Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Japp skrev (6 timer siden):

Det står da på det skjermbilde at man bør merke det som reklame.

Tenker at Forbrukertilsynet med fordel kunne vært mer på skal enn bør.

Det står i den blå boksen at dersom man ikke får fordeler av å dele innlegget så trenger man ikke merke det som reklame.

Noe som betyr at dersom man får fordeler så skal det merkes som reklame.

Tilfeller som bør merkes er når det er tvil. Det er kun når det er tvil det bør merkes. Ut over det så skal det merkes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Gå inn på HØYDEPUNKTER på snap-profilen min for å få med deg alt om spontanaborten"

Jeg har ikke ord lenger jeg.

  • Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (6 minutter siden):

"Gå inn på HØYDEPUNKTER på snap-profilen min for å få med deg alt om spontanaborten"

Jeg har ikke ord lenger jeg.

Noe så jævlig 🆘

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (37 minutter siden):

"Gå inn på HØYDEPUNKTER på snap-profilen min for å få med deg alt om spontanaborten"

Jeg har ikke ord lenger jeg.

Hvor har hun sagt / skrevet det? Følger ikke dama lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og under høydepunkt på Snapchat som hun henviser til er det video av datteren hennes som danser og viser trusen fler ganger. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun virkelig hunden sin i bilen i denne varmen, hele tiden hun var på sykehuset?🥺🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (1 time siden):

Og under høydepunkt på Snapchat som hun henviser til er det video av datteren hennes som danser og viser trusen fler ganger. 

Ad sales og Reme sin andre representant kjører samme løp som Tandberg. Litt av noen merkevarer dette her 🙄

Endret av Lill :)
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (2 timer siden):

"Gå inn på HØYDEPUNKTER på snap-profilen min for å få med deg alt om spontanaborten"

Jeg har ikke ord lenger jeg.

Måtte inn å se. For noe usmakelige greier! Jeg trodde jeg hadde sett det verste av hva en influenser deler, men her tar Therese virkelig kaka. Jeg håper hun virkelig tar vekk spontanaborten som høydepunkt. Det er klart det er ok å snakke om spontanabort, absolutt. Men det gjøres helt feil. Det er bare kvalmt, rett og slett. Snakk om å gjøre alt for å tjene penger. Kvalmt Therese, kvalmt! 

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (3 timer siden):

"Gå inn på HØYDEPUNKTER på snap-profilen min for å få med deg alt om spontanaborten"

Jeg har ikke ord lenger jeg.

Herregud..

Kan noen lære henne forskjellen på høydepunkt og nedtur? På forhånd takk. 

Endret av Frøkenfryden
Skrivefeil
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (42 minutter siden):

Måtte inn å se. For noe usmakelige greier! Jeg trodde jeg hadde sett det verste av hva en influenser deler, men her tar Therese virkelig kaka. Jeg håper hun virkelig tar vekk spontanaborten som høydepunkt. Det er klart det er ok å snakke om spontanabort, absolutt. Men det gjøres helt feil. Det er bare kvalmt, rett og slett. Snakk om å gjøre alt for å tjene penger. Kvalmt Therese, kvalmt! 

Jeg er helt enig! Helt forkastelig å bruke en spotanabort på å tjene penger og å prøve å  få flere følgere. Det er skikkelig kvalm oppførsel. Mulig den SA’en ikke betydde så mye for henne, men dette er skikkelig ekkel oppførsel!!  «Jeg hadde en SA. Gå inn på høydepunkter for å høre mer. Forresten nå er det snart tomt for termoser. Løp og kjøp» 

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nysgjerrighet, lokalet til butikken hennes er 100kvm. Har hun så mye varer at hun klarer å fylle opp butikken? Selger hun virkelig så mye? Har Reme & co fri tilgang til ledige lokaler på Sørlandssenteret så de kan leke butikk når de føler for det? 🫡

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (38 minutter siden):

Bare av nysgjerrighet, lokalet til butikken hennes er 100kvm. Har hun så mye varer at hun klarer å fylle opp butikken? Selger hun virkelig så mye? Har Reme & co fri tilgang til ledige lokaler på Sørlandssenteret så de kan leke butikk når de føler for det? 🫡

Synes det høres rart ut. Venter bare på at denne floppen skal gå over. Hvem kjøper egentlig disse tingene? Jeg synes de er sterkt overpriset samme med amicas og careless. Jeg har ett par bikiner og en kjole fra careless, helt ok produkter, men har ikke noe hold i bikini toppen. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (2 timer siden):

Synes det høres rart ut. Venter bare på at denne floppen skal gå over. Hvem kjøper egentlig disse tingene? Jeg synes de er sterkt overpriset samme med amicas og careless. Jeg har ett par bikiner og en kjole fra careless, helt ok produkter, men har ikke noe hold i bikini toppen. 

Tenker du at bikinitopp til careless ikke er noe for de med store bryster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Tenker du at bikinitopp til careless ikke er noe for de med store bryster?

De holder ikke mine oppe, jeh er 85I. Jeg var veldig happy med den i fjor sommer, og skulle ta den på nå i helgen og følte meg ikke som en 35 åring. Ikke på grunn av mønster eller sånn, men den satt virkelig dårlig over brystene. Fikk skikkelig hengepupper🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (4 timer siden):

Bare av nysgjerrighet, lokalet til butikken hennes er 100kvm. Har hun så mye varer at hun klarer å fylle opp butikken? Selger hun virkelig så mye? Har Reme & co fri tilgang til ledige lokaler på Sørlandssenteret så de kan leke butikk når de føler for det? 🫡

Tror du ikke bare senteret er glad for å leie ut og få inn inntekter? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig marked for å selge så mye skvip på et senter? Ikke er det fint og attpåtil like overpriset som alt det andre de «jentene» selger. Sørlandssenteret er sikkert happy for å fylle opp butikklokaler, men hvis dette ikke går i underskudd for T så skjønner jeg ingenting…….

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (54 minutter siden):

Denne kjolen hun viste idag er virkelig ikke pen🙈🙈 

Den så helt forferdelig ut og jeg kan tenke meg prisen ……

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (19 minutter siden):

Den så helt forferdelig ut og jeg kan tenke meg prisen ……

Å gå rundt i en tydelig for liten vareprøve som  ikke er ferdig ennå fikk ikke lokket meg som kunde. Prisen er nok like fin som resten av kjolene hun har satt navnet sitt på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...