Gå til innhold

Gulljentas første dager


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Mannen fikk forresten tilslag på en kjempefin tvillingpulk i dag! Men litt senere ringte de og sa at den var solgt til noen andre likevel! :sur:

Makan! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næh! Det går ikke an!!!

Enten så fikk dere det, eller noen andre...og dere kan ikke ha fått det med mindre de andre har takket nei... Så utrolig dårlig!!! :sur:

Forresten, den lille bulen du kjenner...det er sikkert bare livmoren, som altså blir litt fortere stor andre gangen. Spesielt siden det er så "kort" tid siden sist den bar på en skatt! :) Meeen, det er klart...den kan skjule både en og to og tre overraskelser også! :grine2:

Får se hvordan signatur jeg får til slutt ja. Leker meg enn så lenge, så blir det vel noe når jeg i det minste vet kjønnet, eller noe slikt... Litt artig å kunne ha med et slikt UL-bilde, eller lage et tema liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :klem: Lenge siden jeg har vært innom nå. Var jo en tur i Milano i helga, og da er det plutselig mye å sette seg inn i når man skal tilbake til hverdagen igjen.

Jeg synes også at magen vokser altfor fort. Mye av det er nok flesk, tror jeg, men jeg synes allerede at jeg kan kjenne at det er stramt og buler litt nederst i magen. Det er jo så spennende alt det som skjer! Jeg føler meg som en eneste stor eksperimentboks :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Orkideen og fru Biscuit! :klem:

:hoppe: I dag er jeg så hoppende glad for at Peony har testet POSITIVT!!! :grine2:

Det blir et veldig baby-rush her inne til sommeren etter denne gull-måneden oktober! :ler:

I dag er det mye bedre vær, og lettere å holde seg våken og i godt humør!

Skal på babysvømming i ettermiddag, og lurer litt på om de andre mødrene i garderoben kommer til å se på magen min... :sjenert:

God onsdag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, det er så fantastisk herlig med Peony, mannen og bitteliten altså! :hjerte:

Og tenk, kanskje dere får nesten samtidig, med termin såpass tett! Det hadde jo vært artig! Dere får i allefall mulighet til å sammenligne uke for uke fremover! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kjære Peony og Orkidéen! :klem:

Å, det er så gøy at vi er så mange gravide! :grine2:

Det kan jo hende vi får omtrent samtidig Peony, hvis jeg går på overtid og du føder før tida!

Prøvde desperat å finne fram en stor joggebukse jeg kunne dasse rundt i i kveld, men endevendte hele klesskapet uten resultat! Kan ikke forstå hvor den har blitt av! Jeg vil ikke gå rundt i disse trange olabuksene lenger! :sur:

På lørdag skal jeg ut og lete etter en mammabukse som ikke skriker "mammabukse" lang vei, som jeg kan bruke hjemme og litt på jobben etter hvert. Vil ikke fortelle det der ennå, og kollegene mine kjenner alle de gamle mammaklærne mine, for de gikk på rundgang mellom de gravide damene der en stund! :ler:

Oi, snart torsdag allerede! :danse:

Helga nærmer seg! Det er jo en trøst når helgene går så fort at ukene også flyr forbi...

I dag er jeg 6+5! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Så bra at det er flere som føler behov for å skrelle av dongerien når arbeidsdagen er over... ;)

Men det kan sikkert være lurt å kjøpe ny bukse, ja, så du ikke avslører deg selv med det samme! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja - kanskje det er tvillinger likevel :ler:

Kanskje det ikke var så dumt det jeg skrev tidligere?? ;)

Du store så produktive dere har vært i oktober :overrasket:

Men det blir kjempegøy å følge dere gjennom de neste månedene nå da. Dere skal jo føde omtrent på den tiden jeg skal bli gravid, så da har dere sikkert ikke tid til å lese om mine bekkenplager og..... :sur: Neida, det skal bli så koselig altså. Blir bare mer og mer babysyk for hver dag som går jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til Rognebær og monja! :klem:

Nå har jeg skifta til en veldig behagelig mammabukse! Viste fram magen min til mannen i stad, og da kom følgende kommentar:

"Og det står bra til med alle 8?"

:overrasket:

:hakeslepp:

:ler: Måtte le litt da, jeg ser jo ut som jeg er flere måneder på vei!

På fredag blir det nytt magebilde, så da får vi se om magen har vokst eller om det bare kjennes sånn!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammabukse allerede ja! Tror du kommer til å få store forklaringsproblemer etterhvert :ler: Har dere tvillinger i familien da???

Ha en fortsatt god gravid uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvillinger i familien nei! Bare på mannens side, og det er jo ikke arvelig på farssiden (ikke toegga i hvert fall).

Hei på deg Silje:), koselig å se deg!

Om kveldene ser jeg stor ut, men på dagen, på jobb og sånt kan jeg bruke vanlige bukser (foreløpig). Men er stygt redd for at jeg må si det før jeg hadde planlagt opprinnelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke veldig oppblåst da?

Tror jeg begynte med videre bukser ganske tidlig og var såååå stolt av magen, men så var det bare luft gitt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er nok mest luft dette her!

Men jeg føler meg omtrent så stor som jeg var i uke 12 sist!

Og jeg kan kjenne livmoren når jeg ligger. Den er nok bare veldig god til å utvide seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svigerinna mi fikk veldig fort mage med andremann enda da var det 9 år siden sist! Var ikke vanskelig å se hva som var på gang der nei! Holder med Monja jeg. Tvillinger, tvillinger, tvillinger så kan du høre hva du vil høre :ler:

Jeg følger med mer enn du tror altså. Jeg er bare litt sløv til å skrive! Snikleser litt liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Bare koselig at du følger med Silje:)

Er veldig sløv til å skrive i dagboka di for tida.... sorry! :rodme:

Nei, nå tror jeg at jeg skal la tvillinger være tvillinger og gå og legge meg i den deilige gode senga mi med yndlingsputa mi og den gode varme dyna mi! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klem:

Wow, tenk om det er tvillinger da..! :ler: Det hadde vært noe det! :Nikke: Sikkert innmari slitsomt de første årene ja, men dog så koselig når de blir eldre! :Nikke:

Godt å se at alt står bra til med deg vennen!

Natta :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha tvillinger..... :Nikke:

Tenk deg to sånne trassige, herlige 1 åringer på en gang. Herlig :hjerte:

Stesøsteren til mannen fikk tvillinger da yngstejenta var 18 mnd. Det er visst helt perfekt i følge henne da. Nå skal det nevnes at hun har god hjelp fra sine eldre døtre på 15 og 14 år.

Ja, du koser deg sikkert under dyna du nå? Høres utrolig fornuftig ut.

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...