Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Babyyoda skrev (28 minutter siden):

Hvem er alle menneskene som kjøper disse termokoppene? Er dere her? Blodpris for kinaplast med en setning på.. som hun har designet? Javel, så når jeg bestiller en vannflaske til barnehagebarna med navnene dems på, så er jeg designer? 🤔

Utenfor min fatteevne at noen ønsker bruke pengene sine på alt det rælet hun og SE "designer". Billig materiale, copy paste, elendig design jevnt over. 

"Åh, det er så mye jobb å være influencer. Det er så mange avgjørelser å ta, det er så mye folk ikke ser."

Eneste jeg ser er forbrukshorer 

Er vel de som faller for dette som det er forsket på og ser på de som venninner og støtter dem. 

Men jeg syntes de var fine, men hadde aldri gitt 249 kr for de. Hadde jeg kommet over de på f.eks Rusta til 49 kr så kunne jeg lett ha kjøpt 1 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyyoda skrev (17 minutter siden):

Hvem er alle menneskene som kjøper disse termokoppene? Er dere her? Blodpris for kinaplast med en setning på.. som hun har designet? Javel, så når jeg bestiller en vannflaske til barnehagebarna med navnene dems på, så er jeg designer? 🤔

Utenfor min fatteevne at noen ønsker bruke pengene sine på alt det rælet hun og SE "designer". Billig materiale, copy paste, elendig design jevnt over. 

"Åh, det er så mye jobb å være influencer. Det er så mange avgjørelser å ta, det er så mye folk ikke ser."

Eneste jeg ser er forbrukshorer 

Er (dessverre) enig i det du skriver. Har likt Therese veldig godt gjennom flere år som følger. Men nå syns det blir for dumt alt sammen… Alt de «designer» og som du sier; kopierer og selger for blodpris🤯
 

For ikke å snakke om hvor travelt hun har det HELE tiden!!! Puhh, denne uken og forrige har jo stort sett bestått av toppcamp, kjøkkenstyr og leveringsproblemer av møbler til campingen. Du verden så mye greier…..

Jeg skjønner at døgnet består av 24 timer, og at man såklart ikke ser alt disse influenserne gjør… MEN- det er jo det hun har brukt tiden sin på. Jobb har vel kun vært «mellom slaga» som hun selv så fint pleier å si.. Såå mye stress og styr hun lager ut av helt hverdagslige gjøremål og ekstraarbeid hun lager seg selv, med ny campingvogn og alt som hører til. Hun har jo valgt det helt selv!!! 🙄 Hun har farta til og fra grebbestad på dagtid og hatt fullt opp med det. Ikke skjønner jeg at hun kan ha det så travelt med jobb ihvertfall 🫣 Det hun bruker mesteparten på tiden på, er jo ting andre gjør i tillegg til en full jobb. Må innrømme at jeg håper dette influensergreiene snart forsvinner, og at folk slutter å kjøpe disse overprisede ting.. Helt vilt at hun kan leve av det hun gjør (og andre influensere også). 

Husk at det er opp til oss om disse skal få fortsette med denne kopieringen og dette kjøpepresset og bruk/kast opplegget de legger på følgerne. Håper flere kan få opp øynene for nettopp det! Slikt bør boikottes! 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kjøpe helt like på Clas Ohlson til rett over 100 kr - helt like, bare uten «remember to breathe» på😅

23FC3A2C-91BD-41E5-B001-1821A322371A.png

E1DEBB21-4D7C-4B70-89E0-24E5F84DB752.jpeg

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (2 timer siden):

Hvem er alle menneskene som kjøper disse termokoppene? Er dere her? Blodpris for kinaplast med en setning på.. som hun har designet? Javel, så når jeg bestiller en vannflaske til barnehagebarna med navnene dems på, så er jeg designer? 🤔

Utenfor min fatteevne at noen ønsker bruke pengene sine på alt det rælet hun og SE "designer". Billig materiale, copy paste, elendig design jevnt over. 

"Åh, det er så mye jobb å være influencer. Det er så mange avgjørelser å ta, det er så mye folk ikke ser."

Eneste jeg ser er forbrukshorer 

Ifølge influncer logikk er du designer ja.. 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen som ble vist på snap i går, blir ikke den først lansert litt sent i henhold til årstid i Norge? Musselin, går for å være veldig svalt stoff, kan minne om en blanding mellom krepp og lin. Hun viste første utkast til kjole. Hun har tidligere uttalt at 3-4 rettinger ikke er uvanlig. Vi er straks i april nå.  Forøvrig må jeg bare kommentere den strikkejakka hun viste frem. Nei, bare nei. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (2 timer siden):

Den kjolen som ble vist på snap i går, blir ikke den først lansert litt sent i henhold til årstid i Norge? Musselin, går for å være veldig svalt stoff, kan minne om en blanding mellom krepp og lin. Hun viste første utkast til kjole. Hun har tidligere uttalt at 3-4 rettinger ikke er uvanlig. Vi er straks i april nå.  Forøvrig må jeg bare kommentere den strikkejakka hun viste frem. Nei, bare nei. 

Her er jeg helt enig. Ble nesten flau både over passform og utseende. Tror aldri jeg har sett en så lite flatterende cardigan

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikkedilla45 skrev (4 minutter siden):

Her er jeg helt enig. Ble nesten flau både over passform og utseende. Tror aldri jeg har sett en så lite flatterende cardigan

Lurte på materialet. Strikker mye selv og ville aldri hatt en strikkejakke i garn med plastikk i. 
Så ikke bra ut 👎🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hun viser frem av klær hun har «designet selv» er grufullt… og dette selger? Det er faktisk sjokkerende at noen bruker penger på så lite fine og flatterende klær når det finnes tusenvis av bedre alternativer. Og i tillegg uten mikroplast i. 😵

Hun har virkelig ikke sans for stil. Det gjelder forøvrig den gjennombeige interørstilen og! 💤💤

Endret av anonyma123
Skrivefeil
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (5 timer siden):

Kan jo kjøpe helt like på Clas Ohlson til rett over 100 kr - helt like, bare uten «remember to breathe» på😅

23FC3A2C-91BD-41E5-B001-1821A322371A.png

E1DEBB21-4D7C-4B70-89E0-24E5F84DB752.jpeg

Å nei, jeg kan jo faktisk ikke huske å puste dersom jeg kjøper den der!

Fra spøk til alvor: du betaler for fargen og teksten «husk å pust». 

Endret av rundtfingern
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (4 timer siden):

Den kjolen som ble vist på snap i går, blir ikke den først lansert litt sent i henhold til årstid i Norge? Musselin, går for å være veldig svalt stoff, kan minne om en blanding mellom krepp og lin. Hun viste første utkast til kjole. Hun har tidligere uttalt at 3-4 rettinger ikke er uvanlig. Vi er straks i april nå.  Forøvrig må jeg bare kommentere den strikkejakka hun viste frem. Nei, bare nei. 

Og det heter musselin,  slik du skriver. Ikke «muslin» slik hun skriver. Helt ok å slite med rettskriving, men sjekk opp litt liksom. Når du skal «lage» og selge noe..😣

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (17 timer siden):

Den kjolen som ble vist på snap i går, blir ikke den først lansert litt sent i henhold til årstid i Norge? Musselin, går for å være veldig svalt stoff, kan minne om en blanding mellom krepp og lin. Hun viste første utkast til kjole. Hun har tidligere uttalt at 3-4 rettinger ikke er uvanlig. Vi er straks i april nå.  Forøvrig må jeg bare kommentere den strikkejakka hun viste frem. Nei, bare nei. 

Hum og Sara bl.a går jo i ullsokker og sommerkjole året rundt. Helt merkelig.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 30.3.2023 den 8.30):

Hum og Sara bl.a går jo i ullsokker og sommerkjole året rundt. Helt merkelig.

Akkurat dette har jeg stusset på også……de må ha en veldig høy innetemperatur for å ikke fryse. 

Skulle jeg ha gått i tynne sommerkjoler om vinteren så hadde jeg frosset ihjel. Her går det i ull. Ja, jeg bruker kjoler om vinteren også, men da i ull eller babycord og med lange ermer. Ullstrømpebukse til og evt ei tynn ulltrøye innerst.

De går som sagt i tynne kjoler, kjoler av syntetisk materiale som ikke gir noe varme. Må også være upraktisk å bytte til varme klær når du skal ut med hunden, hente/kjøre barn, på butikken……de kan jo ikke gå ut i disse kjolene når det er kuldegrader. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 29.3.2023 den 12.49):

Er vel de som faller for dette som det er forsket på og ser på de som venninner og støtter dem. 

Men jeg syntes de var fine, men hadde aldri gitt 249 kr for de. Hadde jeg kommet over de på f.eks Rusta til 49 kr så kunne jeg lett ha kjøpt 1 🤭

Er enig i at flaskene var fine men ikke til den prisen. Alt disse 3 veninnene selger er det blodpris på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegglampe skrev (På 29.3.2023 den 14.40):

Den kjolen som ble vist på snap i går, blir ikke den først lansert litt sent i henhold til årstid i Norge? Musselin, går for å være veldig svalt stoff, kan minne om en blanding mellom krepp og lin. Hun viste første utkast til kjole. Hun har tidligere uttalt at 3-4 rettinger ikke er uvanlig. Vi er straks i april nå.  Forøvrig må jeg bare kommentere den strikkejakka hun viste frem. Nei, bare nei. 

Jeg tenkte og ikke kommentere jakka fordi jeg trodde jeg var den eneste som syntes den var mindre pen🙈 men godt det er flere med samme synspunkt 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 timer siden):

Akkurat dette har jeg stusset på også……de må ha en veldig høy innetemperatur for å ikke fryse. 

Skulle jeg ha gått i tynne sommerkjoler om vinteren så hadde jeg frosset ihjel. Her går det i ull. Ja, jeg bruker kjoler om vinteren også, men da i ull eller babycord og med lange ermer. Ullstrømpebukse til og evt ei tynn ulltrøye innerst.

De går som sagt i tynne kjoler, kjoler av syntetisk materiale som ikke gir noe varme. Må også være upraktisk å bytte til varme klær når du skal ut med hunden, hente/kjøre barn, på butikken……de kan jo ikke gå ut i disse kjolene når det er kuldegrader. 

De går jo ut i disse kjolene på vinteren. Det må jo se veldig rart ut... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært en felles tråd på rampelys om denne forretningsstrategien til de som er i managementet til Reme. Det gjelder Lien, Nyhus og SE. Den er komitragisk og lett å gjennomskue. Men hey, når den forventede omsetningen skal nærme seg 30. millioner må man pushe varer til krampa tar de. Greit nok det, men den snik reklameringen for Careless, ByLien og Nyhus  de driver med på hver sine kanaler er problematisk. 

Endret av Lill :)
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (5 timer siden):

Jeg tenkte og ikke kommentere jakka fordi jeg trodde jeg var den eneste som syntes den var mindre pen🙈 men godt det er flere med samme synspunkt 

Jeg vet.. hun spurte hva ved cardiganen man ville endret. «Det meste», tenkte jeg🤪

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 31.3.2023 den 16.23):

Jeg vet.. hun spurte hva ved cardiganen man ville endret. «Det meste», tenkte jeg🤪

Det tenkte jeg også. Blir veldig overrasket om den selger noe særlig. Greier ikke helt å se at den passer inn i motebilde nå. Hvem er målgruppa? 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegglampe skrev (14 timer siden):

Det tenkte jeg også. Blir veldig overrasket om den selger noe særlig. Greier ikke helt å se at den passer inn i motebilde nå. Hvem er målgruppa? 

Select / Nytt & nyttig - katalogene 🤪

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som hun styrer med den campingvogna. Det bekrefter jo hvor lite hun har av innhold i livet sitt ellers. Ganske trist egentlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...