Gå til innhold

Mesternes mester 2022


Ordsmed

Anbefalte innlegg

Anonymburker skrev (6 minutter siden):

Ja, hun kom jo sist i alle konkurransene i går. Da er det fortjent å ryke.

Er imponert over Bjørn Einar og hvor langt han har kommet. Du ser på kroppen hans at han ikke er på topp fysisk etter alt hva han har vært gjennom. Jeg vet han ikke vinner MM, men han er min favoritt og ønsker han kommer så langt som mulig og viser fingeren til den alvorlige sykdommen han har hatt.

Helt enig. Han er virkelig en flott , sympatisk og hardtjobbende mann, han imponerer stort.

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså Anja  - er det noen som kunne fått meg til å bytte side så er det den dama. Reflektert og flott. 

Romøren er det jo bare å bøye seg i støvet av. For en stålvilje. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets sesong er litt kjedelig, men Aksel gjør en fin jobb som programleder. Øystein seiler opp som favoritt, og kan fort ta seieren i år. Er ikke så stor fan av den mannen, virker selvgod og tar altfor stor plass.  Bjørn Einar...Vilje av en annen verden.  Tross sykdom som har herjet med hode og kropp står han til gull. Respekt.    Min favoritt er Anja. Og som nevnt før ~ er det noen som kunne fått meg til å bytte side er det den dama. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

House Red skrev (På 5.2.2022 den 20.33):

Mulig den kjedeligste sesongen. Ingen gode nok konkurrenter for Øystein Pettersen. Aksel er en fin fyr, men synes ikke stemmen hans passer programmet.

Nei, han skulle vært dubbet med stemmen til Dag Erik Pedersen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Petter Northug blir med i neste sesong og rister litt i konkurransen 🥳

Han er en type som vil bryne seg på de beste, og hadde neppe brydd seg om rekkefølgen på resultatlista, om han må i nattest :fnise: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt sansen for Madelen. Kjente ikke til henne fra før, men syns hun er god. 
kjenner at jeg får litt nok av Øystein. Han er litt FOR et eller annet.

heier på Madelen eller bjørn Einar, men det er vel obvious at det er typisk Øystein eller Nils Jakob som vinner

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 time siden):

Har litt sansen for Madelen. Kjente ikke til henne fra før, men syns hun er god. 
---

Veldig enig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke over hvor følelsesløs Aksel virker, i forhold til Dag Erik Pedersen. Det virker ikke som at han lever seg inn i hva deltakerne opplever, og helt ærlig har jeg ikke sett ett eneste tegn på empati/sympati, eller følelser overhodet? Regner jo med at han innehar dette, men det ble en enorm kontrast fra en tidligere programleder som var varm og empatisk. Mulig han er nervøs? Alt virker tilgjort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, anelle said:

Noen som vet hvilken strand de var på i dag? Med tauet?

Ja, det er Høllesanden som ligger i Søgne :Nikke: 

Av de som er igjen, så håper jeg Madelèn går hele veien :klappe:

Hun vil kanskje ha smidighet som sin styrke i den typiske hinderbanen hvor de må grave seg under og gjennom sanda 🙂

Opplever Øystein som utrolig arrogant, men det kan være fordi (særlig) Bjørn Einar og Nils Jakob utstråler en egen varme og karisma, som oppleves veldig i kontrast til førstnevnte. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (4 timer siden):

Ja, det er Høllesanden som ligger i Søgne :Nikke: 

Av de som er igjen, så håper jeg Madelèn går hele veien :klappe:

Hun vil kanskje ha smidighet som sin styrke i den typiske hinderbanen hvor de må grave seg under og gjennom sanda 🙂

Opplever Øystein som utrolig arrogant, men det kan være fordi (særlig) Bjørn Einar og Nils Jakob utstråler en egen varme og karisma, som oppleves veldig i kontrast til førstnevnte. 

 

Enig ang. Øystein. Arroganse er et sikkert tegn på dårlig selvtillit og stort ego. De andre virker trygge i seg selv, men Øystein virker som en usikker ungdom som hele tiden på ha bekreftelse utenfra (vinne noe) for å føle seg verdig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang Øystein reagerer jeg blant annet på at han i statiske øvelser kikker etter svakheter hos andre, akkurat som om han prøver å psyke de ut under øvelsene. De andre er til sammenligning mer opptatt med seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte Øysteingodt i 71 gr nord, men her blir det litt.. mye.. av et el annet. Mulig det vises ekstra tydelig fordi de andre er rolige typer. 
Heier på Madelen nå! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa skrev (På 12.2.2022 den 23.36):

Ang Øystein reagerer jeg blant annet på at han i statiske øvelser kikker etter svakheter hos andre, akkurat som om han prøver å psyke de ut under øvelsene. De andre er til sammenligning mer opptatt med seg selv.

Det så vi tydelig i går, når det var bare han og Bjørn Einar som hang igjen. Hva var det han holdt på med da egentlig?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig uenig i at Øystein virker arrogant. Jeg ser bare en utadvendt,  positiv, støttende fyr som er litt klovn og gjør det veldig bra i mye forskjellig 🤷 Imponerende sterk på mange måter! Husker ham også som en veldig god lagkamerat på 71 grader nord. Bjørn Einar og Nils Jakob er jo mer stille og sjenerte typer, veldig fine de også.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trotwood skrev (53 minutter siden):

Jeg er veldig uenig i at Øystein virker arrogant. Jeg ser bare en utadvendt,  positiv, støttende fyr som er litt klovn og gjør det veldig bra i mye forskjellig 🤷 Imponerende sterk på mange måter! Husker ham også som en veldig god lagkamerat på 71 grader nord. Bjørn Einar og Nils Jakob er jo mer stille og sjenerte typer, veldig fine de også.

Enig i dette, tenkte på det i går når jeg så siste episode, han er kanskje litt mye på av og til, men syns han er en fin fyr jeg og :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa skrev (På 12.2.2022 den 23.36):

Ang Øystein reagerer jeg blant annet på at han i statiske øvelser kikker etter svakheter hos andre, akkurat som om han prøver å psyke de ut under øvelsene. De andre er til sammenligning mer opptatt med seg selv.

Sånn er det hvert år. Ikke bare Øystein som gjør det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 timer siden):

Det så vi tydelig i går, når det var bare han og Bjørn Einar som hang igjen. Hva var det han holdt på med da egentlig?

Ja det var veldig tydelig da, jeg frykter han vinner MM , mrn håper ikke det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger alle de gjenværende. Nils J virker så gjennomsympatisk i kombinasjon med sabla kjekk at jeg dåner litt der jeg sitter i sofaen ved siden av min samboer 😅 Øystein liker jeg godt. Romøren la jeg litt for hat da han rappa førstehoppet i Holmenkollen fra Anette Sagen for noen år siden, men nå må jeg bare bøye meg i støvet. Helt vanvittige prestasjoner fra hans kant. Madelene heier jeg mest på av disse 🙂

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...