Gå til innhold

Gulljentas første dager


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Monja, Lille Ballerina og fru Biscuit: :klem:

Takk for beroligende ord :)

Jeg tenker mindre på det nå, noen symptomer er det jo alltids, om ikke annet så ømme pupper i hvert fall! Auau...

Vi skal kanskje fortelle det til foreldrene våre neste helg! :hoppe:

Får besøk av svigers på søndagen, skal servere elgstek og så kunne vi jo invitert foreldrene mine over også og bare overraske alle skikkelig!

Synes jeg ser ansiktene deres! :-D

Resten av familien passer det bra å fortelle det til på julaften eller når vi ses i jula synes jeg! Men da er jeg over 12 uker, og har kanskje fått ordentlig mage, så det spørs hvor lenge vi kan skjule det!

Jeg spiser ikke så ekstremt mye lenger, men glad i kveldsmat er jeg. Da går det gjerne med to store glass melk og brødskive med banan! :sikle:

Sist var jeg også utrolig glad i melk! Drakk halvannen liter om dagen på det meste :overrasket:

Trenger vel kalsium da antagelig!

Tid for legging og sofakos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da går det gjerne med to store glass melk og brødskive med banan! :sikle:

:ler:

Dette høres kjent ut du.

Jeg er også inmari glad i melk og banan for tiden - dog, jeg må ha o'boy i melka for å greie å drikke den da, men melk "MÅ" jeg ha...

*ler*

Ha en fortsatt fin dag da, og kos det i soffaen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til Chiquita, LB og Charmina! :klem:

Brage er syk stakkar! Han hadde 39,4 i feber og jeg hentet ham i barnehagen var han så slapp og trøtt at han sovna mens jeg kledde på ham. Å vennen min :troest::grine:

Håper han blir bedre fort nå. Skjønner ikke helt hva det er, han er ikke forkjøla eller noe sånt :klø:

Han fikk litt febernedsettende og sover tungt nå :sove:

I dag har jeg vondt i hodet igjen... :sur:

Våkna med det i morges. Skikkelig spenningshodepine! Skal slappe av litt jeg også etterpå.

God onsdag til dere som stikker innom! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest litt om barnesykdommer og jeg lurer på om det kan være den 4. barnesykdommen?

Den gir høy feber i 2-3 dager og så utslett når feberen er nesten borte igjen. Hvis han får utslett etter hvert får vi jo svaret på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar lille gutten :tristbla: Skal du til legen med han, eller skal du se det litt ann? Håper han blir fort frisk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille Bragegutten :troest: Vår lille (eller store ifht til Brage da) ble syk i barnehagen i går og mannen min hentet han. Jeg er jo på hybelen, og det er helt grusomt å ikke være hjemme hos han :grine: Han også hadde skikkelig høy feber i går, men i dag hadde han nesten ikke feber - så i morgen er han kanskje frisk igjen :) Håper det blir det samme med ditt lille gull :klem:

Også måå jeg jo bare få kommentere det nye bilde av Brage i avataren din: For en sjarmør altså :hjerter:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakars lille Brage med høy feber. :troest:

Håper feberen har gått ned igjen til i morgen etter en god natts søvn.

Enig med Leanora her, det nye bildet av Brage i avataren din er bare helskjønt. Han er så fin en liten gutt. :hjerter:

Håper hodepinen din har gitt seg litt. Det er skikkelig pyton når det står på som verst.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Palmen, Lille Ballerina, Leanora og Heidi76!

Takk for bildeskryt! :sjarmor:

Brage la seg tidlig i kveld, han var så trøtt at han bare sovna på fanget mitt. Målte tempen før jeg la ham, og den var fortsatt høy, 39,7, selv om han hadde fått Paracet tidligere på dagen. Han fikk én til og sovna veldig fort. Håper han er bedre i morgen!

I dag klarte jeg ikke å styre meg, plumpa ut med hemmeligheten til styreren i familiebarnehagen! Hun er jo også gravid, og det hang noen fine UL-bilder i gangen hos dem, så da begynte vi å snakke om babyer, spark, mage, kvalme osv. Så nå er det to stk. som vet det bortsett fra oss da. Til helga vet svigers det også! :tommel:

Ha en fin kveld alle! :klem:

Skal snart kose oss med nyeste episode av Fruene! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Brage, håper han blir fort frisk igjen! Kan ikke være lett å være mamma når barna ikke har det bra, det kan jeg forestille meg. :klem:

Håper du har en fin kveld og koser deg med Fruene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, hva er skjedd :redd: ...innlegget jeg la igjen her i boken tidligere i dag er jo borte!??? :tristbla:

Anyway - dakkar lille Brage-vennen da! :troest: Håper han blir fort frisk igjen! :kyss:

Og bilde av gullet som du har i avataren nå er jo bare DET gullkornet! :Nikke: Så herlig! En sånn pode vil jeg også ha!!! :sjarmor:

Håper det er bedre med hodet nå i kveld - vi er visst to som vet alt om akkurat den plagen der... :forvirret:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener, Soul, Orkideen, Lille Ballerina og Mrs. Potter! :klem:

Brage hadde 39,5 i dag morges, og mannen er hjemme med ham i dag. Mens jeg sitter her på jobb og tenker på den lille gutten min... :grine:

Ganske kvalm i dag, trøtt og som vanlig vondt i hodet!

I går kveld hadde jeg veldig hjertebank og menssmerter! Kjentes som magen strammet seg veldig. Minnet faktisk om kynnere, men det er vel ikke mulig å få det så tidlig?? :overrasket:

Jaja, back to work... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dakkar dakkar liten da... Uff, får si som de andre - fortsatt god bedring til gullet! :troest:

Også håper jeg at du får en fin dag uten for mye strabaser, kvalme og ja, dumme tanker. Lille Brage blir frisk vettu, og om det er noe trøst så er jo unger "mindre" syke når de er syke, enn hva vi er.

Håper du og dine får en fin dag uansett!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...