Gå til innhold

Mesternes mester 2022


Ordsmed

Anbefalte innlegg

Heartland skrev (På 3/4/2022 den 20.44):

Dette er noe av det mest idiotiske jeg har sett! Øystein har vært milevis foran på absolutt alle øvelsene! Han ledet 16-1 i poeng over Romøren før siste øvelse, og økte ledelsen hele veien gjennom siste løypa! Skal en konkurranse i å kaste ring bli SÅ avgjørende? Han har vært bedre i omtrent alt! Jeg skrudde av, dette blir bare for dumt!

Presisjon er også en del av gamet. Ringene hans føk til alle kanter, og da fortjener man ikke bedre.

Det er ikke alltid laget som leder en fotballkamp i 80 minutter som vinner til slutt.

Utrolig gøy med Romøren, var ikke så langt ifra seieren heller! Rått💪🥇

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Øystein virka som en utrolig kul, kjekk og sjarmerende fyr, jeg. Irriterte meg over "få det på", bare. (Hva betyr det egentlig, og er det andre over 15 som sier det?) Jeg ble kjempesjarmert av ham og syns han hadde fortjent en finaleplass.

Har ikke sett på dette før, faktisk, så nå fikk jeg lyst til å gå løs på gamle sesonger. Er det like konkurranser hver gang? Siden det virka som alle var sånn "åh, nå er det DEN øvelsen, ja". Eller er det noe som går igjen og noe som endrer seg?

Hvilken sesong av 71 var Øystein med i? (Hvis jeg Googler får jeg vel opp vinneren). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainbow skrev (47 minutter siden):

Har ikke sett på dette før, faktisk, så nå fikk jeg lyst til å gå løs på gamle sesonger. Er det like konkurranser hver gang? Siden det virka som alle var sånn "åh, nå er det DEN øvelsen, ja". Eller er det noe som går igjen og noe som endrer seg?

Noen av øvelsene har vært med helt fra første sesong og blir kalt "klassikere" etter hvert, men de har også noen nye øvelser hver sesong slik at det blir litt variasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Rainbow said:

Jeg syns Øystein virka som en utrolig kul, kjekk og sjarmerende fyr, jeg. Irriterte meg over "få det på", bare. (Hva betyr det egentlig, og er det andre over 15 som sier det?) Jeg ble kjempesjarmert av ham og syns han hadde fortjent en finaleplass.

Har ikke sett på dette før, faktisk, så nå fikk jeg lyst til å gå løs på gamle sesonger. Er det like konkurranser hver gang? Siden det virka som alle var sånn "åh, nå er det DEN øvelsen, ja". Eller er det noe som går igjen og noe som endrer seg?

Hvilken sesong av 71 var Øystein med i? (Hvis jeg Googler får jeg vel opp vinneren). 

Øystein var med i sesong 11 av 71 -kjendis :)veldig morsom sesong, anbefales! 

Jeg syntes Øystein er en positiv, kul og snill fyr. Jeg skjønner noen tenker han er litt mye, men man trenger folk som har energi også her i verden :)

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye fin underholdning i de tidligere sesongene som ligger ute. Jeg begynte dessverre også å se på dette litt sent, men har sett de sesongene som er tilgjengelig på nett. Mange interessante og sympatiske og underholdende personer. Herlig feel-good, og det trengs nå for tida.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...