Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frk.Pøls skrev (1 time siden):

Har to dagers, fra samme uttak som ga meg sønnen min på første forsøk. Men, det har jo ingenting å si om egget ikke overlever tiningen. Får ikke gjort så mye annet enn å vente og se 😌

Hvor går du? Jeg fikk ikke beskjed om noen fordeler eller ulemper med noe annet enn om at eggløsningen var på en helg ble det ikke innsett om man hadde naturlig syklus. 

Håper de klarer opptiningen ❤️❤️ jeg holder til privat ved spiren i Trondheim og der har dem uttak og innsett i helger og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenta1983 skrev (18 minutter siden):

Håper de klarer opptiningen ❤️❤️ jeg holder til privat ved spiren i Trondheim og der har dem uttak og innsett i helger og :)

takk 🥰 Så deilig å slippe å tenke på det! Jeg holder til Rikshospitalet, så der tar de helg 😅

Hvordan fungerer det med tining egentlig? Man planlegger innsett, og man tiner embryoet samme dag? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (49 minutter siden):

Jeg fikk en stor cyste som ble 30mm under stimuleringen. De sugde ut væsken av den under uttaket, noe jeg er veldig takknemlig for pga det kan være ganske smertefullt når de sprekker 🤗

Takk for svar 🤗 Håper jo selvfølgelig det er en fin eggpose, men høres ut som det kan fikses hvis det er en cyste 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (På 4.6.2022 den 17.06):

Jeg skal ha innsett til tirsdag, og er helt tom innvendig kjenner jeg, og er livredd for å teste på testdagen som da blir 21 juni. Tenker på alder og alt siden jeg snart blir 39,ingen go følelse ❤️

Hei! Jeg tenker på deg, og håper det går bra for deg i morgen❤️ Hadde innsett selv tirsdag for 14 dager siden i morgen, og har testet positivt i helgen.🥰 Jeg var også livredd for å teste, har prøvd i 1,5 år uten en eneste positiv test, og var SÅ forberedt på at den skulle være blank denne gangen også. Utsatte derfor testingen helt til jeg bare bestemte meg for å hoppe i det. Trodde ikke mine egne øyne da den andre streken kom til syne! Jeg er 40 år, og fikk bare ut to egg, og dette var mitt første forsøk, så jeg forstår nesten ikke at det er mulig. Nå krysser jeg bare alt jeg har for deg i morgen!!❤️❤️❤️

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Pøls skrev (2 timer siden):

takk 🥰 Så deilig å slippe å tenke på det! Jeg holder til Rikshospitalet, så der tar de helg 😅

Hvordan fungerer det med tining egentlig? Man planlegger innsett, og man tiner embryoet samme dag? 

Ja dem tiner opp samme dag ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (1 time siden):

Hei! Jeg tenker på deg, og håper det går bra for deg i morgen❤️ Hadde innsett selv tirsdag for 14 dager siden i morgen, og har testet positivt i helgen.🥰 Jeg var også livredd for å teste, har prøvd i 1,5 år uten en eneste positiv test, og var SÅ forberedt på at den skulle være blank denne gangen også. Utsatte derfor testingen helt til jeg bare bestemte meg for å hoppe i det. Trodde ikke mine egne øyne da den andre streken kom til syne! Jeg er 40 år, og fikk bare ut to egg, og dette var mitt første forsøk, så jeg forstår nesten ikke at det er mulig. Nå krysser jeg bare alt jeg har for deg i morgen!!❤️❤️❤️

Tusen takk❤️❤️ gratulerer så mye ❤️❤️ du satte inn fryst blasto eller har jeg blingsa?, hvor lenge etter innsett testet du? Jeg mistet i januar ved fryst blasto så har så å si gitt opp ❤️ kan jeg spørre hvor du holder til?altså klinikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta1983 skrev (4 minutter siden):

Ja dem tiner opp samme dag ❤️

Takk for svar! Og masse lykke til i morgen! ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (6 minutter siden):

Tusen takk❤️❤️ gratulerer så mye ❤️❤️ du satte inn fryst blasto eller har jeg blingsa?, hvor lenge etter innsett testet du? Jeg mistet i januar ved fryst blasto så har så å si gitt opp ❤️ kan jeg spørre hvor du holder til?altså klinikk

Tusen takk🥰❤️ Nei, satte inn fersk blasto🥰 Testet 10 dager etter innsett, turte ikke før🙈 Hører til Porsgrunn😊 Skjønner at du gruer deg når du har mistet før😞❤️ Er det fryst blasto du skal sette inn nå også eller?

Endret av Petronella83
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Pøls skrev (3 minutter siden):

Takk for svar! Og masse lykke til i morgen! ❤️

Bare hyggelig og tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (1 minutt siden):

Tusen takk🥰❤️ Nei, satte inn ferskt🥰 Testet 10 dager etter innsett, turte ikke før🙈 Hører til Porsgrunn😊 Skjønner at du gruer deg når du har mistet før😞❤️ Er det fryst blasto du skal sette inn nå også eller?

Aha ❤️ ja frys nå og, hadde 4 uttak i Porsgrunn, 2 innsett, 2 avbrutt før dem ga meg opp, fikk aldri blasto i Porsgrunn, skiftet så klinikk i fjor høst ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (2 minutter siden):

Aha ❤️ ja frys nå og, hadde 4 uttak i Porsgrunn, 2 innsett, 2 avbrutt før dem ga meg opp, fikk aldri blasto i Porsgrunn, skiftet så klinikk i fjor høst ❤️

Nei så trist å høre..😢💔 Huff, da har du hatt litt av en reise. Så umenneskelig tøft å stå i❤️❤️ Gikk du privat da eller?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det stor sjans for at fryst to dagers egg ikke overlever opptining? 

Anonymkode: 754a9...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (2 minutter siden):

Nei så trist å høre..😢💔 Huff, da har du hatt litt av en reise. Så umenneskelig tøft å stå i❤️❤️ Gikk du privat da eller?

Ja ❤️gikk privat ja og følte meg mer ivaretatt. Gynokologen min er faktisk Hu kvinnelegen som tidligere var i Porsgrunn ❤️ jeg fikk for første gang blasto i oktober som ble fryst ned, fikk en blasto på frys, gradert 4BB, nå skal jeg sette inn 4AA, men tror nesten ikke jeg tør teste :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta1983 skrev (1 minutt siden):

Ja ❤️gikk privat ja og følte meg mer ivaretatt. Gynokologen min er faktisk Hu kvinnelegen som tidligere var i Porsgrunn ❤️ jeg fikk for første gang blasto i oktober som ble fryst ned, fikk en blasto på frys, gradert 4BB, nå skal jeg sette inn 4AA, men tror nesten ikke jeg tør teste :(

Så bra at du fikk en bedre opplevelse privat❤️ Så festlig med den linken til Porsgrunn da😊 4AA er vel veldig bra?🤩💕 Har klinikken sagt noe om det? Åå, som jeg håper det går veien for deg!!😍 Skjønner godt den testefrykten.. og det er uutholdelig å gå og vente på svar😔 Jeg kjente på noen symptomer som jeg aldri har kjent før, og tenkte sånn sett at noe var annerledes enn tidligere, når jeg har gått og kjent etter symptomer etter eggløsning, men det kunne jo være progesteronet også, så jeg holdt på å bli helt sprø😣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (1 minutt siden):

Så bra at du fikk en bedre opplevelse privat❤️ Så festlig med den linken til Porsgrunn da😊 4AA er vel veldig bra?🤩💕 Har klinikken sagt noe om det? Åå, som jeg håper det går veien for deg!!😍 Skjønner godt den testefrykten.. og det er uutholdelig å gå og vente på svar😔 Jeg kjente på noen symptomer som jeg aldri har kjent før, og tenkte sånn sett at noe var annerledes enn tidligere, når jeg har gått og kjent etter symptomer etter eggløsning, men det kunne jo være progesteronet også, så jeg holdt på å bli helt sprø😣

4AA er det beste man kan få så å si,,fikk du gradering på din? Hvilke symptomer hadde du? :) jeg måtte til legen 2 dager før testdag sist da jeg svimte av hjemme, det var visst et gravidtegn+ jeg sliter til vanlig med lavt blodtrykk og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (22 minutter siden):

4AA er det beste man kan få så å si,,fikk du gradering på din? Hvilke symptomer hadde du? :) jeg måtte til legen 2 dager før testdag sist da jeg svimte av hjemme, det var visst et gravidtegn+ jeg sliter til vanlig med lavt blodtrykk og. 

Fantastisk!😍 Nei, de sa ikke noe om det, og jeg spurte ikke heller. De sa bare at begge blastoene var veldig bra, og jeg var såpass i sjokk over at begge hadde klart seg at jeg ikke klarte å tenke på graderingen😅 Hadde en del stikkinger de første dagene, pluss murringer. De murringene gikk etter hvert over til å bli helt ekstreme, og selv om det minnet om mensmurring var det 10 ganger kraftigere, og føltes helt annerledes enn før mensen. Et slags spenn/trykk som kom litt «takvis». Så begynte jeg å våkne om natta for å tisse, og det gjør jeg aaldri ellers. Men leste om at det kunne være progesteronet som gjorde det også, så jeg var aldri helt sikker før jeg så de strekene. Åkei! Det hørtes dramatisk ut.. Håper du får en bedre oppladning til testing nå, og at resultatet blir positivt❤️❤️ Ønsker deg masse, masse lykke til i morgen❤️ Hold oss oppdatert her da🥰

Endret av Petronella83
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg satte inne fryst 2dagers 30.mai, testet i kveld (8 dager senere) og testen er kritthvit. Er det håp?

Leser på nettet at de fleste får positiv test dag9 dersom de er gravide...

😥

Anonymkode: 8e1d5...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (På 31.5.2022 den 14.30):

God klem og krysser fingrene for deg ❤️

Jeg er mest sannsynlig gravid❤️ Har hatt positiv test hele tiden, så har ikke vært mulig å teste ut eggløsningssprøyta, men jeg syns streken var sterkere i dag enn i går kveld og jeg har også positiv digital i dag. 13 dager siden eggløsningssprøyta, så det er vel lov å håpe nå?🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg satte inne fryst 2dagers 30.mai, testet i kveld (8 dager senere) og testen er kritthvit. Er det håp?

Leser på nettet at de fleste får positiv test dag9 dersom de er gravide...

😥

Anonymkode: 8e1d5...0bf

Jeg hadde negativ test dag 9 og positiv test dag 10 etter innsett av 2-dagers fryst, så det er absolutt fortsatt håp😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei alle prøvere ☺️❤️ jeg satte inn fersk blastocyst 30.Mai og har testet negativt Igår og idag som er dag 7 og 8 etter innsett. Kan det likevel være håp? 

Anonymkode: ad23f...5b0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...