Gå til innhold

Dater en jente - lite intimitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som ett stykke kjedelig kvinnfolk. Mange av dem dessverre. Dropp henne og gå videre, du kommer ikke til å angre i lengden!

Og ikke hør på hva kvinnfolk her inne skriver. En ting alle menn burde forstå, ALDRI ta tips og råd ifra kvinnfolk når det kommer til dating. Hva en kvinne sier og gjør er ofte to forskjellige ting! Tro meg, fleste mannfolk med litt erfaring vet dette(du har vell sikkert erfart dette selv også?)

Anonymkode: de6e9...d65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (10 timer siden):

2 uker og du forventer at det skal skje noe seksuelt?? 

(Det kommentaren er sitert, så nytter ikke å fjerne den).

Kommentaren var ikke frekt ment. Personlig synes jeg 2 uker er altfor kort tid, og mange kvinner vil nok være enig i det. Mange trenger tid på å bli trygg. Det kan være hele forklaringen. Trenger ikke å ha noe med deg å gjøre. :) 

Mange kvinner mener også at ditt syn på sex i tidlig fase av et forhold er helt unormalt. 

Anonymkode: 72a31...ea9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte mest på det du skrev om hvordan hun svarte på meldingene, med at du fikk se om du hadde gjort deg fortjent til det eller om du var heldig. Når noen skriver noe slikt så føler ikke jeg de er så interessert i sex og det er noe man bare "gir som en belønning". Greit at 2 uker ikke er lenge, men når dere har det slik som dere og hun virker så avvisende så hadde jeg tenkt at man ikke var en match der,hadde det vært noe som lå bak ville jeg nå nevnt noe om det. For meg er sexen veldig viktig i ett forhold, og visst jeg hadde følt det hadde vært mismatch der fra start så hadde jeg revurdert hele greien. Jeg ville tatt hytteturen og sett hvordan den gikk og visst det er helt likt der så ville jeg tatt det opp med henne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei, 

Har for 2 uker siden truffet en super hyggelig jente ! Alt har gått utrolig fort som dere skjønner. 
Vi har truffes fem ganger på disse 2 ukene. Tatt en kaffe, godt tur ute og fyrt opp bål, spist middag, hun har vært hos meg, jeg har vært hos hun hvor jeg også hilset på hennes mamma som var innom. 
 

Jeg tok ofte iniativ i starten, hun er like på nå med meldinger og har til og med ringt meg og spurt om jeg vil komme bort. 
 

Alt klikker 100% bra ! Har samme humoren, verdiene og mye av de samme interessene, alt er veldig bra ! Skal på hyttetur nå i romjulen og hun gledet seg veldig ! 
 

MEN… 

Hun tar ganske lite iniativ til kyssing og intimitet. Nesten null. Alltid jeg som får i gang litt kyssing, før det hele er over. Har gitt henne massasje flere ganger og koset med hun. Så fort jeg nærmer meg forsiktig de kvinnelige sonene eller gir hun mer enn 2-3 kyss så trekker hun seg fort unna. Har tatt null på meg på noe seksuell måte. 

Jeg er ganske glad i nærkontakt og intimitet. Ikke at man skal nødvendigvis ha sex med en gang, men igjen. Har man ikke de samme interessene på den biten, så er jo det vanskelig å svelge for meg. 
 

Burde selvfølgelig bare spørre hun rett ut som dere sikkert kommer til å anbefale, men vil ikke ødelegge den fantastiske starten vi har. Til og med kjøpt julegave til meg. 
Litt rådløs da jeg aldri har vært i en slik situasjon før. 
 

Vi er 32 og 34.
 

Takk på forhånd for konstruktive svar. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

2 uker er da ikke lenge. Kanskje hun bare vil ha sex først når det er blitt et skikkelig forhold. Det er da virkelig ikke så vanlig å ha sex med en gang. Jeg foretrekker å vente litt selv, har ingen interesse av å ha en lang rekke korte sexforhold.

Anonymkode: 5f104...e98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke vanlig å pule en en har møtt fem ganger ? Herrefred. Da hadde det vært en onenighter i tilfelle. Menn skjønner sjeldent at om damer virkelig er interessert i noe som noe mer en ett engangsknull så er det følelser involvert og en er redd for å bli utnyttet. Om jeg skulle pule alle jeg gikk på date med etter fem treff.... Vi må se å lære hverandre hvordan de to kjønnene ser forskjellig på sex.

Her f.eks må mann sett på bremsene i dette tilfellet, mens dama burde tatt det opp og beroliget med at: jo jeg er interessert og det blir sex, men gi meg litt tid for jeg begynner å like deg veldig og da blir jeg redd for å bli lurt og såret, igjen. hva med å lage en konkret dato for en date i fremtiden der vi koser oss slik. 

Kan du spørre mulig ts om det er slik, for å få i gang en dialog om at det gjør deg usikker på om hun liker deg. 

damer blir jaktet på fra ung alder og alle vil i buksa på oss. Det går også utover alle skikkelige menn dessverre. 

Det kan jo vise seg at dere ikke er kompatible seksuelt. At du har lyst ofte og hun er en som ikke er så glad i sex. Men ville gitt det mer tid.

Anonymkode: 38335...1ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Du bør IKKE ta opp emnet " fravær av sex" etter kun 2 uker🤣, heller ikke på hytteturen. Det vil jo ødelegge alt av trygghet og magi. 

Siden hun trekker seg vekk,når du blir for nærgående, så gjør du lurt i å ikke legge kroppsvekten din på henne så fort du får muligheten.  Tro meg,kvinner føler kåtskapen fra mannen i alle fiber i kroppen. Hun gjennomskuer også dine klønete forsøk på hennes erogene soner. 🤪 Det eneste du oppnår med det er at hun automatisk kobler dette til dine tidligere suksesshistorier seksuelt 😎🎱 - og derfor trekker seg vekk ! ( som parentes-  ikke føler seg spesiell, da triksene virker innlærte) 

Egentlig burde du være glad for at hun vil være mere trygg på dere som par,før hun lar deg få innpass . Det finnes faktisk mange kvinner som ikke har hatt utallige sexpartnere.  Så de få de har , betyr noe spesielt.  Det sier også noe om at hun er trygg på seg selv,- samt ønsker å være seriøs med deg!

( De som har mange partnere, har andre preferanser/ standarder/behov- hvilket også er greit . ❤ Cluet er felles ønske og respekt) 

Jeg synes du har kommet veldig langt på 2 uker ! Til og med hyttetur. Ikke fuck det opp 😉 Når hun er trygg ,så kommer det intime automatisk.  Du har ikke gjort fortjent på noen måte enda. Så spørs hva du vil ha ut av forholdet.  ? Du er voksen nok til å ikke oppføre deg som en kåt 17- åring . Og hun har sikkert endel å lære deg hva seriøse relasjoner gjelder.  2 uker - er langt fra seriøst enda. 

Du kan ta opp problemstillingen til påske,- ikke før 😊 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scoops skrev (21 minutter siden):

Jeg reagerte mest på det du skrev om hvordan hun svarte på meldingene, med at du fikk se om du hadde gjort deg fortjent til det eller om du var heldig. Når noen skriver noe slikt så føler ikke jeg de er så interessert i sex og det er noe man bare "gir som en belønning". Greit at 2 uker ikke er lenge, men når dere har det slik som dere og hun virker så avvisende så hadde jeg tenkt at man ikke var en match der,hadde det vært noe som lå bak ville jeg nå nevnt noe om det. For meg er sexen veldig viktig i ett forhold, og visst jeg hadde følt det hadde vært mismatch der fra start så hadde jeg revurdert hele greien. Jeg ville tatt hytteturen og sett hvordan den gikk og visst det er helt likt der så ville jeg tatt det opp med henne

Dette jeg også kommer frem til. Tenker jeg ser ann etter hytteturen, så tar det opp etter der. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er vel ikke vanlig å pule en en har møtt fem ganger ? Herrefred. Da hadde det vært en onenighter i tilfelle. Menn skjønner sjeldent at om damer virkelig er interessert i noe som noe mer en ett engangsknull så er det følelser involvert og en er redd for å bli utnyttet. Om jeg skulle pule alle jeg gikk på date med etter fem treff.... Vi må se å lære hverandre hvordan de to kjønnene ser forskjellig på sex.

Her f.eks må mann sett på bremsene i dette tilfellet, mens dama burde tatt det opp og beroliget med at: jo jeg er interessert og det blir sex, men gi meg litt tid for jeg begynner å like deg veldig og da blir jeg redd for å bli lurt og såret, igjen. hva med å lage en konkret dato for en date i fremtiden der vi koser oss slik. 

Kan du spørre mulig ts om det er slik, for å få i gang en dialog om at det gjør deg usikker på om hun liker deg. 

damer blir jaktet på fra ung alder og alle vil i buksa på oss. Det går også utover alle skikkelige menn dessverre. 

Det kan jo vise seg at dere ikke er kompatible seksuelt. At du har lyst ofte og hun er en som ikke er så glad i sex. Men ville gitt det mer tid.

Anonymkode: 38335...1ed

Takk for et bra relevant svar. Kanskje jeg burde ha en litt løs samtale rundt dette. Hun har jo sagt litt mer av det det du er innpå der typ. : «ikke hvem som helst som får meg» «ikke bare bare å komme i buksa mi» og alt sånne hinting ting. Føler det bare har motsatt effekt på meg, men man er vel Kqnskje bare forksjellige. Sier ikke jeg vil ha sex nå, men greit å vite om hun er interesert på den måten eller bare asexuel 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg heller veldig mot denne etter alle tilbakemeldingene. Vil ikke tråkke hun på tærne eller gå over noen streker. 
Men, greit med litt kommunikasjon. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Jeg sier bare, husk at du ble advart. Når du sitter der etter forelskelsen har gitt seg og du savner het sex. 80% av damene her er jo nettopp slike som synes sex en gang i uka er nok. Foretrekker du mer, så bør du også høre på oss i fåtall her som forteller deg hvordan det egentlig er. Denne damen kommer aldri til å bli noen gudinne i senga for deg, så innse hva du har å deale med slik at du ikke klager senere. Du ser at flertallet her ER som henne, og det er jo også derfor slik at det i flest forhold er menn som klager over for lite sex, mens kvinnene er fornøyd, eventuelt lei mas. Setter du sex høyt opp på lista, så let etter damer som også gjør det. Vi er vel i det minste fire stk av det kaliberet i denne tråden som har svart, mens de resterende 15 er som damen du dater. 

Anonymkode: 06365...58c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldinger. Hun ringte nettopp og måtte se meg før hun feiret jul. 
Så gir jeg en oppdatering etter hyttetur 😁

God jul til alle her inne !

Anonymkode: 12cd0...fd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk for alle tilbakemeldinger. Hun ringte nettopp og måtte se meg før hun feiret jul. 
Så gir jeg en oppdatering etter hyttetur 😁

God jul til alle her inne !

Anonymkode: 12cd0...fd7

Husk dette: hun er ikke aseksuell eller automatisk offer for traume for å ikke gi sin kropp etter 2 uker 😎,, heller ikke 2 mnd..  om du vinkler fremtidig samtale innen februar med  det spørsmålet,så er du garantert avskjed på grått papir.  Feil spørsmål, skjønner du 🧘‍♀️, først må dere bli kjent.  😉

Det er ikke henne det er noe feil på ! Men DU  trenger større innsikt hva kvinner og livet gjelder ❤ That's all ! God jul 🌟🌲🌟 

Skynd deg sakte...

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som ett stykke kjedelig kvinnfolk. Mange av dem dessverre. Dropp henne og gå videre, du kommer ikke til å angre i lengden!

Og ikke hør på hva kvinnfolk her inne skriver. En ting alle menn burde forstå, ALDRI ta tips og råd ifra kvinnfolk når det kommer til dating. Hva en kvinne sier og gjør er ofte to forskjellige ting! Tro meg, fleste mannfolk med litt erfaring vet dette(du har vell sikkert erfart dette selv også?)

Anonymkode: de6e9...d65

Det er nok dessverre slik at om en kvinne holder tilbake, så er hun kjedelig, og om hun gir for mye for tidlig, så er hun løs på tråden. Når kvinner blir møtt med slike holdninger, er det ikke rart at de blir usikre på hvordan de skal oppføre seg med den de liker. Folk flest kan ha en tendens til å si en ting, men så gjøre noe annet, da uavhengig av kjønn. Det er ikke noe som bare er forbeholdt kvinner. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk for alle tilbakemeldinger. Hun ringte nettopp og måtte se meg før hun feiret jul. 
Så gir jeg en oppdatering etter hyttetur 😁

God jul til alle her inne !

Anonymkode: 12cd0...fd7

Husk også at på dette forumet så er brukerne anonyme, og du vil få mange forskjellige svar. Her florerer en del troll og tilsynelatende bitre sjeler som har vært uheldige i kjærlighetslivet, noe som vil påvirke rådene de gir deg. Det jeg sier er at du burde ta disse rådene med en klype salt. Ser at du har fått noen svar fra menn (og kanskje kvinner?) som har vært uheldige på datingmarkedet og som har dårlige erfaringer, så da går de automatisk ut ifra at din situasjon også vil ende dårlig. Ingen av oss kjenner verken deg eller henne og det eneste vi kan gjøre er å anta og spekulere litt. God jul, kos dere! 

Endret av Trøst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst skrev (5 minutter siden):

Det er nok dessverre slik at om en kvinne holder tilbake, så er hun kjedelig, og om hun gir for mye for tidlig, så er hun løs på tråden. Når kvinner blir møtt med slike holdninger, er det ikke rart at de blir usikre på hvordan de skal oppføre seg med den de liker. Folk flest kan ha en tendens til å si en ting, men så gjøre noe annet, da uavhengig av kjønn. Det er ikke noe som bare er forbeholdt kvinner. 

Husk også at på dette forumet så er brukerne anonyme, og du vil få mange forskjellige svar. Her florerer en del troll og tilsynelatende bitre sjeler som har vært uheldige i kjærlighetslivet, noe som vil påvirke rådene de gir deg. Det jeg sier er at du burde ta disse rådene med en klype salt. Ser at du har fått noen svar fra menn (og kanskje kvinner?) som har vært uheldige på datingmarkedet og som har dårlige erfaringer, så da går de automatisk ut ifra at din situasjon også vil ende dårlig. Ingen av oss kjenner verken deg eller henne og det eneste vi kan gjøre er å anta og spekulere litt. God jul, kos dere! 

Dette er jo veldig enkelt for de som har litt erfaring med dating og forhold. Det at det har gått 2 uker uten man har hatt sex er bare helt fint! Men, og det er et stort men her! Hvorfor er ikke den "intime leken" på plass! Der hun tar initiativ til kos, kyssing og gir komplimenter. For det må være der innen rimelig tid. Gir man ikke en forklaring på hvorfor man vil vente med sex, og bare avviser og trekker seg tilbake? Ja så blir det tatt som dette også fra partner sin side.

Denne damen til TS har jo skapt en så stor usikkerhet i han at han har gått inn her for å få råd. Ikke noe bra start på et forhold. Vente med sex, bli kjent med hverandre og at det oppstår "følelser" er bare bra. Men måten det kommuniseres på er helt avgjørende. Når hun sier at han må fortjene det ? Det er et enormt stort rødt flagg. Det bør du faktisk notere deg TS.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (Akkurat nå):

Dette er jo veldig enkelt for de som har litt erfaring med dating og forhold. Det at det har gått 2 uker uten man har hatt sex er bare helt fint! Men, og det er et stort men her! Hvorfor er ikke den "intime leken" på plass! Der hun tar initiativ til kos, kyssing og gir komplimenter. For det må være der innen rimelig tid. Gir man ikke en forklaring på hvorfor man vil vente med sex, og bare avviser og trekker seg tilbake? Ja så blir det tatt som dette også fra partner sin side.

Denne damen til TS har jo skapt en så stor usikkerhet i han at han har gått inn her for å få råd. Ikke noe bra start på et forhold. Vente med sex, bli kjent med hverandre og at det oppstår "følelser" er bare bra. Men måten det kommuniseres på er helt avgjørende. Når hun sier at han må fortjene det ? Det er et enormt stort rødt flagg. Det bør du faktisk notere deg TS.

Nå har jeg ikke lest at han har skrevet at hun har sagt "du må fortjene det", men det kan tolkes på mange måter. Det kan være at hun trenger å stole på han, og tillit bygges over tid. Har hun blitt såret mange ganger tidligere, så er hun nok ekstra forsiktig. Men da burde hun kanskje fortalt om dette - men igjen, de har bare vært "på" i 2 uker. 14 dager. Det er virkelig ikke lenge, altså. Er nok likevel en litt rar ting å si, at man må "fortjene" intim kontakt når det er snakk om gjensidige følelser... 

Ting går jo tydeligvis litt fort frem her likevel, siden de allerede skal på hyttetur sammen. Det er mye som kan skje på kort tid, og for hver gang de tilbringer tid sammen så blir de bedre kjent også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (13 minutter siden):

Det er nok dessverre slik at om en kvinne holder tilbake, så er hun kjedelig, og om hun gir for mye for tidlig, så er hun løs på tråden. Når kvinner blir møtt med slike holdninger, er det ikke rart at de blir usikre på hvordan de skal oppføre seg med den de liker. Folk flest kan ha en tendens til å si en ting, men så gjøre noe annet, da uavhengig av kjønn. Det er ikke noe som bare er forbeholdt kvinner. 

Husk også at på dette forumet så er brukerne anonyme, og du vil få mange forskjellige svar. Her florerer en del troll og tilsynelatende bitre sjeler som har vært uheldige i kjærlighetslivet, noe som vil påvirke rådene de gir deg. Det jeg sier er at du burde ta disse rådene med en klype salt. Ser at du har fått noen svar fra menn (og kanskje kvinner?) som har vært uheldige på datingmarkedet og som har dårlige erfaringer, så da går de automatisk ut ifra at din situasjon også vil ende dårlig. Ingen av oss kjenner verken deg eller henne og det eneste vi kan gjøre er å anta og spekulere litt. God jul, kos dere! 

igjen TS, ikke hør på rådene til hva kvinner her inne sier. Alle dating eksperter osv, som virkelig forstår seg på kvinne mentalitet sier dette. Og vi menn har også erfart dette mange ganger opp igjennom oppveksten. 

Og vi menn også kan fort bli utelukker hvis vi ikke er nok frempå, så lei av kvinner her inne alltid tar på seg offerrollen. Dere kvinner her inne kan være dyktige på det må jeg si.

Alltid vi som må forstå dere. Derfor sikkert en del menn her inne bli litt oppgitt. Det som skrives her inne, står ikke i samsvar med hva mange menn opplever selv i det virkelig liv. Ikke mer komplisert en det vettu.

Anonymkode: de6e9...d65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunn Greta
Antiviruset skrev (7 minutter siden):

Dette er jo veldig enkelt for de som har litt erfaring med dating og forhold. Det at det har gått 2 uker uten man har hatt sex er bare helt fint! Men, og det er et stort men her! Hvorfor er ikke den "intime leken" på plass! Der hun tar initiativ til kos, kyssing og gir komplimenter. For det må være der innen rimelig tid. Gir man ikke en forklaring på hvorfor man vil vente med sex, og bare avviser og trekker seg tilbake? Ja så blir det tatt som dette også fra partner sin side.

Denne damen til TS har jo skapt en så stor usikkerhet i han at han har gått inn her for å få råd. Ikke noe bra start på et forhold. Vente med sex, bli kjent med hverandre og at det oppstår "følelser" er bare bra. Men måten det kommuniseres på er helt avgjørende. Når hun sier at han må fortjene det ? Det er et enormt stort rødt flagg. Det bør du faktisk notere deg TS.

Nettopp! Jeg trur også hun bare tester han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold som starter for intenst og baserer seg på bare sex blir sjeldent gode forhold. Finnes noen, men de er unntakene som bekrefter regelen. 

Og siden Ts sutrer over å ikke hatt sex i løpet av to uker er det ganske tydelig at han er umoden. 

Håper ikke hun gir inn og finner seg noen som ikke har noe imot å bli kjent før man ligger. 

Anonymkode: 44924...cd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Forhold som starter for intenst og baserer seg på bare sex blir sjeldent gode forhold. Finnes noen, men de er unntakene som bekrefter regelen. 

Og siden Ts sutrer over å ikke hatt sex i løpet av to uker er det ganske tydelig at han er umoden. 

Håper ikke hun gir inn og finner seg noen som ikke har noe imot å bli kjent før man ligger. 

Anonymkode: 44924...cd6

Ganske spesielt å klage på sexmangel 2 uker etter man har møtt en person 🤣 og attpåtil skrive på KG ....som om det er jenta det er noe merkverdig ved ...( ordlyden og beskrivelsene)  - sprengkåt kontra overraskende tilbaketrekkelse,,,blandet med erogene soner forstått 🙈 

Det lyser useriøs mann lang vei . Dette burde han både hatt erfaring og kunnskap om . Dersom han ikke er 23 år: ukyssa og desperat eller en som høvler over alt han har tilgang på ..og da helst yngre..de eldre er mer skeptiske Og dette var en ny erfaring for TS.... Få damer , uansett alder,som lever i La La Land, og attpåtil opplever miskreditt pga mannens lave standard 🥳

Om jeg var henne og hadde kunnskap om dette innlegget, så ville både hyttetur og mannen blitt canceled.  

Skal endel til å rette opp den innstillingen fra en " voksen " mann. Dersom han var seriøs, ville problemstillingen aldri vært opprettet i utgangspunktet. Etc,,etc..

Ikke personlig til deg TS,men sak og ikke person . Du har som sagt mye å lære 😊Du ber om kvinners perspektiv: endel her som rygger baklengs 😅

Du har approached for hardt ! Fremgangsmåte, ordlyden og innlegget her til fremmede mennesker om noe som skulle vært mellom dere 2 helt privat og i kjærlighet sier meg at du enten tar altfor lett på ting,eller er bekymringsverdig intens og utenfor A4. Innlegget ødela alt ! Du burde tatt deg tid, ikke minimert henne eller lagt ut her. Skulle vært mellom dere. 

Har med integritet å gjøre. 

Ikke en vinn/vinn for henne.  Dere matcher mest sannsynlig ikke.

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 time siden):

Du har approached for hardt ! Fremgangsmåte, ordlyden og innlegget her til fremmede mennesker om noe som skulle vært mellom dere 2 helt privat og i kjærlighet sier meg at du enten tar altfor lett på ting,eller er bekymringsverdig intens og utenfor A4. Innlegget ødela alt ! Du burde tatt deg tid, ikke minimert henne eller lagt ut her. Skulle vært mellom dere. 

Enig i en del av det du skriver, men stusser litt på det siterte. Innlegg til fremmede etter kort bekjentskap flommer jo KG over av fra kvinner, med all verdens overtenking og rare tolkninger. Da er det veldig mye her inne som skulle vært mellom 2 stykker helt privat. Sier du det samme til de hundrevis av kvinner som spør KG om hver minste ting og legger ut om privatlivet her? Er det bare når en mann gjør det at det er galt? 

Anonymkode: d8de9...3a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...