Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

supermamz skrev (1 time siden):

Ser ut som hun bare setter navnet sitt på produkter som allerede er ferdig og designet.b

Er utrolig dårlig kvalitet på den joggedresser. Håndklær som må vaskes på 40 grader. Ikke merker hun med reklame heller. Lua har hun jo brukt i hele vinter og også nå i vår. Reme er jo investor her, så kanskje ikke så rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minombre skrev (11 minutter siden):

Er hunden til Therese egentlig en pomeranian tro? Syns den ligner mye mer på Kleinspitz. 

er det ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (2 minutter siden):

Er utrolig dårlig kvalitet på den joggedresser. Håndklær som må vaskes på 40 grader. Ikke merker hun med reklame heller. Lua har hun jo brukt i hele vinter og også nå i vår. Reme er jo investor her, så kanskje ikke så rart. 

Så sant. Syns hele opplegget er spesielt😱

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sponses hun av "Vi på tur" ? Hun er jo ikke noe friluftsmenneske. Hun lufter bikkja i Happy Flops? Det blir så lite troverdig når de spyr ut reklame helt ukritisk 🤮

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (3 timer siden):

Hvorfor sponses hun av "Vi på tur" ? Hun er jo ikke noe friluftsmenneske. Hun lufter bikkja i Happy Flops? Det blir så lite troverdig når de spyr ut reklame helt ukritisk 🤮

Helt enig!! Jeg kan ikke få uttrykt hvor lite troverdig det fremstår 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (5 timer siden):

Hvorfor sponses hun av "Vi på tur" ? Hun er jo ikke noe friluftsmenneske. Hun lufter bikkja i Happy Flops? Det blir så lite troverdig når de spyr ut reklame helt ukritisk 🤮

I tillegg annonserer hun at man får 70% rabatt på live sendingen! Hvis du går på nettsiden til vi på tur så har de salg nå 50-70% 😅

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bellabellee skrev (6 timer siden):

I tillegg annonserer hun at man får 70% rabatt på live sendingen! Hvis du går på nettsiden til vi på tur så har de salg nå 50-70% 😅

 

Det der har skjedd med flere livesendinger tidligere. Mener hun har fantastiske rabattkoder, men så er det samme rabatten som har vært eller som er rett rundt hjørnet.🤦🏼‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå fantastisk er det tøyet faktisk at hun heller velger å bruke kjole når hun graver i hagen på campingen og høytrykksspyler verandaen, fremfor å ikle seg klær som er egnet for denslags 🤦‍♀️🤦‍♀️ Ikke akkurat god reklame for ny sponsor…

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (2 timer siden):

Sååå fantastisk er det tøyet faktisk at hun heller velger å bruke kjole når hun graver i hagen på campingen og høytrykksspyler verandaen, fremfor å ikle seg klær som er egnet for denslags 🤦‍♀️🤦‍♀️ Ikke akkurat god reklame for ny sponsor…

Samme tenkte jeg!!! 😅😅😅 kjole og happyflops 🫣 mens turklær ligge slengt inne på vaskerommet (?) hadde Øyvind bruke de?! 😅🫣 han som fisker 🤪

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (8 timer siden):

Sååå fantastisk er det tøyet faktisk at hun heller velger å bruke kjole når hun graver i hagen på campingen og høytrykksspyler verandaen, fremfor å ikle seg klær som er egnet for denslags 🤦‍♀️🤦‍♀️ Ikke akkurat god reklame for ny sponsor…

Hun er like lite troverdig som mange andre i bransjen. Når pengene kommer for enkelt virker det som selvbilde tar litt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (7 timer siden):

Samme tenkte jeg!!! 😅😅😅 kjole og happyflops 🫣 mens turklær ligge slengt inne på vaskerommet (?) hadde Øyvind bruke de?! 😅🫣 han som fisker 🤪

Hun har jo ikke vært den som har brukt kjole til alt, og den som eeeeeeelsker prosjekter… det er jo SE. Hun kopierer henne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
Minombre skrev (På 16.4.2023 den 22.45):

Er hunden til Therese egentlig en pomeranian tro? Syns den ligner mye mer på Kleinspitz. 

De tror de har kjøpt en Pomeranian, men denne de har er mye større. Godkjent mål på en pomeranian er 21-23 cm nakkehøyde, og de er mye mindre og søtere i ansiktet, og mye mer fluffy i pelsen. Har to høyt premierte pomeranian selv, så derfor kjenner jeg også til kravene til hva som er Pomeranian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggidada
mumrikk1 skrev (På 18.4.2023 den 19.42):

Nå kommer det vell en bok..

Ikke vanskelig å skjønne det… OG så kommer det bæreposer til 400 kr 🤣 Her tror jeg hun bommer fullstendig med produktet sitt 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggidada skrev (1 time siden):

De tror de har kjøpt en Pomeranian, men denne de har er mye større. Godkjent mål på en pomeranian er 21-23 cm nakkehøyde, og de er mye mindre og søtere i ansiktet, og mye mer fluffy i pelsen. Har to høyt premierte pomeranian selv, så derfor kjenner jeg også til kravene til hva som er Pomeranian.

Jeg syns også hunden deres ser mye større ut enn en Pomeranian. Viste ikke hva målene var, men ut fra snappene hun har lagt ut så ser han ganske stor ut og han er jo ikke så gammel ennå heller.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggidada skrev (29 minutter siden):

Ikke vanskelig å skjønne det… OG så kommer det bæreposer til 400 kr 🤣 Her tror jeg hun bommer fullstendig med produktet sitt 😅 

Trodde du tulla når jeg leste her inne før jeg så storyen hennes.. 400 kroner?!? Folk har for mye penger.. Hun er ikke en designer, hun har ingen merkevare. Hun har en vare. Med bokstaven sin sydd på.

Jeg får helt hakeslipp. Hvem er disse menneskene som kjøper det her? Oppriktig, jeg er interessert i å snakke med de.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maggidada skrev (38 minutter siden):

Ikke vanskelig å skjønne det… OG så kommer det bæreposer til 400 kr 🤣 Her tror jeg hun bommer fullstendig med produktet sitt 😅 

Hvem vil fly rundt med en handlepose til 400,- som reklamerer for Bylien? Her pushes det på med ræl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (41 minutter siden):

Hvem vil fly rundt med en handlepose til 400,- som reklamerer for Bylien? Her pushes det på med ræl. 

Seriøst…har skapet full av sånne tøyposer jeg har fått gratis her og der, ville aldri funnet på å betalt 400kr for en..

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggidada
VildeS skrev (1 time siden):

Jeg syns også hunden deres ser mye større ut enn en Pomeranian. Viste ikke hva målene var, men ut fra snappene hun har lagt ut så ser han ganske stor ut og han er jo ikke så gammel ennå heller.

Mine to er 7 og 8 år, og de er mindre enn en katt; og helt perfekte i forhold til standarden til Pomeranian. Kjenner flere som har blitt lurt på samme måte som Therese Lien angående dette. De har stamtavle og «godkjent» i Norsk Kennel Klubb… Men hadde de kommet på utstilling som Pomeranian så hadde dommerne ledd av dem 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...