Gå til innhold

Termin September - Oktober 22


stAre

Anbefalte innlegg

Snorkfrøkener skrev (2 minutter siden):

Veldig stille her inne 🙈 Hvordan går det med dere damer? Ikke lenge igjen nå 🥰

Hehe glemmer litt av denne siden, pga Facebook å snap grupper😊Går bare fint her, 33+2 nå☺️Egentlig dritt lei av å være gravid nå, gleder meg til premien men føles som en evighet igjen😵💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja 😅 Jeg følger også med på snap og face + babyforum siden, så heller ikke så mye her. 

Er i uke 35 (34+0) i morgen :) begynner å merke mer i bekken, og må si jeg virkelig ikke har lyst til å jobbe de neste tre ukene før permisjon! Utrolig deilig å vite at det kun er tre uker igjen til perm 🙂

Vi flytter de neste ukene, så sånn sett er ingenting klart, alt står bare stablet i hauger 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du tar opp tråden @Snorkfrøkener!

35+5 her og altså bare 32 dager igjen til termin! Syns sommeren har rast avgårde og plutselig er det ikke lenge til vi har melkekartonger i kjøleskapet som går ut på termin :fnise:

Begynte endelig å male barnerommet i dag, skal ta ett strøk til i morgen før vi kan begynne å innrede og sette inn alle tingene til knøttet 🥰

Fødebag er påbegynt og formen er faktisk ikke så aller verst! Begynner å bli veldig spent på, og klar over, og det snart kommer en fødsel! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det ble helt dødt her! 

Hvordan ligger ting an hos dere? 🙂 

Vannet mitt gikk for noen timer siden, så nå venter jeg på rier. Blir igangsatt hvis ikke de kommer neste døgn :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (1 minutt siden):

Det ble helt dødt her! 

Hvordan ligger ting an hos dere? 🙂 

Vannet mitt gikk for noen timer siden, så nå venter jeg på rier. Blir igangsatt hvis ikke de kommer neste døgn :)

Så spennende!! 🤩 Masse lykke til ❤

Jeg var hos jordmor i dag. Fortsatt stille og rolig her, men mini har festet seg så håper det skjer noe etter hvert 👀 Termin neste søndag, men er vel lov å håpe på at hun kommer litt før 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexybby skrev (20 minutter siden):

Hehe, veldig rolig her også enda. Har termin på mandag som kommer, så syns det kan begynne å skje noe nå😂

Er så lei av å vente jeg nå 🙊 Vil bare komme litt videre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende @stAre!! 😍 Masse lykke til, snart har du babyen din i armene!

De som har fulgt dagboken min vet jo, men jeg fødte søndag 04.09 på termin og koser meg i ny rolle som mamma til en perfekt liten gutt 🥰

Fødselen gikk fint, selv om den endte med vakuum, ingen traumer eller dramatikk! 

Endret av Fiora
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det raskt skje noe hos dere andre her :)

Var inne for sjekk idag idag formiddag. Fikk ingen rier, og enda ikke kommet. de ønsket å avvente til nå i ettermiddag med igangsettelse av rier, så nå er det spennende hvordan kvelden og de neste dagene blir :)

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (20 timer siden):

Da kan det raskt skje noe hos dere andre her :)

Var inne for sjekk idag idag formiddag. Fikk ingen rier, og enda ikke kommet. de ønsket å avvente til nå i ettermiddag med igangsettelse av rier, så nå er det spennende hvordan kvelden og de neste dagene blir :)

Så spennende, har du født nå eller? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det keisersnitt endten nesten fredag eller mandagen over den helgen. Skulle egentlig ha keisersnitt 3.oktober, men blir fremskynd med en uke eller litt over pga at babyen har vokst så mye og fort på to uker. Ligger nå helt i øvre grense på vekt på babyen der jeg er i svangerskapet nå (uke 35+4) så har han også blitt mye mer roligere, noe de er veldig obs på. Så jeg går egentlig nervøs hver dag fordi han er så rolig og vil bare ha han ut fortest mulig nå :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min kom til termin ❤️ helt perfekt. Hadde 3 timer aktiv fødsel og ble satt igang med ballong. Behøvde ikke modningstabl. 

Jeg hadde lystgass som hjalp masse under riene, og fentanyl som kicket inn akkurat etter første pressrie. Jeg er virkelig glad for at mitt sykehus har fentanyl fordi det var gode saker! Følte meg som super woman når jeg pressa. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Frøkna mi kom til verden 23.september, 2 dager før termin (som i utgangspunktet var menstermin). 🥰 Som uvitende førstegangsfødende ventet jeg aaalt for lenge hjemme, kom på sykehuset på kvelden, og 1 time senere var hun ute 🙈 Rakk ikke noe smertelindring for å si det sånn 😅 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille gutt kom 25.september. 15 min aktiv fødsel, så han kom i styrtfart💙Rakk litt lystgass så va han ute😹Va inne med ria dagen før han kom å pga historie med rask fødsel sist så ble vi innlagt. Rian dabba helt av til det sa pang😹Han plagdes litt med pusten første døgnet siden fødseln gikk så fort, så han fikk ikke pressa ut fostervannet fra lungan under fødseln😅så va innlagt på nyfødt intensiv i 2-3 daga med litt hjelp å observasjon💙

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...