Gå til innhold

Dater en jente - lite intimitet

Fremhevede innlegg

Skrevet
SoWhat? skrev (2 minutter siden):

Bra! Nei, men ser jo på svarene hun gir på meld at du er på temaet hele tiden. Nå virker hun interessert i deg, så ta to skritt tilbake og la henne puste. Så mulig det blir noe mer etterhvert. 

Ta skal jeg absolutt vurdere dette. To skritt tilbake er aldri feil 🙌

Anonymkode: 12cd0...fd7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ikke ut som om hun er seksuelt tiltrukket av deg. Kroppen hennes har friendzona deg, men hodet hennes ønsker deg som kjæreste fordi du er en bra person.

Anonymkode: d6739...ad1

Ja, eller en bra "provider"..🙃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gjetter som kvinne selv, at hun ikke rører deg fordi de fleste menn tar det som flott, nå er det igang.

Og da er det vanskelig å stoppe dere uten at det blir dårlig stemning ect

Jeg hadde tatt det som ett særs dårlig tegn, om en mann hadde "tatt opp" at han ble for lite klådd på etter 5 møter.

Hyttetur betyr jo som oftest sex uansett.

Anonymkode: 2909e...b68

Jeg erkjenner at jeg kan tenke helt feil, derfor jeg spør litt åpent her ! Ser det er litt delte meninger ! Men, kanskje to skritt tilbake og heller legge disse tankene litt bort ?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jada, massevis. Holder hender, klemmer meg hele tiden, kjappe små nuss. og gjør typ «alt» annet enn det du beskriver !

Jamen da ville jeg roet ned 7 hakk og ventet på henne :)

Anonymkode: a4813...f8a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jamen da ville jeg roet ned 7 hakk og ventet på henne :)

Takk for kjapt svar 😁 Ser det går igjen av flere her. Da skal jeg ta to skritt tilbake og heller la hun komme til meg ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for kjapt svar 😁 Ser det går igjen av flere her. Da skal jeg ta to skritt tilbake og heller la hun komme til meg ☺️

Kan bare snakke for meg selv, men jeg kunne neppe vært så kosete og fysisk nær med en mann jeg ikke var seksuelt tiltrukket av og helst betatt av. Så tenker at det er et godt tegn :)

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, vi er i samme båt. Bare forholdsgutt her, og har også kommunisert dette tydelig ! 
Så du mener det er lurere å «holde» litt igjen med nærkontakt ? Istedenfor å ta en prat med henne? 

Begge deler. Det at hun tydelig trekker seg vekk, er jo et tegn på at hun ikke er komfertabel med det. Så skru litt ned og ta en snakk. Fortelle henne at du synes hun er veldig tiltrekkende, og at du selvfølgelig venter til hun er klar. Kanskje spør om hun synes du har gått for fort frem

Anonymkode: 4ec91...b4f

• Liker 1
Skrevet

Kvinner er ofte følelses styrt, har vell hørt kvinner som sier som har vært utro: det bare skjedd bla bla?  Hvis dere har hatt så mye fysisk kontakt og hu enda ikke har latt deg kom inn i varmen, ser jeg på som ett veldig dårlig tegn. Vært borti noen slike kvinner og det pleier ikke å funke. Føler man må "mase" seg til sex. Tror ikke hun er 100 prosent fysisk tiltrukket av deg, men håper jeg tar feil for din skyld!

MEN kan jo hende hun har hatt noen traumatiske hendelser som er årsaken bak det. Jeg hadde spurt.

Anonymkode: de6e9...d65

• Liker 3
Skrevet

Nå for tiden avklarer jeg alltid forventninger om sex o.l. på chat. Da vet jeg hvordan det ligger an på den fronten, slipper å tvile eller havne i kleine situasjoner.

Anonymkode: ff252...665

Skrevet

5 treff er ingenting så ikke rart hun trekker seg unna når du prøver på sex. For meg hadde det vært en dealbreaker å føle at daten rusher intimitet. Du skal ikke snakke med henne om det, du skal vente den tiden det tar før hun er klar og selv tar initiativ, og slutte å presse henne! 

Anonymkode: 70ba1...b71

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så jeg ødelegger ikke noe så tidlig av å spørre hva hun tenker om initimtet og sex ? Vil ikke virke som en desperat fyr etter bare sex,

Jo du ødelegger 100% og vil virke som en desperat fyr bare ute etter sex. 

Hallo to uker!!!! Hadde skjønt hvis det begynte å nærme seg 6 måneder.. 

Anonymkode: 70ba1...b71

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kvinner er ofte følelses styrt, har vell hørt kvinner som sier som har vært utro: det bare skjedd bla bla?  Hvis dere har hatt så mye fysisk kontakt og hu enda ikke har latt deg kom inn i varmen, ser jeg på som ett veldig dårlig tegn. Vært borti noen slike kvinner og det pleier ikke å funke. Føler man må "mase" seg til sex. Tror ikke hun er 100 prosent fysisk tiltrukket av deg, men håper jeg tar feil for din skyld!

MEN kan jo hende hun har hatt noen traumatiske hendelser som er årsaken bak det. Jeg hadde spurt.

Anonymkode: de6e9...d65

Og menn er ikke det? Sinne er også en følelse, vettu.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei, 

Har for 2 uker siden truffet en super hyggelig jente ! Alt har gått utrolig fort som dere skjønner. 
Vi har truffes fem ganger på disse 2 ukene. Tatt en kaffe, godt tur ute og fyrt opp bål, spist middag, hun har vært hos meg, jeg har vært hos hun hvor jeg også hilset på hennes mamma som var innom. 

Jeg tok ofte iniativ i starten, hun er like på nå med meldinger og har til og med ringt meg og spurt om jeg vil komme bort. 

Alt klikker 100% bra ! Har samme humoren, verdiene og mye av de samme interessene, alt er veldig bra ! Skal på hyttetur nå i romjulen og hun gledet seg veldig ! 

MEN… 

Hun tar ganske lite iniativ til kyssing og intimitet. Nesten null. Alltid jeg som får i gang litt kyssing, før det hele er over. Har gitt henne massasje flere ganger og koset med hun. Så fort jeg nærmer meg forsiktig de kvinnelige sonene eller gir hun mer enn 2-3 kyss så trekker hun seg fort unna. Har tatt null på meg på noe seksuell måte. 

Jeg er ganske glad i nærkontakt og intimitet. Ikke at man skal nødvendigvis ha sex med en gang, men igjen. Har man ikke de samme interessene på den biten, så er jo det vanskelig å svelge for meg. 

Burde selvfølgelig bare spørre hun rett ut som dere sikkert kommer til å anbefale, men vil ikke ødelegge den fantastiske starten vi har. Til og med kjøpt julegave til meg. 
Litt rådløs da jeg aldri har vært i en slik situasjon før. 

Vi er 32 og 34.

Takk på forhånd for konstruktive svar. 

Hun er ikke forelsket i deg.

Anonymkode: b1ff1...559

Skrevet

Takk for svar ! 
Ja, hun ringer og tekster ganske ofte. Hun er ekstremt på, noe vi begge er. Og enten om vi ligger i sofaen eller i senga og masserer så er jeg sprengkåt jeg altså ! Men, så fort det nærmer seg så noen soner eller hinting til seksuel aktivitet så blir alt nesten kuttet tvært. Og legger føringer i tekster og tlf da får jeg som regel svar «får se om du er heldig da» «ja du må gjøre deg fortjent til kos» «ingen som har fått masssje av meg i år» osv osv

Jeg går litt mot strømmen her jeg.. Disse utsagnene og at dere venter gjør at jeg er helt sikker på at hun nettopp er av disse som mener at sex er noe damen gir til mannen. Hun har minimal egeninteresse av sex, og om tre år sitter du og er fortvilet etter første barnet fordi dere ikke har sex lenger. Sann mine ord. 

For meg er sex så viktig i et forhold, at jeg ikke hadde orket å kaste bort flere uker på dating uten å finne ut om vi var en match i senga. 

Kvinne, 35 år. Som har møtt flere menn i alderen 35-45 som alltid forteller at de slet i forrige forhold fordi konen ikke ville ha sex og de følte seg lite elsket og ønsket. Trist! Men da får dere pokker meg velge oss andre damer da, ikke disse trygge konemateriale-damene, som skal vente i ukesvis for å la dere "slippe til". Du har jo faktisk et tydelig forvarsel nå på hvordan et samliv med henne ville blitt. Tror absolutt nada på at dette handler om å bli bedre kjent. Kåte damer som liker sex venter ikke i uker.

Anonymkode: 06365...58c

• Liker 6
Skrevet

Sorry TS, men du er som en bror for henne. Hun har friendzona deg. Greit nok at dere kysser og koser litt, men der stopper det. Sex blir det nok ikke på deg, med mindre hun synes litt synd på deg og bare sprer beina for din skyld.

Feilen du gjorde, i likhet med mange andre menn; er at du ikke tok henne med en gang. Tar du det sakte og forsiktig med kvinner, så er du en beta - du lar henne ta styringa, og det er ikke slik det funker i vår natur. Med en gang en kvinne har styringa, går alt til helvete. Løpet er kjørt fordi du viste forsiktighet og "myke" sider av deg. Hvis du pusher på nå, kommer hun bare til å vike enda mer unna og skrike #MeToo osv., så ta dette til ettertanke og ikke vent så lenge med neste dame du har på kroken.

Anonymkode: f91c3...5a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg går litt mot strømmen her jeg.. Disse utsagnene og at dere venter gjør at jeg er helt sikker på at hun nettopp er av disse som mener at sex er noe damen gir til mannen. Hun har minimal egeninteresse av sex, og om tre år sitter du og er fortvilet etter første barnet fordi dere ikke har sex lenger. Sann mine ord. 

For meg er sex så viktig i et forhold, at jeg ikke hadde orket å kaste bort flere uker på dating uten å finne ut om vi var en match i senga. 

Kvinne, 35 år. Som har møtt flere menn i alderen 35-45 som alltid forteller at de slet i forrige forhold fordi konen ikke ville ha sex og de følte seg lite elsket og ønsket. Trist! Men da får dere pokker meg velge oss andre damer da, ikke disse trygge konemateriale-damene, som skal vente i ukesvis for å la dere "slippe til". Du har jo faktisk et tydelig forvarsel nå på hvordan et samliv med henne ville blitt. Tror absolutt nada på at dette handler om å bli bedre kjent. Kåte damer som liker sex venter ikke i uker.

Anonymkode: 06365...58c

Er det så rart at mange ønsker å vente egentlig? Det kan, men må ikke bety at de er uinteresserte i sex, men at de er redd for mange menns syn på damer som har ligget med "for mange". Hore/madonna-greia. Hvis man må date mange menn før man finner den det klaffer med som man ønsker å bli sammen med, og man ligger med alle disse tidlig, da er man plutselig utelukket som livspartner for mange menn. Kvinner straffes for å ville vente eller så straffes de for å ikke vente.

• Liker 2
Skrevet

Du har kjent henne i to uker. TO UKER! hva med å gi jenta litt rom til å ta ting i eget tempo?!

Anonymkode: 59d21...aaa

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk for svar ! 
Ja, hun ringer og tekster ganske ofte. Hun er ekstremt på, noe vi begge er. Og enten om vi ligger i sofaen eller i senga og masserer så er jeg sprengkåt jeg altså ! Men, så fort det nærmer seg så noen soner eller hinting til seksuel aktivitet så blir alt nesten kuttet tvært. Og legger føringer i tekster og tlf da får jeg som regel svar «får se om du er heldig da» «ja du må gjøre deg fortjent til kos» «ingen som har fått masssje av meg i år» osv osv

Mulig hun har tidligere vært utsatt for seksuelt overgrep. Høres ut som meg da jeg slet med ptds. Du vil, men tørr liksom ikke får noe stritter i mot. Om det er tilfellet vil det ta tid at hun vil føle seg klar og trygg. Men jeg hadde spurt litt forsiktig en dag om hva som er greia...

Anonymkode: 1349e...eaa

• Liker 2
Skrevet

Begge deler. Det at hun tydelig trekker seg vekk, er jo et tegn på at hun ikke er komfertabel med det. Så skru litt ned og ta en snakk. Fortelle henne at du synes hun er veldig tiltrekkende, og at du selvfølgelig venter til hun er klar. Kanskje spør om hun synes du har gått for fort frem

Anonymkode: 4ec91...b4f

DETTE, HØRER DU TS, DETTTEEE

Anonymkode: 1349e...eaa

• Liker 2
Skrevet

Alle svarene handler om sex, men jeg beit meg merke i at hun trekker seg unna etter 2-3 kyss. Du skriver om nuss, men dere kliner altså ikke engang? Veldig dårlig tegn spør du meg. Jeg hadde nok oppfattet henne som lite interessert, for det virker helt unormalt for meg. 

Og alle disse rådene om å snakke sammen ditt og datt, standard kg svar. Skal du snakke med henne om ditt behov for sex nå, når dere allerede har planlagt hyttetur så bare ødelegger du for deg selv og framstår som usikker og needy. 

Beste du kan gjøre er å slappe av, ikke stresse. Aldri mas om sex. Det skal være balanse i forholdet. Du trenger ikke å gi massasje og stå på hodet for å imponere henne. Enten liker hun deg som mer enn en venn, eller så gjør hun ikke. Det vil du fort finne ut. Jeg ville fokusert på å sjarmere henne, flørte, få henne til å le, få henne til å være trygg sammen med deg. Se henne i øynene, vær bestemt, og kyss henne. Hvis tiden går og det fortsatt bare er nussing på ungdomsskolenivå hadde varsellampene blinket hos meg. 

Joda kanskje hun vil ha det sånn, men hvis det ikke er sånn du vil ha det er hun ikke den rette for deg. Som andre har skrevet, hvis hun er sånn allerede nå i forelskelsesfasen så er det mye som tyder på at et langvarig samboerskap etterhvert vil bli sexløst og ulykkelig. Du skylder ikke denne dama noe. Du skal prøve å finne en match for deg. Kan hende hun er det, men ikke kast bort måned etter måned på noen som ikke viser tydelig interesse. 

Anonymkode: d8de9...3a7

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...