Gå til innhold

Dater en jente - lite intimitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du beviser poenget mitt. De som venter og trenger så innmari mye tid, det er de som nettopp ikke gir deg et forrykende sexliv resten av livet. Som mannen din. Og HI sin dame. 

Anonymkode: 06365...58c

Det der er jo ikke fasiten. Jeg, dame 32, er også tilbakeholden i starten. Mye pga tidligere erfaringer. Når jeg først har hatt sex med daten så vil jeg gjerne ha sex hver dag. 

I litt siste forhold som varte i 5 år, var det jeg som ville ha mest sex. 

Anonymkode: e4c7a...05f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det der er jo ikke fasiten. Jeg, dame 32, er også tilbakeholden i starten. Mye pga tidligere erfaringer. Når jeg først har hatt sex med daten så vil jeg gjerne ha sex hver dag. 

I litt siste forhold som varte i 5 år, var det jeg som ville ha mest sex. 

Anonymkode: e4c7a...05f

Men du synes 5 år er et langt forhold. I et livsperspektiv er det såvidt begynnelsen på et forhold. Utfordringa er å ha et sexliv som man aldri går lei av. 

Anonymkode: cdabe...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ganske vanskelig balansegang. Er man klar tidlig er det feil, tar det lang tid er det feil. 
men tenker nok litt som mange her at hvis man ikke viser noe lekenhet og flørting etter noen dater så blir det ikke et forhold det er mye intimitet i. De aller fleste kvinner er jo mer «på» i begynnelsen for å få seg mann. Så stopper man etterhvert

Anonymkode: b7978...fe7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 9.19):

Den der var forutinntatt. Jeg, som dame,  kunne fint ha ventet en god stund på «riktig» mann. Mannen min var som hi sin dame og jeg lot han få ta den tiden han trengte uten å pushe for noe sex. 10 år senere har vi sølibat pga han. Jeg kunne fint ha hatt sex hver dag og gjerne et par ganger om dagen, men han vil ikke. Da har man andre alternativer.

Anonymkode: 964a2...e37

Bekrefter du ikke nå bare akkurat det den du svarte sa?

Anonymkode: d8de9...3a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 21.39):

Nå må dere for faen meg ta å roe ned! 

Jeg kan gå på date minst 8-15 ganger før jeg i det hele tatt er komfortabel med å kysse. Det tar TID å bli så godt kjent med noen at man begynner å tenke at dette er en man kunne blitt kjæreste med og jeg har ingen interesse av å drive å kline med gud og hvermann. 

Gi nå den stakkars jenta tid herregud tenk på hvordan det var i gamledager når man sendte brev med posten til hverandre, red i flere dager for å besøke hverandre og holdt hender i to år før man hadde sex. Hvorfor skal alt skje så jævla fort nå??? Ikke rart over halvparten av forhold ender med brudd! 

Anonymkode: 70ba1...b71

Det høres ikke troverdig ut at noen går på 8-15 dater uten et eneste kyss. Det er jo ingenting galt i at DU ønsker å vente så lenge, men du kan ikke forvente at alle er som deg. De fleste ønsker å kjenne en fysisk tiltrekning og å ha et fysisk intimt forhold, og de fleste er glade for at vi ikke lever i gamle dager.

Anonymkode: d8de9...3a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...