Egenskap Skrevet 3. mars 2022 #3701 Del Skrevet 3. mars 2022 (endret) lady90 skrev (5 minutter siden): Men det beste er vel en slutt på krigen nå uansett ved hjelpe av forhandlinger? Det kan ta lang tid før et eventuelt opprør. Og hva hvis de blir enige om en løsning, tror du det kommer noe opprør i etterkant? Grusomheten skjer i Ukraina nå, og det er viktig at Ukraina vinner over Russlands fremmarsj, og at det blir russiske soldater som blir drept i mangfold, Russland må kapitulere og lider. Det er særdeles viktig at lidelsen blir berammet Russland. Men regimet vil uansett bli fjernet med makt, og dem kommer ikke til å bli levende lenge... Endret 3. mars 2022 av Egenskap 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 3. mars 2022 #3702 Del Skrevet 3. mars 2022 AprilRyan skrev (1 minutt siden): Her står det litt om dette med å likvidere Putin eller fjerne han fra makten. Det virker som enkelte tror at det vil bli enklere enn det er, men jeg tror ikke at det å fjerne Putin fra makten blir enkelt i det hele tatt. https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2022/03/02/195829664/eksperter-slik-kan-putin-miste-makten-i-russland Det er selvsagt russerne som må stå for det.. det sier seg jo selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 3. mars 2022 #3703 Del Skrevet 3. mars 2022 Smos1 skrev (Akkurat nå): Det er selvsagt russerne som må stå for det.. det sier seg jo selv Ja, selvfølgelig, men at det vil bli enkelt og at det vil skje snart er jeg ikke så sikker på. At folket gjør opprør må isåfall skje i et mye større tall enn nå og det kan ta tid. Det kan også ta tid før noen rundt han gjør noe og hvis de prøver å gjøre noe så er det ikke sikkert at de vil lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 3. mars 2022 #3704 Del Skrevet 3. mars 2022 AprilRyan skrev (Akkurat nå): Ja, selvfølgelig, men at det vil bli enkelt og at det vil skje snart er jeg ikke så sikker på. At folket gjør opprør må isåfall skje i et mye større tall enn nå og det kan ta tid. Det kan også ta tid før noen rundt han gjør noe og hvis de prøver å gjøre noe så er det ikke sikkert at de vil lykkes. Det kommer til å skje, de er mange som er imot dette. Ingen ting er enkelt, men de vil klare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 3. mars 2022 #3705 Del Skrevet 3. mars 2022 Egenskap skrev (Akkurat nå): Det kommer til å skje, de er mange som er imot dette. Ingen ting er enkelt, men de vil klare det. Tja, jeg er ikke like sikker. Har mer troen på at noen rundt han kommer til å gjøre noe, men da må kanskje noe mer utløse det. Jeg har egentlig ikke særlig tro på at folket kan gjøre spesielt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 3. mars 2022 #3706 Del Skrevet 3. mars 2022 Så tror dere det beste er at de ukrainske styrkene klarer å stå imot eller at de kommer frem til en løsning nå og tar seg av Putin senere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 3. mars 2022 #3707 Del Skrevet 3. mars 2022 Er det noen som vet hva talen Putin holder nå handler om? Ser bare det står på VG at han holder tale, men får ikke sett det nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 3. mars 2022 #3708 Del Skrevet 3. mars 2022 lady90 skrev (Akkurat nå): Så tror dere det beste er at de ukrainske styrkene klarer å stå imot eller at de kommer frem til en løsning nå og tar seg av Putin senere? Det er umulig å besvare. Mennesker lever i lidelsen nå. Det er forferdelige scener som skjer. Men jeg tror scenario at presidenten i Russland kommer til å ta livet sitt. Da kommer det til å rulle mange hoder i Russland. Verdens samfunnet i enhet fordømmer alt det Russland står for og gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 3. mars 2022 #3709 Del Skrevet 3. mars 2022 Jajajane skrev (24 minutter siden): Harde kamper ved atomkraftverk Det skal pågå harde kamper mellom ukrainske og russiske styrker ved kjernekraftverket Zaporizjzja, sør i Ukraina. FLOTT!!! Så det. Virker nesten som om det er et av målene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 3. mars 2022 #3710 Del Skrevet 3. mars 2022 Nytt forsøk på forhandlinger er på gang, men Putin hevder han er kompromissløs. Hvor hver dag Putin ikkje klarer å nøytralisere Ukraina blir aggresjonen verre,og mer brutal. Putin vil før eller siden måtte krype til korset, og mange ønsker hans hode rulle. Putin bør få samme skjebne som Sadam Hussain, og henges, og den sermonien bør hele verden få ta del, og sendes direkte over hele kloden til skrekk, advarsel for andre diktatorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 3. mars 2022 #3711 Del Skrevet 3. mars 2022 Namine skrev (5 minutter siden): Er det noen som vet hva talen Putin holder nå handler om? Ser bare det står på VG at han holder tale, men får ikke sett det nå. Ser ut som det er noe relativt uskyldig denne gangen: https://direkte.vg.no/krig-i-ukraina/news/putin-soldater-ofrer-sine-liv.XGmYVnDic?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 3. mars 2022 #3712 Del Skrevet 3. mars 2022 Skybe skrev (3 minutter siden): Nytt forsøk på forhandlinger er på gang, men Putin hevder han er kompromissløs. Hvor hver dag Putin ikkje klarer å nøytralisere Ukraina blir aggresjonen verre,og mer brutal. Putin vil før eller siden måtte krype til korset, og mange ønsker hans hode rulle. Putin bør få samme skjebne som Sadam Hussain, og henges, og den sermonien bør hele verden få ta del, og sendes direkte over hele kloden til skrekk, advarsel for andre diktatorer. Han bør få samme skjebne som sin venn Gaddafi. Trampet ihjel av folket. Aller helst etter å ha blitt dratt ut av kreml via fingertuppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 3. mars 2022 #3713 Del Skrevet 3. mars 2022 GulSitron skrev (4 minutter siden): Så det. Virker nesten som om det er et av målene? Det er det, men ikke nødvendigvis for det man kanskje skulle trodd. disse kraftverkene forsyner landet med strøm. Får de tatt over eller ødelagt disse vil innbyggerne miste strømmen. Det igjen vil gjøre at de ikke kan kommunisere med hverandre eller omverdenen. Det er allerede kjent at Putin og russerne ønsker å skape misinformasjon som å si til innbyggerne i Ukraina at Ukraina har overgitt seg. På den måten håper de å møte mindre motstand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoloko Skrevet 3. mars 2022 #3714 Del Skrevet 3. mars 2022 Egenskap skrev (8 minutter siden): Det er umulig å besvare. Mennesker lever i lidelsen nå. Det er forferdelige scener som skjer. Men jeg tror scenario at presidenten i Russland kommer til å ta livet sitt. Da kommer det til å rulle mange hoder i Russland. Verdens samfunnet i enhet fordømmer alt det Russland står for og gjør nå. Jeg er faktisk redd for akkurat det scenarioet. Jeg er redd han tar livet sitt ved å trykke på atomknappen for å ta med seg så mange som mulig i fallet 😔 Off 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 3. mars 2022 #3715 Del Skrevet 3. mars 2022 Kokoloko skrev (2 minutter siden): Jeg er faktisk redd for akkurat det scenarioet. Jeg er redd han tar livet sitt ved å trykke på atomknappen for å ta med seg så mange som mulig i fallet 😔 Off Jeg tviler på at det skjer. Russland er stoltheten hans. Han ønsker jo å foreviges i historiebøkene. Ved å ta livet av alle sammen vil han jo ikke minnes av noen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoloko Skrevet 3. mars 2022 #3716 Del Skrevet 3. mars 2022 Smos1 skrev (1 minutt siden): Jeg tviler på at det skjer. Russland er stoltheten hans. Han ønsker jo å foreviges i historiebøkene. Ved å ta livet av alle sammen vil han jo ikke minnes av noen Får inderlig håpe det😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 3. mars 2022 #3717 Del Skrevet 3. mars 2022 Smos1 skrev (1 minutt siden): Jeg tviler på at det skjer. Russland er stoltheten hans. Han ønsker jo å foreviges i historiebøkene. Ved å ta livet av alle sammen vil han jo ikke minnes av noen Jeg tviler også. Samtidig, om man utsletter hele verden så slipper Putin frykte et dårlig ettermæle. Talen til Putin nå var absurd forøvrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrsa Skrevet 3. mars 2022 #3718 Del Skrevet 3. mars 2022 Hva tror dere skjer dersom Putin trykker på "den røde knappen", og angriper f.eks. Frankrike eller Tyskland? Tror dere NATO kommer til å svare med å bruke atomvåpen mot Russland? Eller kommer man til å svare med mer tradisjonelle former for krigføring? Kan mannen være så "uttafor" at han ikke kommer til å gi seg før han får brukt atomvåpen? Det kan jo være vanskelig for en kar som han å svelge at erkefienden, USA, hittil er den eneste nasjonen som har brukt disse våpnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 3. mars 2022 #3719 Del Skrevet 3. mars 2022 Russisk tv kanal demonstrerte mot krigen på live-sending. Starten på slutten ..? 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunarstone Skrevet 3. mars 2022 #3720 Del Skrevet 3. mars 2022 Mannen er livredd for covid. Det rimer dårlig med at han samtidig skulle være suicidal. Ingenting henger på greip lenger, er som å gå rundt i et absurd mareritt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå