 2022 #231 Del Skrevet 18. april 2022 (endret) stAre skrev (4 minutter siden): Velkommen 😊 Da havner du nest øverst på lista ☺️ Du har vel vært på UL for en stund siden? Vet dere kjønn ? 😊 Takk! Har vært på tre ultralyder og blir enda en før fødsel 🤩 Her ventes en liten jente. 😍 Hadde oul 31 mars, men hadde to ul før det for å stadfeste termin. Gøy å finne en termingruppe her inne også. 😄 Endret 18. april 2022 av PurpleTuliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 18. april 2022 Forfatter #232 Del Skrevet 18. april 2022 (endret) PurpleTuliip skrev (3 minutter siden): Har vært på tre ultralyder og blir enda en før fødsel 🤩 Her ventes en liten jente. 😍 Gøy å finne en termingruppe her inne også. 😄 Så spennende 😍 Jeg legger inn jente også 😊 veldig spent selv på å vite og håper vi får sett det til torsdag. Gøy med termingruppe. jeg var ganske aktiv på prøverforumet, men er ikke samme på gravidforum. Hyggelig å ha et felles sted her inne hvor man etterhvert "kjenner" de som kommenterer - selv om det ikke alltid er så mye aktivitet 😊 Endret 18. april 2022 av stAre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 18. april 2022 #233 Del Skrevet 18. april 2022 stAre skrev (Akkurat nå): Så spennende 😍 Jeg legger inn jente også 😊 veldig spent selv på å vite og håper vi får sett det til torsdag. Gøy med termingruppe. jeg var ganske aktiv på prøverforumet, men er ikke samme på gravidforum. så hyggelig å ha et felles sted her inne hvor man kjenner mer igjen de som kommenterer - selv om det ikke alltid er så mye aktivitet 😊 Ooh! Så gøy! Håper din lille er samarbeidsvillig til å vise seg frem☺️ Ja, absolutt kjekt å ha ett sted å skravle litt når samboer og nær familie får litt gnagsår i ørene 🙊😂 Hun her er en real suprisebaby. Vært lite lyst hos meg i hele fjor høst og tidlig vinter så at vi traff på eggløsning (fulgte ikke med) var ganske lykketreff 😂😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 20. april 2022 Forfatter #234 Del Skrevet 20. april 2022 meg igjen 😅 Bestilte mammatøy igår på zalando 😊Blir fort mye penger! Venter litt med å kjøpe sommertøyet og shorts for å prøve det jeg har først og se hvor stor jeg blir mot sommeren Skulle ønske det var mer utvalg i fysiske butikker! bruker ulike størrelser avhengig av merker/modell - så mye enklere å bare prøve tøyet først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 20. april 2022 Forfatter #235 Del Skrevet 20. april 2022 PurpleTuliip skrev (På 18.4.2022 den 22.14): Ooh! Så gøy! Håper din lille er samarbeidsvillig til å vise seg frem☺️ Ja, absolutt kjekt å ha ett sted å skravle litt når samboer og nær familie får litt gnagsår i ørene 🙊😂 Hun her er en real suprisebaby. Vært lite lyst hos meg i hele fjor høst og tidlig vinter så at vi traff på eggløsning (fulgte ikke med) var ganske lykketreff 😂😅 Det var jo maks lykketreff da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingtingeling Skrevet 21. april 2022 #236 Del Skrevet 21. april 2022 Snorkfrøkener skrev (På 4/18/2022 den 21.26): Veldig veldig stille her om dagen. Har dere hatt en fin påske? 😊 Jeg er veldig med på å bidra til stillhet, men sliter fortsatt ganske med formen. Mye kvalm og sliten, og kvalmen trigges veldig når jeg blir sliten! Kaster heldigvis ikke opp lenger 🥳 Påsken var fin! Fikk kommet oss avgårde et par dager ☀️ Hvordan er det med dere andre? Er de fleste i fin form? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 21. april 2022 Forfatter #237 Del Skrevet 21. april 2022 Tingtingeling skrev (3 timer siden): Jeg er veldig med på å bidra til stillhet, men sliter fortsatt ganske med formen. Mye kvalm og sliten, og kvalmen trigges veldig når jeg blir sliten! Kaster heldigvis ikke opp lenger 🥳 Påsken var fin! Fikk kommet oss avgårde et par dager ☀️ Hvordan er det med dere andre? Er de fleste i fin form? 😊 Så leit at formen enda er dårlig Men heldigvis godt at du fikk noen dager og noe lyspunkt i påska 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 21. april 2022 Forfatter #238 Del Skrevet 21. april 2022 Ultralyd idag gikk veldig fint 😊 Hadde med jordmor under opplæring på ultralyd som var nesten selvstendig så fikk dobbel gjennomgang med masse forklaringer fra studenten og deretter fra ansvarlig jordmor 😊 Alt så fint ut og masse bevegelse. Ble satt fram til 15 - tre dager og det er en gutt, ingen tvil om det 😊 Fikk hele utstyret på eget bilde 😅 Så mannen fikk sitt ønske 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 23. april 2022 #239 Del Skrevet 23. april 2022 stAre skrev (På 4/21/2022 den 23.15): Ultralyd idag gikk veldig fint 😊 Hadde med jordmor under opplæring på ultralyd som var nesten selvstendig så fikk dobbel gjennomgang med masse forklaringer fra studenten og deretter fra ansvarlig jordmor 😊 Alt så fint ut og masse bevegelse. Ble satt fram til 15 - tre dager og det er en gutt, ingen tvil om det 😊 Fikk hele utstyret på eget bilde 😅 Så mannen fikk sitt ønske 🤣 Så moro 🥰🤩 Jeg skal på ultralyd på mandag, veldig spent 🥰🥰 Er det noe spesielt jeg skal ha med til ultralyd? Bortsett fra helsekortet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 23. april 2022 #240 Del Skrevet 23. april 2022 Snorkfrøkener skrev (5 minutter siden): Så moro 🥰🤩 Jeg skal på ultralyd på mandag, veldig spent 🥰🥰 Er det noe spesielt jeg skal ha med til ultralyd? Bortsett fra helsekortet? Hadde kun med helsekort ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå