Pasha Skrevet 25. februar 2022 #101 Del Skrevet 25. februar 2022 men er det ikke litt urettferdig at disse sekkene er basert på kjønn, ikke vekt? bjørn Einar er jo klart den letteste her 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 25. februar 2022 #102 Del Skrevet 25. februar 2022 Pasha skrev (59 minutter siden): men er det ikke litt urettferdig at disse sekkene er basert på kjønn, ikke vekt? bjørn Einar er jo klart den letteste her Jeg er enig med deg i den. Tidligere sesonger har det vært med lette menn, som Anders Jacobsen, Johan Remmen Evensen og Espen Jansen som har drasset på tunge sekker. Om en snur på det så har denne kjønnsbaserte vekten vært en fordel for høye sterke kvinner, som Gro Hammerseng. Kanskje hadde det vært greit å beregne vekten på sekkene utfra utøverens vekt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 25. februar 2022 #103 Del Skrevet 25. februar 2022 kokkos skrev (På 21.2.2022 den 0.15): Digger alle de gjenværende. Nils J virker så gjennomsympatisk i kombinasjon med sabla kjekk at jeg dåner litt der jeg sitter i sofaen ved siden av min samboer 😅 Øystein liker jeg godt. Romøren la jeg litt for hat da han rappa førstehoppet i Holmenkollen fra Anette Sagen for noen år siden, men nå må jeg bare bøye meg i støvet. Helt vanvittige prestasjoner fra hans kant. Madelene heier jeg mest på av disse 🙂 Enig! Også liker jeg Aksel mye bedre som programleder enn han forrige 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 26. februar 2022 #104 Del Skrevet 26. februar 2022 Pasha skrev (14 timer siden): men er det ikke litt urettferdig at disse sekkene er basert på kjønn, ikke vekt? bjørn Einar er jo klart den letteste her Det burde vært fordelt på vekt og kjønn, siden en mann på 60kg nesten alltid vil være sterkere enn en kvinne på 60kg. Samtidig kan man jo også tenke at det i mange tilfeller kan jevne seg ut å være liten og lett, i den ene øvelsen i går feks, og når man skal under ting (der NJ har en veldig ulempe) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. februar 2022 #105 Del Skrevet 26. februar 2022 kokkos skrev (På 21.2.2022 den 0.15): Digger alle de gjenværende. Nils J virker så gjennomsympatisk i kombinasjon med sabla kjekk at jeg dåner litt der jeg sitter i sofaen ved siden av min samboer 😅 Øystein liker jeg godt. Romøren la jeg litt for hat da han rappa førstehoppet i Holmenkollen fra Anette Sagen for noen år siden, men nå må jeg bare bøye meg i støvet. Helt vanvittige prestasjoner fra hans kant. Madelene heier jeg mest på av disse 🙂 Var intervju med Romøren på GKN med Dorthe. Der sier han at han angrer på de dårlige valgene han tok i Holmenkollen ang førstehoppet. 😊 Han viser enorm kampvilje i MM og jeg er også mektig imponert. Nå som Madelene er ute, håper jeg Nils Jakob tar seieren. Men likevel fortjent om Øystein tar den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 26. februar 2022 #106 Del Skrevet 26. februar 2022 Dette er ikke en dødsseriøs konkurranse, men jeg er enig med dere angående vekt. Bjørn Einar hadde en stor ulempe her. Men det er flere ting kvinner er flinkere til uten at de får tillegg, det er ikke bare menn som en annerledes og har fordeler, selv om menn har de fleste i slike konkurranser. Det burde heller vært en MM for kvinner, og en for menn. Pussig, naturen har gjort oss forskjellige! Men kjønnsforskjeller kan av en eller annen grunn ikke aksepteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 26. februar 2022 #107 Del Skrevet 26. februar 2022 Zenhouse skrev (5 timer siden): Var intervju med Romøren på GKN med Dorthe. Der sier han at han angrer på de dårlige valgene han tok i Holmenkollen ang førstehoppet. 😊 Han viser enorm kampvilje i MM og jeg er også mektig imponert. Det visste jeg ikke, men det var godt å høre at han har tatt selvkritikk på det punktet. Virkelig stor respekt for hva han får til i m.m. med hans helsehistorikk. Håper han er ferdig med sykdommen og får bygget seg opp og ikke har altfor mye fæle senvirkninger etter behandlinga. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariande Skrevet 4. mars 2022 #108 Del Skrevet 4. mars 2022 Wtf… Øystein fortjente å vinne hele driten!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mars 2022 #109 Del Skrevet 4. mars 2022 Synd med Øystein. Heier på han. Kjipt at det ble ringspill når han gjorde det dårlig på det sist og. Han hadde fortjent å vinne. På en annen side, unner de to andre også finaleplassen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 4. mars 2022 #110 Del Skrevet 4. mars 2022 Dette er noe av det mest idiotiske jeg har sett! Øystein har vært milevis foran på absolutt alle øvelsene! Han ledet 16-1 i poeng over Romøren før siste øvelse, og økte ledelsen hele veien gjennom siste løypa! Skal en konkurranse i å kaste ring bli SÅ avgjørende? Han har vært bedre i omtrent alt! Jeg skrudde av, dette blir bare for dumt! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. mars 2022 #111 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg er sykt imponert over Bjørn Einar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 4. mars 2022 #112 Del Skrevet 4. mars 2022 Spoiler for at Bjørn Einar og Nils Jakob skal kjempe i finalen (Mistenkte Øystein for å tape med vilje, da han plutselig snudde seg i alle retninger. Men så "omtenksom" ligger vel ikke akkurat latent for han ) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 4. mars 2022 #113 Del Skrevet 4. mars 2022 MissStiles skrev (5 minutter siden): Synd med Øystein. Heier på han. Kjipt at det ble ringspill når han gjorde det dårlig på det sist og. Han hadde fortjent å vinne. På en annen side, unner de to andre også finaleplassen. Heartland skrev (5 minutter siden): Dette er noe av det mest idiotiske jeg har sett! Øystein har vært milevis foran på absolutt alle øvelsene! Han ledet 16-1 i poeng over Romøren før siste øvelse, og økte ledelsen hele veien gjennom siste løypa! Skal en konkurranse i å kaste ring bli SÅ avgjørende? Han har vært bedre i omtrent alt! Jeg skrudde av, dette blir bare for dumt! Enig. Skulle man summert alt som er gjort hadde han jo klart vunnet. Ser man sesongen under ett er han jo vinneren. Enig i at det nok oppleves litt urettferdig st det oppgave som kan trekke sånn ut i tid om man er litt uheldig/ ikke har den beste sikten sånn sett blir avgjørende. Anonym Bruker0 skrev (3 minutter siden): Jeg er sykt imponert over Bjørn Einar. Ja, mtp på bakgrunnen hans er jeg sykt imponert! Men han har liksom vunnet uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 4. mars 2022 #114 Del Skrevet 4. mars 2022 Imponert over Bjørn Einar, men det er likevel ikke riktig mann i finalen. Øystein har vært milevis foran han i alle øvelser. Så skal en barnelek avgjøre det. Det blir for dumt… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 4. mars 2022 #115 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg synes egentlig at det er gøy at man ikke kan forutse hvem som vinner, de andre to har jo også vært flinke gjennom sesongen, hvis ikke hadde de ikke vært i finalen. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariande Skrevet 4. mars 2022 #116 Del Skrevet 4. mars 2022 Diamant20 skrev (Akkurat nå): Jeg synes egentlig at det er gøy at man ikke kan forutse hvem som vinner, de andre to har jo også vært flinke gjennom sesongen, hvis ikke hadde de ikke vært i finalen. Bjørn Einar har jo ligget på bunn hele veien, Øystein har alltid vært først. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 4. mars 2022 #117 Del Skrevet 4. mars 2022 Ariande skrev (Akkurat nå): Bjørn Einar har jo ligget på bunn hele veien, Øystein har alltid vært først. Enig. Bjørn Einar har stort sett ligget på bunn hele veien, mens Øystein har ligget øverst hver eneste episode. Ingen tvil om hvem som hadde vært mest verdig vinner. Kommer ikke helt over at en barnelek skal avgjøre det, når en hel sesong har vist en så stor forskjell på de. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemonsteret86 Skrevet 4. mars 2022 #118 Del Skrevet 4. mars 2022 Snakk om å ødelegge gleden over finalen! Helt håpløst at en sånn oppgave blir så avgjørende!!! Øystein har vært klart best hele sesongen. Nei, dette var kjedelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 4. mars 2022 #119 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Ser jeg er klart i mot flertallet her, Øystein hadde fjortjent en finaleplass, men det har de to andre også. Øystein hadde jo klar fordel i 90 graderen, der han var klart sterkest, de to andre hadde fordel i forhold til Bjørn Einar når de holdt på med den ballen osv. Når mesternes mester tar inn et så bredt spekter av utøvere bør det være variasjon i øvelsene også tenker jeg. Endret 8. mars 2022 av Diamant20 Skrivefeil 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 4. mars 2022 #120 Del Skrevet 4. mars 2022 Når man ser ringspillet så ser man jo at det egentlig handler om å beholde roen, for Øystein klarte jo de to første, men stresset når de andre kom inn. Det er også en viktig egenskap i toppidrett. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå