Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Fru G
Eea Elvira skrev (9 timer siden):

Helt enig med deg, folk bare leter etter noe å «ta ho på». Ho mener sikkert at den ikke strammer med høyt liv og er behagelig å ha på, noe som hjelper når man har magesmerter..

‘Folk’? Jeg har faktisk hatt sansen for TL, men hun har blitt som de fleste andre og tenker kun på penger. At en tights er god å ha på når man har magesmerter kan jeg forstå, men ikke at den hjelper mot magesmerter. To forskjellige ting i min verden i hverfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Åpenbart er det årsaken.

Men TL vinkler det på en sånn måte at det er HENNES tights som gjør at smertene blir mindre. Hun vinkler det som om at de hun selger har egenskaper som er bedre på dette enn andres.

Og det er faktisk falsk markedsføring om hun ikke kan vise til noe konkret. Og det er svindel.

Nettopp, man tenker at det er noe spesielt med hennes tights som hjelper mot magesmerter. Å det er falsk markedsføring ja. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også TL før, men hun har dessverre forandret seg mye. Nå virker det som om det er pengene som rår. Hvor ofte ser man henne i turklær som hun reklamere for? Hvorfor kunne hun ikke fortalt om SA på IG? Hvorfor selge kopper, termoser og strandbager til en helt sinnsyk pris?  Det blir for dumt.  Hun har blitt for høy på seg selv. Å tro at folk vil betale masse penger for å være en vandrende reklameplakat for henne er jo bare helt utrolig!! Nei, hun følger dessverre «alle» de andre og blir bare mer og mer falsk (syns jeg). Nå får hun jo med seg Ø mer og mer også fordi han også ser hvor lett det er å tjene seg rik på å selge dritt til følgerne hennes 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (2 minutter siden):

Jeg likte også TL før, men hun har dessverre forandret seg mye. Nå virker det som om det er pengene som rår. Hvor ofte ser man henne i turklær som hun reklamere for? Hvorfor kunne hun ikke fortalt om SA på IG? Hvorfor selge kopper, termoser og strandbager til en helt sinnsyk pris?  Det blir for dumt.  Hun har blitt for høy på seg selv. Å tro at folk vil betale masse penger for å være en vandrende reklameplakat for henne er jo bare helt utrolig!! Nei, hun følger dessverre «alle» de andre og blir bare mer og mer falsk (syns jeg). Nå får hun jo med seg Ø mer og mer også fordi han også ser hvor lett det er å tjene seg rik på å selge dritt til følgerne hennes 

Enig.. synd, likte henne veldig godt når jeg begynte å følge henne for et par år siden. Så jordnær. Men nå.. hun prøver å tjene penger på at babyen i magen døde…… kvalmt

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (10 timer siden):

Helt enig med deg, folk bare leter etter noe å «ta ho på». Ho mener sikkert at den ikke strammer med høyt liv og er behagelig å ha på, noe som hjelper når man har magesmerter..

Det står hjelper mot magesmerter, om hub mener den ikke strammer og derfor er behagelig bør hun skrive det.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 time siden):

Jeg likte også TL før, men hun har dessverre forandret seg mye. Nå virker det som om det er pengene som rår. Hvor ofte ser man henne i turklær som hun reklamere for? Hvorfor kunne hun ikke fortalt om SA på IG? Hvorfor selge kopper, termoser og strandbager til en helt sinnsyk pris?  Det blir for dumt.  Hun har blitt for høy på seg selv. Å tro at folk vil betale masse penger for å være en vandrende reklameplakat for henne er jo bare helt utrolig!! Nei, hun følger dessverre «alle» de andre og blir bare mer og mer falsk (syns jeg). Nå får hun jo med seg Ø mer og mer også fordi han også ser hvor lett det er å tjene seg rik på å selge dritt til følgerne hennes 

Men er det ikke nettopp det folk gjør da? Kjøper dette rælet, må ha høye tanker om egen merkevare. Burde vært gratis og vandre rundt som en levende reklameplakat for influencere. Folk er så lettpåvirkelige at de burde styrt unna å følge slike influencere for sitt eget beste. En ting å kjøpe noe man virkelig liker av god kvalitet, men å vandre rundt med reklame for influencere det er bare flaut og viser hvor lettpåvirkelige man er. Ser disse market bagsene er poppis om dagen så man kan finne fine uten reklame eller med en mindre logo i det minste. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (22 timer siden):

Det står hjelper mot magesmerter, om hub mener den ikke strammer og derfor er behagelig bør hun skrive det.

JA den hjelper for at det er høyt liv og ikke strammer? Ehh jeg forstår ikke hvordan dere greier å få vinkla det inn til at den kurerer nedentil/magesmerter? Jeg som følger satt ikke å tenkte ååå woooow en revolusjonerende tights som kurerer magesmerter, men selvfølgelig at den ikke strammer og var tøyelig noe som hjalp på HENNES magesmerter..

Klarer virkelig ikke å skjønne hvordan man i det hele tatt klarer å få vinklet det inn slik dere gjør.

Ikke rart psykiatrien har alt for mye å gjøre, folk går å leter etter feil som ikke eksisterer og lager seg sin egen virkelighet.. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (34 minutter siden):

JA den hjelper for at det er høyt liv og ikke strammer? Ehh jeg forstår ikke hvordan dere greier å få vinkla det inn til at den kurerer nedentil/magesmerter? Jeg som følger satt ikke å tenkte ååå woooow en revolusjonerende tights som kurerer magesmerter, men selvfølgelig at den ikke strammer og var tøyelig noe som hjalp på HENNES magesmerter..

Klarer virkelig ikke å skjønne hvordan man i det hele tatt klarer å få vinklet det inn slik dere gjør.

Ikke rart psykiatrien har alt for mye å gjøre, folk går å leter etter feil som ikke eksisterer og lager seg sin egen virkelighet.. 

eh når flere åpenbart tolker feil i følge deg så burde hun kanskje skrevet det annerledes da.  

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (34 minutter siden):

JA den hjelper for at det er høyt liv og ikke strammer? Ehh jeg forstår ikke hvordan dere greier å få vinkla det inn til at den kurerer nedentil/magesmerter? Jeg som følger satt ikke å tenkte ååå woooow en revolusjonerende tights som kurerer magesmerter, men selvfølgelig at den ikke strammer og var tøyelig noe som hjalp på HENNES magesmerter..

Klarer virkelig ikke å skjønne hvordan man i det hele tatt klarer å få vinklet det inn slik dere gjør.

Ikke rart psykiatrien har alt for mye å gjøre, folk går å leter etter feil som ikke eksisterer og lager seg sin egen virkelighet.. 

Virkeligheten, som du henviser til, er at hun vinklet det til at hennes egen tights som hun selger (og tjener penger på) var bedre for henne (og dermed andre) med magesmerter (enn andre). Hun driver bedrift og dette er arbeidet og ansvaret hennes.

Å dra inn psykiatri og psykisk helse inn i dette blir totalt lavmål.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Virkeligheten, som du henviser til, er at hun vinklet det til at hennes egen tights som hun selger (og tjener penger på) var bedre for henne (og dermed andre) med magesmerter (enn andre). Hun driver bedrift og dette er arbeidet og ansvaret hennes.

Å dra inn psykiatri og psykisk helse inn i dette blir totalt lavmål.

👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (56 minutter siden):

JA den hjelper for at det er høyt liv og ikke strammer? Ehh jeg forstår ikke hvordan dere greier å få vinkla det inn til at den kurerer nedentil/magesmerter? Jeg som følger satt ikke å tenkte ååå woooow en revolusjonerende tights som kurerer magesmerter, men selvfølgelig at den ikke strammer og var tøyelig noe som hjalp på HENNES magesmerter..

Klarer virkelig ikke å skjønne hvordan man i det hele tatt klarer å få vinklet det inn slik dere gjør.

Ikke rart psykiatrien har alt for mye å gjøre, folk går å leter etter feil som ikke eksisterer og lager seg sin egen virkelighet.. 

Ikke noe merkelig med det. Det gjør vi alle. Sosialkonstruksjonisme kalles det. Slå det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

handmaid skrev (7 timer siden):

Sitter de i baren på hotellet å drikker med barnet? 

Jada. Terese har jo drukket seg ganske full for å tørre å fly. Selv mens barnet var med. Men når det er sagt er det ikke noe i veien å ta seg et glass vin med et barn til stede. Men så på en snurr som Terese har vært et par ganger før flytur er ikke greit. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

handmaid skrev (8 timer siden):

Sitter de i baren på hotellet å drikker med barnet? 

Det går fint å ta en drink eller to selv om barnet er med.

Nussepus skrev (1 time siden):

Jada. Terese har jo drukket seg ganske full for å tørre å fly. Selv mens barnet var med. Men når det er sagt er det ikke noe i veien å ta seg et glass vin med et barn til stede. Men så på en snurr som Terese har vært et par ganger før flytur er ikke greit. 

Har hun vært på en snurr på flyturer som barnet har vært med på? 😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Therese veldig godt før, men etter hun ble bestis med SE og helt obsessed med klikk og penger har jeg mistet helt sansen. Skummelt hvor mye man kan forandre seg på kort tid..😓 veldig kjedelig innhold, sikkert super gøy for de som har vogn og som faktisk liker camping, men..🫠

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Japp skrev (1 time siden):

Det går fint å ta en drink eller to selv om barnet er med.

Har hun vært på en snurr på flyturer som barnet har vært med på? 😔

Ja absolutt. Hun drakk seg til mot for å fly hjem fra syden. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (På 9.5.2023 den 9.27):

Jada. Terese har jo drukket seg ganske full for å tørre å fly. Selv mens barnet var med. Men når det er sagt er det ikke noe i veien å ta seg et glass vin med et barn til stede. Men så på en snurr som Terese har vært et par ganger før flytur er ikke greit. 

Var du der?? Drøye påstander du kommer med.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (1 time siden):

Var du der?? Drøye påstander du kommer med.

Hun dokumenterte det grundig på snap. Det ble diskutert inngående her i fjor. Så bare bla deg tilbake. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (På 6.5.2023 den 21.13):

 

EFC482B7-6A41-4B2F-B8C8-A86A2A329AA9.jpeg

Dette er neppe lovlig heller. Reklamere for helseeffekt uten vitenskapelig dokumentert. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...