Gå til innhold

Termin September - Oktober 22


stAre

Anbefalte innlegg

89jenta skrev (51 minutter siden):

bare jeg som synes tiden går ufattelig tregt? 😅😂 

Nei syns også det går ufattelig tregt. 12+6 i dag… Syns egentlig bare jeg kunne hoppet til uke 20😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også ting går litt tregt om dagen, og jeg er bare 9+1 i dag. Hadde også en bitteliten blødning tidligere i dag, ikke rare greiene, men kjenner det stressa meg litt. Føltes plutselig veldig lenge å vente til TUL i uke 12 som jeg har bestilt.

 Jeg husker jeg hadde en liten blødning i første svangerskap også, samt flere tilfeller av brun utflod, så det behøver jo ikke bety noe. Men jeg får se om jeg prøver å få en ultralyden  til fredag for å sjekke ståa tidligere om jeg ikke klarer å slappe av 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her føles dagene som de går i sirup. Spesielt siden kvalmen og trøttheten var slått inn for fullt. 

Nå venter vi bare i spenning på tidlig ultralyd om to uker. Fikk henvisning via fastlege iom at unnfangelse er såpass usikker. Gleder meg til å forhåpentligvis få sett et bankende hjerte og å få vite mer nøyaktig hvor vi ligger an i løypa 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexybby skrev (46 minutter siden):

Nei syns også det går ufattelig tregt. 12+6 i dag… Syns egentlig bare jeg kunne hoppet til uke 20😂🙈

Enig! eller hvertfall til uke 18 og ordinær ultralyd 🙈 10+0 her 😊 

Hirka89 skrev (36 minutter siden):

Jeg synes også ting går litt tregt om dagen, og jeg er bare 9+1 i dag. Hadde også en bitteliten blødning tidligere i dag, ikke rare greiene, men kjenner det stressa meg litt. Føltes plutselig veldig lenge å vente til TUL i uke 12 som jeg har bestilt.

 Jeg husker jeg hadde en liten blødning i første svangerskap også, samt flere tilfeller av brun utflod, så det behøver jo ikke bety noe. Men jeg får se om jeg prøver å få en ultralyden  til fredag for å sjekke ståa tidligere om jeg ikke klarer å slappe av 😅

Skjønner godt at du ble litt stressa, men det er sikkert bare noe uskyldig 🥰🤞🏼 Du må oppdatere hvis du drar på ultralyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KristineS skrev (1 minutt siden):

Her føles dagene som de går i sirup. Spesielt siden kvalmen og trøttheten var slått inn for fullt. 

Nå venter vi bare i spenning på tidlig ultralyd om to uker. Fikk henvisning via fastlege iom at unnfangelse er såpass usikker. Gleder meg til å forhåpentligvis få sett et bankende hjerte og å få vite mer nøyaktig hvor vi ligger an i løypa 😊

Så spennende! Det blir nok så stas å se den lille 😍 Vi var å så mini for en uke siden, det var så koselig 🥰 Her er det 3 uker til neste ultralyd, da er vi 13+1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (1 time siden):

bare jeg som synes tiden går ufattelig tregt? 😅😂 

Neida.. går helt ufattelig tregt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snorkfrøkener skrev (41 minutter siden):

Neida.. går helt ufattelig tregt 🙈

Bra jeg ikke er alene 😂👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i dag da magefølelsen min sa at noe var galt. Mistet symptomene for 1 uke siden, og kommet litt blod i går og i dag. Desverre så var det ikke liv, og hodet så ut til å være deformert. Jeg var egentlig 9+2 i dag, men fosteret ble målt til 8 uker. Så da døde det nok da jeg mistet symptomene. Blir henvist videre til sykehuset, så får vel time der veldig snart håper jeg. Så blir det vel en pillekur. Håper aborten vil gå raskt og greit, og at vi snart kan prøve igjen.

Så da kan jeg fjernes fra terminlista 😔

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirka89 skrev (30 minutter siden):

Jeg var på ultralyd i dag da magefølelsen min sa at noe var galt. Mistet symptomene for 1 uke siden, og kommet litt blod i går og i dag. Desverre så var det ikke liv, og hodet så ut til å være deformert. Jeg var egentlig 9+2 i dag, men fosteret ble målt til 8 uker. Så da døde det nok da jeg mistet symptomene. Blir henvist videre til sykehuset, så får vel time der veldig snart håper jeg. Så blir det vel en pillekur. Håper aborten vil gå raskt og greit, og at vi snart kan prøve igjen.

Så da kan jeg fjernes fra terminlista 😔

kjempetrist ❤️ Håper aborten går greit og dere snart blir gravide med et friskt barn 🧒 ❤️

Har fjernet deg fra lista. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirka89 skrev (13 timer siden):

Jeg var på ultralyd i dag da magefølelsen min sa at noe var galt. Mistet symptomene for 1 uke siden, og kommet litt blod i går og i dag. Desverre så var det ikke liv, og hodet så ut til å være deformert. Jeg var egentlig 9+2 i dag, men fosteret ble målt til 8 uker. Så da døde det nok da jeg mistet symptomene. Blir henvist videre til sykehuset, så får vel time der veldig snart håper jeg. Så blir det vel en pillekur. Håper aborten vil gå raskt og greit, og at vi snart kan prøve igjen.

Så da kan jeg fjernes fra terminlista 😔

Stor klem til deg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vært på tidlig ultralyd, og der fikk jeg endelig se et lite, men tydelig bankende hjerte ❤️ 

Ut i fra målene ble det estimert til at jeg er 9+0 i dag, og da foreløpig termin satt til 30.10. 

Så nå er det lettere å bare slappe av med alt, og så håper jeg det ikke er så lange stunda igjen før kvalmen og trøttheten roer seg litt.

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, KristineS said:

Da har jeg fått vært på tidlig ultralyd, og der fikk jeg endelig se et lite, men tydelig bankende hjerte ❤️ 

Ut i fra målene ble det estimert til at jeg er 9+0 i dag, og da foreløpig termin satt til 30.10. 

Så nå er det lettere å bare slappe av med alt, og så håper jeg det ikke er så lange stunda igjen før kvalmen og trøttheten roer seg litt.

Så fantastisk!! ❤️ herlig å kunne senke skuldrene litt!

Krysse fingrene for at formen stiger ganske raskt i løpet av de kommende ukene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere begynt å få mage? 😊 

Jeg er nå 15+3. Ser en ut stikker synlig, men ikke slik at det vises når jeg har på tøy. ser veldig endring uke til uke. Spent på når den ikke lengre kan skjules. Håper at det blir litt lengre enn rett etter OUL, egentlig håper jeg å kunne klare å skjule den ut mai fordi det rett og slett bare er mer deiligere ifht min jobb 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede synlig mage om jeg har på stramme klær😂 10+3! Er veldig tynn i utgangspunktet, så mulig det synes tidlig da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+6 her, bildet ble tatt i går 😊 syns magen blir mer og mer babymage nå og ikke fullt så foranderlig fra dag til dag og morgen til kveld som den var en periode :fnise:

Disse store vinterjakkene skjuler fremdeles magen når jeg er ute, men synes den synes godt i vanlige klær! 🥰

60CCA409-7F43-44F9-93BF-64BE27D8AE96.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fiora skrev (På 28.3.2022 den 21.20):

17+6 her, bildet ble tatt i går 😊 syns magen blir mer og mer babymage nå og ikke fullt så foranderlig fra dag til dag og morgen til kveld som den var en periode :fnise:

Disse store vinterjakkene skjuler fremdeles magen når jeg er ute, men synes den synes godt i vanlige klær! 🥰

60CCA409-7F43-44F9-93BF-64BE27D8AE96.jpeg

Så nydelig babymage du har🥰 gleder meg til den popper ut så mye selv❤️ For nå så ser det jo bare ut som jeg har lagt på meg rundt magen egentlig😂🙈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/30/2022 at 10:38 AM, Love90 said:

Så nydelig babymage du har🥰 gleder meg til den popper ut så mye selv❤️ For nå så ser det jo bare ut som jeg har lagt på meg rundt magen egentlig😂🙈

Tusen takk 🥰 begynner å bli litt mer gøy å vise den frem nå, ikke lenge siden jeg var i «lagt på meg» klubben jeg heller :fnise: plutselig poppet den, nesten over natta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere damer? Flere som nærmer seg oul? 

Jeg var på oul i dag, alt sto helt fint til og i magen bor en perfekt liten gutt 💙

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (Akkurat nå):

Hvordan går det med dere damer? Flere som nærmer seg oul? 

Jeg var på oul i dag, alt sto helt fint til og i magen bor en perfekt liten gutt 💙

Enda lenge igjen her🙈 har oul 29 april, men fikk vite på TUL at jeg mulig venter en gutt :) så spent på oul om det stemmer❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...