Innsidenut Skrevet 12. april 2022 #141 Del Skrevet 12. april 2022 Kan man seriøst bruke et slikt produkt å få SÅ stritt hår uten å bruke rettetang? Magefølelsen min sier her har hun brukt rettetang. Dårlig reklame. Husker hun filmet seg selv der hun rettet håret sitt for en stund siden, hun sa det var en av hennes rutiner å gjøre. Hvorfor trengte hun gjøre det, hvis dette produktet hun reklamerer for stritter håret så bra? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 12. april 2022 #142 Del Skrevet 12. april 2022 Innsidenut skrev (8 minutter siden): Kan man seriøst bruke et slikt produkt å få SÅ stritt hår uten å bruke rettetang? Magefølelsen min sier her har hun brukt rettetang. Dårlig reklame. Husker hun filmet seg selv der hun rettet håret sitt for en stund siden, hun sa det var en av hennes rutiner å gjøre. Hvorfor trengte hun gjøre det, hvis dette produktet hun reklamerer for stritter håret så bra? Hun sier jo i snappen at hun har rettet håret. At det produktet bruker hun FØR varmebehandling (altså rettetang). Lurt å få med seg alt før man kritiserer.... 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 12. april 2022 #143 Del Skrevet 12. april 2022 Dragonheart skrev (24 minutter siden): Hun sier jo i snappen at hun har rettet håret. At det produktet bruker hun FØR varmebehandling (altså rettetang). Lurt å få med seg alt før man kritiserer.... Det er helt sant Får ikke den opp hos meg, men så har min snap vært rotete en god stund. Men det var da endelig godt å høre, takk!😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 12. april 2022 #144 Del Skrevet 12. april 2022 Innsidenut skrev (54 minutter siden): Kan man seriøst bruke et slikt produkt å få SÅ stritt hår uten å bruke rettetang? Magefølelsen min sier her har hun brukt rettetang. Dårlig reklame. Husker hun filmet seg selv der hun rettet håret sitt for en stund siden, hun sa det var en av hennes rutiner å gjøre. Hvorfor trengte hun gjøre det, hvis dette produktet hun reklamerer for stritter håret så bra? Hun burde klippet det håret litt😮😮Hadde sett mye freshere ut✨ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 12. april 2022 #145 Del Skrevet 12. april 2022 FrkZ skrev (2 minutter siden): Hun burde klippet det håret litt😮😮Hadde sett mye freshere ut✨ Hun har vel extensions? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 13. april 2022 #146 Del Skrevet 13. april 2022 Innsidenut skrev (3 timer siden): Kan man seriøst bruke et slikt produkt å få SÅ stritt hår uten å bruke rettetang? Magefølelsen min sier her har hun brukt rettetang. Dårlig reklame. Husker hun filmet seg selv der hun rettet håret sitt for en stund siden, hun sa det var en av hennes rutiner å gjøre. Hvorfor trengte hun gjøre det, hvis dette produktet hun reklamerer for stritter håret så bra? Hun har utrolig slitt hår. Hvorfor ikke klippe det litt og få en mer kledelig og fresh sveis. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 13. april 2022 #147 Del Skrevet 13. april 2022 Tough cookie skrev (3 timer siden): Hun har vel extensions? Burde klippet det iallefall 10 cm. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 20. april 2022 #148 Del Skrevet 20. april 2022 Jeg greier seriøst ikke å følge med på noe når hun kommer opp på snap. Jeg blir bare helt satt ut av de pålimte øyenvippene og bryna🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. april 2022 #149 Del Skrevet 23. april 2022 (endret) Skjønner ikke hvorfor de kjører til Grebbestad Camping, gjør klar campingvogna, "koser seg" og dagen etterpå stenger de ned vogna og kjører hjem igjen! Jeg skjønner jo det at hun ikke viser alt de gjør på Snap, men det virker bare så utrolig kjedelig... Endret 23. april 2022 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 23. april 2022 #150 Del Skrevet 23. april 2022 Tough cookie skrev (17 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor de kjører til Grebbestad Camping, gjør klar campingvogna, "koser seg" og dagen etterpå stenger de ned vogna og kjører hjem igjen! Jeg skjønner jo det at hun ikke viser alt de gjør på Snap, men det virker bare så utrolig kjedelig... Har tenkt det samme. At hun orker.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 23. april 2022 #151 Del Skrevet 23. april 2022 Tough cookie skrev (59 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor de kjører til Grebbestad Camping, gjør klar campingvogna, "koser seg" og dagen etterpå stenger de ned vogna og kjører hjem igjen! Jeg skjønner jo det at hun ikke viser alt de gjør på Snap, men det virker bare så utrolig kjedelig... Kanskje hun fisker etter spons av Grebbestad, eller en annen camping.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 23. april 2022 #152 Del Skrevet 23. april 2022 Banænie skrev (1 time siden): Kanskje hun fisker etter spons av Grebbestad, eller en annen camping.. hun reiste hjem pga at barnet hennes hadde opplevd ting denne uka og var venninne inni bildet her. Tror hu ikke trenger eller bli sponset av det stedet fordi det har lang ventelister på å få plass der. Og hun har ligget der siden hun var barn selv. Grebbestad er veldig populært sted 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 24. april 2022 #153 Del Skrevet 24. april 2022 Litenoggod skrev (3 timer siden): hun reiste hjem pga at barnet hennes hadde opplevd ting denne uka og var venninne inni bildet her. Tror hu ikke trenger eller bli sponset av det stedet fordi det har lang ventelister på å få plass der. Og hun har ligget der siden hun var barn selv. Grebbestad er veldig populært sted Hvordan vet du dette egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. april 2022 #154 Del Skrevet 24. april 2022 Vintermåne skrev (2 timer siden): Hvordan vet du dette egentlig?? Snapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. april 2022 #155 Del Skrevet 24. april 2022 Vintermåne skrev (4 timer siden): Hvordan vet du dette egentlig?? Hun sa det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 24. april 2022 #156 Del Skrevet 24. april 2022 Flettfrid skrev (4 timer siden): Snapp Ja, jeg såg det etterpå - at hun hadde lagt det ut 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 24. april 2022 #157 Del Skrevet 24. april 2022 Hun er så trøtt at hun ikke får opp øynene skriver hun. samtidig som hun har en kilo øyevipper på hvert lokk 🤣🤣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte_navn-skjult Skrevet 24. april 2022 #158 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) Jeg har fått svar på at det ikke er botox i panna til Therese og Sara Emilie. Alder og hudtype som spiller inn. Så nå gir jeg meg selv husarrest for at jeg hadde mistanke fremfor bevis😉🤦♀️. Fy for et menneske jeg er, nei jeg mener troll🙄🤣 Endret 24. april 2022 av Høyanger.trollet Orker ikke mer siteringer 😆 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 24. april 2022 #159 Del Skrevet 24. april 2022 Høyanger.trollet skrev (8 minutter siden): Det er så innmari trist at hun er så glad i botox, samma oppplegget med Sara emilie... (og andre influensere). Men disse skal være så ekte og vise mamma kroppen, rotete vaskerom osv.... Hvor har hun og SE tatt botox? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte_navn-skjult Skrevet 24. april 2022 #160 Del Skrevet 24. april 2022 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Hvor har hun og SE tatt botox? Panna??🤣. Men om det ikke er botox som gir dem den stramme panna, så kjøper jeg oppskriften på hva som gir så lite bevegelse i panna! For jeg sliter med sinna rynken🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå