Gå til innhold

Mesternes mester 2022


Ordsmed

Anbefalte innlegg

Diamant20 skrev (18 minutter siden):

Ser jeg er klart i mot flertallet her, Øystein hadde fjortjent en finaleplass, men det har de to andre også. Øystein hadde jo klar fordel i 90 graderen, der han var klart sterkest, de to andre hadde fordel i forhold til Bjørn Einar når de holdt på med den ballen osv. Når mesternes mester tar inn et så bredd spekter av utøvere bør det være variasjon i øvelsene også tenker jeg. 

Enig, de er gode på ulike ting. Jeg syns det var supergøy med bjørn Einar og Nils Jakob i finalen- men så er jeg en av de som syns Øystein er for høy på seg selv da, så unna de to andre.

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rosemarin skrev (21 minutter siden):

Enig, de er gode på ulike ting. Jeg syns det var supergøy med bjørn Einar og Nils Jakob i finalen- men så er jeg en av de som syns Øystein er for høy på seg selv da, så unna de to andre.

Det synes jeg virkelig ikke at han er. Han har da ingen uttalelser som peker i den retning? Han er utadvendt, morsom og byr på seg selv. Det er ikke det samme som å være høy på seg selv. 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at Øystein er den som har gjort det best gjennom hele sesongen, så sånn sett hadde han fortjent finaleplass foran Bjørn Einar. Nils Jacob har vært i toppen hele veien han også, men hakke under Øystein, så han fortjente å vært i finalen. Men av en eller annen grunn syns jeg Øystein er så usympatisk og sleskete, så jeg hadde egentlig håpet at han ikke gikk videre.

Men som noen andre kommenterer, litt gøy at ikke alt er innlysende. Husker det året Ailo Gaup tapte. Han som var så suverent best gjennom hele sesongen. Også tapte han fordi han ikke fikk pulsen raskt nok ned. Det var eneste sesongen de hadde pulsklokker på og der en del av konkuransen gikk utifra det. Kom kanskje noen reaksjoner i ettertid, siden de ikke gikk videre med den ideen. 

Endret av Nordilandet
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (8 minutter siden):

Det synes jeg virkelig ikke at han er. Han har da ingen uttalelser som peker i den retning? Han er utadvendt, morsom og byr på seg selv. Det er ikke det samme som å være høy på seg selv. 

Vi har vel ulik oppfatning av han. Selv om han ikke uttaler det så er det mye ved måten han er på som jeg opplever usympatisk og påtatt. Men det er jo min Personlige oppfatning og ingen fasit 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (2 minutter siden):

Vi har vel ulik oppfatning av han. Selv om han ikke uttaler det så er det mye ved måten han er på som jeg opplever usympatisk og påtatt. Men det er jo min Personlige oppfatning og ingen fasit 

Helt enig. Har diskutert det med mannen min gjennom hele sesongen. Det er bare noe med fremtoningen hans. Jeg er åpen for han kan være helt anerledes enn han oppfattes. Men sånn er det jo bare. Han har tydeligvis den fremtoningen på flere. Og det har gjort at jeg hele tiden har heie litt mer på de andre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øystein er dessverre for dårlig til presisjonskast. Hadde han kommet til finalen ville han neppe hatt mulighet til å vinne, mtp. at nettopp presisjonskast var den avgjørende øvelsen, så kanskje like greit at han fikk slippe å stå der og bare bomme.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste hadde nok sett for seg Øystein som vinner i år. For min del var det helt greit at han snublet litt på veien mot finalen. Han virker noe høy på seg selv. Gratulerer til vinneren Nils Jakob ~ en flott og sympatisk mann. Bjørn Einar imponerer stort. Samme hvordan man vrir og vender på det, står han for den største bragden. Respekt 💙

Nils Jakob vant Mesternes Mester🏆   

Bjørn Einar ER  Mesternes Mester 🙏

Endret av Murstein
  • Liker 17
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, rosemarin said:

Enig, de er gode på ulike ting. Jeg syns det var supergøy med bjørn Einar og Nils Jakob i finalen- men så er jeg en av de som syns Øystein er for høy på seg selv da, så unna de to andre.

Åh, jeg kunne ikke vært mer enig! :klappe: Jeg synes han bikker over i en blanding av selvgod og ufordragelig. 

Han kan starte med å kaste capsen... ( :klaske:), så fremstår han kanskje ørlitt troverdig.

Sjeldent jeg har jublet så mye for at noen ikke går til finalen :Knegg:

 

🤞 jeg for at Petter Northug og Therese Johaug, kjemper side om side i MM 2023 :Nikke: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (6 minutter siden):

Åh, jeg kunne ikke vært mer enig! :klappe: Jeg synes han bikker over i en blanding av selvgod og ufordragelig. 

Han kan starte med å kaste capsen... ( :klaske:), så fremstår han kanskje ørlitt troverdig.

Sjeldent jeg har jublet så mye for at noen ikke går til finalen :Knegg:

 

🤞 jeg for at Petter Northug og Therese Johaug, kjemper side om side i MM 2023 :Nikke: 

100% enig!

Og - jeg håper jeg slipper å høre Øystein si «få det på» på en god stund. Så sinnsykt irriterende. Jeg føler han prøver så hardt å være jovial, men egentlig er han bare opptatt av seg selv og det å få oppmerksomhet. 

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med kastingen til Øystein der?? han bomma jo ikke bare litt, ringene fløy jo både til øst og vest milevis unna knaggen😂 Bra han fikk jekka seg litt ned, for selv om han er sterk fysisk og stort sett en likandes kar må jeg si at Nils Jakob fremstår hakket mer ærlig og sympatisk. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det beste øyeblikket i noen sesong av Mesternes mester da Bjørn Einar Romøren forsto at han var videre til finalen. For en idrettsutøver.

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Bruker0 skrev (23 timer siden):

Jeg er sykt imponert over Bjørn Einar.

Jeg også

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartland skrev (22 timer siden):

Imponert over Bjørn Einar, men det er likevel ikke riktig mann i finalen. Øystein har vært milevis foran han i alle øvelser. Så skal en barnelek avgjøre det. Det blir for dumt… 

Det er en konkuranse, samme alle andre konkurranser, hjelper ikke hvor god du har vært før

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (22 timer siden):

Jeg synes egentlig at det er gøy at man ikke kan forutse hvem som vinner, de andre to har jo også vært flinke gjennom sesongen, hvis ikke hadde de ikke vært i finalen. 

Helt enig🙏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (13 timer siden):

De fleste hadde nok sett for seg Øystein som vinner i år. For min del var det helt greit at han snublet litt på veien mot finalen. Han virker noe høy på seg selv. Gratulerer til vinneren Nils Jakob ~ en flott og sympatisk mann. Bjørn Einar imponerer stort. Samme hvordan man vrir og vender på det, står han for den største bragden. Respekt 💙

Nils Jakob vant Mesternes Mester🏆   

Bjørn Einar ER  Mesternes Mester 🙏

Veldig godt sagt👏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tradegy skrev (7 timer siden):

Åh, jeg kunne ikke vært mer enig! :klappe: Jeg synes han bikker over i en blanding av selvgod og ufordragelig. 

Han kan starte med å kaste capsen... ( :klaske:), så fremstår han kanskje ørlitt troverdig.

Sjeldent jeg har jublet så mye for at noen ikke går til finalen :Knegg:

 

🤞 jeg for at Petter Northug og Therese Johaug, kjemper side om side i MM 2023 :Nikke: 

Jeg 🤞 for Kjetil Jansrud i tillegg til de to du 🤞 for 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt åpenbart at de rigga finaleoppgavene for at det ikke skulle bli så overlegent og lite spennende, men jeg lurer på om de faktisk så for seg at Øystein skulle ryke i den første finalen. Hvorfor kasta han ringene alle veier? Det så jo helt merkelig og selvsabboterende ut. Honnør til Børn E for å holde hode kaldt. Han sa det jo selv. Han kan ikke måle seg fysisk, så han må ta det igjen på konsentrasjon og presisjon. Og som tidligere skihopper er vel nettopp det hans spesialitet. Øystein har aldri trengt å være spesialist på å konsentrere seg og "treffe" akkurat på sekundet. Han har måtte oppfatte et startskudd, og deretter kunnet kverne på over tid. De har ulike bakgrunner, og Bjørn E fikk brukt sin til fulle. Men det hadde absolutt vært fortjent om Øystein vant. Jeg er glad for at Nils J vant. Dyktig i stort sett alle øvelser og gjennomsympatisk 😍 Jeg likte alle finalistene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tre fortjente det, så ikke så nøye hvem som kom til siste konkurranse for min del. Ta det for det det er, et underholdningsprogram. Helt greit at presisjon avgjør, hadde Øystein vært ok god på det så hadde han vunnet, da han hadde mye bedre tid på seg enn de andre. Han greide heller ikke å bevare roen, da han kastet dårligere og dårligere. Syns han virker som en flott fyr, men helt greit at ikke bare styrke og kondisjon avgjør. 

Og hvis man ser på forutsetninger er jo Bjørn Einar den råeste av alle. Helt sinnsykt imponerende at han kom helt til finalen. Rett og slett inspirerende. Og dere som sier han har vært i bunnen hele veien, han har ikke vært i en eneste nattest hvis jeg husker riktig? Altså ikke i bunn to en eneste gang. 

Uansett et flott program med varierte øvelser og flotte idrettsutøvere :)

  • Liker 11
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke siste episode før nå, ble skikkelig overrasket over at BE kom til finalen! For en mann! Lo godt da Øystein kasta ringene så skjevt at han faktisk traff "blinken" til Nils Jakob 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...