Kakaoen Skrevet 1. juni 2022 Forfatter #321 Del Skrevet 1. juni 2022 Fiora skrev (1 time siden): Ja, jeg liker skravleriet ditt - herlig ekte! 😄 Det hørtes ut som en kjempespennende innspurt på bhg, får virkelig håpe han får med seg noe av det ja! Håper frisøren gjorde en god jobb og at bussturen gikk greit 😉 er virkelig ikke gøy med buss! Vi skulle være lure og bare ha 1 bil da jeg fikk jobb i sentrum… angret på det mang en gang når jeg sitter der på stappfull buss med åndenød og fremmede på fanget Å ta bussen var tortur!! 😂😂😂 hvorfor må han stoppe hele tiden? Bare se å kjør til byen for svarte 😂😂 Vi bor litt utenfor byen, så kan jo banne på at man treffer folk man kjenner på bussen. Jeg satt der med solbriller, baby-podcast på øret, eneste løken med bilbeltet på og bare kikket ut av vinduet 😂 For meg som er i bil/kjøre/sjåfør bransjen er det fader meg kleint å ta en buss 😂 Men jeg gjorde det! må til byen i morgen også🤦🏼♀️ Glemt at jeg har time hos naparapaten min. Og da blir det bil altså Hvis ikke må jeg vente i 50 min på timen min før butikkene åpner, det gidder jeg ikke. Også fant jeg en veldig fin Voksi Move i Olivengrønn på Finn som jeg skal innom og kjøpe Nå må jeg pelle meg i seng. Litt for sent, men jeg spiste litt for sent og må se at blodsukkeret er der det skal være før jeg legger meg 😬 er det litt for lavt så sovner jeg og våkner etter en time i føling! Å våkne etter 1 time er i seg selv tortur, og med føling.. hjelpes🙈 Kroppen trenger nok hvile også. Hatt en del kynnere i dag, og flere runder med milde mensensmerter Mulig jeg bør ringe JM dersom de fortsetter. Ligner ikke rier, men på en måte vondt i eggstokkområdet. Kan kanskje skyldes bekken eller fordøyelse også Herregud jeg gleder meg til å bæsje som en normal person igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 2. juni 2022 #322 Del Skrevet 2. juni 2022 10 hours ago, Kakaoen said: Å ta bussen var tortur!! 😂😂😂 hvorfor må han stoppe hele tiden? Bare se å kjør til byen for svarte 😂😂 Vi bor litt utenfor byen, så kan jo banne på at man treffer folk man kjenner på bussen. Jeg satt der med solbriller, baby-podcast på øret, eneste løken med bilbeltet på og bare kikket ut av vinduet 😂 For meg som er i bil/kjøre/sjåfør bransjen er det fader meg kleint å ta en buss 😂 Men jeg gjorde det! må til byen i morgen også🤦🏼♀️ Glemt at jeg har time hos naparapaten min. Og da blir det bil altså Hvis ikke må jeg vente i 50 min på timen min før butikkene åpner, det gidder jeg ikke. Også fant jeg en veldig fin Voksi Move i Olivengrønn på Finn som jeg skal innom og kjøpe Nå må jeg pelle meg i seng. Litt for sent, men jeg spiste litt for sent og må se at blodsukkeret er der det skal være før jeg legger meg 😬 er det litt for lavt så sovner jeg og våkner etter en time i føling! Å våkne etter 1 time er i seg selv tortur, og med føling.. hjelpes🙈 Kroppen trenger nok hvile også. Hatt en del kynnere i dag, og flere runder med milde mensensmerter Mulig jeg bør ringe JM dersom de fortsetter. Ligner ikke rier, men på en måte vondt i eggstokkområdet. Kan kanskje skyldes bekken eller fordøyelse også Herregud jeg gleder meg til å bæsje som en normal person igjen! Ikkesant?! Hørtes ut som en velfortjent og god løsning å ta bilen i dag 😉 Så flink du er til å finne gode kjøp på finn! De smertene hørtes ikke noe særlig ut! Håper det er bedre i dag? Husk at det er bedre med en tlf for mye til jm enn en for lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #323 Del Skrevet 2. juni 2022 Fiora skrev (2 timer siden): Ikkesant?! Hørtes ut som en velfortjent og god løsning å ta bilen i dag 😉 Så flink du er til å finne gode kjøp på finn! De smertene hørtes ikke noe særlig ut! Håper det er bedre i dag? Husk at det er bedre med en tlf for mye til jm enn en for lite! Var digg å ta bilen ja men kosta jo 50 spenn å stå parkert i byen da 🙄 Veldig fornøyd med bilstolposen. Hun jeg fikk den av la meg 5 bodyer og to bukser også. Sier ikke neitakk jeg Foreløpig ingen vondt i dag. Så håper det holder seg slik. Skal henge litt på sofaen i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #324 Del Skrevet 2. juni 2022 Grøthue her.. Jeg sitter her og føler at jeg har NULL oversikt over hva jeg har til baby og hva jeg trenger Hjernen min har virkelig tatt ferie altså. Det er egentlig en vond følelse, for jeg hater å ikke ha oversikt. Derfor må jeg finne frem listen over ting jeg har skrevet ned at jeg trenger. Vurderer å komme igang med vasking av babyklær også For jeg aner ikke hvor mye jeg egentlig har i hver str! Så Lindex har salg, så bestilte noen bodyer der, bukser til junior og noe så kjedelig som nye sokker til eldstemann Har sagt til meg selv at det er kjøpestopp til de to eldste. De har nok klær nå! Men så driver de å kronisk sliter hull på knær... Så ja, blir vanskelig med kjøpestopp Kjøpe: Barnevogn Bilstol Bedside crib - kjøpe brukt av venninne Nyfødt sete til Tripp trapp - kjøpe brukt av venninne Vippestol - kjøpe brukt av venninne Stellematte - Vurderer Leander stellematte Ny madrass til vugga Klær str 50 -kjøpt litt Klær str 56 - kjøpt litt Bestille gratis babypakker Ergobaby embrace bæresele Nytt regntrekk og myggnetting til vogna Voksi Move Laken til små madrasser (vugge, bedsidecrib og vogna) Bleier Salver Tørre stellekluter Babyolje Badebalje - Stokke Flexibath Koseklut med Mummi motiv, fant på Barnas Hus Tripp Trapp stol Gulpekluter Har fra før av: Strikka tepper Vugge Babydyne, med dynetrekk Babynest Masse strikke klær til nyfødt __________ Så oppsummert: Jeg må ordne alt til stelleplassen. Og vugga som står på loftet må snart ned, og se om jeg gidder å kjøpe ny madrass. Mulig jeg bare hiver den i fryseboksen i et døgn. Baby kommer uansett til å ligge oppi babynestet oppi der, så da kan det vel ikke være så nøye 🤔 Og nå har jeg faktisk 2 babynest snart Mamma sydde et til junior, og så fikk jeg spm fra ei jeg kjenner litt om jeg ville ha et hun har sydd og brukt til sine barn. Sier ikke nei jeg Jeg har brukt babynestet i vugga, sofaen, senga og vogna. Så helt greit å ha noe å bytte på. Vognbagen til Bugaboo Buffalo er ganske stor, så kommer nok til å ha et nest oppi der før vognposen tas i bruk. Gjorde det med junior da han var 3-4 mnd gammel og han sov mye bedre oppi der da Så er jeg på jakt etter ny tripp trapp stol.. Vi har en, men den bruker junior, og den er av gammel type. Har lyst på en egen til lille, så driver og følger med på Finn om det kommer noe der Mamma har min gamle tripp trapp hos seg, så kunne fått den og, men nå tenker jeg at ho trenger å ha den stolen. Spesielt nå som det kommer TO babyer inn i familien til høsten Mulig jeg ikke har skrevet det, men min bror venter også en gutt til høsten. Eller foreløpig fikk de beskjed om gutt, vi får se hva OUL sier Men det blir veldig gøy. Da får de kanskje et godt søskenbarnforhold siden min et attpåklatt. Mine to eldste er jevngamle med min søster sine gutter og de har SÅÅ mye glede av hverandre. Finner på mye bøll sammen og lager et helsikkes leven alle 4. I fjor hadde de låst junior (han er jo minst av de) inne i en av putekassene til mamma og klarte ikke få han ut igjen I morgen ruller jeg ut av 20-ukene og inn i 30-ukene Da får det komme en update om gravidformen tenker jeg! Jeg kjenner fortstatt sterkt på nesting trangen, men formen er litt hemmende for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 2. juni 2022 #325 Del Skrevet 2. juni 2022 Oi, så gøy du er kommet så langt! Uke 30 da kommer tiden til å fly 🥰 det har i hvertfall jeg syntes den har gjort de siste ukene. Og så koselig med jevnaldrende søskenbarn da! Se er heldige. Måtte glise godt av putekasse opplevelsen til minsten din 😂 De finner jammen på mye rart i godt lag! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 3. juni 2022 Forfatter #326 Del Skrevet 3. juni 2022 30+0 Der var jeg offisielt i uke 30.. Er nå jeg kjenner på at dette begynner å nærme meg. Føler det ikke er så lenge siden jeg var på OUL.. Og det er færre uker til fødsel enn det var siden OUL Formen min har vært skikkelig dritt siste uka. Kvalmen har kommet tilbake og jeg har kastet opp hver dag. Ikke mye heldigvis. Det har kommet ca en time etter jeg har spist. Litt som at magen finner ut at jeg har ikke plass til så mye mat som du har dytta i deg. Ut med det! I går kastet jeg opp etter lunsj og etter middag. Og det var etter bevegelse. Så lurer på om det er livmora som dytter i magesekken. Kombinert med forstoppelse! Føler meg som en stappa ku som ligger veltet i sofaen med et bekken som er vondt Humøret har også vært veldig opp og ned. Jeg har vært mye med bare meg selv, og det gjør fort at jeg blir mer nedstemt på en måte Fikk tvingt meg selv ut en tur med ei venninne i går, og det hjalp veldig! Søvnen begynner også å bli litt dårligere. Våkner om natta når jeg trenger å snu meg. Igjen, velta ku som skal bytte side Så jeg kunne gjerne sovet leeeenge på morgenen. Men det går jo ikke, for da kommer jo poden for sent på skolen. Det er litt vilt at jeg snart skal føde igjen kjenner jeg. Men tror at dersom formen fortsetter i nedadgående retning, regner med den gjør det, så kommer jeg til å bli så drittlei at jeg gir blanke i hva som skjer så lenge ungen kommer ut! Skal på ny kontroll på sykehuset til onsdag. Og da har JM holdt av en hel time til meg, så da skal vi prate litt igjennom de tidligere fødslene mine og JM lurte på om jeg ville lage et ønskebrev. Jeg vet ikke helt hva det skal stå i det brevet for å være ærlig. Ønsker meg en kort igangsetting, fin fødsel og null rifter Takk skal du ha Og evt. beklager på forhånd om jeg er sur og kjeftete Tror lille i magen har det ganske fint der inne. Han sitter nok i seteleie enda. Kjennes i hvertfall slik ut. Merker noe hardt på toppen av magen, og når jeg kjenner rundt det er det garantert for stort til å være rumpa hans! Håper han gidder å snu seg innen et par uker. Hvis ikke blir han nok født med ræva først Jeg har faktisk en veldig magefølelse på at han ikke snur seg og det ender med setefødsel. Er på en måte bare det som mangler! Nå har jeg kommet enda et steg nærmere i shopping gata også. Fant en brukt tripp trapp av nyere modell på Finn i går til 350 kr. Skal hente den etterpå Tenkte kanskje jeg skulle vaske og pusse litt på den og så spraylakke den med bengalakk. Leste på nett at flere hadde fått fint resultat med det. Nå kjenner jeg det hadde vært digg med en liten sovings. Men skal treffe hun med tripp trappen om en timestid. Så kjenner jeg at jeg er litt frustrert på jobben min. De skal ha sommerfest om et par uker og maser så veldig om at jeg må bli med. Og jeg har så lite lyst. Båttur, alkohol, mat jeg ikke tåler så bra, vondt i bekkenet av å sitte på stoler og da blir ikke humøret så bra. De prater som regel ganske mye jobb når vi er ute sosialt. Og der faller man jo ut umiddelbart om man er hjemme en mnd. Jeg sa egentlig at jeg mest sannsynlig ikke kom, men så begynte maset om at de ville tilrettelegge og gjøre alt for at jeg kunne være med. Da blir jeg litt sliten, for jeg vil jo bare at de skal akseptere det jeg sier og ta det som en bonus om jeg kommer. Vet det er han som arrangerer som gnåler. Han har et skikkelig problem med om ikke alle kan bli med på festligheter eller om ikke alle er gira på maten og drikken man har der. Han surmula jo en stund da jeg ikke ble med de på tur i vår. Og når begynner han igjen.. Jeg blir helt matt av det. Kjenner jeg trenger en god pause fra jobben nå! Over og ut.. Nesten, bare en liten dans for at jeg har fylt ut permisjonssøknaden min i dag Godt å få det ut av verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 3. juni 2022 Forfatter #327 Del Skrevet 3. juni 2022 Mage uke 30 Jeg føler meg igrunnen mye større enn jeg ser ut som 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 3. juni 2022 #328 Del Skrevet 3. juni 2022 Fin mage kjedelig at jobben ikke respekterer at du ikke ønsker å være med… jeg var selv nettopp på vårfest med jobben, men reiste hjem allerede kl 23. da begynte stemningen å bli så god at jeg ikke orka å høre på gnålet mer når jeg satt der helt edru😂 og for noe dritt med kvalme som har kommet tilbake. Slet selv med det rundt uke 30 men det har stort sett gått over nå i uke 33-34. Håper det går over for deg også! Kanskje prøve å spise lite men ofte så ikke magen blir så full. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 3. juni 2022 #329 Del Skrevet 3. juni 2022 Kjekt med søskenbarn som er på samme alder, og veldig morsom historie om putekassen🤣 30 uker allerede! Var ikke du seriøst nettopp i uke 12? 😲 Håper lillebror snur seg, han kan jo late som at han hører på mammaen sin😅 Min søster pusset ned en tripptrapp stol og lakket den. Ble veldig fin. Syntes du har en veldig fin mage🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 3. juni 2022 #330 Del Skrevet 3. juni 2022 Hurra for 30 uker 🥳 Føler det er en skikkelig milepæl 😁 Nå nærmer det seg virkelig for deg, og høres ut som at du blir veldig godt fulgt opp og ivaretatt 🥰 Og såå fin mage 😍 Jeg lo høyt av putekassehistorien 😂 Alt barn finner på altså 🙊 Så flink du er til å kjøpe brukt! Brukt er virkelig gull altså 🤩 Godt for både lommebok og miljø 😁 Angående det på jobben skjønner jeg godt at du blir oppgitt, men her kjenner du din egen kropp og form best så bare stå på ditt tenker jeg altså 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 3. juni 2022 Forfatter #331 Del Skrevet 3. juni 2022 tørkestativ skrev (7 timer siden): Fin mage kjedelig at jobben ikke respekterer at du ikke ønsker å være med… jeg var selv nettopp på vårfest med jobben, men reiste hjem allerede kl 23. da begynte stemningen å bli så god at jeg ikke orka å høre på gnålet mer når jeg satt der helt edru😂 og for noe dritt med kvalme som har kommet tilbake. Slet selv med det rundt uke 30 men det har stort sett gått over nå i uke 33-34. Håper det går over for deg også! Kanskje prøve å spise lite men ofte så ikke magen blir så full. Ja jeg er litt lei det maset. Skjønner godt at du gikk hjem tidlig på deres fest. Jeg har prøvd å være høygravid på fest før, og det funket dårlig. Nå er jeg klok av skade Ja jeg burde spise mindre og oftere. Men det er litt dritt med diabetesen. Må nesten gi blodsukkeret en mulighet til å komme seg ned igjen før jeg spiser enda mer Men har ikke kastet opp i dag da. Så er jo lov å håpe! Ruskemor skrev (7 timer siden): Kjekt med søskenbarn som er på samme alder, og veldig morsom historie om putekassen🤣 30 uker allerede! Var ikke du seriøst nettopp i uke 12? 😲 Håper lillebror snur seg, han kan jo late som at han hører på mammaen sin😅 Min søster pusset ned en tripptrapp stol og lakket den. Ble veldig fin. Syntes du har en veldig fin mage🥰 Jeg synes nettopp jeg var nygravid jo Vips så var vi på innspurten. Vet du den tripp trappen jeg kjøpte var jo nesten strøken. Den er hvit.. Så jeg er veldig usikker på om jeg skal ta meg bryet til å lakkere den eller ikke. Har litt lyst, for hvit er jo kjedelig.. også blir det utrolig fort flekkete! Takk for mageskryt Yrno skrev (1 time siden): Hurra for 30 uker 🥳 Føler det er en skikkelig milepæl 😁 Nå nærmer det seg virkelig for deg, og høres ut som at du blir veldig godt fulgt opp og ivaretatt 🥰 Og såå fin mage 😍 Jeg lo høyt av putekassehistorien 😂 Alt barn finner på altså 🙊 Så flink du er til å kjøpe brukt! Brukt er virkelig gull altså 🤩 Godt for både lommebok og miljø 😁 Angående det på jobben skjønner jeg godt at du blir oppgitt, men her kjenner du din egen kropp og form best så bare stå på ditt tenker jeg altså 💖 Takk for mageskryt Er jo jammen ikke lenge til du også er over i 30 ukene. Føler at det er nå man kan for alvor begynne å forberede seg for fødsel. Jeg er faktisk ganske fornøyd med meg selv og bruktkjøp Hvis man følger med litt og er villig til å kjøre for å hente så kan man komme over noen skikkelige kupp. Jobben ja.. blæ.. Det rare er at etter jeg ble 100% sykemeldt så har jeg fått avsmaken på jobben. Jeg var jo litt lei i utgangspunktet og nå skal jeg ikke forholde meg til den på en stund og det kjennes skikkelig godt. Er som at jeg har mistet en del av felles interessen med kollegaer også for å være ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 3. juni 2022 #332 Del Skrevet 3. juni 2022 Hvis du har lyst å fikse på stolen så syntes jeg du skal gjøre det! Er noe å holde på med når du går hjemme om dagene😊 Burde ha fikset på tripp trapp stolen vår også, kjøpte en brukt så tantebarnet skulle ha et sted å sitte hos oss. Men hovedfargen er utrolig nok samme farge som spisestuen vår, og vet ikke om jeg får den tilbake hvis jeg pusser den ned. Har malingssprut flekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 8. juni 2022 #333 Del Skrevet 8. juni 2022 Hurra for uke 30🥳🥳 nå nærmer det seg jo med stormskritt for deg, og du skulle bli satt i gang 2 uker før også? Da er det ikke lenge igjen altså😀 Å så fin babymage du har🤰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 8. juni 2022 #334 Del Skrevet 8. juni 2022 Fin mage!! 🥰 Nå nærmer det seg veldig. Så stas ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 9. juni 2022 Forfatter #335 Del Skrevet 9. juni 2022 Love90 skrev (På 8.6.2022 den 11.07): Hurra for uke 30🥳🥳 nå nærmer det seg jo med stormskritt for deg, og du skulle bli satt i gang 2 uker før også? Da er det ikke lenge igjen altså😀 Å så fin babymage du har🤰❤️ Ja jeg blir nok satt igang i uke 38. Neste gang jeg skal kontroll tipper jeg at jeg får en dato å forholde meg til Og takk for babymageskryt Prøver2021 skrev (22 timer siden): Fin mage!! 🥰 Nå nærmer det seg veldig. Så stas ❤️ Takk Før du vet ordet av det så har du kommet like langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. juni 2022 Forfatter #336 Del Skrevet 11. juni 2022 31+1 Ny uke Denne uken har gått litt i ett og jeg kjenner at jeg snart er klar for "sommerferie". Selv om jeg bare er hjemme for tiden så har det vært en del å gjøre og hodet mitt har svært lite kapasitet Denne uken har det vært mye styr med å arrangere sommerfest for skolen. Selvfølgelig trinnet til guttungen som stod for det, og jeg meldte meg jo som foreldrekontakt vara i høst. Da jeg ikke var gravid og tenkte at det var jo ikke sikkert jeg ble det heller Så etter den kvelden var jeg ganske pumpa. Selv om jeg slapp unna å gjøre noe særlig fysisk, så hadde jeg brukt mye kapasitet på å holde oversikten. Godt at det er over og at det er 4 år til neste gang vi har et barn i det trinnet Jeg var på kontroll på sykehuset om onsdag. Først hos diabetesykepleier, så hos jordmor. Sykepleieren er bare kjempeskjønn og veldig positiv og skryter mye. Er jo litt typisk meg å tenke at dette er jeg ikke noe god til, og så kommer helsepersonell og skryter meg opp i skyene Fikk en hel time inne hos jordmor. Hun sjekket alt det som pleier og sjekkes, og så brukte vi mye tid på å gå igjennom den forrige fødselen min. Er i grunnen den som har satt dypest spor av de to Hun spurte meg om hvordan jeg hadde opplevd det og jeg fortalte en del ting. Så fant ho frem partogrammet. Som er oversikten over fødselsforløpet. Når vannet ble tatt, hvor hodet står i bekkenet, hvor mye åpning jeg hadde og notatene til JM. Det gøye var jo at det jeg fortalte stemte veldig godt med det som stod dokumentert. Eneste var selve pressingen. I mitt hodet så har jeg presset alt jeg kunne og vips så var han der. Men i realiteten tok det 10 minutter. Så litt lenger enn jeg føler. Men for all del, 10 min er ikke mye.. Med førstemann presset jeg i 40 min før han kom Det gjorde godt for hodet å få litt klarthet i de tingene jeg følte gikk alt for fort for at jeg klarte å henge med. Og så skrev JM et ønskebrev sammen med meg. Det var veldig kort og presist, og føler det veier litt mer når det også har Sørlandet Sykehus sin logo på seg Foreløpig ligger det bare digitalt, jeg glemte å spør om å få det på papir også . Men ho sa at det var viktig at vi fattet oss i korthet og at det var presist. Det stod blant annet at jeg ønsket en rolige (om mulig) utpressing med tydelig veiledning av JM for å forhindre rifter. Det var ikke sett fra JM sin side heftige rifter jeg fikk forrige gang, men det opplevdes slik for meg. Og jeg er veldig redd det skal blir enda værre neste gang. Noe JM mente var veldig lite sannsynlig. Hun skrev også at jeg ønsket å være så mobil som mulig, til tross for ledninghelvette som kommer til å være kobla på meg At jeg gjerne ønsket å prøve ballong først før medikamell igangsetting om det går og at jeg var åpen for å amme. Flere av disse tingene kommer jeg til å klare å gi beskjed om selv, mitt største ønske er bare at de vet litt om hvordan forrige fødsel var. Så kjenner jeg at hodet mitt er mer positivt innstilt nå. Jeg er forberedt på at igangsettingen kan ta mye lengre tid, og om den ikke gjør det så er det en bonus. Sist husker jeg at det stresset meg rundt logistikken med storebror som da var 3 år. Svigers passet han, men kunne ikke gjøre det mer enn i 2 dager. Og mine foreldre var den gangen fortsatt i full jobb. Tror det ga meg mye ekstra bekymringer og dårlig samvittighet. Det kommer til å bli lettere denne gangen siden det er sommerferie, foreldrene mine er pensjonister og ungene blir levert hos dem og er der til babyen er kommet og de skal få komme å hilse på. Og herreguuuud som jeg gleder meg til de skal få komme å hilse på. Bare tanken gjør at tårene kommer Jeg filmet storebror da han fikk hilse på lillebror og jeg gråter HVER gang jeg ser den filmen Ellers ingen store planer for meg denne helgen. Mannen og en kompis er i gang med å pusse opp soverommet vårt. Så det skal de få lov til å gjøre mens jeg sitter her som den "hvalen" jeg er blitt uten å kunne løfte en finger Det meste begynner å bli tungt og vondt.. Så jeg er spent på hvordan jeg skal holde ut slik i 7 uker til og babyen skal bli MYE større i løpet av de ukene. Dagens avhandling overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 12. juni 2022 #337 Del Skrevet 12. juni 2022 Så fint at du fikk gått gjennom forrige fødsel og skrevet ønskebrev med jordmor. Nå er det ikke mange ukene igjen!! 🥰 Må være deilig å vite at barnepass er på plass og at dere kan finne roen på sykehuset når fødselen er i gang. Du er god som var med å arrangerte avslutning. Godt at du har mulighet til å slappe godt av i dagene fremover ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 12. juni 2022 #338 Del Skrevet 12. juni 2022 Så bra du fikk hatt en ordentlig gjennomgang med jordmor. Håper at denne fødselen vil gi deg mer følelsen av å ikke miste kontrollen. Fint å høre at du har litt mer ro rundt dette med pass av storebrødrene. Kan bare forestille meg det stresset som du må ha følt på sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 13. juni 2022 #339 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Jeg må slutte å time forumpausene mine akkurat til du legger ut de fine magebildene dine 😍 Så flink du er som orker å være med å arrangere sommerfest og alt mulig som høygravid! Og veldig fint at du fikk en god prat med jordmor om forrige fødsel. Det må være godt, men også litt skummelt å vite hva du går til. Holder en knapp på at det derfor er en svært viktig å bra ting å få snakket skikkelig om hvordan du opplevde forrige fødsel! Godt å få litt ned på papiret i et ønskebrev også Så herlig at dere har planen klar for storebrødrene, må være en lettelse å vite at du ikke trenger å bekymre deg for hvordan de har det. ❤️ Nå kan du bare ha fullt fokus på fødsel! Godt at mannen og kompisen ble satt i arbeid Ble de ferdig med rommet i løpet av helgen? Endret 13. juni 2022 av Fiora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 13. juni 2022 Forfatter #340 Del Skrevet 13. juni 2022 Prøver2021 skrev (På 12.6.2022 den 10.29): Så fint at du fikk gått gjennom forrige fødsel og skrevet ønskebrev med jordmor. Nå er det ikke mange ukene igjen!! 🥰 Må være deilig å vite at barnepass er på plass og at dere kan finne roen på sykehuset når fødselen er i gang. Du er god som var med å arrangerte avslutning. Godt at du har mulighet til å slappe godt av i dagene fremover ❤️ Takk ♥️ Skal virkelig roe ned fremover ja. Når jeg tenker meg om så er det bare et hopp så er vi plutselig juli Ruskemor skrev (På 12.6.2022 den 21.45): Så bra du fikk hatt en ordentlig gjennomgang med jordmor. Håper at denne fødselen vil gi deg mer følelsen av å ikke miste kontrollen. Fint å høre at du har litt mer ro rundt dette med pass av storebrødrene. Kan bare forestille meg det stresset som du må ha følt på sist. Ja jeg tror nok det påførte meg mer stress enn jeg har tenkt over, det med at jeg styret for mye med hva storebror holdt på med og om han ble tatt godt vare på. Det er jo også noe som kan føre til at fødselen tar lengre tid. Håper hodet er et helt annet sted denne gangen! Fiora skrev (7 timer siden): Jeg må slutte å time forumpausene mine akkurat til du legger ut de fine magebildene dine 😍 Så flink du er som orker å være med å arrangere sommerfest og alt mulig som høygravid! Og veldig fint at du fikk en god prat med jordmor om forrige fødsel. Det må være godt, men også litt skummelt å vite hva du går til. Holder en knapp på at det derfor er en svært viktig å bra ting å få snakket skikkelig om hvordan du opplevde forrige fødsel! Godt å få litt ned på papiret i et ønskebrev også Så herlig at dere har planen klar for storebrødrene, må være en lettelse å vite at du ikke trenger å bekymre deg for hvordan de har det. ❤️ Nå kan du bare ha fullt fokus på fødsel! Godt at mannen og kompisen ble satt i arbeid Ble de ferdig med rommet i løpet av helgen? Er jo typisk at det skjer noe når man først har forum-pause Er ikke mange stedene jeg legger ut disse magebildene, så de forblir her inne i dagboka Er veldig rart å skulle prate om fødsel igjen. Jeg har lenge tenkt at det er et tilbakelagt kapittel, og jaggu skal jeg igjennom det igjen. Men samtalen med JM gjorde tankegangen min mye mer positiv. Rommet ble absolutt ikke ferdig Men de skal stå på litt noen kvelder denne uka, så da håper jeg det er ferdig til helgen. Og da skal klesskapet ryddes før det blir lagt på plass igjen. Ut med ting som ikke brukes!! og klær som jeg ikke kommer til å gidde å gå med etter fødselen! Håper mannen også gidder å slanke sitt klesskap. Av oss to er det definitivt han som har mest klær. Helt ekstreme mengder som ikke blir brukt. Men hjelper det å si det til han? Absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå