Gå til innhold

Dater en jente - lite intimitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Har for 2 uker siden truffet en super hyggelig jente ! Alt har gått utrolig fort som dere skjønner. 
Vi har truffes fem ganger på disse 2 ukene. Tatt en kaffe, godt tur ute og fyrt opp bål, spist middag, hun har vært hos meg, jeg har vært hos hun hvor jeg også hilset på hennes mamma som var innom. 
 

Jeg tok ofte iniativ i starten, hun er like på nå med meldinger og har til og med ringt meg og spurt om jeg vil komme bort. 
 

Alt klikker 100% bra ! Har samme humoren, verdiene og mye av de samme interessene, alt er veldig bra ! Skal på hyttetur nå i romjulen og hun gledet seg veldig ! 
 

MEN… 

Hun tar ganske lite iniativ til kyssing og intimitet. Nesten null. Alltid jeg som får i gang litt kyssing, før det hele er over. Har gitt henne massasje flere ganger og koset med hun. Så fort jeg nærmer meg forsiktig de kvinnelige sonene eller gir hun mer enn 2-3 kyss så trekker hun seg fort unna. Har tatt null på meg på noe seksuell måte. 

Jeg er ganske glad i nærkontakt og intimitet. Ikke at man skal nødvendigvis ha sex med en gang, men igjen. Har man ikke de samme interessene på den biten, så er jo det vanskelig å svelge for meg. 
 

Burde selvfølgelig bare spørre hun rett ut som dere sikkert kommer til å anbefale, men vil ikke ødelegge den fantastiske starten vi har. Til og med kjøpt julegave til meg. 
Litt rådløs da jeg aldri har vært i en slik situasjon før. 
 

Vi er 32 og 34.
 

Takk på forhånd for konstruktive svar. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, 

Har for 2 uker siden truffet en super hyggelig jente ! Alt har gått utrolig fort som dere skjønner. 
Vi har truffes fem ganger på disse 2 ukene. Tatt en kaffe, godt tur ute og fyrt opp bål, spist middag, hun har vært hos meg, jeg har vært hos hun hvor jeg også hilset på hennes mamma som var innom. 
 

Jeg tok ofte iniativ i starten, hun er like på nå med meldinger og har til og med ringt meg og spurt om jeg vil komme bort. 
 

Alt klikker 100% bra ! Har samme humoren, verdiene og mye av de samme interessene, alt er veldig bra ! Skal på hyttetur nå i romjulen og hun gledet seg veldig ! 
 

MEN… 

Hun tar ganske lite iniativ til kyssing og intimitet. Nesten null. Alltid jeg som får i gang litt kyssing, før det hele er over. Har gitt henne massasje flere ganger og koset med hun. Så fort jeg nærmer meg forsiktig de kvinnelige sonene eller gir hun mer enn 2-3 kyss så trekker hun seg fort unna. Har tatt null på meg på noe seksuell måte. 

Jeg er ganske glad i nærkontakt og intimitet. Ikke at man skal nødvendigvis ha sex med en gang, men igjen. Har man ikke de samme interessene på den biten, så er jo det vanskelig å svelge for meg. 
 

Burde selvfølgelig bare spørre hun rett ut som dere sikkert kommer til å anbefale, men vil ikke ødelegge den fantastiske starten vi har. Til og med kjøpt julegave til meg. 
Litt rådløs da jeg aldri har vært i en slik situasjon før. 
 

Vi er 32 og 34.
 

Takk på forhånd for konstruktive svar. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Det er umulig å vite hva som er årsaken til dette, det kan være hun er litt aseksuell, eller det kan være hun trenger mye tid før hun blir klar for noe intimt, eller det kan hende hun ikke har de rette følelsene for deg. Men om du syns dette virker veldig bra, så hadde jeg sett an noen uker til, kanskje det løsner litt etter litt😊

Anonymkode: 0680f...ec6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo spørre henne hva som er problemet da. Er det sånn at hun vil vente med å ha sex? Kanskje spørre om intimitet og sex er viktig for henne i et forhold? Hva hun tenker videre om dere to? Må hvertfall få igang en samtale med henne om hva hun tenker om disse tingene for det er jo viktig hvis dere skal ha et forhold. 

Anonymkode: cdf6a...6a5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om hun er seksuelt tiltrukket av deg. Kroppen hennes har friendzona deg, men hodet hennes ønsker deg som kjæreste fordi du er en bra person.

Anonymkode: d6739...ad1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ikke ut som om hun er seksuelt tiltrukket av deg. Kroppen hennes har friendzona deg, men hodet hennes ønsker deg som kjæreste fordi du er en bra person.

Anonymkode: d6739...ad1

For noe tull :)

Anonymkode: a4813...f8a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er umulig å vite hva som er årsaken til dette, det kan være hun er litt aseksuell, eller det kan være hun trenger mye tid før hun blir klar for noe intimt, eller det kan hende hun ikke har de rette følelsene for deg. Men om du syns dette virker veldig bra, så hadde jeg sett an noen uker til, kanskje det løsner litt etter litt😊

Anonymkode: 0680f...ec6

Takk for svar ! 
Ja, hun ringer og tekster ganske ofte. Hun er ekstremt på, noe vi begge er. Og enten om vi ligger i sofaen eller i senga og masserer så er jeg sprengkåt jeg altså ! Men, så fort det nærmer seg så noen soner eller hinting til seksuel aktivitet så blir alt nesten kuttet tvært. Og legger føringer i tekster og tlf da får jeg som regel svar «får se om du er heldig da» «ja du må gjøre deg fortjent til kos» «ingen som har fått masssje av meg i år» osv osv

Anonymkode: 12cd0...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må jo spørre henne hva som er problemet da. Er det sånn at hun vil vente med å ha sex? Kanskje spørre om intimitet og sex er viktig for henne i et forhold? Hva hun tenker videre om dere to? Må hvertfall få igang en samtale med henne om hva hun tenker om disse tingene for det er jo viktig hvis dere skal ha et forhold. 

Anonymkode: cdf6a...6a5

Takk for svar ! 
Så jeg ødelegger ikke noe så tidlig av å spørre hva hun tenker om initimtet og sex ? Vil ikke virke som en desperat fyr etter bare sex, noe jeg absolutt ikke er ! Men, tar litt på med litt respons i forhold til tidligere erfaringer og hvordan jeg er som person. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er mindre frempå og går mer forsiktig frem enn andre. Gi det litt tid, om du absolutt ikke vil ta det opp. Det kan jo være grunner som ligger bak. Kanskje har hun lite erfaring, eller dårlige erfaringer. Det trenger ikke nødvendigvis bety at det vil være sånn for alltid.

Anonymkode: a4813...f8a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker er ikke lenge. Ja, vi har en ONS kultur i Norge, men ikke alle er like klare for sex etter så kort tid. Du bør jobbe med å bli skikkelig kjent med henne, og ta det litt med ro. Etter 2 måneder uten intimitet, ja, da kan det bli et problem. Men ro deg ned litt. 

Anonymkode: 4b5f4...222

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ikke ut som om hun er seksuelt tiltrukket av deg. Kroppen hennes har friendzona deg, men hodet hennes ønsker deg som kjæreste fordi du er en bra person.

Anonymkode: d6739...ad1

Det synes jeg virker rart med tanke på de signalene hun sender. Men, skal absolutt ta det til ettertanke.

Anonymkode: 12cd0...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det synes jeg virker rart med tanke på de signalene hun sender. Men, skal absolutt ta det til ettertanke.

Anonymkode: 12cd0...fd7

Nei, ikke hør på det rådet, TS. Det har bare gått 2 uker, dere har tid til å vente litt ;)

Anonymkode: 3be17...08a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen er mindre frempå og går mer forsiktig frem enn andre. Gi det litt tid, om du absolutt ikke vil ta det opp. Det kan jo være grunner som ligger bak. Kanskje har hun lite erfaring, eller dårlige erfaringer. Det trenger ikke nødvendigvis bety at det vil være sånn for alltid.

Anonymkode: a4813...f8a

Ok, dette heller jeg mest på. Gi det tid. 
Men, merker det tar jo på. Skal jeg gå imot mine følelser og instinkt, og slutte med intime iniativ ? 

Anonymkode: 12cd0...fd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

2 uker er ikke lenge. Ja, vi har en ONS kultur i Norge, men ikke alle er like klare for sex etter så kort tid. Du bør jobbe med å bli skikkelig kjent med henne, og ta det litt med ro. Etter 2 måneder uten intimitet, ja, da kan det bli et problem. Men ro deg ned litt. 

Anonymkode: 4b5f4...222

Ok, var dette jeg hadde håpet og høre ! Takk ! 
Skal jeg bare legge bort mine «behov» og «instinkter» enn så lenge. Kjip følelse og bli vippet bort hver gang man blir gira og kåt. Aå får jeg heller nevne det hvis hun spør ? 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, dette heller jeg mest på. Gi det tid. 
Men, merker det tar jo på. Skal jeg gå imot mine følelser og instinkt, og slutte med intime iniativ ? 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Det kan jo hende at hun vil vente litt med sex og at hun tenker at mye kyssing og tafsing gjør det vanskelig å stoppe eller at hun gir deg forventninger som hun ikke vil innfri. Og at hun trekker seg på grunn av det. Kanskje hun før har opplevd at fyrer har ghostet henne etter sex og derfor vil vente til hun føler at dette er noe å satse på. 

Du kan jo spørre neste gang om det gjør henne utilpass? 

Jeg forstår bekymringen din altså. Hvis du er en person som ønsker og trenger mye fysisk kontakt med den du er glad i så er det jo kræsj hvis hun viser seg å bare være sånn at hun ønsker lite av det.

Anonymkode: a4813...f8a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hei, 

Har for 2 uker siden truffet en super hyggelig jente ! Alt har gått utrolig fort som dere skjønner. 
Vi har truffes fem ganger på disse 2 ukene. Tatt en kaffe, godt tur ute og fyrt opp bål, spist middag, hun har vært hos meg, jeg har vært hos hun hvor jeg også hilset på hennes mamma som var innom. 
 

Jeg tok ofte iniativ i starten, hun er like på nå med meldinger og har til og med ringt meg og spurt om jeg vil komme bort. 
 

Alt klikker 100% bra ! Har samme humoren, verdiene og mye av de samme interessene, alt er veldig bra ! Skal på hyttetur nå i romjulen og hun gledet seg veldig ! 
 

MEN… 

Hun tar ganske lite iniativ til kyssing og intimitet. Nesten null. Alltid jeg som får i gang litt kyssing, før det hele er over. Har gitt henne massasje flere ganger og koset med hun. Så fort jeg nærmer meg forsiktig de kvinnelige sonene eller gir hun mer enn 2-3 kyss så trekker hun seg fort unna. Har tatt null på meg på noe seksuell måte. 

Jeg er ganske glad i nærkontakt og intimitet. Ikke at man skal nødvendigvis ha sex med en gang, men igjen. Har man ikke de samme interessene på den biten, så er jo det vanskelig å svelge for meg. 
 

Burde selvfølgelig bare spørre hun rett ut som dere sikkert kommer til å anbefale, men vil ikke ødelegge den fantastiske starten vi har. Til og med kjøpt julegave til meg. 
Litt rådløs da jeg aldri har vært i en slik situasjon før. 
 

Vi er 32 og 34.
 

Takk på forhånd for konstruktive svar. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

2 uker og du forventer at det skal skje noe seksuelt?? 

(Det kommentaren er sitert, så nytter ikke å fjerne den).

Kommentaren var ikke frekt ment. Personlig synes jeg 2 uker er altfor kort tid, og mange kvinner vil nok være enig i det. Mange trenger tid på å bli trygg. Det kan være hele forklaringen. Trenger ikke å ha noe med deg å gjøre. :) 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan jo hende at hun vil vente litt med sex og at hun tenker at mye kyssing og tafsing gjør det vanskelig å stoppe eller at hun gir deg forventninger som hun ikke vil innfri. Og at hun trekker seg på grunn av det. Kanskje hun før har opplevd at fyrer har ghostet henne etter sex og derfor vil vente til hun føler at dette er noe å satse på. 

Du kan jo spørre neste gang om det gjør henne utilpass? 

Jeg forstår bekymringen din altså. Hvis du er en person som ønsker og trenger mye fysisk kontakt med den du er glad i så er det jo kræsj hvis hun viser seg å bare være sånn at hun ønsker lite av det.

Anonymkode: a4813...f8a

Dette var veldig konstruktivt, takk ! 
Ja, er nettopp det. Første gang jeg møter en jente som «dette» derfor litt rådvill. 
Vil jo ikke hu noe vondt, og respekterer jo selvfølgelig hva enn hun måtte mene om dette. 
Da vil jeg slippe å føle meg dum og litt rar også. 
Vi skal jo som sagt på hyttetur nå om noen dager, det er det helt naturlig for meg å meg med litt seksuelle iniativ på denne turen. Spesielt også når man skal sove sammen. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (3 minutter siden):

2 uker og du forventer at det skal skje noe seksuelt?? 

Forventer ikke noe seksuelt i den grad du hinter til. Jeg synes av egne erfaringer at det er rart når to personer åpenbart klikker at man har meget begrenset fysisk kontakt i form av kyssing, stryking på ryggen, kosing eller annen subtil hinting. Kanskje bare jeg som tenker helt feil her. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forventer ikke noe seksuelt i den grad du hinter til. Jeg synes av egne erfaringer at det er rart når to personer åpenbart klikker at man har meget begrenset fysisk kontakt i form av kyssing, stryking på ryggen, kosing eller annen subtil hinting. Kanskje bare jeg som tenker helt feil her. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Nei nei, ikke at du forventer på en slem måte, altså. Men jeg synes bare det er utrolig at folk kan tenke på sex når man har kjent en person i 2 uker. Man kjenner hverandre knapt🤭

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Nei nei, ikke at du forventer på en slem måte, altså. Men jeg synes bare det er utrolig at folk kan tenke på sex når man har kjent en person i 2 uker. Man kjenner hverandre knapt🤭

Ja, som sagt. Kanskje jeg tenker heelt feil og må bare roe meg ned ! Vil jo ikke skyve hun bort ! Kan vente lenge jeg altså, hvis det er det HUN vil. 
Kanskje bedre å bare spørre hun ? 

Anonymkode: 12cd0...fd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, som sagt. Kanskje jeg tenker heelt feil og må bare roe meg ned ! Vil jo ikke skyve hun bort ! Kan vente lenge jeg altså, hvis det er det HUN vil. 
Kanskje bedre å bare spørre hun ? 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Uff, jeg fikk litt dårlig samvittighet. Mente ikke å være frekk, og du har selvsagt ikke gjort noe galt mot henne. Tror jeg ville spurt henne, ja. Noen kvinner trenger litt lengre tid enn menn på å bli klar. Ønsker deg en god jul. :) 🎄

Endret av Gjenferdet
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...