Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Sharpa VinterBerg skrev (16 minutter siden):

Enig. Det er ikke noe særlig imponerende. Dama er ikke i jobb som flertallet av befolkningen i dette landet da hun går og tråkker hjemme hele dagen. 

Likevel klarer hun å omsette så mye på ByLien at hun kan gi 300 000 til foreningen for hjertesyke barn, noe som faktisk er imponerende!

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (52 minutter siden):

Hun har 1 barn og går hjemme stort sett hele dagen og gjør 10% av det andre gjør på jobb. Så vanskelig kan det jo ikke være. Du vet at det finnes alenemødre med 3-4 barn IG full jobb som får det til hekt fint? 

Alle er forskjellige, du vet det? Hvorfor skal alt sammenlignes med hva andre gjør og ikke gjør?

Endret av Japp
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (1 minutt siden):

Likevel klarer hun å omsette så mye på ByLien at hun kan gi 300 000 til foreningen for hjertesyke barn, noe som faktisk er imponerende!

De klærne er ikke bra i det hele tatt og har fått mye kritikk.  
Juks angående kommentarer er også blitt avslørt. Det er ikke imponerende med noe som minner om svindel. De fleste kvinner i dag er i full jobb og sjonglerer flere roller i løpet av en dag uten å dokumentere det på IG. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

V

Japp skrev (2 minutter siden):

Likevel klarer hun å omsette så mye på ByLien at hun kan gi 300 000 til foreningen for hjertesyke barn, noe som faktisk er imponerende!

Helt enig!

Det var vel også hjerte-problemer som gjorde at søsteren døde?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (54 minutter siden):

En ting er i allefall sikkert; Therese er ikke redd for å ta i et tak! Ikke en av de som lar ting skure å gå og venter på at noen andre skal fikse for henne

Mannen er borte i lange perioder, men Therese lar ikke det stoppe seg. Var vel hun selv, uten hjelp, som var på campingen og ryddet ned til vinteren helt alene i fjor, samtidig som hun tar seg av datteren. Hvis jeg ikke husker feil så var det også Therese som var i Sverige sammen med datteren og gjorde klar vogna til påske/sesongstart i fjor. Vasket og beiset platting.

I tillegg så heiv hun seg rundt, kjørte langt, og hjalp venninna Sara Emilie med å pakke ned det gamle huset og komme seg inn i det nye da Sara ble hengende bakpå og kom i tidsnød før overtagelse av huset hun solgte.

Ikke redd for å brette opp ermene, hun stiller opp for andre og er ikke navlebeskuende, og det fortjener hun skryt for.

Det er faktisk ikke bare bare å være mye alene og ta seg av hus, barn (med barn kommer mye organisering og mye man må huske) og i tillegg en valp (har hund selv og valpetiden var mildt sagt utfordrende siden det er da man danner grunnlaget for en trygg og stødig voksen hund, i tillegg til at valper får skikkelige raptuser der de kan bite i stykker ting, og man må øve på å få de til å ikke gjøre fra seg inne, passe på at de ikke lager seg unoter som er vanskelig å trene av igjen, pluss de skal sosialiseres for andre hunder, mennesker, folk som sykler/jogger/barnevogner sånn at de ikke får en hang up på et eller annet….pluss være rolig inne).. I tillegg så sliter Therese med sitt etter at søsteren døde og har sine traumer.

Jeg er litt ambivalent til hele greia med Therese.

Ut fra hva jeg har forstått så har hun tidligere vært utbrent?

På den ene siden forstår jeg da godt hvorfor hun viser mye av det hun gjør og at det fremstår som om hun gjør så lite på så lang tid sammenlignet med mange andre. Det er en veldig vanlig konsekvens av at man har møtt veggen. Arbeidskapasiteten er ikke lenger slik den var, og "normale" eller "enkle" oppgaver kan virke umulige eller ta mer tid sammenlignet med andre. Som for eks tidsbruken på å velge kjøkkeninnredning på 5 skap. Tidsbruken kunne jo vært sammenlignet med noen som skulle bygget et fullverdig kjøkken til 400k.

På den andre siden så synes jeg det livet hun fronter er et svært dårlig eksempel til etterlevelese for andre for å nettopp unngå veggen (dvs å bli utbrent).

Som du selv skriver så er det jo ikke rent lite hun får til og samtidig klarer hun å stille opp for andre. Men hvor lenge?

Samfunnet i dag krever ekstremt mye av folk flest. Og der hvor en tidligere har kunnet hente seg inn og samle overskudd så blir en i dag møtt med mer arbeidspress og enda større forventninger både til å stille opp og levere. Og det er selve premieeksempelet på hvordan man sikter seg inn på å møte veggen.

Vi har nok av dette i samfunnet i dag. Noe Therese burde vite. Og burde vært en motvekt til.

I stede vil jeg påstå at hun bidrar til presset.

For som @Japp skriver i det ene innlegget, når Therese har vært utbrent og allikevel klarer å tjene såpass mye at de kan donere 300k til et veldedig formål - hvorfor klarer ikke flere det?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden):

De klærne er ikke bra i det hele tatt og har fått mye kritikk.  
Juks angående kommentarer er også blitt avslørt. Det er ikke imponerende med noe som minner om svindel. De fleste kvinner i dag er i full jobb og sjonglerer flere roller i løpet av en dag uten å dokumentere det på IG. 

Å beskylde noen for svindel er ganske grovt, så den bør dokumenteres.

Bare pga du (eller jeg) ikke liker produktene hennes eller kvaliteten på det som lages så betyr det ikke at det er svindel. Det faller tydelig i smak, kjolen til Therese er den eneste som ble utsolgt før Sara Emilie og Monica måtte kjøre salg på sine kjoler.

Jobben til Therese er faktisk sosiale medier, ergo så dokumenterer hun på IG og snap kontra kvinner som har en annen type jobb. Så det er ikke sammenlignbart. For å sammenligne så må du sammenligne med de som har samme type yrke som Therese, dvs Influencer og å leve av sosiale medier. Og nettopp der synes jeg Therese er en av de som står på.

Jeg er heller ikke fan av produktene hennes og ville ikke lagt igjen et øre og kjøpt noe av det hun selger (jeg foretrekker håndduker som både kan vaskes på høy nok temperatur og tromles), og klærne hun har designet appellerer ikke til meg. Men det betyr ikke at det er svindel og uærlig arbeid.

Ha også i bakhodet at Therese sliter med sitt, ble utbrent og møtte veggen. Likevel står hun på, har skapt sin egen arbeidsplass og tar seg av alt alene i lengre perioder, i tillegg til at hun også hjelper venninner. 

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Jeg er litt ambivalent til hele greia med Therese.

Ut fra hva jeg har forstått så har hun tidligere vært utbrent?

På den ene siden forstår jeg da godt hvorfor hun viser mye av det hun gjør og at det fremstår som om hun gjør så lite på så lang tid sammenlignet med mange andre. Det er en veldig vanlig konsekvens av at man har møtt veggen. Arbeidskapasiteten er ikke lenger slik den var, og "normale" eller "enkle" oppgaver kan virke umulige eller ta mer tid sammenlignet med andre. Som for eks tidsbruken på å velge kjøkkeninnredning på 5 skap. Tidsbruken kunne jo vært sammenlignet med noen som skulle bygget et fullverdig kjøkken til 400k.

På den andre siden så synes jeg det livet hun fronter er et svært dårlig eksempel til etterlevelese for andre for å nettopp unngå veggen (dvs å bli utbrent).

Som du selv skriver så er det jo ikke rent lite hun får til og samtidig klarer hun å stille opp for andre. Men hvor lenge?

Samfunnet i dag krever ekstremt mye av folk flest. Og der hvor en tidligere har kunnet hente seg inn og samle overskudd så blir en i dag møtt med mer arbeidspress og enda større forventninger både til å stille opp og levere. Og det er selve premieeksempelet på hvordan man sikter seg inn på å møte veggen.

Vi har nok av dette i samfunnet i dag. Noe Therese burde vite. Og burde vært en motvekt til.

I stede vil jeg påstå at hun bidrar til presset.

For som @Japp skriver i det ene innlegget, når Therese har vært utbrent og allikevel klarer å tjene såpass mye at de kan donere 300k til et veldedig formål - hvorfor klarer ikke flere det?

Å være influenser er ikke det samme som å være i ordinært arbeid og organisere/drifte familien As. Hun kan styre arbeidsdagene sine selv, det kan ikke Kari og Ola som er i ordinært arbeid, bunden av en arbeidstid mens en sitter i tidsklemma. Barn skal hentes i bhg/skole og hus og hjem skal holdes vedlike. Beklager, men jeg er ikke imponert over «alt» hun får til da jeg også mener at hun er med på å bidra til negativt press i samfunnet. 
Denne snikreklamen hun driver med er også lite imponerende. 

Dette innlegget retter jeg mot deg også, @skruf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 minutt siden):

Å beskylde noen for svindel er ganske grovt, så den bør dokumenteres.

Bare pga du (eller jeg) ikke liker produktene hennes eller kvaliteten på det som lages så betyr det ikke at det er svindel. Det faller tydelig i smak, kjolen til Therese er den eneste som ble utsolgt før Sara Emilie og Monica måtte kjøre salg på sine kjoler.

Jobben til Therese er faktisk sosiale medier, ergo så dokumenterer hun på IG og snap kontra kvinner som har en annen type jobb. Så det er ikke sammenlignbart. For å sammenligne så må du sammenligne med de som har samme type yrke som Therese, dvs Influencer og å leve av sosiale medier. Og nettopp der synes jeg Therese er en av de som står på.

Jeg er heller ikke fan av produktene hennes og ville ikke lagt igjen et øre og kjøpt noe av det hun selger (jeg foretrekker håndduker som både kan vaskes på høy nok temperatur og tromles), og klærne hun har designet appellerer ikke til meg. Men det betyr ikke at det er svindel og uærlig arbeid.

Ha også i bakhodet at Therese sliter med sitt, ble utbrent og møtte veggen. Likevel står hun på, har skapt sin egen arbeidsplass og tar seg av alt alene i lengre perioder, i tillegg til at hun også hjelper venninner. 

Å drive med kommentarjuks og slette negativ omtale angående klærne minner meg mer om svindel! Hold nå jaggu meg stien din ren og vær ærlig om produktene som blir produsert for salg! Det samme kan sies om snikreklame for både kjoler og pysj… Shady buisness! 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Jeg er litt ambivalent til hele greia med Therese.

Ut fra hva jeg har forstått så har hun tidligere vært utbrent?

På den ene siden forstår jeg da godt hvorfor hun viser mye av det hun gjør og at det fremstår som om hun gjør så lite på så lang tid sammenlignet med mange andre. Det er en veldig vanlig konsekvens av at man har møtt veggen. Arbeidskapasiteten er ikke lenger slik den var, og "normale" eller "enkle" oppgaver kan virke umulige eller ta mer tid sammenlignet med andre. Som for eks tidsbruken på å velge kjøkkeninnredning på 5 skap. Tidsbruken kunne jo vært sammenlignet med noen som skulle bygget et fullverdig kjøkken til 400k.

På den andre siden så synes jeg det livet hun fronter er et svært dårlig eksempel til etterlevelese for andre for å nettopp unngå veggen (dvs å bli utbrent).

Som du selv skriver så er det jo ikke rent lite hun får til og samtidig klarer hun å stille opp for andre. Men hvor lenge?

Samfunnet i dag krever ekstremt mye av folk flest. Og der hvor en tidligere har kunnet hente seg inn og samle overskudd så blir en i dag møtt med mer arbeidspress og enda større forventninger både til å stille opp og levere. Og det er selve premieeksempelet på hvordan man sikter seg inn på å møte veggen.

Vi har nok av dette i samfunnet i dag. Noe Therese burde vite. Og burde vært en motvekt til.

I stede vil jeg påstå at hun bidrar til presset.

For som @Japp skriver i det ene innlegget, når Therese har vært utbrent og allikevel klarer å tjene såpass mye at de kan donere 300k til et veldedig formål - hvorfor klarer ikke flere det?

Man er jo ikke utbrent til evig tid, man blir bedre..jeg har vært utbrent selv og etter en pause med gradvis tilbakevending til jobb er jeg ikke utbrent lengre. Therese bruker enormt mye tid på ting andre ikke har tid til fordi vi står i vanlige jobber. Å være influenser er nok stressende i seg selv på en hent annen måte enn for oss i vanlig jobb..jeg hadde aldri orket å pushe totalt ubrukelige ting på folk og kalle meg «designer», sminke meg foran kamera hver dag og dokumentere hver minste ting i hverdagen. Hun er ikke utbrent lengre, men der ser ut til at hun håndterer stress veldig dårlig og ofte tar det ut på sosiale media. F.eks. raseriutbruddet over å ikke finne ledig lader i rushtiden på harryhandling eller når postnord ikke kommer når de skal. Hun lever ikke etter alt dette rælet med «pust» som hun selger! Hadde hun i det minste gjort det, hadde det vært litt troverdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (Akkurat nå):

Man er jo ikke utbrent til evig tid, man blir bedre..jeg har vært utbrent selv og etter en pause med gradvis tilbakevending til jobb er jeg ikke utbrent lengre. Therese bruker enormt mye tid på ting andre ikke har tid til fordi vi står i vanlige jobber. Å være influenser er nok stressende i seg selv på en hent annen måte enn for oss i vanlig jobb..jeg hadde aldri orket å pushe totalt ubrukelige ting på folk og kalle meg «designer», sminke meg foran kamera hver dag og dokumentere hver minste ting i hverdagen. Hun er ikke utbrent lengre, men der ser ut til at hun håndterer stress veldig dårlig og ofte tar det ut på sosiale media. F.eks. raseriutbruddet over å ikke finne ledig lader i rushtiden på harryhandling eller når postnord ikke kommer når de skal. Hun lever ikke etter alt dette rælet med «pust» som hun selger! Hadde hun i det minste gjort det, hadde det vært litt troverdig.

Nei, man er ikke utbrent til evig tid men om man ikke lytter til kroppens signaler og sørger for å ta vare på kroppen først så vil man møte veggen igjen. Og igjen. Og igjen.

Så det er derfor jeg mener at en påvirker som Therese, med hands on erfaring fra å møte veggen, burde etter min mening fronte en langt mer sunnere holdning til arbeidspress, arbeidsbelastning og stresshåndtering.

Som du skriver så virker det som om hun håndterer stress veldig dårlig. Og det er et dårlig tegn. Spesielt når hun samtidig prøver å selge "pust". Jeg får svindel-vibber av det ganske enkelt.

Derfor har jeg et ambivalent forhold til det hun legger ut.

På den ene siden kan jeg fint relatere til å ha møtt veggen og nå måtte bruke ekstremt mye tid på noe så enkelt som et lite kjøkken på fem kjøkkenskap fra Ikea. På den andre siden så skal hun pushe et karrierejag og status som vellykket og selge "pust".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Jeg vet det, har vært alenemor til 1 barn mens jeg studerte+jobbet mens barnet var på samvær. Og jeg har vært alene med 2 barn+hund i nesten 2 år mens mannen min tok etterutdanning i en annen by og bare var hjemme av og til. Ja, det var slitsomt, men jeg var frisk og hadde et godt utgangspunkt

Therese er vel heller ikke hjemmeværende etter eget valg heller, har forstått det sånn at hun ble ufør, ergo så kan man ikke sammenligne henne med en som har valgt å gå hjemme. Er man frisk og selvvalgt hjemmeværende husmor så er det en helt annen sak, da har man et bedre utgangspunkt. Therese har ei fortid innen forsvaret, Flyforsvaret hvis jeg ikke husker feil, og hun har bl.a vært i Afghanistan på jobboppdrag med Flyforsvaret. Og det er ikke noe for hvem som helst. 

Selv om de bare har 1 barn så krever det barnet likevel oppfølging ift skole, lekser, fritidsaktiviteter….i tillegg så nærmer datteren seg den alderen at skolearbeid og mengde blir mere krevende, ofte drama blant jentegjenger, både det fysiske, mentale og psykososiale miljøet på skole og fritid må følges opp

Dessuten så tok jeg utgangspunkt i Influencer-verdenen, og blant de så synes jeg Therese er en av de som står på. Selv om hun er ufør så har hun klart å skape sin egen arbeidsplass. Hun ligger ikke på latsiden og venter på at andre skal fikse ting for henne eller lar der skure og gå til mannen kommer hjem. Jeg synes i allefall at Therese er ei av de som er mest likandes der ute. Selv om jeg ikke ville kjøpt håndduker som ikke kan vaskes på mere enn 40g eller tromles. Eller ei drikkeflaske med beskjed om å huske å puste. Eller en kjole til 3000kr (ang den kjolen så er det tydelig at Therese sin falt i smak hos mange; Sara Emilie reklamerte nettopp for salg på de kjolene, dvs hennes og Monica sin, Therese sin kjole var utsolgt. Før det ble salg)

Jeg synes det er viktig å dra frem det som er positivt også, ikke bare på det negative, på hva som kunne vært bedre. Og hun er mye alene i lengre perioder. Kan ikke huske at Therese har ligget på sofaen og ventet på at «pappa-fikser» sånn som venninnen Sara Emilie. Og som nevnt; hun stiller også opp for venninner og tar i et tak når det behøves der også. Sånn som da Sara skulle flytte og var havnet bakpå, eller da Monica skulle re-gifte seg med mannen sin.

edit; og hva mener du med at hun gjør 10% av det andre som er i jobb gjør? Sånn som jeg ser det så vasker hun hus og holder huset i orden, lager middag, vasker klær, følger opp barnet, har en valp, ordner ut med campingen selv om mannen ikke er hjemme, tar med barnet på ferier alene når mannen er på jobb, følger opp bedriften sin uten at det går utover hus/barn/mann/valp/camping/ting som må fikses osv osv. Hva er de 90% hun ikke gjør?

edit2; jeg tok feil ang at hun gikk via Nav og ble uføretrygdet, men hun møtte veggen og ble utbrent og da hun jobbet som senterleder på et treningssenter hun var med å bygde opp selv så hadde hun også en Instagram-konto som var begynt å vokse, så hun sa opp jobben for å kunne styre sin egen arbeidsplass

https://www.dagsavisen.no/moss/nyheter/2020/02/07/viser-livet-bak-fasaden/

Å møte veggen og bli utbrent er ikke bare bare, så jeg står for det jeg mener at hun ikke er redd for å brette opp ermene og ta tak i ting og ikke vente på at andre skal gjøre det for seg. Og man kan heller ikke sammenligne arbeidskapasiteten til en som er frisk mot en som har møtt veggen og er utbrent. Hun kunne valgt en annen vei ved å søke uføretrygd, men valgte heller å skape sin egen arbeidsplass der hun kan styre dagene sine selv etter formen. 

De tingene vi andre gjør i tillegg til full jobb mener du? Hun dokumenterer jo mye i løpet av dagen og det er mye prat og lite action. Ref vaskerommet som ser bombet ut 24/7. og man er vel ikke utbrent i 10 år. Alt hun pusher ut av ting finnes jo fra før og er totalt overflødige. Trist at folk biter på og kjøper. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (6 minutter siden):

De tingene vi andre gjør i tillegg til full jobb mener du? Hun dokumenterer jo mye i løpet av dagen og det er mye prat og lite action. Ref vaskerommet som ser bombet ut 24/7. og man er vel ikke utbrent i 10 år. Alt hun pusher ut av ting finnes jo fra før og er totalt overflødige. Trist at folk biter på og kjøper. 

Men at noen lar seg bli imponert, skurrer veldig i mine ører. Håndkle som hun pushet by Lien som skulle være så fantastiske smuldret opp i vask. Loungesettet var kopi og elendig kvalitet og passform. Kjolene som er blitt lagt ut nå nylig er ren kopi. Legger vi til kommentarjuks og uthenging av en person på Snapchat, er det jaggu meg ikke noe å bli imponert over. Som andre influncere imøtekommer hun kritikk lite konstruktivt og vi trenger ikke rælet hun pusher ut på folk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke tid til å bake en kake til barnebursdag, hun skal tross alt hente en støvsuger... Hvor kjapt er det ikke å smelle i sammen en Toro kake da? Hun skal ha det til at hun har såååå mye å gjøre  og er sååå stressa. Nei, hente en støvsuger og ta et par telefoner er ikke mye å gjøre. Selv om man var utbrent for 3 år siden. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Å ikke tid til å bake en kake til barnebursdag, hun skal tross alt hente en støvsuger... Hvor kjapt er det ikke å smelle i sammen en Toro kake da? Hun skal ha det til at hun har såååå mye å gjøre  og er sååå stressa. Nei, hente en støvsuger og ta et par telefoner er ikke mye å gjøre. Selv om man var utbrent for 3 år siden. 

Det kan resultere i det jo.

Å være utbrent er ikke noe som er likt hos alle og noen kan bli helt seg selv igjen etterpå mens veldig mange andre opplever ulike former for endringer etter å ha vært utbrent.

Som for eks dette med å planlegge kan for mange være vanskelig. Og tolleransenivået for stress blir for mange veldig lavt. Noe som da fort resulterer i at en ikke klarer å planlegge å bake kaka, og så blir en stresset over det og en støvsuger.

Men jeg synes måten TL viser hverdagen sin er svært uheldig.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden):

Å være influenser er ikke det samme som å være i ordinært arbeid og organisere/drifte familien As. Hun kan styre arbeidsdagene sine selv, det kan ikke Kari og Ola som er i ordinært arbeid, bunden av en arbeidstid mens en sitter i tidsklemma. Barn skal hentes i bhg/skole og hus og hjem skal holdes vedlike. Beklager, men jeg er ikke imponert over «alt» hun får til da jeg også mener at hun er med på å bidra til negativt press i samfunnet. 
Denne snikreklamen hun driver med er også lite imponerende. 

Dette innlegget retter jeg mot deg også, @skruf

Leser hva du skriver, er likevel ikke enig i alt du mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (5 minutter siden):

Leser hva du skriver, er likevel ikke enig i alt du mener.

Det er slik hun drifter virket sitt uavhengige av hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snublefot62 skrev (50 minutter siden):

Det kan resultere i det jo.

Å være utbrent er ikke noe som er likt hos alle og noen kan bli helt seg selv igjen etterpå mens veldig mange andre opplever ulike former for endringer etter å ha vært utbrent.

Som for eks dette med å planlegge kan for mange være vanskelig. Og tolleransenivået for stress blir for mange veldig lavt. Noe som da fort resulterer i at en ikke klarer å planlegge å bake kaka, og så blir en stresset over det og en støvsuger.

Men jeg synes måten TL viser hverdagen sin er svært uheldig.

Da er det rart hun klarer å styre med alt annet da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Da er det rart hun klarer å styre med alt annet da....

Joda. Det er jeg enig i.

Er derfor jeg har et veldig ambivalent forhold til nettopp TL. På mange måter forstår jeg enkelte av de tingene hun står i/viser frem - på veldig mange andre måter er jeg frustrert over det hun viser andre rundt dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig 

skruf skrev (5 timer siden):

En ting er i allefall sikkert; Therese er ikke redd for å ta i et tak! Ikke en av de som lar ting skure å gå og venter på at noen andre skal fikse for henne

Det er jeg helt enig i, og det skal hun ha kudos for. Hun er god på å sette i gang, gjennomføre og sluttføre prosjekter hun setter seg fore. Det er det mange som ikke evner. Som kvier seg for å ta tak i ting, fordi det blir overveldende. 

Det jeg skulle ønske meg, var at hun kunne vise mer av den balansen. Den som hun fronter i produktene hun vil pushe på oss. 

PUST

Skulle så gjerne ønske at hun knyttet sammen den "driven" hun viser i prosjektene sine, til det andre hun hevder å være opptatt av, selvivaretakelse.

Balanse.

Jeg tviler ikke på at hun på en måte gjør det, eller har et ønske eller fokus om  gjøre det. Men jeg synes det mangler refleksjoner fra det å puste sett opp mot hvordan hun lever sitt liv. På en måte er hun åpen, på den annen side synes jeg ikke hun "practise what you preach"( i mangel på bedre norsk ord i farta).

Jeg har bare lagt merke til at hun snakker om det når hun fremmer produktene sine. Det synes jeg er så synd. Da detter litt av troverdigheten bort for meg. Når det virker å handle kun om salgsfremmende argumenter.

Men, rett skal være rett. 👏🏆 for arbeidsinnsatsen og inspirasjon til å vise alle(spesielt også kvinner), kan få til praktiske ting!

 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (2 minutter siden):

Enig 

Det er jeg helt enig i, og det skal hun ha kudos for. Hun er god på å sette i gang, gjennomføre og sluttføre prosjekter hun setter seg fore. Det er det mange som ikke evner. Som kvier seg for å ta tak i ting, fordi det blir overveldende. 

Det jeg skulle ønske meg, var at hun kunne vise mer av den balansen. Den som hun fronter i produktene hun vil pushe på oss. 

PUST

Skulle så gjerne ønske at hun knyttet sammen den "driven" hun viser i prosjektene sine, til det andre hun hevder å være opptatt av, selvivaretakelse.

Balanse.

Jeg tviler ikke på at hun på en måte gjør det, eller har et ønske eller fokus om  gjøre det. Men jeg synes det mangler refleksjoner fra det å puste sett opp mot hvordan hun lever sitt liv. På en måte er hun åpen, på den annen side synes jeg ikke hun "practise what you preach"( i mangel på bedre norsk ord i farta).

Jeg har bare lagt merke til at hun snakker om det når hun fremmer produktene sine. Det synes jeg er så synd. Da detter litt av troverdigheten bort for meg. Når det virker å handle kun om salgsfremmende argumenter.

Men, rett skal være rett. 👏🏆 for arbeidsinnsatsen og inspirasjon til å vise alle(spesielt også kvinner), kan få til praktiske ting!

 

Dette!!!!!

Det hjelper meg ikke en dritt å kjøpe enda en kopp, enda ett loungesett og enda et par gode tøfler, som bare ender opp med å gi meg dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarer å roe ned i hverdagen. Gi meg inspirasjon gjennom organiseringsverktøy, ta meg med på en meditasjonsøkt, og vis meg hvordan du tar deg de sårt tiltrengte (puste)pausene i hverdagen. Når dette er på plass, så kanskje, jeg assosierer disse produktene med det å roe ned, og da kan jeg vurdere å kjøpe dem…

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...