Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Vally112 skrev (23 minutter siden):

Og ikke glem hennes catch frase som er «husk å puste» 

Men det gjør hun jo, hun sukker og bærer seg over travel dag hver dag 😅🤪

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dette tjener hun oppimot 100.000 i mnd på🥲 Jeg oppfordrer alle til å slutte og følge, hun fortjener ikke disse pengene. Hadde hun gjort noe fornuftig, så hadde det vært en ting - men alt hun gjør er å stresse om oppussing/prosjekter, fysio, frisør, dans og bikkje. Og rot hjemme. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (37 minutter siden):

Og dette tjener hun oppimot 100.000 i mnd på🥲 Jeg oppfordrer alle til å slutte og følge, hun fortjener ikke disse pengene. Hadde hun gjort noe fornuftig, så hadde det vært en ting - men alt hun gjør er å stresse om oppussing/prosjekter, fysio, frisør, dans og bikkje. Og rot hjemme. 

Sluttet å følge TL og SE for en stund siden. Har ikke tenkt på de, før jeg var her inne nå 😆 Og siden det går i det samme... Så fortsetter jeg med å ikke savne de - og ikke spe på lønna dems 😉

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (37 minutter siden):

Og dette tjener hun oppimot 100.000 i mnd på🥲 Jeg oppfordrer alle til å slutte og følge, hun fortjener ikke disse pengene. Hadde hun gjort noe fornuftig, så hadde det vært en ting - men alt hun gjør er å stresse om oppussing/prosjekter, fysio, frisør, dans og bikkje. Og rot hjemme. 

Nå passer det med en oppfordring til å slutte og følge når enda mer penger er innvolvert. Passer ikke inn når man sier noen kan slutte og følge når de er et irritasjonsmoment 🤔😂 jeg måtte bare, for det er komisk.

Man bidrar til deres levebrød enten eller når man diskuterer/følger de, før de fikk ads, når får de bare mer. OM de får løst ut disse cashene blir spennende å se, var vel noen som snakket om at det ikke var så lett som det hørtes ut som å få de ut 🤭🤭

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Og dette tjener hun oppimot 100.000 i mnd på🥲 Jeg oppfordrer alle til å slutte og følge, hun fortjener ikke disse pengene. Hadde hun gjort noe fornuftig, så hadde det vært en ting - men alt hun gjør er å stresse om oppussing/prosjekter, fysio, frisør, dans og bikkje. Og rot hjemme. 

Gjort for lenge siden. Og jeg trykker meg heller ikke inn på dem, selv om jeg får dem som forslag. Gidder ikke generere en krone mer i den retningen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (7 timer siden):

Og ikke glem hennes catch frase som er «husk å puste» 

Hun burde heller lagd en kopp med «husk å lade»..

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Nå passer det med en oppfordring til å slutte og følge når enda mer penger er innvolvert. Passer ikke inn når man sier noen kan slutte og følge når de er et irritasjonsmoment 🤔😂 jeg måtte bare, for det er komisk.

Man bidrar til deres levebrød enten eller når man diskuterer/følger de, før de fikk ads, når får de bare mer. OM de får løst ut disse cashene blir spennende å se, var vel noen som snakket om at det ikke var så lett som det hørtes ut som å få de ut 🤭🤭

Har jeg sagt at det ikke er lov å si?🤨 Jeg er helt for å slutte og følge folk som ikke man liker, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 minutter siden):

Har jeg sagt at det ikke er lov å si?🤨 Jeg er helt for å slutte og følge folk som ikke man liker, jeg!

Skulle kanskje ikke sitert deg, beklager det 🥴 men er flere som har sagt det samme, men har vært mot det med den begrunnelsen. Igjen, beklager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (3 timer siden):

Gjort for lenge siden. Og jeg trykker meg heller ikke inn på dem, selv om jeg får dem som forslag. Gidder ikke generere en krone mer i den retningen. 

Får de cash om man er innom IG dems også? (følger ikke, men hender jeg trykker innom for å se) Vet de får på snap, så der har jeg sluttet helt å titte innom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsa84 skrev (18 minutter siden):

Får de cash om man er innom IG dems også? (følger ikke, men hender jeg trykker innom for å se) Vet de får på snap, så der har jeg sluttet helt å titte innom

Nei tror ikke det. Hun har ikke lagt ut noe som helst der. De genererer penger på snap. Derfor er de mere aktive der 🙈

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kathyzz skrev (Akkurat nå):

Nei tror ikke det. Hun har ikke lagt ut noe som helst der. De genererer penger på snap. Derfor er de mere aktive der 🙈

ja det jeg regnet med hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (5 timer siden):

Og dette tjener hun oppimot 100.000 i mnd på🥲 Jeg oppfordrer alle til å slutte og følge, hun fortjener ikke disse pengene. Hadde hun gjort noe fornuftig, så hadde det vært en ting - men alt hun gjør er å stresse om oppussing/prosjekter, fysio, frisør, dans og bikkje. Og rot hjemme. 

Sluttet å følge for en stund siden. Nekter å være med å sponse en altfor høy ufortjent lønn. Hver morgen : goooooood ehh... maaaandaaaaaag. Standard! Å så ut å lufte bikkja i slippers som hun må kommentere hver dag. Å så er det å kjøre barnet på dans, litt fysio, og oppussing minutt for minutt 😴😴

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsa84 skrev (2 timer siden):

Får de cash om man er innom IG dems også? (følger ikke, men hender jeg trykker innom for å se) Vet de får på snap, så der har jeg sluttet helt å titte innom

Tror det er engasjementrate som teller på IG- like og kommentar. Men litt usikker. Antall views på story logges der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens story på Snapchat om spontanabort ☹️ 

Bra hun er ærlig om det for dette snakkes det ikke mye om gitt, enda hvor vanlig det er. Trist det endte sånn! 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (1 time siden):

Dagens story på Snapchat om spontanabort ☹️ 

Bra hun er ærlig om det for dette snakkes det ikke mye om gitt, enda hvor vanlig det er. Trist det endte sånn! 

Når hun bruker storyen for å hanke inn penger,det orker jeg ikke..

"Sjekk SC for mer av historien.."

Endret av J..
  • Liker 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malya
J.. skrev (14 minutter siden):

Når hun bruker storyen får å hanke inn penger,det orker jeg ikke..

"Sjekk SC for mer av historien.."

Føler med Therese, men må si jeg reagerte på det samme. Det tok lang tid fra bildet av graviditetstesten ble postet, til det kom noen forklaring på IG. Å be folk "hoppe inn på snap - der forteller jeg mer utfyllende"... Blir tom for ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, virkelig. Hun sier at hun ønsker å være åpen om det fordi det er så få som snakker om spontanabort. MEN, for å kunne høre om åpenheten hennes må man bytte over til Snapchat så hun tjener mer på det. Hadde motivet virkelig vært åpenhet og å hjelpe andre hadde det vel vært mest naturlig å snakke om det på Instagram der hun har flest følgere. Så kynisk som det kan få blitt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forteller hun om abort? Jeg gidder ikke å se på snap, så lenge hun har reklame 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ranunkelen skrev (8 minutter siden):

Hva forteller hun om abort? Jeg gidder ikke å se på snap, så lenge hun har reklame 

Hun har spontanabortert for et par dager siden. Var et uplanlagt svangerskap. Mistet i uke 8 ca. Men det går bra med henne og mannen.... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Når hun bruker storyen for å hanke inn penger,det orker jeg ikke..

"Sjekk SC for mer av historien.."

Åh, det så jeg ikke. Så bare på snap 🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...