Gå til innhold

Mesternes mester 2022


Ordsmed

Anbefalte innlegg

Tradegy skrev (12 timer siden):

 

Hèlt irrelevant, men jeg ble altså så forvirret av stemmen til Ida. Jeg var hèlt sikker på at det var Anja sin stemme. Synes de har fasinerende like stemmer. 

 

Haha, jeg tenkte akkurat på det samme! Ble skikkelig forvirra! 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo veldig individuelt hva man føler er «A,B og C - kjendiser».
 

For meg er jo Anja Hammerseng -Edin og Linka (min favorittspiller) ganske godt kjent da jeg følger mye med på håndball. Har vært Larvik-fan i ganske mange år også, hvor begge har spilt.  
 

Jeg følger veldig lite med på annen sport (følger litt med på friidrett med Ingebrigtsen og Warholm, ellers veldig lite). Kjenner allikevel til de aller fleste i denne casten på en eller annen måte.
Eneste jeg ikke hadde hørt om i det hele tatt var Madelene Rubenstein og Ida Njåtun. Sistnevnte fikk man et veldig godt inntrykk av i går. 
 

Jeg føler at man blir såpass godt kjent med de igjennom programmene at det er greit at man ikke vet alt fra før. Jeg er f.eks like spent på Linka og Anja selv om jeg vet mye om er igjennom håndballen. I MM blir man kjent med utøverne på en helt annen måte enn når de driver aktivt. Det er det mest spennende med hele konseptet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (7 timer siden):

Hvorfor det?

Av den enkle grunn at jeg ikke kjenner ho så godt og at jeg ikke fikk like bra inntrykk av ho som de andre 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trafikkdirigenten skrev (7 minutter siden):

Av den enkle grunn at jeg ikke kjenner ho så godt og at jeg ikke fikk like bra inntrykk av ho som de andre 

Jeg fikk heller ikke et så godt inntrykk av henne, men ser gjerne at en danser kommer langt.

Jeg kjente ikke igjen hun på skøyter, judo og han på roing. Kjenner dem ikke godt nok til å heie på noen enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Øystein Pettersen padlet tilbake en siste runde for å se på fasiten, noe som resulterte i at Romøren ble ferdig før han, var min første tanke at han gjorde det med vilje slik at Romøren skulle få flere poeng.

Jeg kan selvfølgelig ta feil, men etter å ha sett Pettersen i 71 grader nord og bittelitt av MM i fjor, så har jeg inntrykk av at det er en sånn person Pettersen er. Godhjertet og snill. Pettersen selv lå øverst på poenglista uansett og kom ikke til å tape noe 😊

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Øystein! Han gjorde det bra i første episode. Helt sinnsykt å sitte i 90 grader øvelsen i 1 time!! Gleder meg til neste episode!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chord skrev (9 minutter siden):

Da Øystein Pettersen padlet tilbake en siste runde for å se på fasiten, noe som resulterte i at Romøren ble ferdig før han, var min første tanke at han gjorde det med vilje slik at Romøren skulle få flere poeng.

Jeg kan selvfølgelig ta feil, men etter å ha sett Pettersen i 71 grader nord og bittelitt av MM i fjor, så har jeg inntrykk av at det er en sånn person Pettersen er. Godhjertet og snill. Pettersen selv lå øverst på poenglista uansett og kom ikke til å tape noe 😊

 

Hvorfor skulle han hjelpe Romøren, som da i så fall kan gå ut over noen andre?

Endret av Djækklåsst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker programmet veldig godt, og syns Aksel gjorde en god jobb i 1.episode.

Eneste jeg kunne ønske meg er at vi fikk et program FØR første episode med presentasjonen av alle deltakerne. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 minutter siden):

 

Eneste jeg kunne ønske meg er at vi fikk et program FØR første episode med presentasjonen av alle deltakerne. 

Enig. Man skjønner jo hvem som IKKE kommer til å ryke ut tidlig...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/2/2022 at 1:53 PM, Chord said:

Jeg kan selvfølgelig ta feil, men etter å ha sett Pettersen i 71 grader nord og bittelitt av MM i fjor, så har jeg inntrykk av at det er en sånn person Pettersen er. Godhjertet og snill. 

Han har takk og lov tatt seg kraftig sammen, etter han for noen år siden mobbet ei dame ved siden av seg på flyet. Heldigvis fikk han knusende kritikk av følgerne sine og la seg paddeflat! 🙈 

(Heldigvis mange år siden, så jeg skal s.n.a.r.t tilgi han jeg òg :Knegg:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (14 minutter siden):

Han har takk og lov tatt seg kraftig sammen, etter han for noen år siden mobbet ei dame ved siden av seg på flyet. Heldigvis fikk han knusende kritikk av følgerne sine og la seg paddeflat! 🙈 

(Heldigvis mange år siden, så jeg skal s.n.a.r.t tilgi han jeg òg :Knegg:

 

Jøss, det visste jeg ikke 😶

Må si jeg ble rørt av dagens episode, tøft av Bjørn Einar å delta og stå så på etter det han har vært igjennom 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt urettferdig at dårligste kvinne får to poeng, mens dårligste mann får fire? Fordi det mangler en mannlig deltaker? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvorfor det ikke ble noe natttest i dag? 
Og ja, hvorfor er det bare ni deltakere i år? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvikksand9 skrev (11 minutter siden):

noen som vet hvorfor det ikke ble noe natttest i dag? 
Og ja, hvorfor er det bare ni deltakere i år? 

Lars Bohinen trakk seg rett før fordi han ble trener til et eller annet lag. Regner med at de ikke fikk inn en ny erstatter så fort pga korona blant annet. 
 

Så da ble Pølsa immun før neste tema istedet for at noen røk ut. Første deltager ryker i neste program. Da starter vel alle på 0 poeng igjen tipper jeg.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (49 minutter siden):

Lars Bohinen trakk seg rett før fordi han ble trener til et eller annet lag. Regner med at de ikke fikk inn en ny erstatter så fort pga korona blant annet. 
 

Så da ble Pølsa immun før neste tema istedet for at noen røk ut. Første deltager ryker i neste program. Da starter vel alle på 0 poeng igjen tipper jeg.

 

det gir mening! Takk 😘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne sesongen er rar. Selv om Øystein har lagt opp har han drevet på høyt nivå med idrett siden. Virker veldig urettferdig konkurranse og er redd det kan bli litt kjedelig i lengen. Litt billigversjon av MM.  Er ingen reel konkurranse blant mennene. 
 

Også fremstår Øystein litt for cocky og selvgod for min smak. Lag en god dag-klær og skal tipse andre deltakere om øvelse fordi han har vært med før. Han tar mye plass og i første episode begynte han å intervjue Aksel. Skjønner ikke hvorfor folk er så fan av han.
 

Jeg heier på Anja :)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marai123 skrev (17 minutter siden):

Jeg synes denne sesongen er rar. Selv om Øystein har lagt opp har han drevet på høyt nivå med idrett siden. Virker veldig urettferdig konkurranse og er redd det kan bli litt kjedelig i lengen. Litt billigversjon av MM.  Er ingen reel konkurranse blant mennene. 
 

Også fremstår Øystein litt for cocky og selvgod for min smak. Lag en god dag-klær og skal tipse andre deltakere om øvelse fordi han har vært med før. Han tar mye plass og i første episode begynte han å intervjue Aksel. Skjønner ikke hvorfor folk er så fan av han.
 

Jeg heier på Anja :)

Jeg er heller ikke så fan av Pølsa. Synes ikke han er så morsom. Er også redd han vinner mange av øvelsene. Det blir i så fall kjedelig! 
 

Heier på Ida Njåtun! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Marai123 skrev (1 time siden):

Jeg synes denne sesongen er rar. Selv om Øystein har lagt opp har han drevet på høyt nivå med idrett siden. Virker veldig urettferdig konkurranse og er redd det kan bli litt kjedelig i lengen. Litt billigversjon av MM.  Er ingen reel konkurranse blant mennene. 
 

Også fremstår Øystein litt for cocky og selvgod for min smak. Lag en god dag-klær og skal tipse andre deltakere om øvelse fordi han har vært med før. Han tar mye plass og i første episode begynte han å intervjue Aksel. Skjønner ikke hvorfor folk er så fan av han.
 

Jeg heier på Anja :)

Jeg syns kommentaren hans var veldig smakløst angående Romøren når han indirekte sa at ved et vindkast ville han falle ned fordi han er så tynn. Det er veldig mye man kan få seg til å si om tynne personer som man aldri ville sagt så dirkte om en fet person. 

Jeg syns i ugangspunktet han er litt kul og har hatt sansen for han, men den kommentaren der var stygg også mtp hva han har vært gjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsa Pettersen blir too much for min smak. Han tar altfor mye plass og bør roe seg ned noen hakk. Lite sjarmerende på skjermen.

De andre deltakerne virker å være sympatiske og fine folk. Nils Jakob og Anja er mine favoritter, i tillegg håper jeg Bjørn Einar får en fin og positiv opplevelse etter alt han har vært igjennom. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...