AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #41 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legen feks, som kan hjelpe deg, så det ikke blir verre å eskalerer. Angst er ikke noe godt å ha. Anonymkode: c347f...d85 Det er ganske vondt og ha. Anonymkode: 42235...efe
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #42 Skrevet 6. januar 2022 Som flere her sier at du er alkoholiker vil jeg ikke si, men at du misbruker det gjør du, og da er det fort at du kan utvikle alkoholisme, eller/og havne skikkelig dårlig ut av det. Anonymkode: c347f...d85 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #43 Skrevet 6. januar 2022 Jeg syns du burde ta en tur til legen og prate ut om det. Ta noen blodprøver, kanskje du har mangler? Når jeg har lite d vit, gjør det at angsten min blir verre. Anonymkode: c347f...d85
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #44 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Som flere her sier at du er alkoholiker vil jeg ikke si, men at du misbruker det gjør du, og da er det fort at du kan utvikle alkoholisme, eller/og havne skikkelig dårlig ut av det. Anonymkode: c347f...d85 Jeg er enig at det kan utvikles om det går over lang tid. Men ikke at jeg er blitt det. Godt vi er enig om det. Det jeg lurte på var om det hadde gått utover kroppen, det var det ingen som kunne svare på. Da jeg ikke er 100kg og 200 høy. Så mulig det har det. Anonymkode: 42235...efe
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #45 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg syns du burde ta en tur til legen og prate ut om det. Ta noen blodprøver, kanskje du har mangler? Når jeg har lite d vit, gjør det at angsten min blir verre. Anonymkode: c347f...d85 Mangler D vitamin vet jeg, tar tilskudd. Anonymkode: 42235...efe
DildoShwaggins Skrevet 6. januar 2022 #46 Skrevet 6. januar 2022 Hvorfor er det bedre å dytte seg full av angstdempende/beroligende piller hver eneste kveld, enn å drikke noen glass vin på kvelden? 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #47 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er enig at det kan utvikles om det går over lang tid. Men ikke at jeg er blitt det. Godt vi er enig om det. Det jeg lurte på var om det hadde gått utover kroppen, det var det ingen som kunne svare på. Da jeg ikke er 100kg og 200 høy. Så mulig det har det. Anonymkode: 42235...efe Vel, det kan gå ut over mental helsen, som depresjon og angst(som du sliter med, alkohol gjør den verre). Vitaminmangel, særlig B. Det er ikke godt å si hvor mye det hsr gått utover kroppen din, vi ser jo ikke innsiden, eller vet om du har noen plager? Som kan relateres til alkohol Anonymkode: c347f...d85
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #48 Skrevet 6. januar 2022 DildoShwaggins skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det bedre å dytte seg full av angstdempende/beroligende piller hver eneste kveld, enn å drikke noen glass vin på kvelden? Det syns jeg ikke det er. Piller er heller ingen løsning. Men alkohol er langt farligere, viss man lar det bli. Anonymkode: c347f...d85 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #49 Skrevet 6. januar 2022 Jeg skjønner deg på en måte. Jeg røyker nikotin for å roe nerva, jeg vil gjerne slutte å røyke, men det er eneste som roer meg. Jeg drikker ikke alkohol, tar sjeldent smertestillende, spiser og lever sunt. Men når jeg er på høygir av angst så røyker jeg mye. Aner ikke hvordan jeg skal klare å slutte med det før jeg stryker med av kols. Anonymkode: db3f7...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #50 Skrevet 6. januar 2022 DildoShwaggins skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det bedre å dytte seg full av angstdempende/beroligende piller hver eneste kveld, enn å drikke noen glass vin på kvelden? Lurer på det samme ? Anonymkode: 42235...efe 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #51 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner deg på en måte. Jeg røyker nikotin for å roe nerva, jeg vil gjerne slutte å røyke, men det er eneste som roer meg. Jeg drikker ikke alkohol, tar sjeldent smertestillende, spiser og lever sunt. Men når jeg er på høygir av angst så røyker jeg mye. Aner ikke hvordan jeg skal klare å slutte med det før jeg stryker med av kols. Anonymkode: db3f7...ac9 Jeg gjør ingenting annet usunt enn akkurat dette. Anonymkode: 42235...efe 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #52 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det syns jeg ikke det er. Piller er heller ingen løsning. Men alkohol er langt farligere, viss man lar det bli. Anonymkode: c347f...d85 Hvorfor er der farligere? Det ble anbefalt før om drikke et glass vin, det mener jeg og huske at jeg leste engang. Anonymkode: 42235...efe
DildoShwaggins Skrevet 6. januar 2022 #53 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det syns jeg ikke det er. Piller er heller ingen løsning. Men alkohol er langt farligere, viss man lar det bli. Anonymkode: c347f...d85 Hvis man drikker store mengder alkohol over lang tid, er det skadelig. Å drikke noen øl/vin så og si hver dag, er ikke skadelig i den grad. Minus at øl er fryktelig usunt. Piller er mye farligere da det er enklere å bli avhengig av rusen mange piller gir. Å drikke alkohol hver dag er ikke synonymt med å være alkoholiker, men så fort man føler en trang og et behov for å drikke så har man krysset den linjen. Jeg hadde ikke vært nevneverdig redd for lever og andre organer med alkoholforbruket til Ts. Men selvsagt er det fort gjort å ende opp med å misbruke alkohol hvis man selvmedisinerer seg på den måten.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #54 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gjør ingenting annet usunt enn akkurat dette. Anonymkode: 42235...efe Noe skal man dø av, som min bestemor sier. Alle har noe negativt ved seg eller gjør noe selv som ikke er sunt. Jeg har røyken, du har vin, jeg har en bror som er avhengig av trening, en pappa som er avhengig av å være på jobb. Så har jeg flere familiemedlemmer som er avhengig av tyngre stoffer. Anonymkode: db3f7...ac9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #55 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel, det kan gå ut over mental helsen, som depresjon og angst(som du sliter med, alkohol gjør den verre). Vitaminmangel, særlig B. Det er ikke godt å si hvor mye det hsr gått utover kroppen din, vi ser jo ikke innsiden, eller vet om du har noen plager? Som kan relateres til alkohol Anonymkode: c347f...d85 Det er der det ligger. Bruker det for og dempe ubehageligheten. Vet ikke helt hva jeg skumle kjent på. Har du noen eksempler? Har hatt litt vondt bak i ryggen men det kan vel også skyldes andre ting. Anonymkode: 42235...efe
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #56 Skrevet 6. januar 2022 Nei litt hver dag er nok helt sikkert ikke farlig, men det farlige er jo om det eskalerer, og det skjer for blindt øye uten at man legger merke til det. Først er det 1 el 2 glass for å hjelpe med angsten, så holder ikke det mere, man trenger litt mere. Så litt mere, and so on. Jeg ville ikke brukt alkohol som angst medisin. Det første ta burde, er å snakke med lege for hjelp med angsten 🙂 Anonymkode: c347f...d85 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #57 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke alltid en flaske. Kan være en halv også. Sterke ord og bruke MISBRUK. Er i mitt i mine beste år, jobber, studerer, og vil ikke assosieres med en alltid!😡 Anonymkode: 42235...efe Det er folk i alle slags samfunnslag som er alkoholikere, og jeg vil påstå at du er en misbruker og er avhengig. Det finnes mange velfungerende alkoholikere. Det er sant som andre har skrevet her, angsten blir verre av alkohol. Du bør få hjelp med angsten, på en annen måte enn å døyve den midlertidig med alkohol, dette kommer bare til å bli verre. Har du snakket med lege om angsten? Vet du hva angsten kommer av/fra? Anonymkode: 88046...c31
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #58 Skrevet 6. januar 2022 P piller har roet angsten min endel da, det holder styr på ting om jeg slipper å ha mensen. Så hjelper det når jeg er på jobb eller med venner. Når dagen er rolig, kvelden kommer da blir det verre. Skjer det noe i hverdagen så takler jeg det med en røyk. Noe som kan hjelpe er å slite seg ut på dagen slik at man sovner fort. Anonymkode: db3f7...ac9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #59 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er der det ligger. Bruker det for og dempe ubehageligheten. Vet ikke helt hva jeg skumle kjent på. Har du noen eksempler? Har hatt litt vondt bak i ryggen men det kan vel også skyldes andre ting. Anonymkode: 42235...efe Hmm eksempler er det jo mange av. Ryggsmerter/under skulder på venstre side kan jo være bukspyttkjertelen(altså det er virkelig ille smerter), magesmerter/mellomgulvet( magesår, spiserørsbetennelse), vondt i leverregionen, avføringsforandringer Anonymkode: c347f...d85
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #60 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er folk i alle slags samfunnslag som er alkoholikere, og jeg vil påstå at du er en misbruker og er avhengig. Det finnes mange velfungerende alkoholikere. Det er sant som andre har skrevet her, angsten blir verre av alkohol. Du bør få hjelp med angsten, på en annen måte enn å døyve den midlertidig med alkohol, dette kommer bare til å bli verre. Har du snakket med lege om angsten? Vet du hva angsten kommer av/fra? Anonymkode: 88046...c31 Er det ikke forskjell på være alkoholiker og måtte ha det? Det vet jeg. Ikke snakket med noen. Snakker om det nå. Anonymkode: 42235...efe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå