Gå til innhold

Gulljentas første dager


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Orkisen, du har da vitterlig ordentlig babykul! I det hele tatt, du er kul! :ler:

Gleder meg til magen blir sånn rund at den "detter ut" liksom. Veide meg forresten i stad, og jeg veier nå 65 kg, en halv kilo mer enn for to uker siden.

Kunne vært verre kanskje? ;)

:ler:

Kule Orkis!!!

:danse:

*s*

Men ja, det med vekten kunne absolutt vært værre... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere alle!

Dagen har bare fløyet avgårde, med forberedelser, bursdag, opprydding, besøk av foreldrene og søsteren min og nå har vi spist en enkel middag. Skal snart begynne å bake to kaker til!

Bursdagen var morsom, og absolutt vellykka. Er glad for at vi fikk det til, og for at så mange ville komme! Men åååååh, så slitne vi var da gjestene hadde gått! :ler:

Bilde av bursdagsgutten ligger i den andre dagboka mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei La Travita!

Er litt usikker på om jeg har skrevet her, men vil i allefall gratulere deg med baby i magen! :)

Håper jeg kommer snart etter.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag:Gratulerer til Brage med 1 år :bursdag:

Tittet i den andre dagboken din, og guuud for et herlig lite gull med sjokolade rundt munn og et kjempefornøyd smil :hjerter:

For å ikke snakke om det dere skrev på bursdagskortet hans :hjerte: :grine2:

Lykke til med mere selskap i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina, Fru Blå og Leanora: :klem:

Takk for gratulasjoner og hilsener! :)

Bursdagshelga er vel overstått, og vi har definitivt slått fast at Brage liker sjokoladekake! :ler:

Han har kost seg masse og fått så mye fine gaver at jeg blir helt matt!

Formen min har vært bra i helga, ikke kjent noe særlig til kvalmen, bortsett fra enkelte "bølger".

Føler meg mindre gravid liksom... :sjenert:

Tenker sånn på om alt er som det skal... har en litt trist følelse inni meg av at dette kanskje ikke skal gå bra... :cry:

Tok en ny test i går, og den var sterkt positiv. Men klarer ikke å la være å tenke på hvorfor symptomer forsvinner... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Vet du, jeg tenker akkurat som deg med disse symptomene... Men jeg har faktisk lest (helt sant!) at man ikke nødvendigvis trenger å kjenne symptomer hele tiden. Det er litt av og på. Noen kan jo gå lenge og ikke merke at de er gravide i det hele tatt!

Så jeg tror du kan ta det helt med ro ;)Selv om jeg skjønner veldig godt at det ikke er noe hyggelig å ha den "følelsen" av at noe skal gå galt.

Forresten: jeg tittet innom den andre dagboken din, og du har virkelig en nydelig liten gutt :Nikke:

Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, er det hormonene dine som spiller deg ett lite puss La Traviata? Du har jo ikke hatt noen blødninger, har du vel? Og da bør vel alt være i skjønneste orden, ikke sant?

Håper du føler deg litt bedre også håper jeg at du ikke bekymrer deg fòr mye. Det er ikke bra det heller vettu. :troest:

Stor :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode hilsener fru Biscuit og Heidi76! :klem:

I morges var jeg kvalm igjen! Det er ikke ofte jeg jubler for kvalme, men i dag var jeg litt letta faktisk! Og kvalmen er til å leve med, den går over en gang etter frokost.

Jeg har jo ikke hatt noen blødninger, så alt er sikkert i orden! :)

Og jeg har fortsatt stikninger i magen og ømme pupper.

I dag er jeg 5 uker og 3 dager på vei!

Og sola skinner og jeg har det så bra så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Måtte innom og se hvem det var som hadde vært å sniklest i boka mi :ler:

Så koselig med nye bekjentskaper!!

Så må jeg jo gratulere med gullet i magen og store gutten!!

Ang det du tenker så skjønner jeg det godt. Sitter nå idag og er visstnok med i vm i tenking :roll: Ang om jeg skal teste eller ikke...Har jo noen symptomer da, men de har jeg hatt før også før tanta kom så.....! Skal ikke være enkelt nei!!

Å nå babbler jeg fælt i boka di også! Litt nerver på en måte :)

Ha en fin gravid dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt med tanker som sniker seg inn. Testen viser det den viser og kroppen sier i fra hvis noe er galt. Det går nok bra skal du se, man føler seg jo ikke like gravid hele tiden. Jeg følte meg ikke gravid før magen kom jeg for jeg hadde jo ikke noen plager, bortsett fra at jeg var trøtt da, men det er jeg jo heletiden alikevel så... :ler::sjenert: Ikke bekymre deg du vennen, også må du huske på at ingen graviditeter er like.

Kos deg med Bragegutt og hemligheten i magen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelu!

:vinke:

Så fint å lese at bursdagsfeiringen er vel overstått og at alt gikk bra! Så koselig - og tenk, nå har dere en 1 åring i hus! :danse:

Håper ikke kvalmen plager deg for mye, men at den heller er så snill at den sier ifra den er der så du ikke blir bekymret... Du er nå søt - som liksom "venter" på den! :ler:

Ha en fin tirsdag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heidi76, Skytte, Silje:) og Orkidéen: :klem::kyss:

Så mange koselige hilsener

Føler meg mer gravid i dag, kvalmen satt høyt oppe i halsen i dag morges... :kvalm:

Og for et kaos med all snøen! Heldigvis hadde vi lagt om til vinterdekk i går, jeg hadde ikke turt å kjøre avgårde på sommerdekk i dag altså! :overrasket:

Så mange biler som hadde kjørt av veien, og en trailer også like utenfor jobben!

Men nå regner det jo bort alt sammen ser det ut til. Brage fikk lekt litt med snøen i stad, han syntes det var veldig rart å ta i! Og så var det morsomt når jeg lagde snøball :ler:

I barnehagen i dag har de feiret Brage og en annen jente som er 1 år i dag! De fikk hver sin krone på hodet og spiste is og sang bursdagsangen! :bursdag::flagg::sikle:

Og ifølge Babyverden har hjertet begynt å slå i dag! :hjerter_rundt:

Tenk på det´a!

5+4, og veldig lykkelig gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Tror ikke du skal bekymre deg for om symptomene forsvinner. Sånn var det til meg og, og det er visstnok helt normalt. Plutselig en dag følte jeg meg ikke gravid og da ble jeg kjempenervøs. Men det gikk da bra.

Gøy å se på at de utforsker snøen. Torstein gjorde store øyne i går da vi tok han med ut. Snøen er spennende ja, men samtidig litt skummel.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende med hjertet som begynner å slå! Vi må vente helt til 30. oktober med det, men i den store sammenhengen er jo ikke det så lenge :ler:

Hyggelig at du kjenner deg litt gravid igjen; det går opp og ned, jeg merker det jeg også. Har dere bestemt dere for når dere skal fortelle det til familien? Vi er så usikre på det.

:klem: fra Fru B

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...