Gå til innhold

Dater en jente - lite intimitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Antiviruset skrev (1 time siden):

Men, og det er et stort men her! Hvorfor er ikke den "intime leken" på plass! Der hun tar initiativ til kos, kyssing og gir komplimenter. For det må være der innen rimelig tid.

Endelig en til som ikke har tunnelsyn på "sex etter 2 uker". Det jeg reagerte på i HI var helt andre ting enn at de ikke har hatt sex.

Anonymkode: d8de9...3a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Enig i en del av det du skriver, men stusser litt på det siterte. Innlegg til fremmede etter kort bekjentskap flommer jo KG over av fra kvinner, med all verdens overtenking og rare tolkninger. Da er det veldig mye her inne som skulle vært mellom 2 stykker helt privat. Sier du det samme til de hundrevis av kvinner som spør KG om hver minste ting og legger ut om privatlivet her? Er det bare når en mann gjør det at det er galt? 

Anonymkode: d8de9...3a7

Tenker bare at magien rundt 1.gangs sex forsvinner, når det har blitt debattert på et åpent fora.  Da det private ikke var hellig.  Ville ment det samme om bordet var snudd ifht kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Greta

Det er så mye annet du burde tatt opp TS: 

Hvem var du som liten? 

Hva har du opplevd? 

Hva er dine verdier? 

Hva liker du? 

Hva liker du ikke? 

Og hundrevis av andre spørsmål. 

Det eneste du ser ut til å lure på er hvordan hun er for kuken din. 

Dette blir ikke til kjærlighet og livslang kjærlighet. Det blir til at hun blokkerer deg. 

Jeg er nesten helt sikker. Hun er ei voksen dame og du virker veldig overflatisk. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hun er ikke forelsket i deg.

Anonymkode: b1ff1...559

Selvfølgelig ikke, der har bare gått to uker!!!!!! 

Jeg blir kvalm av å lese noen syns dette er lenge å vente på sex! 

Anonymkode: 70ba1...b71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Alle svarene handler om sex, men jeg beit meg merke i at hun trekker seg unna etter 2-3 kyss. Du skriver om nuss, men dere kliner altså ikke engang? Veldig dårlig tegn spør du meg. Jeg hadde nok oppfattet henne som lite interessert, for det virker helt unormalt for meg. 

Anonymkode: d8de9...3a7

Nå må dere for faen meg ta å roe ned! 

Jeg kan gå på date minst 8-15 ganger før jeg i det hele tatt er komfortabel med å kysse. Det tar TID å bli så godt kjent med noen at man begynner å tenke at dette er en man kunne blitt kjæreste med og jeg har ingen interesse av å drive å kline med gud og hvermann. 

Gi nå den stakkars jenta tid herregud tenk på hvordan det var i gamledager når man sendte brev med posten til hverandre, red i flere dager for å besøke hverandre og holdt hender i to år før man hadde sex. Hvorfor skal alt skje så jævla fort nå??? Ikke rart over halvparten av forhold ender med brudd! 

Anonymkode: 70ba1...b71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå må dere for faen meg ta å roe ned! 

Jeg kan gå på date minst 8-15 ganger før jeg i det hele tatt er komfortabel med å kysse. Det tar TID å bli så godt kjent med noen at man begynner å tenke at dette er en man kunne blitt kjæreste med og jeg har ingen interesse av å drive å kline med gud og hvermann. 

Gi nå den stakkars jenta tid herregud tenk på hvordan det var i gamledager når man sendte brev med posten til hverandre, red i flere dager for å besøke hverandre og holdt hender i to år før man hadde sex. Hvorfor skal alt skje så jævla fort nå??? Ikke rart over halvparten av forhold ender med brudd! 

Anonymkode: 70ba1...b71

15 dater før man kysser?!?! Helt greit at det er det, men ikke kom og påstå du er noe lidenskapelig i senga altså. Du har ikke den driven når du ikke er fysisk på den måten. 

Anonymkode: 06365...58c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

15 dater før man kysser?!?! Helt greit at det er det, men ikke kom og påstå du er noe lidenskapelig i senga altså. Du har ikke den driven når du ikke er fysisk på den måten. 

Anonymkode: 06365...58c

Dummeste jeg har hørt. Jeg er mer lidenskapelig og kinky enn gjennomsnittet selvom jeg ikke kliner og ligger rundt med hvem som helst. Herregud voks opp 

Anonymkode: 70ba1...b71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

.... tenk på hvordan det var i gamledager når man sendte brev med posten til hverandre, red i flere dager for å besøke hverandre og holdt hender i to år før man hadde sex. 

Anonymkode: 70ba1...b71

Ikke akkurat. Graviditet var en grunn for mange til å gifte seg 😄

Anonymkode: cdabe...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 0.12):

Takk for svar ! 
Så jeg ødelegger ikke noe så tidlig av å spørre hva hun tenker om initimtet og sex ? Vil ikke virke som en desperat fyr etter bare sex, noe jeg absolutt ikke er ! Men, tar litt på med litt respons i forhold til tidligere erfaringer og hvordan jeg er som person. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Du har kjent dama i 2 uker og vært på 5 dater, og er så satt ut av at det ikke har skjedd noe seksuelt så du oppretter en tråd om det på kg. 

Du skriver at du praktisk talt dør av kåthet de gangene dere har vært i nærheten av hverandre i sofaen. Enhver normal person forstår da - siden du kun har kjent dama i 2 uker - at årsaken til det IKKE er spesifikt knyttet til henne som person og hennes personlighet. Jeg er sikker på at det kunne vært praktisk talt hvem som helst normalt utseende 30 år gammel dame som var med deg i den sofaen og du hadde vært akkurat like dødskåt. 

Det er (heldigvis) ikke alle menn og damer som er interessert i å ligge med mer eller mindre helt ukjente folk. Møter man da et ukjent menneske som er interessant, så bruker man tid på å finne ut hvem personen faktisk  er - noe som er en fin og spennende prosess - så kommer sex som en naturlig del etter det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg sier bare, husk at du ble advart. Når du sitter der etter forelskelsen har gitt seg og du savner het sex. 80% av damene her er jo nettopp slike som synes sex en gang i uka er nok. Foretrekker du mer, så bør du også høre på oss i fåtall her som forteller deg hvordan det egentlig er. Denne damen kommer aldri til å bli noen gudinne i senga for deg, så innse hva du har å deale med slik at du ikke klager senere. Du ser at flertallet her ER som henne, og det er jo også derfor slik at det i flest forhold er menn som klager over for lite sex, mens kvinnene er fornøyd, eventuelt lei mas. Setter du sex høyt opp på lista, så let etter damer som også gjør det. Vi er vel i det minste fire stk av det kaliberet i denne tråden som har svart, mens de resterende 15 er som damen du dater. 

Anonymkode: 06365...58c

Den der var forutinntatt. Jeg, som dame,  kunne fint ha ventet en god stund på «riktig» mann. Mannen min var som hi sin dame og jeg lot han få ta den tiden han trengte uten å pushe for noe sex. 10 år senere har vi sølibat pga han. Jeg kunne fint ha hatt sex hver dag og gjerne et par ganger om dagen, men han vil ikke. Da har man andre alternativer.

Anonymkode: 964a2...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

regner med hun har mange sex erfaringer fra før ut, så hvorfor stresse?

Anonymkode: 9945d...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den der var forutinntatt. Jeg, som dame,  kunne fint ha ventet en god stund på «riktig» mann. Mannen min var som hi sin dame og jeg lot han få ta den tiden han trengte uten å pushe for noe sex. 10 år senere har vi sølibat pga han. Jeg kunne fint ha hatt sex hver dag og gjerne et par ganger om dagen, men han vil ikke. Da har man andre alternativer.

Anonymkode: 964a2...e37

Du beviser poenget mitt. De som venter og trenger så innmari mye tid, det er de som nettopp ikke gir deg et forrykende sexliv resten av livet. Som mannen din. Og HI sin dame.

Du er tydeligvis som meg. Min mann "elsket" at jeg digget sex, og vi havnet i samme situasjon som deg. Nå er jeg i et forhold med en mann på over 50, som fortsatt sliter med å takle at han frivillig valgte en lite lidenskapelig dame som mor til sine barn, for etter over 20 år i ekteskapet, orket han ikke mer. Jeg blir litt irritert når han nevner det, for dette er jo det menn (og noen damer!) gjør feil, vi velger de trygge i tro på at bare vi blir kjent så blir det sex og moro, og så forplanter det seg i hele samlivet at de holder igjen, mens vi savner lidenskapen. 

Anonymkode: 06365...58c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.12.2021 den 0.10):

Takk for svar ! 
Ja, hun ringer og tekster ganske ofte. Hun er ekstremt på, noe vi begge er. Og enten om vi ligger i sofaen eller i senga og masserer så er jeg sprengkåt jeg altså ! Men, så fort det nærmer seg så noen soner eller hinting til seksuel aktivitet så blir alt nesten kuttet tvært. Og legger føringer i tekster og tlf da får jeg som regel svar «får se om du er heldig da» «ja du må gjøre deg fortjent til kos» «ingen som har fått masssje av meg i år» osv osv

Anonymkode: 12cd0...fd7

To uker er ikke mye, sånn isolert sett. Detimot begynner 5 møter å bli endel, men heller ikke dette er noen krise i seg selv.

… forutsatt at det stammer fra at hun generelt er tilbakeholden med å ligge med menn for fort, og at det altså ikke gjelder bare deg.

Hvis hun derimot begynner å skulle ha deg til hoppe gjennom brennende ringer for å få deg noe, da er det på tide å få bange anelser.

Og det er ikke et godt tegn at hun holder igjen ovenfor deg med snakk om at du må "være heldig" og "gjøre deg fortjent".

Du skal ikke drive og kvalifisere deg for sex, dette er en veldig usunn dynamikk. Sex skal er ikke være noe som følger av "flaks" eller noe du får som belønning – dette er ikke at hun er tilbakeholden på en bra måte.

Sex skal følge av at hun vil ha deg, ingenting annet. Gjør det ikke det, da vil hun ikke ha deg. Og da bør du strupe igjen kontakten.

Endret av ClausSaus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg høres det ut som hun rett og slett bare er uerfaren. Vet du om hun har vært i lange forhold/datet mye? Sier dette fordi jeg kjenner meg litt igjen. 

Og til alle som "kjefter" på deg her inne; er da helt naturlig å lure på hvorfor hvis noen trekker seg unna det  fysiske. Trenger ikke bety at man bare er ute etter sex - det er jo tross alt en stor og viktig del av et forhold. 

 

Hold oss oppdatert! ☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nå må dere for faen meg ta å roe ned! 

Jeg kan gå på date minst 8-15 ganger før jeg i det hele tatt er komfortabel med å kysse. Det tar TID å bli så godt kjent med noen at man begynner å tenke at dette er en man kunne blitt kjæreste med og jeg har ingen interesse av å drive å kline med gud og hvermann. 

Men 15 ganger for å kunne kysse og kose? Sitte i armkroken og være intim ? Da blir man bare ikke skikkelig kjent! Vente med sex går i flere måneder det, men vise at man liker hverandre med et kyss og kos? Det bør komme rimelig raskt, ikke på første date, men 3-4 date. Om det ikke er noe slike følelser hos meg? Da tar jeg det som at det ikke finnes "kjemi" der, og jeg antar at det samme gjelder andre veien. Kline med gud? Ta det litt med ro da :) Vis litt respekt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nå må dere for faen meg ta å roe ned! 

Jeg kan gå på date minst 8-15 ganger før jeg i det hele tatt er komfortabel med å kysse. Det tar TID å bli så godt kjent med noen at man begynner å tenke at dette er en man kunne blitt kjæreste med og jeg har ingen interesse av å drive å kline med gud og hvermann. 

Gi nå den stakkars jenta tid herregud tenk på hvordan det var i gamledager når man sendte brev med posten til hverandre, red i flere dager for å besøke hverandre og holdt hender i to år før man hadde sex. Hvorfor skal alt skje så jævla fort nå??? Ikke rart over halvparten av forhold ender med brudd! 

Anonymkode: 70ba1...b71

Bare av ren nysgjerrighet – akkurat dette er litt nytt for meg…

Med mindre fyren er helt idiot vil han jo aldri gidde å gå på opp mot 15 dater med en dame hvis hun ikke gir respons. Og da en respons som eskalerer med tiden.

Så hva er greia her? Hva slags interesse viser du ham for at han skal gidde å holde på så lenge uten engang så mye som et kyss?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men legges det ikke veldig mye i adferd etter to uker? Hva i all verden er poenget med å tolke og lage hypoteser basert på et bekjentskap som faktisk ikke har vart i mer enn noen timer av to liv? Alt hun sier og all adferd tilsier at hun liker det inntrykket hun har av deg så langt. 

Du liker henne. Gled dere til å bli enda bedre kjent i stedet for å 'vurdere ihjel' relasjonen deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...