Snorkfrøkener Skrevet 6. mars 2022 #181 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) I går var jeg på tidlig ultralyd. Alt så veldig fint ut, og legen lo av den veldig aktive krabaten som absolutt ikke hadde planer om å ligge stille 😅🥰 Så nå føles alt veldig mye mer "ekte" ut. Veldig godt å høre hjerte slå og få beskjed om at alt så langt ser bra ut 🤩 Ble satt en dag tilbake, så er i dag 11+3. 3 ting å glede seg til: - vår, sol, varm og kunne bytte ut tunge vintersko med tøysko. - magen som skal vokse seg stor og fin 🥰 - fortelle venner og familie om lille mini som kommer i september. Har hatt ei uke vinterferie, så formen er superbra så lenge jeg spiser med jevne mellomrom. I forhold til mat, så tror jeg ikke det er mye endring, annet enn at samboeren klaget øitt i går om at jeg spiste det sure godteriet hans. Det har jeg ikke likt før 😅 Endret 6. mars 2022 av Snorkfrøkener 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaavasa Skrevet 6. mars 2022 #182 Del Skrevet 6. mars 2022 Så fint å høre at det går bra med dere:) jeg er i dag 10+5 og symptomer begynner å avta. Energien kommer tilbake og det er så deilig! Tidligere har hele kroppen bare ropt etter å legge seg på sofaen, mens nå begynner jeg å kjenne meg selv igjen😊 nå ser jeg fram til TUL, venter i spenning på time. Klarer ikke å ta det helt med ro før jeg faktisk har sett at det går bra der inne 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 6. mars 2022 #183 Del Skrevet 6. mars 2022 Nu e æ kommet til 11+3, snart e de magiske 12 endelig i havn❤️ Så begynner endelig å glede meg litt, har ikke gått helt opp for meg enda. Selv om jeg har vært fryktelig dårlig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 6. mars 2022 #184 Del Skrevet 6. mars 2022 Sexybby skrev (52 minutter siden): Nu e æ kommet til 11+3, snart e de magiske 12 endelig i havn❤️ Så begynner endelig å glede meg litt, har ikke gått helt opp for meg enda. Selv om jeg har vært fryktelig dårlig😅 Da er vi akkurat like langt 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøkener Skrevet 10. mars 2022 #185 Del Skrevet 10. mars 2022 12+0 i dag 🥳🥳🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 10. mars 2022 #186 Del Skrevet 10. mars 2022 2 hours ago, Snorkfrøkener said: 12+0 i dag 🥳🥳🥳 Hurra!!! 😄🎉 Da er det bare å feire med å lene seg tilbake og forsøke bare nyyyte det å være gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 11. mars 2022 #187 Del Skrevet 11. mars 2022 Her er fortsatt termin, og dermed hvor langt jeg er på vei temmelig usikkert, men jeg har nå fått vært første tur hos fastlegen og fått henvisning videre til tidlig ultralyd. Så forhåpentligvis har vi en mer nøyaktig dato snart. Legen hadde en mistanke om jeg var en plass rundt 7+ nå ut i fra symptomer m.m. Så får vi se om hun gjettet riktig. Ellers har kvalmen meldt seg for fullt den siste uka. Det er ikke mye oppkast, men jeg er konstant mer eller mindre kvalm med jevnlige brekninger gjennom dagen. I tillegg er matlysten ikkeeksisterende. Så som i forrige svangerskap spiser jeg bare fordi jeg må, og ikke fordi jeg har lyst på noe 🙈 Ellers begynner både jeg å samboer å glede oss litt selv om det er veldig tidlig enda. Og i helga kommer mine foreldre på besøk, og det blir nok vanskelig å ikke fortelle noe når jeg går rundt som en kvalm zombie døgnet rundt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 11. mars 2022 #188 Del Skrevet 11. mars 2022 Idag var jeg på ultralyd igjen, 13+6 og hun kunne se det var ei jente. Så koselig🥰 Alt så ut til å være i skjønneste orden. Nå kan jeg senke skuldrene mer og nyte 😀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 12. mars 2022 #189 Del Skrevet 12. mars 2022 lehangolta skrev (12 timer siden): Idag var jeg på ultralyd igjen, 13+6 og hun kunne se det var ei jente. Så koselig🥰 Alt så ut til å være i skjønneste orden. Nå kan jeg senke skuldrene mer og nyte 😀 så gøy 😄 jeg var nettopp på TUL 9+0 og fikk se lille sprelle og kose seg 🥰 gleder meg så mye til neste UL da er jeg 13+1, spent på om de kanskje kan se hvilket kjønn det er da 🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 12. mars 2022 Forfatter #190 Del Skrevet 12. mars 2022 KristineS skrev (21 timer siden): Her er fortsatt termin, og dermed hvor langt jeg er på vei temmelig usikkert, men jeg har nå fått vært første tur hos fastlegen og fått henvisning videre til tidlig ultralyd. Så forhåpentligvis har vi en mer nøyaktig dato snart. Legen hadde en mistanke om jeg var en plass rundt 7+ nå ut i fra symptomer m.m. Så får vi se om hun gjettet riktig. Ellers har kvalmen meldt seg for fullt den siste uka. Det er ikke mye oppkast, men jeg er konstant mer eller mindre kvalm med jevnlige brekninger gjennom dagen. I tillegg er matlysten ikkeeksisterende. Så som i forrige svangerskap spiser jeg bare fordi jeg må, og ikke fordi jeg har lyst på noe 🙈 Ellers begynner både jeg å samboer å glede oss litt selv om det er veldig tidlig enda. Og i helga kommer mine foreldre på besøk, og det blir nok vanskelig å ikke fortelle noe når jeg går rundt som en kvalm zombie døgnet rundt 😅 Leit du er dårlig, men for meg var det hvertfall fint å få bekreftelser på at jeg enda var gravid 😊 Vi fortalte til svigers med en gang, de ble kjempeglade. Møtte Svigersøster m fam i uke 8 og valgte likegodt å fortelle til de. mye hyggeligere å si det fysisk da enn digitalt kun 4 uker senere. Dere må kjenne selv på om dere ønsker å dele, men jeg synes det var veldig fint å fortelle det og dele nyheten med de samt å kunne si det face to face. Jeg har forresten ikke så godt forhold med mine foreldre, og møter/snakker sjeldent med de. der skal vi fortelle det etterhvert men tar ikke ekstra kontakt for å dele. vi vet det blir en bursdag nå i vår, så venter heller til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 13. mars 2022 #191 Del Skrevet 13. mars 2022 On 3/11/2022 at 7:43 PM, lehangolta said: Idag var jeg på ultralyd igjen, 13+6 og hun kunne se det var ei jente. Så koselig🥰 Alt så ut til å være i skjønneste orden. Nå kan jeg senke skuldrene mer og nyte 😀 Ååå så gøy! Gratulerer med lita prinsesse i magen ❤️ Du er vel den første i denne termingruppa som vet kjønn? Har sett at andre terminggrupper setter på en liten eller ved terminen på førstesiden etterhvert som man får vite kjønn. Er jo litt gøy å vite hvem som venter hvilket kjønn, hva tenker dere folkens? @stAre? 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 13. mars 2022 Forfatter #192 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Fiora skrev (2 timer siden): Ååå så gøy! Gratulerer med lita prinsesse i magen ❤️ Du er vel den første i denne termingruppa som vet kjønn? Har sett at andre terminggrupper setter på en liten eller ved terminen på førstesiden etterhvert som man får vite kjønn. Er jo litt gøy å vite hvem som venter hvilket kjønn, hva tenker dere folkens? @stAre? 😊 Ja det er gøy 😊 akkurat nå finner jeg ikke jente /guttesmiley, men skal se på det senere 😍 Endret 13. mars 2022 av stAre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 13. mars 2022 #193 Del Skrevet 13. mars 2022 5 minutter siden, stAre said: Ja det er gøy 😊 akkurat nå finne rjeg ikke jente /guttesmiley, men skal se på det senere 😍 Artig! Når du skal skrive et innlegg ligger det en linje øverst i skrivefeltet hvor du kan velge fet/kursiv osv, nesten helt til høyre er det et smilefjes, bla heeeelt nederst av alle de variantene som kommer opp, så finner du alle «kg-smileyene» 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 13. mars 2022 #194 Del Skrevet 13. mars 2022 Fiora skrev (7 timer siden): Ååå så gøy! Gratulerer med lita prinsesse i magen ❤️ Du er vel den første i denne termingruppa som vet kjønn? Har sett at andre terminggrupper setter på en liten eller ved terminen på førstesiden etterhvert som man får vite kjønn. Er jo litt gøy å vite hvem som venter hvilket kjønn, hva tenker dere folkens? @stAre? 😊 Takk! Jeg har hele tiden følt gutt så jammen tok magefølelsen feil! Sambo mente jente og fikk rett 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 13. mars 2022 #195 Del Skrevet 13. mars 2022 14 minutter siden, lehangolta said: Takk! Jeg har hele tiden følt gutt så jammen tok magefølelsen feil! Sambo mente jente og fikk rett 🥰 Så spennende at han fikk rett! Har dere begynt å tenke på navn? Her har vi begge jentefølelse så blir veldig interessant å se på OUL om noen uker om vi har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 13. mars 2022 #196 Del Skrevet 13. mars 2022 Fiora skrev (50 minutter siden): Så spennende at han fikk rett! Har dere begynt å tenke på navn? Her har vi begge jentefølelse så blir veldig interessant å se på OUL om noen uker om vi har rett Han ønsker Maria og jeg Amanda så da blir det nok Maria Det blir spennende å høre om dere føler riktig! Ifølge sånn kinesisk tabell som jeg fant på nett så stod det jente på meg og det var jo rett. Har du sjekket den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 13. mars 2022 #197 Del Skrevet 13. mars 2022 https://www.babyverden.no/gravid/gutt-eller-jente/kinesisk-fodselskart/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 13. mars 2022 #198 Del Skrevet 13. mars 2022 29 minutter siden, lehangolta said: Han ønsker Maria og jeg Amanda så da blir det nok Maria Det blir spennende å høre om dere føler riktig! Ifølge sånn kinesisk tabell som jeg fant på nett så stod det jente på meg og det var jo rett. Har du sjekket den? 24 minutter siden, lehangolta said: https://www.babyverden.no/gravid/gutt-eller-jente/kinesisk-fodselskart/ Så fine navn! 😍 Maria er faktisk på vurderingslista vår også! I følge det kartet er det en liten gutt inni magen her, hører flere som sier det har stemt! Det hadde hvertfall gjort det lett på navnefronten for da blir det Henrik eller Christian 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 14. mars 2022 #199 Del Skrevet 14. mars 2022 Fiora skrev (9 timer siden): Så fine navn! 😍 Maria er faktisk på vurderingslista vår også! I følge det kartet er det en liten gutt inni magen her, hører flere som sier det har stemt! Det hadde hvertfall gjort det lett på navnefronten for da blir det Henrik eller Christian 💙 Fine navn, vi hadde også begge på gutte listen vår 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 16. mars 2022 #200 Del Skrevet 16. mars 2022 bare jeg som synes tiden går ufattelig tregt? 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå