Gå til innhold

Starten på 3. verdenskrig?


Gjest AnonymBrukerJa

Anbefalte innlegg

regimet i Russland må jo falle totalt for at landet igjen skal komme i water. 

Nå har de fleste selskapene trett vekk fra landet, og landet kommer aldri til å bli det samme. Det er smått utrolig at landet ikke  har engasjerte mennesker som kan snakke seg frem til endring av Russland. 

På en annen side er det positivt at sanne jeg har fått komme til uttrykk med det fulle, for det er jo total galskap av holdninger og frykt selv regimet lever i... Jeg skulle bare ønske at dere psykiske problemer kunne vært mellom dem og psykologene, og ikke at aviser sitter og venter på alle uttalelser fra dem. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det dere sier, at tredje verdenskrig har startet, så er jo ikke noe vits lenger? En militærkonflikt mellom Russland og NATO vil uunngåelig føre til bruk av atomvåpen, både Russland og NATO vet dette. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og siteringer av slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absurde påstander fra putin om vestlig totalitarisme. Prosjiserer også at de har tenkt til å kjempe til den siste ukrainer over på vesten. Mener og at de at de for alvor ikke har startet ennå. Jeg har sagt  det før, det er toskete å sitte å vente på en atombombe i stedet for å initiere en. Det er soleklart at Russland kommer til å bruke atomvåpen til slutt, spørsmålet er bare hvor fokusert de er på å først ta Ukraina.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/putin-vesten-med-usa-i-spissen-har-vaert-ekstremt-aggressive-mot-russland-i-flere-tiaar.5hdu1n6Tz?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row7_pos2&utm_medium=df-86-ddc21cbe

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...