Jajajane Skrevet 28. februar 2022 #2821 Del Skrevet 28. februar 2022 Hvorfor er det så lite fly i Sverige og Finland nå? Kun noen helikopter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 28. februar 2022 #2822 Del Skrevet 28. februar 2022 Hvis alle hadde trukket seg unna og latt Ukraina bli overtatt av Russland, hva hadde skjedd etter det? Hadde han vært fornøyd med det eller fortsatt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 28. februar 2022 #2823 Del Skrevet 28. februar 2022 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Hvorfor i helvetE blander vi oss mer og mer inn??? Hvorfor terge Russland? Det er ingen som terger Russland. Det er Russland som terger oss 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storebror Skrevet 28. februar 2022 #2824 Del Skrevet 28. februar 2022 Norge vil sende 2000 M72 panservernvåpen til Ukraina. Det melder regjeringen mandag kveld. – Det er et defensivt våpensystem som Ukraina har etterspurt, og som vi tar sikte på å få sendt så raskt som overhode mulig, sier forsvarsminister Odd Roger Enoksen til VG. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/RrBrJ2/norge-sender-vaapen-til-ukraina Hva er egentlig definisjonen på "defensivt våpensystem"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 28. februar 2022 #2825 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) Anonyym97 skrev (17 minutter siden): Hvorfor i helvetE blander vi oss mer og mer inn??? Hvorfor terge Russland? det er ingen som terger. De blir satt på plass av verdenssamfunnet, og sånn vil det for alltid være Endret 28. februar 2022 av Egenskap 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 28. februar 2022 #2826 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) (Jeg lurer på hvor langt det går før man innser at det kanskje var noe dumt å sende våpen O_o Hvis vi får en (atom)bombe i hodet som revansj vil det virkelig ikke være verdt det). Endret 28. februar 2022 av Peanut 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 28. februar 2022 #2827 Del Skrevet 28. februar 2022 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Hvis alle hadde trukket seg unna og latt Ukraina bli overtatt av Russland, hva hadde skjedd etter det? Hadde han vært fornøyd med det eller fortsatt? Stor sjanse for at han hadde blitt enda verre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 28. februar 2022 #2828 Del Skrevet 28. februar 2022 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Hvis alle hadde trukket seg unna og latt Ukraina bli overtatt av Russland, hva hadde skjedd etter det? Hadde han vært fornøyd med det eller fortsatt? De av dere som tror at han hadde vært fornøyd; skjønte dere at han ikke var fornøyd med Krim? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 28. februar 2022 #2829 Del Skrevet 28. februar 2022 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Hvorfor i helvetE blander vi oss mer og mer inn??? Hvorfor terge Russland? Fordi dette har passert den grensen der vi kan overlate det til noen andre. Verdenssamfunnet er en geopolitisk område der aller er avhengig av hverandre. Kan du ikke oppføre deg, kan du ikke egentlig kastes ut, problemet må fjernes. Med defekte politikere kan vi typisk vente til nytt valg. Med despoter, må de fjernes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Liese Braun Skrevet 28. februar 2022 #2830 Del Skrevet 28. februar 2022 men altså, vet dere hva.. dette KAN jo bare ende med at "noen" fjerner han fra makten. Tror dere ikke det? Tross alt bedre å eliminere ett menneskeliv enn én million? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 28. februar 2022 #2831 Del Skrevet 28. februar 2022 Storebror skrev (2 minutter siden): Hva er egentlig definisjonen på "defensivt våpensystem"? Det er vel akkurat som luftvern på en måte.. Man går ikke i krig med det. Bare beskytter seg med det når fienden kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storebror Skrevet 28. februar 2022 #2832 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) NymeriaRhoynar skrev (4 minutter siden): De av dere som tror at han hadde vært fornøyd; skjønte dere at han ikke var fornøyd med Krim? Tror alle skjønte at Putin ikke var fornøyd med Krim, han drev jo og støttet kampene i Øst-Ukraina på samme tid. Men mange av oss trodde at Putin ikke ville ta mer enn provinsene med høy andel russere. Endret 28. februar 2022 av Storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 28. februar 2022 #2833 Del Skrevet 28. februar 2022 Akkurat nå er jeg litt redd.. Skulle gjerne likt at regjeringen kunne tatt et pressekonferanse asap. Som en fattig trøst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. februar 2022 #2834 Del Skrevet 28. februar 2022 Jeg vil takke modige russiske unge soldater for at de risikerer sitt eget liv ved å sabotere sin krigsaksjon. 16 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 28. februar 2022 #2835 Del Skrevet 28. februar 2022 Dette er ikke bra. Norge blander seg indirekte inn i krigen, og det vil ikke gå upåaktet hen. Jeg ønsker selvfølgelig at Ukraina skal få all hjelp de trenger, men for hvilke pris? Ser ikke hvordan dette skal ende, Putin gir seg ikke og Ukraina overgir seg ( med rette) heller ikke. Og hvordan da skal dette ta slutt, uten en stor krig? Den mannen har vist at han ikke er til og stole på , og han eier ingen skrupler . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 28. februar 2022 #2836 Del Skrevet 28. februar 2022 Becky skrev (2 minutter siden): Akkurat nå er jeg litt redd.. Skulle gjerne likt at regjeringen kunne tatt et pressekonferanse asap. Som en fattig trøst. Er også litt redd. Men aller mest forbanna. Tror aldri jeg har vært så forbanna noengang. Noe så jævla unødvendig som krig... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Liese Braun Skrevet 28. februar 2022 #2837 Del Skrevet 28. februar 2022 I Grosny skrev (1 minutt siden): Jeg vil takke modige russiske unge soldater Nettopp!!!! Vi burde pøse uendelige midler på den russiske opposisjonen nå! Han må styrtes innenfra! Kanskje er det noe på gang uten at vi hører om det - la oss håpe det. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. februar 2022 #2838 Del Skrevet 28. februar 2022 Anne Liese Braun skrev (Akkurat nå): Nettopp!!!! Vi burde pøse uendelige midler på den russiske opposisjonen nå! Han må styrtes innenfra! Kanskje er det noe på gang uten at vi hører om det - la oss håpe det. Jeg vet ikke hvordan ting bør gjøres, men det ser ut som de avgjørende slagene blir kjempet med med informasjon og propaganda. Russere som er imot krigen er imot fordi de er informert, og de som er for er for fordi de kjøper propagandaen med søkke og snøre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 28. februar 2022 #2839 Del Skrevet 28. februar 2022 NymeriaRhoynar skrev (Akkurat nå): De av dere som tror at han hadde vært fornøyd; skjønte dere at han ikke var fornøyd med Krim? Ja og nei. Jeg kan si hva jeg ventet av anerkjennelsen av utbryterstatene: jeg forventet at han sendte inn artilleri, styrker og support, og fortsatte å mate dem utstyr for å sikret at de kunne motstå ukrainske angrep. Det hadde vært overkommelig og lowkey nok til at han kunne smile uskyldig. Med litt taktisk støttede operasjoner, kunne han sendt av gårde soldater med separatist uniformer, til å ta tilbake områder separatistene mistet siden Minsk avtalen, og han kunne henvise til minskprotokollene og EU måtte pent innfinne seg med det. Med den settingen hadde han kontroll over EU, NATO og Ukraina Samtidig ville han sikret seg vestkysten av Svartehavet. I tillegg til dette VILLE han tatt PRAKTISK over Hviterussland, men det var allerede kjent; det var den eneste konsekvensen av demokratiprotestene der uansett. Krim var aldri noen overraskelse, og det irriterer meg grasat at det fortsatt er folk som ikke ser ut til å forstå hvorfor Krim ble annektert. (Interessant nok kommer denne krigen til å føre til at Krim kommer til å tilbakeført og at Russland mister alt de kjempet for i 2014...) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 28. februar 2022 #2840 Del Skrevet 28. februar 2022 Anne Liese Braun skrev (12 minutter siden): men altså, vet dere hva.. dette KAN jo bare ende med at "noen" fjerner han fra makten. Tror dere ikke det? Tross alt bedre å eliminere ett menneskeliv enn én million? Det er en stor krets tilknyttet massemorderen som også må fjernes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå