Gå til innhold

Dater en jente - lite intimitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Takk for svar ! 
Ja, hun ringer og tekster ganske ofte. Hun er ekstremt på, noe vi begge er. Og enten om vi ligger i sofaen eller i senga og masserer så er jeg sprengkåt jeg altså ! Men, så fort det nærmer seg så noen soner eller hinting til seksuel aktivitet så blir alt nesten kuttet tvært. Og legger føringer i tekster og tlf da får jeg som regel svar «får se om du er heldig da» «ja du må gjøre deg fortjent til kos» «ingen som har fått masssje av meg i år» osv osv

Anonymkode: 12cd0...fd7

Hun tror kanskje at du som mann har lyst til å jakte henne, og gjør seg litt kostbar.. Hun har vel hørt/lest at menn ikke liker lettvinne jenter, og at så fort du får "viljen din" så går du videre? Jeg gjetter.. Dette har med henne å gjøre, tidligere erfaringer kanskje, forventninger, osv osv. 

Anonymkode: 79ff7...24a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Uff, jeg fikk litt dårlig samvittighet. Mente ikke å være frekk, og du har selvsagt ikke gjort noe galt mot henne. Tror jeg ville spurt henne, ja. Noen kvinner trenger litt lengre tid enn menn på å bli klar. Ønsker deg en god jul. :) 🎄

Det går helt fint. Ikke alltid lett å lese mellom linjene når man bare skriver tekstform her inne 😁 Men, tror du hun ser på meg som en idiot som hele tiden «prøver» seg ? Er jo ganske naturlig for min del ? Vil vært også rart hvis ikke jeg gjorde det føler jeg. 
Da skal jeg spørre henne neste gang ☺️
God jul og takk for du tar deg tid 🙋‍♂️

Anonymkode: 12cd0...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forventer ikke noe seksuelt i den grad du hinter til. Jeg synes av egne erfaringer at det er rart når to personer åpenbart klikker at man har meget begrenset fysisk kontakt i form av kyssing, stryking på ryggen, kosing eller annen subtil hinting. Kanskje bare jeg som tenker helt feil her. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Du tenker nok ikke feil, men det er mulig hun tenker annerledes. Hun høres veldig interessert ut, men tenker at dette er noe du må snakke med henne om. Det er ikke slik at du ødelegger det fine dere har ved å ta opp dette. Det kan være mange grunner til at hun er litt tilbakeholden. Kanskje hun er sjenert, kanskje det er lenge siden sist hun var intim med en mann, kanskje hun er usikker på hvordan hun skal gå frem, kanskje hun er redd for å være for "på" og redd for å virke overivrig, kanskje hun har hatt ubehagelige opplevelser i fortiden. Det kan være ganske mange grunner, men det er kun hun selv som vet hvorfor. 

Men så har det jo bare gått 2 uker. Det kan hende hun bare trenger litt mer tid. 2 uker er virkelig ikke lenge, men føles kanskje lenge siden du liker henne veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for tidlig! Hun vil nok først være sikker på at du er interessert i HELE henne og ikke kun sex.
Det er en av våre største frykter som kvinne som ønsker et forhold. Å bli brukt for sex.

Et smart triks er at du også holder igjen. Virke litt mer uinteressert i sex med henne. Det vil sette i gang noen spørsmål hos henne. Kanskje vil hun tilnærme seg deg, for å se om du fortsatt har seksuell interesse i henne. 

Anonymkode: 4ec91...b4f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det går helt fint. Ikke alltid lett å lese mellom linjene når man bare skriver tekstform her inne 😁 Men, tror du hun ser på meg som en idiot som hele tiden «prøver» seg ? Er jo ganske naturlig for min del ? Vil vært også rart hvis ikke jeg gjorde det føler jeg. 
Da skal jeg spørre henne neste gang ☺️
God jul og takk for du tar deg tid 🙋‍♂️

Anonymkode: 12cd0...fd7

Nei. Jeg synes det virker som hun liker deg og at det er gjensidig kjemi. Godt mulig hun bare trenger litt tid på å bli trygg, evt. at hun synes sex er en utrygg situasjon av personlige grunner som ikke har noe med deg å gjøre. Tror det beste er at dere snakker sammen. Håper dere finner ut av det. :) 

  • Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst skrev (4 minutter siden):

Du tenker nok ikke feil, men det er mulig hun tenker annerledes. Hun høres veldig interessert ut, men tenker at dette er noe du må snakke med henne om. Det er ikke slik at du ødelegger det fine dere har ved å ta opp dette. Det kan være mange grunner til at hun er litt tilbakeholden. Kanskje hun er sjenert, kanskje det er lenge siden sist hun var intim med en mann, kanskje hun er usikker på hvordan hun skal gå frem, kanskje hun er redd for å være for "på" og redd for å virke overivrig, kanskje hun har hatt ubehagelige opplevelser i fortiden. Det kan være ganske mange grunner, men det er kun hun selv som vet hvorfor. 

Men så har det jo bare gått 2 uker. Det kan hende hun bare trenger litt mer tid. 2 uker er virkelig ikke lenge, men føles kanskje lenge siden du liker henne veldig godt. 

Takk for du tar deg tid ! Tar med dette i bunken av gode innspill. 
Da skal jeg ta en prat med henne ! Mye bedre å angripe det på den måte, helt klart. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er for tidlig! Hun vil nok først være sikker på at du er interessert i HELE henne og ikke kun sex.
Det er en av våre største frykter som kvinne som ønsker et forhold. Å bli brukt for sex.

Et smart triks er at du også holder igjen. Virke litt mer uinteressert i sex med henne. Det vil sette i gang noen spørsmål hos henne. Kanskje vil hun tilnærme seg deg, for å se om du fortsatt har seksuell interesse i henne. 

Anonymkode: 4ec91...b4f

Og om det viser seg at hun holder tilbake fordi hun er usikker og sjenert, så kan dette resultere i at hun tror han ikke har lyst på henne. Noe som da igjen vil gjøre at hun trekker seg mer tilbake... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er for tidlig! Hun vil nok først være sikker på at du er interessert i HELE henne og ikke kun sex.
Det er en av våre største frykter som kvinne som ønsker et forhold. Å bli brukt for sex.

Et smart triks er at du også holder igjen. Virke litt mer uinteressert i sex med henne. Det vil sette i gang noen spørsmål hos henne. Kanskje vil hun tilnærme seg deg, for å se om du fortsatt har seksuell interesse i henne. 

Anonymkode: 4ec91...b4f

Ja, vi er i samme båt. Bare forholdsgutt her, og har også kommunisert dette tydelig ! 
Så du mener det er lurere å «holde» litt igjen med nærkontakt ? Istedenfor å ta en prat med henne? 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vært klar etter kun 2 uker. Det er virkelig ikke lenge. Selv om man kanskje er fysisk klar så vet jeg at jeg overhodet ikke kjenner fyren etter knappe to uker.  Men det kan selvfølgelig være så mangt. Jeg har selv vært interessert i en fyr jeg bare ikke.tente.på.fysisk.overhodet, men som var en så utrolig smart og snill fyr. Jeg klarte bare ikke å la han slippe til selv om jeg så inderlig ønsket at "gnisten" skulle tennes.  En annen gang hadde jeg sopp i underlivet etter en heftig antibiotikakur, og det ville jeg selvsagt ikke at han jeg deita skulle oppdage 😬  En tredje kar husker jeg var så kosete at jeg ble stressa av hans alt for tydelige forventninger til det kosen var ment å lede til.

Anonymkode: 61e0c...2cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt ett menneske 5 ganger, og alt nå syns du det er rart dere ikke har sex?

Syns det er bra hun venter jeg.

Du skriver du er kåt og klar, men hvem mann er ikke det? 

🙄

Anonymkode: 2909e...b68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for du tar deg tid ! Tar med dette i bunken av gode innspill. 
Da skal jeg ta en prat med henne ! Mye bedre å angripe det på den måte, helt klart. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg tatt opp dette etter noen uker til. Viktig å smøre seg med tålmodighet. Gi det litt mer tid til å gå av seg selv, kanskje hun plutselig gjør fremstøt. Dere skal jo på hyttetur sammen, kanskje noe skjer da?

Eventuelt kan du ta initiativ ved å spørre om hun kan massere deg, klø deg på ryggen eller lignende. Om det er noe spesielt du liker i form av kos (for eksempel at hun koser med håret ditt), så spør om du kan legge hodet i fanget hennes og om hun kan kose med håret ditt. Jeg skjønner at du ønsker at hun skal ta initiativ, men kanskje du må hjelpe henne litt på vei? 

Endret av Trøst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Takk for svar ! 
Ja, hun ringer og tekster ganske ofte. Hun er ekstremt på, noe vi begge er. Og enten om vi ligger i sofaen eller i senga og masserer så er jeg sprengkåt jeg altså ! Men, så fort det nærmer seg så noen soner eller hinting til seksuel aktivitet så blir alt nesten kuttet tvært. Og legger føringer i tekster og tlf da får jeg som regel svar «får se om du er heldig da» «ja du må gjøre deg fortjent til kos» «ingen som har fått masssje av meg i år» osv osv

Anonymkode: 12cd0...fd7

Kanskje du skal roe ned "tilnærmelsene" dine litt?  For et mas a'gitt. Det er ikke alle som har lyst til å ha sex etter to uker.

Ro deg ned litt, vær litt gentleman og "oppvart" henne på ordentlig måte.

Det vil si å gjøre ting uten seksuell undertone og ønsker hele jævla tiden. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Møtt ett menneske 5 ganger, og alt nå syns du det er rart dere ikke har sex?

Syns det er bra hun venter jeg.

Du skriver du er kåt og klar, men hvem mann er ikke det? 

🙄

Anonymkode: 2909e...b68

Aldri sagt det er rart vi ikke har sex ? 
Sier av egene erfaringer at det er rart at man ikke har noen form for fysisk tilnærming. At jeg personlig da stiller spørsmålstegn. Men, som sagt ! Jeg kan ta heeelt feil 😅

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (2 minutter siden):

Kanskje du skal roe ned "tilnærmelsene" dine litt?  For et mas a'gitt. Det er ikke alle som har lyst til å ha sex etter to uker.

Ro deg ned litt, vær litt gentleman og "oppvart" henne på ordentlig måte.

Det vil si å gjøre ting uten seksuell undertone og ønsker hele jævla tiden. 

Takk for svar ! Det kan godt være jeg burde ! Skal absolutt ta det til ettertanke. Alt vi gjør er absolutt ikke noen ønsker bak hele tiden, er kun når man er i de situasjonene at man da kanskje tenker annerledes basert på tidligere forhold. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri sagt det er rart vi ikke har sex ? 
Sier av egene erfaringer at det er rart at man ikke har noen form for fysisk tilnærming. At jeg personlig da stiller spørsmålstegn. Men, som sagt ! Jeg kan ta heeelt feil 😅

Anonymkode: 12cd0...fd7

Gjetter som kvinne selv, at hun ikke rører deg fordi de fleste menn tar det som flott, nå er det igang.

Og da er det vanskelig å stoppe dere uten at det blir dårlig stemning ect

Jeg hadde tatt det som ett særs dårlig tegn, om en mann hadde "tatt opp" at han ble for lite klådd på etter 5 møter.

Hyttetur betyr jo som oftest sex uansett.

Anonymkode: 2909e...b68

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar ! Det kan godt være jeg burde ! Skal absolutt ta det til ettertanke. Alt vi gjør er absolutt ikke noen ønsker bak hele tiden, er kun når man er i de situasjonene at man da kanskje tenker annerledes basert på tidligere forhold. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Bra! Nei, men ser jo på svarene hun gir på meld at du er på temaet hele tiden. Nå virker hun interessert i deg, så ta to skritt tilbake og la henne puste. Så mulig det blir noe mer etterhvert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tar hun på deg i det hele tatt? På ikke-seksuelle måter altså.

Anonymkode: a4813...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (5 minutter siden):

Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg tatt opp dette etter noen uker til. Viktig å smøre seg med tålmodighet. Gi det litt mer tid til å gå av seg selv, kanskje hun plutselig gjør fremstøt. Dere skal jo på hyttetur sammen, kanskje noe skjer da?

Eventuelt kan du ta initiativ ved å spørre om hun kan massere deg, klø deg på ryggen eller lignende. Om det er noe spesielt du liker i form av kos (for eksempel at hun koser med håret ditt), så spør om du kan legge hodet i fanget hennes og om hun kan kose med håret ditt. Jeg skjønner at du ønsker at hun skal ta initiativ, men kanskje du må hjelpe henne litt på vei? 

Jeg kan smøre meg jeg, så helt enig. Vil ikke ødelegge noe bra pga at jeg har en evnt misoppfattning av ting. Alle er jo forskjellige, fullt klar over det ☺️
Får legge noen føringer med iniativ på hyttetur da, ikke fremmed for det ! 
Men, som en under her skrev vil jeg ikke oppfattes som en som forventer sex ? Masssje eller massering i hodet er mer enn masse det og en god start ! 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men tar hun på deg i det hele tatt? På ikke-seksuelle måter altså.

Anonymkode: a4813...f8a

Jada, massevis. Holder hender, klemmer meg hele tiden, kjappe små nuss. og gjør typ «alt» annet enn det du beskriver !

Anonymkode: 12cd0...fd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...