Gå til innhold

Dater en jente - lite intimitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ok, dette heller jeg mest på. Gi det tid. 
Men, merker det tar jo på. Skal jeg gå imot mine følelser og instinkt, og slutte med intime iniativ ? 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Bli skikkelig kjent med henne. 2 uker er ingenting i det lange løp. Du virker mer despo om du tar det opp! For noen er det helt naturlig å vente en god stund før man er intim. Andre er ikke intime før ekteskap så ta heller en avsjekk etter 3-4 mnd om hva hennes tanker er. Du bør i alle fall ikke presse. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves 😊

God jul!

Anonymkode: 964a2...e37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To uker er ingenting! Jeg blir sånn  som henne,hvis det er en jeg liker. Da vil jeg holde igjen litt for at han skal skjønne at jeg er seriøst og at det skal føles ekstra spesielt når vi endelig er sammen.

Anonymkode: 1bc56...69b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det så rart at mange ønsker å vente egentlig? Det kan, men må ikke bety at de er uinteresserte i sex, men at de er redd for mange menns syn på damer som har ligget med "for mange". Hore/madonna-greia. Hvis man må date mange menn før man finner den det klaffer med som man ønsker å bli sammen med, og man ligger med alle disse tidlig, da er man plutselig utelukket som livspartner for mange menn. Kvinner straffes for å ville vente eller så straffes de for å ikke vente.

Anonymkode: a4813...f8a

Hvordan i alle dager skal andre menn finne ut av dette? Det er ingen som vet hvor mange jeg har ligget med, eller hvor tidlig jeg ligger med en mann i datingen. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

To uker er ingenting! Jeg blir sånn  som henne,hvis det er en jeg liker. Da vil jeg holde igjen litt for at han skal skjønne at jeg er seriøst og at det skal føles ekstra spesielt når vi endelig er sammen.

Anonymkode: 1bc56...69b

Der igjen kommer samme problem, det skal "føles ekstra spesielt". Det vil si, TS og alle andre menn som liker sex, damene kommer til å mene at sex skal være for spesielle anledninger. Hver lørdag og kanskje hver onsdag i tillegg om dere er heldige. Aldri en kjapp en, eller en blowjob i bilen før jobb.

 

Det kommenteres hele tiden at vi kvinner ikke må velge badguys fordi de vil vi klage på i familielivet, og her er det samme for menn. Ikke velg damen som venter/vil ha spesiell sex/snakker om sex som noe man gir mannen, for da kommer dere til å sitte frustrerte resten av livet. 

Anonymkode: 06365...58c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar ! 
Ja, hun ringer og tekster ganske ofte. Hun er ekstremt på, noe vi begge er. Og enten om vi ligger i sofaen eller i senga og masserer så er jeg sprengkåt jeg altså ! Men, så fort det nærmer seg så noen soner eller hinting til seksuel aktivitet så blir alt nesten kuttet tvært. Og legger føringer i tekster og tlf da får jeg som regel svar «får se om du er heldig da» «ja du må gjøre deg fortjent til kos» «ingen som har fått masssje av meg i år» osv osv

Anonymkode: 12cd0...fd7

Denne responsen hadde jeg reagert på. Det virker som at hun legger opp til å ha deg rundt lillefingeren sin, og at kos er noe "du skal få", ikke noe "dere skal ha". Et slikt forhold hvor man må forhandle om kos er et dårlig tegn. Utover dette høres det ut som en bra dame, og hun trenger nok litt tid. Men som sagt, det virker også som hun liker å ha overtaket på deg.

Anonymkode: af31f...2e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan i alle dager skal andre menn finne ut av dette? Det er ingen som vet hvor mange jeg har ligget med, eller hvor tidlig jeg ligger med en mann i datingen. 

Der igjen kommer samme problem, det skal "føles ekstra spesielt". Det vil si, TS og alle andre menn som liker sex, damene kommer til å mene at sex skal være for spesielle anledninger. Hver lørdag og kanskje hver onsdag i tillegg om dere er heldige. Aldri en kjapp en, eller en blowjob i bilen før jobb.

 

Det kommenteres hele tiden at vi kvinner ikke må velge badguys fordi de vil vi klage på i familielivet, og her er det samme for menn. Ikke velg damen som venter/vil ha spesiell sex/snakker om sex som noe man gir mannen, for da kommer dere til å sitte frustrerte resten av livet. 

Anonymkode: 06365...58c

Så man må lyve da. Eller nekte å si noe om antall.

Altså ja, jeg er enig med deg, altfor mange menn mener at hun som er god nok til å ligge med dermed ikke er god nok til å stifte familie med. De skyter seg selv i foten med den tankegangen. Jeg sier bare at når vi vet at mange menn tenker akkurat sånn, så er det ikke rart at damer (også de som egentlig er glad i sex og vil ha det oftere enn hver lørdag) holder igjen i begynnelsen.

Anonymkode: a4813...f8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før tinder så het det seg at hun var ikke klar. Men åpen. Så lenge hun responderer noe, så er hun med. 

Før tinder kunne det ta opp mot ca 6 mnd før hun var klar. Det er vel på en måte en slags lek, for å føle seg trygg. Den som venter lenge på noe godt, venter aldri forgjeves 👍

Anonymkode: 00779...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så man må lyve da. Eller nekte å si noe om antall.

Altså ja, jeg er enig med deg, altfor mange menn mener at hun som er god nok til å ligge med dermed ikke er god nok til å stifte familie med. De skyter seg selv i foten med den tankegangen. Jeg sier bare at når vi vet at mange menn tenker akkurat sånn, så er det ikke rart at damer (også de som egentlig er glad i sex og vil ha det oftere enn hver lørdag) holder igjen i begynnelsen.

Anonymkode: a4813...f8a

Jeg tror ikke oppegående voksne snakker om antall altså. Har ikke fått det spørsmålet siden jeg var tenåring. En mann som lurer på det og virker å synes det er viktig er vel nettopp en mann en sexglad dame IKKE ønsker seg. Dette går begge veier. Liker man sex, og ønsker å ha hyppig sex i et forhold, så må man for det første velge noen som digger sex like mye som en selv, og det innebærer ofte at man har hatt en del sex, eller i det minste har en fordomsfri tankegang. Bryr man seg om antall partnere damen har hatt fortjener man strengt tatt ikke de sexglade damene heller. Jeg tenker synd for dem 😛 

Anonymkode: 06365...58c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så man må lyve da. Eller nekte å si noe om antall.

Altså ja, jeg er enig med deg, altfor mange menn mener at hun som er god nok til å ligge med dermed ikke er god nok til å stifte familie med. De skyter seg selv i foten med den tankegangen. Jeg sier bare at når vi vet at mange menn tenker akkurat sånn, så er det ikke rart at damer (også de som egentlig er glad i sex og vil ha det oftere enn hver lørdag) holder igjen i begynnelsen.

Anonymkode: a4813...f8a

«Nekte å si noe om antall»? Jeg er i 30-årene, og ingen har da spurt om hvor mange jeg har ligget med ihvertfall de siste 10 årene 🙄

Anonymkode: 2f2ce...93d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Bli skikkelig kjent med henne. 2 uker er ingenting i det lange løp. Du virker mer despo om du tar det opp! For noen er det helt naturlig å vente en god stund før man er intim. Andre er ikke intime før ekteskap så ta heller en avsjekk etter 3-4 mnd om hva hennes tanker er. Du bør i alle fall ikke presse. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves 😊

God jul!

Anonymkode: 964a2...e37

Enig i at man virker mer despo om man tar det opp. Men du kan ikke forvente at en mann skal sitte og vente evig heller. Hvis hun vil vente til ekteskapet er det noe man må si klart og tydelig ifra om, det kan du ikke forvente at man bare skal forstå. Hvis du skal vente 6 mnd med sex er det jo åpenbart at du ikke er en veldig seksuell person, og da kanskje en dårlig match. Flere av dere skriver som om han bare har å vente så lenge hun vil, men han skylder henne faktisk ingenting. Hun kan ikke kreve noe som helst av ham. Han er like mye ute etter å finne en bra partner som det hun er. Nei kvinner vil ikke ha en mann som bare er ute etter sex, men menn vil ikke ha en dame som ikke har noe interesse for sex og bare bruker det som et lokkemiddel. 

Uansett, to uker er altfor kort tid til å trekke noen slutninger. 

Anonymkode: d8de9...3a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

«Nekte å si noe om antall»? Jeg er i 30-årene, og ingen har da spurt om hvor mange jeg har ligget med ihvertfall de siste 10 årene 🙄

Anonymkode: 2f2ce...93d

Så bra! :) Men om man dømmer utifra KG-tråder om antall sexpartnere så er det ganske vanlig å spørre om og ikke uvanlig at menn har sterke meninger om hvilket antall som er innafor som dame (som regel langt færre enn det som er innafor for dem selv!). Men får håpe at KG-folk ikke er representative for resten av befolkningen 😁

Anonymkode: a4813...f8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei, 

Har for 2 uker siden truffet en super hyggelig jente ! Alt har gått utrolig fort som dere skjønner. 
Vi har truffes fem ganger på disse 2 ukene. Tatt en kaffe, godt tur ute og fyrt opp bål, spist middag, hun har vært hos meg, jeg har vært hos hun hvor jeg også hilset på hennes mamma som var innom. 
 

Jeg tok ofte iniativ i starten, hun er like på nå med meldinger og har til og med ringt meg og spurt om jeg vil komme bort. 
 

Alt klikker 100% bra ! Har samme humoren, verdiene og mye av de samme interessene, alt er veldig bra ! Skal på hyttetur nå i romjulen og hun gledet seg veldig ! 
 

MEN… 

Hun tar ganske lite iniativ til kyssing og intimitet. Nesten null. Alltid jeg som får i gang litt kyssing, før det hele er over. Har gitt henne massasje flere ganger og koset med hun. Så fort jeg nærmer meg forsiktig de kvinnelige sonene eller gir hun mer enn 2-3 kyss så trekker hun seg fort unna. Har tatt null på meg på noe seksuell måte. 

Jeg er ganske glad i nærkontakt og intimitet. Ikke at man skal nødvendigvis ha sex med en gang, men igjen. Har man ikke de samme interessene på den biten, så er jo det vanskelig å svelge for meg. 
 

Burde selvfølgelig bare spørre hun rett ut som dere sikkert kommer til å anbefale, men vil ikke ødelegge den fantastiske starten vi har. Til og med kjøpt julegave til meg. 
Litt rådløs da jeg aldri har vært i en slik situasjon før. 
 

Vi er 32 og 34.
 

Takk på forhånd for konstruktive svar. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Har kun gått 2 uker, du må ikke ha det så travelt, for meg hadde det vert turn off

Anonymkode: 0a834...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tror ikke oppegående voksne snakker om antall altså. Har ikke fått det spørsmålet siden jeg var tenåring. En mann som lurer på det og virker å synes det er viktig er vel nettopp en mann en sexglad dame IKKE ønsker seg. Dette går begge veier. Liker man sex, og ønsker å ha hyppig sex i et forhold, så må man for det første velge noen som digger sex like mye som en selv, og det innebærer ofte at man har hatt en del sex, eller i det minste har en fordomsfri tankegang. Bryr man seg om antall partnere damen har hatt fortjener man strengt tatt ikke de sexglade damene heller. Jeg tenker synd for dem 😛 

Anonymkode: 06365...58c

Håper det :) Synd for dem ja, men verst for dama som ikke klarer å leve opp til mannens ønske da.

Anonymkode: a4813...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra! :) Men om man dømmer utifra KG-tråder om antall sexpartnere så er det ganske vanlig å spørre om og ikke uvanlig at menn har sterke meninger om hvilket antall som er innafor som dame (som regel langt færre enn det som er innafor for dem selv!). Men får håpe at KG-folk ikke er representative for resten av befolkningen 😁

Anonymkode: a4813...f8a

Kan love deg at MENN som henger på KG ikke er representative nei 😅  Jeg skrev lenger opp her, og jeg har heller ikke blitt spurt om antall siden tenårene, hadde noen spurt om det tror jeg at jeg hadde begynt å le og trodd de spøkte!

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håper det :) Synd for dem ja, men verst for dama som ikke klarer å leve opp til mannens ønske da.

Anonymkode: a4813...f8a

Hva er verst for dem? Altså, damene som ikke er så glade i sex har det jo stort sett fint i forholdene sine, det er mennene som sliter. Så det her er tap tap for menn det. Enten må de aktivt lete etter noen som liker sex, og dermed både dumpe damer som TS forteller om og være fordomsfrie for andres erfaringer, eller så får de sitte der og surmule om manglende sex med den jomfruelige kona si da 😛 

Anonymkode: 06365...58c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lest alle kommentarene, men jeg tenker at hun virker som en skikkelig jente med litt lite tro på seg selv. Spør henne, og si at du har ingen problemer med å vente viss hun vil vente 😊

Anonymkode: 2dc72...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan love deg at MENN som henger på KG ikke er representative nei 😅  Jeg skrev lenger opp her, og jeg har heller ikke blitt spurt om antall siden tenårene, hadde noen spurt om det tror jeg at jeg hadde begynt å le og trodd de spøkte!

Hva er verst for dem? Altså, damene som ikke er så glade i sex har det jo stort sett fint i forholdene sine, det er mennene som sliter. Så det her er tap tap for menn det. Enten må de aktivt lete etter noen som liker sex, og dermed både dumpe damer som TS forteller om og være fordomsfrie for andres erfaringer, eller så får de sitte der og surmule om manglende sex med den jomfruelige kona si da 😛 

Anonymkode: 06365...58c

Hvis de er sammen med en mann som respekterer et nei, så. Det er det ikke alle som gjør. Å leve med sexmas og følelsen av å aldri strekke til, eller verre: bli presset til sex de ikke ønsker, det er ikke så kult det heller. 

Anonymkode: a4813...f8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis de er sammen med en mann som respekterer et nei, så. Det er det ikke alle som gjør. Å leve med sexmas og følelsen av å aldri strekke til, eller verre: bli presset til sex de ikke ønsker, det er ikke så kult det heller. 

Anonymkode: a4813...f8a

Nei, men da må man ta ansvar og avslutte forholdet. Herregud, snakk om å kjøre offermentalitet her! Velg noen man er kompatible med seksuelt så går det meste av seg selv!

Anonymkode: 06365...58c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gunn Greta

Jeg får en liten følelse av at denne kvinnen vurderer deg som kjæreste. Ikke fordi hun egentlig vil det, men fordi du antagelig overøser henne med oppmerksomhet. 

Det kan være hun ligger med deg også. 

Men hun vil jo forstå at du ikke er den rette for henne. For etter kun to korte uker er du veldig opptatt av å knulle ho, ikke lære ho å kjenne. 

Dette merker hun. Så hun nusser litt på deg og er med på opplegget ditt. 

Jeg tipper at etter denne hytteturen er hun over alle hauger. 

Jeg har møtt sånne som deg TS. Og jeg har vært litt som denne damen. Og jeg har tenkt: han vil ikke ha MEG. Han vil bare ha NOEN. Han tror vi er DER, og vil derfor ligge med en gang. 

Om det er et forhold du vil ha, så sett deg på hendene dine og bli kjent med henne. Ikke la kuken styre deg. 

Endret av Gunn Greta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei, 

Har for 2 uker siden truffet en super hyggelig jente !

Anonymkode: 12cd0...fd7

Hallo mann! Det har bare gått 2 uker! 
Gi det nå litt tid da.

2 uker er ingen ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunn Greta skrev (3 minutter siden):

Jeg får en liten følelse av at denne kvinnen vurderer deg som kjæreste. Ikke fordi hun egentlig vil det, men fordi du antagelig overøser henne med oppmerksomhet. 

Det kan være hun ligger med deg også. 

Men hun vil jo forstå at du ikke er den rette for henne. For etter kun to korte uker er du veldig opptatt av å knulle ho, ikke lære ho å kjenne. 

Dette merker hun. Så hun nusser litt på deg og er med på opplegget ditt. 

Jeg tipper at etter denne hytteturen er hun over alle hauger. 

Jeg har møtt sånne som deg TS. Og jeg har vært litt som denne damen. Og jeg har tenkt: han vil ikke ha MEG. Han vil bare ha NOEN. Han tror vi er DER, og vil derfor ligge med en gang. 

Om det er et forhold du vil ha, så sett deg på hendene dine og bli kjent med henne. Ikke la kuken styre deg. 

Du har riktig i alt du skriver innledningsvis. 
Vil gjerne vente jeg, og vil ikke presse på noe som helst. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har ikke lest alle kommentarene, men jeg tenker at hun virker som en skikkelig jente med litt lite tro på seg selv. Spør henne, og si at du har ingen problemer med å vente viss hun vil vente 😊

Anonymkode: 2dc72...f3f

Jeg heller veldig mot denne etter alle tilbakemeldingene. Vil ikke tråkke hun på tærne eller gå over noen streker. 
Men, greit med litt kommunikasjon. 

Anonymkode: 12cd0...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...